Godziny pracy infolinii

Sobota 30.05 8 - 16
Niedziela 31.05 nieczynna
Poniedziałek 01.06 8 - 20
Wtorek 02.06 8 - 20
Środa 03.06 8 - 20
Czwartek 04.06 8 - 20
Piątek 05.06 8 - 20
Menu
Kup
411 / szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin ENERGY E 3A

< Przejdź do listy opon 195/65 R15

certyfikowany sprzedawca
opon Michelin
W tej chwili model dostępny tylko w rozmiarze 195/65 R15 95 H za 411zł
411 / szt.
Zapytaj o dostępność
Kup

Transport GRATIS

14 dnina zwrot

Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
95 = max 690 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C C 72dB szczegóły
  • Opis produktu
  • Opinie
  • Oferta
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opis produktu

Michelin ENERGY E 3A

Michelin ENERGY E 3A jest oponą letnią klasy premium przeznaczoną do codziennej jazdy w sezonie letnim. Model gwarantuje komfort i bezpieczeństwo jazdy, a także zapewnia ekonomiczną i przedłużoną eksploatacją. Opona najlepiej sprawdzi się w autach klasy średniej i samochodach miejskich. Model wyposażono w asymetryczny bieżnik gwarantujący odpowiednią trakcję i przyczepność tak na suchej, jak i na mokrej nawierzchni. Zewnętrzną ścianę opony wyposażono w mniejszą ilość nacięć, a także usztywniono, co ogranicza zmiany kształtu odcisku i zniekształceń konstrukcji.


Lamele „Mikro-Makro” przecinają warstwę wody, co zapobiega zjawisku aquaplaningu i zapewnia optymalną trakcję na mokrych nawierzchniach. Otwarte mostki w strefie barkowej odpowiadają natomiast za zapewnienie odpowiedniej sztywności konstrukcji i precyzji sterowania. Wzmocnienia w postaci dwóch rodzajów opasania poprawia parametry jezdne w zakresie sterowności. Pomaga to zwiększyć trwałość opony i ogranicza ryzyko poślizgu bocznego. Mieszanka, której użyto do produkcji bieżnika pozwoliła ograniczyć opory toczenia, a to poskutkowało mniejszym spalaniem i redukcją emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Zastosowanie innowacyjnych komponentów pozwoliło także wydłużyć okres eksploatacji i spowolnić ścieranie bieżnika. Michelin ENERGY E 3A to doskonały wybór dla wszystkich kierowców, którzy od opon letnich przeznaczonych do codziennej jazdy oczekują maksymalnych parametrów bez względu na pogodę, stabilności jazdy i przedłużonej eksploatacji.


Michelin

Michelin to jedna z czołowych firm oponiarskich na świecie. W jej skład wchodzą takie marki, jak Kleber, BFGoodrich, Kormoran, Warrior, Riken, Taurus, Saimtyre, Euromaster, Tigar i Recamic. Michelin dostarcza na rynek opony klasy premium zapewniające maksymalne bezpieczeństwo na drodze i przyjemność płynącą z jazdy. W fabrykach należących do koncernu wytwarzane są opony do samochodów osobowych, wyścigowych, retro, ciężarowych, 4x4, motocykli, rowerów, samolotów oraz maszyn rolniczych i przemysłowych.

Michelin Manufacturer of the year
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Opinie

353 osoby wystawiły ocenę

  • 6 59 osób
  • 5 198 osób
  • 4 77 osób
  • 3 14 osób
  • 2 5 osób
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 4,8 353 opinie

Opona Godna polecenia
  • Sucha nawierzchnia: 5,3
  • Mokra nawierzchnia: 4,6

86% użytkowników poleca tę oponę

86%

Informacje o oponie zbierane są od 6259 dni. W tym czasie zebraliśmy 353 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 5521000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Michelin ENERGY E 3A

    Pługi :)
    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,5

    Witam. Opony bardzo dobre na suchej nawierzchni. Na mokrej mózg jest ważniejszy niż marka opony:) ale podczas nagłego hamowania ze 130 km/h zachowały się super - uratowałem przód samochodu i życie gościa, który nagle wjechał z polnej drogi na trasę. Oponki są komfortowe (wybaczają umiejętności naszych drogowców) prawie w ogóle ich nie słychać (porównując Continental Premium i Pirelli P6) i spalanie nieznacznie spadło ale spadło:) Opony mi się nie podobają (ale każda opona w tym rozmiarze wygląda ochydnie). W zeszłym roku miałem Pirelli P6 205/60/15 i bardzo żałowałem, że założyłem szersze (ciężko się jeździło na mokrych polskich pseudo drogach i dlatego zmieniłem na normalny standardowy rozmiar). Co do ścieralności, idą wolniej jak Continental i Pirelli (na innych nie jeździłem to nie porównuje). Przy normalnej jeździe oponka naprawde godna polecenia, jak da się troche po garach to nie jest to samo (jednak opony do szybkiej jazdy muszą mieć niski profil - po prostu z samochodu robi się łódka:). Czy kupię ponownie? Jak mi nie odbije i nie założe 17" na przyszły rok to prawdopodobnie kupię coś z Michelina - najlepsze opony według mnie, na drugim miejscu Pirelli. Pozdrawiam wszystkich kierowców.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Cezary
    Rozmiar: 185/70 R14

    Ocena: 5,1

    Postaram się pokrótce opisać te oponki, otóż w warunkach wiosna - lato - jesień rewelacja. Bardzo dobre oponki na suchej jak również mokrej nawierzchni. W zasadzie nie powinienem opisywać jej cech w warunkach zimowych, bo nie jest oponą zimową, ale którejś zimy spotkał mnie atak silnych opadów śniegu w alpach. Oponki te na śniegu jak na letnie bardzo ładnie sobie radziły (ruszanie pod górkę!!!) natomiast na powierzchni śnieg - woda już gorzej, ale jak wspomniałem nie ta kategoria. Ogólnie oponki bardzo dobre, ciche, nie wpadają w poślizgi (ale nie lubią pasów, zwłaszcza mokrych !!!- chlorokauczukowa farba...). Polecam zwłaszcza, że cena nie jest wygórowana.

    Czy opinia jest pomocna?

  • FILET
    Rozmiar: 195/60 R14

    Ocena: 5,0

    B. dobre opony do aut segmentu B,C, jednak dosyć drogie - w porównaniu do konkurencji jeśli oczywiście 160 zł na 4 sztukach na okres 2-ch lat to dla kogoś dużo... Niezbyt mi pasuje ich design z bałwankami firmowymi ale to też kwestia gustu... Niemniej jednak model wypada w testach b.dobrze a dla mnie ważniejsze jest by zatrzymać się tam gdzie tego chcę a nie ilość poduszek powietrznych. świeżo po zakupie zrobiłem na nich poślizg (miałem je na tylnej osi) przy deszczu przesuwając się poślizgiem na przeciwny kierunkiem pas ruchu przy prędkości ok 110 km/h (prędkość i sączące się z rumpli na polskich drogach oleje i płyny). Miło mnie zaskoczyły bo zachowały się podobnie jak Nokian NRHI które miałem z przodu i uważałem za lepsze (na podstawie profesjonalnych testów) - z lekką kontrą odzyskałem kierunek jazdy, co na oponach standardowych na pewno by mi się nie udało. Proszę jednak pamiętać przy wyborze opon o wielu czynnikach. Styl jazdy i zdolność reagowania, nastrój w jakim się jeździ, rodzaj auta i jego moc, nawierzchnia z jaką się ma doczynienia (łatana, koleiny z wodą, itp), stan techniczny pojazdu...

    Czy opinia jest pomocna?

  • Użytkownik
    Rozmiar:

    Ocena: 5,4

    Bardzo dobra opona. Od momentu założenia po 3000 km ponowne przeważanie kół (po dopasowaniu opon). Doskonała trakcja na suchej i mokrej nawierzchni. Bardzo pewne prowadzenie - w deszczu na autostradzie przy 210 km/h auto jedzie jak po sznurku, w upalne (+30) dni nie "myszkuje" po drodze przy dużych prędkościach. Po 30.000 km nie widać po oponach przebiegu - warunek zbieżność! Pojeżdzą jeszcze kolejne 30.000 bez problemu. Bardzo ekonomiczny zakup jeżeli przeliczymy dystans jaki pokonują. Małe opory toczenia - przekłada się to bardzo ekonomiczną jazdę w granicach do 110 km/h. Polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sław
    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 5,1

    Auto kupiłem od Niemca. Firmowo miało takie same Micheliny, ale 195 z indeksem H. Niemiec zmienił na węzsze o tym samym indeksie. Jeździłem na różnych oponach. Te są rewelacyjne, w deszczu hamują przewidywalnie i równo. świetne na zakrętach. Nikomu nie polecam Hankoków (nie nadają się do żadnej jazdy), natomiast Dębica dobra na suchej nawierzchni, w deszczu i na zakrętach - ekstremalne doznania. Równie dobrze jeżdziło mi się w innych samochodach na Pirelli i Fuldzie, ale te pomimo mało efektownego wyglądu są niezłe.

    Czy opinia jest pomocna?

  • mc
    Rozmiar: 205/50 R15

    Ocena: 4,5

    Opon używam drugi sezon. Niestety nie dotrwają do jego końca. Mimo, że jeszcze nie są całkiem zużyte nie odważę się kontynuować jazdy. Na mokrych polskich drogach, "wyposażonych" w koleiny jazda z bieżnikiem w granicach 2 mm staje się niebezpieczna. Generalnie oponki bardzo dobre. Ciche, komfortowe. Na mokrej nawierzchni mogłyby trzymać troszkę lepiej, przy hamowaniu mogą "popłynąć" - zaznaczam jednak, że jest to objaw po zużyciu opon w ok. 70 %. Prawdopodobnie kupię jeszcze raz Michelina (może Pilot).

    Czy opinia jest pomocna?

  • driver
    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,2

    Opona świetnie trzyma na suchym, bardzo pewne prowadzenie w zakrętach w pełni wyczuwalna, cicha i komfortowa, świetna niska ścieralność zwłaszcza przy przednim napędzie i momencie grubo ponad 300Nm. W deszczu już gorzej, słaby uciąg bez asr-u, problem z trakcją do 3 biegu, średnie trzymanie na mokrym w zakrętach, hamowanie na mokrym dobre, W koleinach z wodą problem zwłaszcza powyżej 100 - 120 przy 160 to już hardcore. Dobra opona do zwykłej jazdy ale do szybkiej to już czegoś jej brakuje.

    Czy opinia jest pomocna?

  • cert
    Rozmiar: 185/65 R14

    Ocena: 5,0

    Opona dobra do umiarkowanego stylu jazdy (komfortowa). W przypadku agresywnej szybkiej jazdy ma zbyt duży kąt znoszenia bocznego oraz piszczy na szybko pokonywanych zakrętach. Zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni zachowuje się poprawnie. Hamowanie na mokrej nawierzchni oceniam na bardzo dobre. Oczekiwałem lepszych właściwości przy szybko pokonywanych zakrętach. Jednak na zakup tych opon nie zdecydowałbym się. Za tą kwotę można wybierać wśród innych markowych opon.

    Czy opinia jest pomocna?

  • ZADOWOLONY
    Rozmiar: 165/70 R14

    Ocena: 5,2

    Oponka do miasta super duzo wybacza dziurom na naszych drogach, choc bok ma bardzo miekki to przy spokojnej jezdzie naprawde bardzo duzy komfort, odradzam ten profil dla osob stosujacy agresywny styl jazdy szczegolnie zakrety (za miekkie boki i opona doklada swoje), faktycznie mniejsze zuzycie paliwa. Wczesniej uzytkowalem Continentale ContiEcoContakt w tym rozmiarze, to do michailow przepasc, nawet zimowka byla cichsza od Conti. Dla osob preferujacych spokojny styl jazdy goraco polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • warszawiak
    Rozmiar: 215/65 R15

    Ocena: 4,7

    opony naprawdę dobre, świetnie sprawdzające się zarówno w autach osobowych (mam je też założone też w drugim aucie) jak i w vanach. świetna na suchej nawierzchni, dobra na mokrą drogę - naprawdę godna polecenia. jeżdżę dużo (kie mam od niedawna i jak na razie przejechały tylko 11.000 km ale za to w dość krótkim czasie) po Europie i cechą tych opon która oprócz, co oczywiste, właściwości jezdnych szczególnie przypadła mi do gustu jest poziom hałasu. te opony są naprawdę ciche.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Joachim Retta
    Rozmiar: 165/70 R14

    Ocena: 4,4

    Bardzo dobra opona na przeciętne warunki drogowe takie jak nierówna nawierzchnia, różne łaty, którymi lepi się asfalt itp.Dobrze "trzyma się" drogi, jest komfortowo cicha i pewna w prowadzeniu auta. To już drugi komplet eksploatowanych przeze mnie opon Michelin Energy, na których przejechałem poprzednio ok 90 tys km, a bieżnika pozostało jeszcze 4,5 mm. Nie żałuję dokonanego wyboru i polecam je każdemu umiarkowanie jeżdżącemu kierowcy.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Janek
    Rozmiar: 175/70 R14

    Ocena: 4,5

    Doskonala przyczepnosc na suchym: mam spore klopoty ze "zrywaniem kapcia"; auto bardzo ladnie hamuje: w kilku sytuacjach awaryjnych sam sie zastanawialem dlaczego droga hamowania byla az tak krociutka. Dosc pewnie przejezdzam przez nawet rozlegle kaluze. Minusy: nie jest to bardzo cicha opona - nie moge narzekac, ale mogloby byc lepiej. Przy prawie 40 kkm golym okiem widze roznice zuzycia przedniej i tylnej osi. Ogolnie polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • IK
    Rozmiar: 175/65 R14

    Ocena: 5,7

    Przejechałem na nich ponad 70000 km i do końca były bardzo dobre, niestety bieżnika było już za mało. Dotychczas jeździłem głównie na tańszych markach i więcej nie chcę. To przepaść! Nawet na rozjeżdżonym śniegu są lepsze od moich "zimówek" z Dębicy. Dwa razy do roku po wymianie opon zaczynam jeździć zupełnie innym samochodem. Być może inne dobre markowe opony są równie dobre, ale te nie zawiodły mnie pod żadnym względem.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Robert
    Rozmiar: 165/70 R10

    Ocena: 3,9

    Obecne zakupione opony (opony Michelin Energy E3A produkcji Hiszpańskiej) na pewno lepiej te sie trzymają nawierzchni po deszczu od modelu poprzedniej generacji. Mankamentem ich jest to ze dużo mocniej sie ścierają w trakcie eksploatacji i na pewno po krótszym przebiegu i czasie będę zmuszony je wymienić na nowe, niż te na których wcześniej jeździłem. Wcześniej jeździłem na oponach Energy Michelin (wyprodukowanych w Niemczech).

    Czy opinia jest pomocna?

  • Konrad
    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,5

    Tylko michały. Na barumach po deszczu nie mogłem wystartować z miejsca, teraz po założeniu ENERGY E3A problem znikł. Na mokrym podczas ostrego hamowania czasem zadziała ABS ale tylko na kiepskim asfalcie i bardzo rzadko. Cisza w aucie poprzednio na barumkach hałas nie do wytrzymania. W poprzednim aucie też jeździłem na michelinach na komplecie papci zrobiłem około 80 000 km odliczając okresy zimowe. Polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • MAREK-SZANEK
    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,9

    Nowa oponka to nowa nic ująć nic dodać. Jeśli kiedykolwiek będę kupował oponki to tylko nowe. Jestem z nich bardzo zadowolony, posiadam również nowe zimowe oponki Michelina. Kiedyś jezdziłem na używkach i to jednak nie to. A jeśli chodzi o sklep to kupiłem przez internet, laczki przyjechały bardzo szybko i takie jak zamówiłem - rozmiar, producent, kraj pochodzenia, wszystko super. Dziękuję!

    Czy opinia jest pomocna?

  • 40SV
    Rozmiar: 175/65 R14

    Ocena: 5,4

    Opony zakupione wraz z samochodem w 99 roku, aktualnie maja przebieg taki jak napisałem 85 k, przód ma 3 mm, tył 4,5 mm, na suchym rewelacja jazda taka sama jak siedem lat temu, na mokrym jest już gorzej od 60 k zrobiły sie dość śliskie przy ostrym hamowaniu. Pierwsze dwa sezony były użytkowane również zimą i tutaj miłe zaskoczenie, zimówka to nie jest ale jazda zupełnie przyzwoita.

    Czy opinia jest pomocna?

  • cezar
    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 3,7

    Jak kupowałem nową furę, ucieszyłem się, że Kia fabrycznie mnotuje Micheliny. Cóż - marketing to marketing i markowe europejskie opony na europejskim modelu miały jeszcze bardziej przyciągnąć klientów. Ale nie takie opony! Próba szybszego ruszenia spod świateł każdorazowo kończy się buksowaniem kół, wjazd w nawet niezbyt głęboką kałużę oznacza ryzyko odpłynięcia auta, a hałas nawet przy zamkniętych oknach jest paskudny. I to wszystko przy moim umiarkowanym stylu jazdy (jaki zresztą najlepiej sprawdza się w tym aucie). Przed nowym sezonem myślę o zmianie na szersze opony i oczywiście innej marki.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Marcin.osw
    Rozmiar: 205/65 R15

    Ocena: 4,9

    Największy plus za ścieralność. Osoby które zachwalały markę Michelina jednocześnie informowały mnie o konieczności zaakceptowania szybszego zużywania się tych opon. Mieszkam w Hiszpanii, dwa razy w roku jeżdżę do Polski, dużo podróżuję. W zeszłym roku około 37 tys km, w tym roku z pewnością podobnie, a wszystko na jednym komplecie. Oczywiście większość tras to autostrady: 130, 140, 150 km/h

    Czy opinia jest pomocna?

  • Yahu
    Rozmiar: 175/65 R14

    Ocena: 2,5

    Opony fatalne, po 3 latach użytkowania zrobiły się twarde i spękane. Przeze mnie zakupione wraz z używanym samochodem. Jedna po złapaniu gumy nie dała się naprawić i trzeba było włóżyć dętke. Opony ciche, na suchym poprawne, na mokrym tragednia, żadnego hamowania, od razu wpadają w poślizg. Może nowe opony spisują się lepiej, ale oceniane przeze mnie 3 letnie pomino iż maja jeszcze ok 5 - 6 mm bieżnika zedcydowanie nadają się do wymiany i na wiosny mimo skromnych funduszy dbając o swoje bezpeczeństwo będę zmuszony kupić chociaż 2 nowe gumy na przód. Dodatkowo zaznaczam że posiadam mały, lekki samochód o mocy ponad 100 KM, więc w słabszych cięższych autach opony mogą spisywać się inaczej. Ale przy tej masie pojazdu zdecydowanie odradzam! Jedyne zalety dotyczące tej opony to umiarkowana sciralność i niski poziom hałasu.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Darnok
    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,0

    Wyglądu nie powinno się oceniać, opony kierunkowe wyglądają lepiej. Ale nie o to chodzi . Do upiększania są fele. Opony są ciche, nie piszczą na zakrętach, w deszczu trzymają na starcie lepiej niż BARUMy. No i dobra cena. Najwyższa ocena dla serwisu www.opony.com wszystko sprawnie bez niespodzianek, dowóz gratis i o umówionym czasie. Po prostu kapitalna transakcja.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Jerzy
    Rozmiar: 165/70 R14

    Ocena: 4,2

    Szok. Hałas nie do zniesienia. Jazda już na bardzo małych prędkościach jak po tarce. Niske tony dudnienia bardzo nieprzyjemne dla ucha. Czuję się jakbym miał w samochodzie dodatkowy, hałasujący silnik. Już przy małych prędkościach nie słychać dobrze radia lub pasażera. Opony zimowe bez porówwnania bardziej ciche. Poprzednio miałem opony letnie Michelin MTX i były nieporównywalnie cichsze. Dopiero przy predkości 130 - 150 km/h słyszalne było lekkie rytmiczne, lecz delikatne dudnienie, co porzednio kojarzyłem raczej z zawirowaniami powietrza pod samochodem. Powyżej tej prędkości dudnienie zanikało. Czy opisane wady wynikają z faktu, że opony te produkowane są w Hiszpanii i do rozmiarów poniżej 175 stosowane są inne komponenty? Poradźcie na co mam je zamienić, bo chyba będę musiał ich się pozbyć.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Rafał
    Rozmiar: 205/65 R15

    Ocena: 5,5

    Do tej pory jeździłem tym autem również na oponach Dunlopa i Goodyear'a. Dunlopy dość szybko się zużyły, bo po jakichś 60000km, biorąc pod uwagę, że zimą jeździłem na oponach zimowych. Natomiast Goodyear'y po zużyciu do połowy bieżnika zaczęły koszmarnie hałasować przy pewnej prędkości. Najpierw myslałem, że problem tkwi w zawieszeniu i zrobiłem wszystkie potrzebne przeglądy i badania, po czym wyszło, że problem tkwi w oponie i to najprawdopodbniej w jej mieszance ponieważ wizualnie nic nie wskazywało na jakiekolwiek anomalia w zużyciu opony, które mogły powodować takie huczenie dobiegające z kół. Michelin pod tym względem jest bardzo dobrą oponą.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Jarosław Mazurek
    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 4,0

    Z zachowania się opon podczas jazdy jestem bardzo zadowolony. Moje wątpliwości wzbudził jedynie fakt, że przy zakładaniu ich na felgi i wyważaniu kół w warsztacie pracownicy stwierdzili w dwóch oponach zgrubienia na obwodzie opony. Sugerowali reklamację. Konsultant telefoniczny uspokoił mnie mówiąc, że nie ma to znaczenia dla bezpieczeństwa jazdy.

    Czy opinia jest pomocna?

  • szczypek
    Rozmiar:

    Ocena: 4,6

    Oponki bardzo fajne, w rożnych warunkach spisują się dobrze. przy gwałtownym skręcie nawet nie zapiszczą. mimo wysokiego profilu (60) opony na zakrętach się nie uginają. Dla mnie liczy się oprócz umiejętności, zaufanie do auta, w tym opon. Do tych opon można mieć zaufanie. Polecam innym te opony. Cena = jakość, czyli dobra cena - dobra jakość.

    Czy opinia jest pomocna?

Ilość opinii na stronie:

Oferta

Ceny i rozmiary Michelin ENERGY E 3A

Nazwa opony: Rozmiar: Indeksy: Cena: Ilość:
195/65 R15 95 H 411 zł Kup
Etykieta UE

Opona Michelin ENERGY E 3A w rozmiarze 195/65 R15 95 H, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

C C 72 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Korzyści płynące z gwarancji

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

    Większość naszych produktów możemy dostarczyć do serwisu
    w Twoim sąsiedztwie.

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

    Jeżeli dokonasz zakupu do godziny 14:00, montaż możesz umówić już na następny dzień.

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!

    Wystarczy, że pojawisz się w umówionym terminie, a specjaliści zamontują je w atrakcyjnej cenie!

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA