Opony terenowe 4x4

Opony terenowe

Opony terenowe

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Cena za szt. od - do

-

Popularne modele opon terenowych 4x4

Yokohama Geolandar A/T G015
4,4

412 opinii

Od 288 szt.
Imperial Ecosport A/T
4,2

31 opinii

Od 249 szt.
BFGoodrich All Terrain T/A KO2
4,2

99 opinii

Od 718 szt.
Falken Wild Peak A/T AT3WA
4,6

24 opinie

Od 431 szt.
Pirelli Scorpion All Terrain Plus
4,4

26 opinii

Od 258 szt.
BFGoodrich Trail Terrain T/A

Zbieramy opinie.

Od 633 szt.
Nr 1 w Polsce
  • Dostawa gratis
  • Dostawa w 24h
  • 14 dni na zwrot
  • Montaż opon i felg

Kup opony w najlepszym sklepie internetowym

Jest wiele powodów, dla których warto nam zaufać. Poznaj wszystkie

Opony terenowe na każdą porę roku

Znajdź idealne opony 4x4 lub opony do SUVa i podróżuj bezpiecznie w każdą pogodę

Jakie opony terenowe 4x4 wybrać

Szeroka oferta opon 4x4 sprawia, że każdy kierowca może znaleźć model dopasowany do indywidualnych potrzeb. W zależności od tego czy częściej poruszasz się po mieście, czy więcej czasu spędzasz na bezdrożach, wybierz ogumienie, które spełni Twoje oczekiwania.

Opony AT

Opony MT

Kalkulator opon terenowych

Nie wiesz, jaki rozmiar ogumienia wybrać? Przygotowaliśmy przelicznik opon terenowych i SUV, który zamienia metryczny zapis rozmiaru na calowy. Zapis metryczny podaje szerokość opony wyrażoną w milimetrach, stosunek profilu do szerokości w procentach, a średnicę felgi w calach. W calowym natomiast jednostki są ujednolicone. Nasz kalkulator opon 4x4 pomoże Ci podjąć właściwą decyzję!

Kalkulator opon terenowych

Standardowe oznaczenie: 29x9 R17
Wysokość całkowita opony: 720 mm Szerokość całkowita opony: 225 mm

Opinie naszych klientów o oponach 4x4:

  • Offca 4,4

    Cooper Discoverer ATT

    Opony pięknie się prezentują. Bardzo fajnie radzą sobie w terenie, ale ja rozumiem teren jako wyprawy rodzinne do lasu, nad rzekę i góry. Nie topienie w błocie, ani grząskim piachu. Na suchej nawierzchni bardzo przyjemne i przewidywalne. Na mokrej trzeba jednak brać poprawkę na rodzaj bieżnika. Zaskoczyłem się trochę negatywnie podczas gwałtownego hamowania na mokrym asfalcie. Wcześniej jeździłem na RainSport typowo deszczowej więc jest to przepaść. Poza tym jestem mega zadowolony. Opona przyciąga wzrok. Już kilka osób o nią pytało. Więcej >
  • Kuba 4,6

    Toyo Open Country M/T

    Zrobiłem już na nich jakieś 4 tys. km. Przesiadka z Goodyear MTR na te, to była jedna z lepszych decyzji. Cichsze, lepsza trakcja na błocie i piasku. W zimie, jak to na MT trzeba uważać, w deszczu za to hamuje się w miarę dobrze nawet bez ABS. Rant wzmacniany, brzeg na dość agresywny potrafi coś tam gryźć. Opona z dopiskiem LT, więc jest dość twarda. W terenie obniżyłem ciśnienie do 0.8b i nie spadła z felgi. Prędkości 100-110 km/h są znośne opony, nie hałasują jakoś bardzo. W granicach rozsądku, jak na MT. Więcej >
  • Ziolek11Szef 4,9

    Kumho ROAD VENTURE MT KL71

    Polecam serdecznie tego MTka. Bardzo mnie zaskoczył w pozytywny sposób ponieważ auto bardzo dobrze się prowadzi zarówno w terenie jak i na asfalcie. W błocie odpycha się bardzo dobrze i dość szybko się czyści, trawersy jakbym zazwyczaj bywa trochę zjeżdża. Boki opony ładnie zabezpieczone przed uszkodzeniami felga osłonięta rantem z gumy i bieżnik bardzo fajny dla oka. Koła dały się nawet dość dobrze wyważyć także nie ma problemów z biciami. Guma dość miękka także łatwo było je ubrać na aluski. Z minusów to niestety ale są dosyć głośne na czarnym i przyszły troszkę większe niż w opisie. Na daną chwilę jestem z nich bardziej zadowolony niż z BF AT które totalnie poległy na zaśnieżonej drodze Więcej > a Kumho RV czułem się naprawdę pewnie i to nawet ciągnąc lawetę. W tym roku będę testował je na wyprawie po Bałkanach więc zobaczymy jak się spiszą ale na daną chwilę po jeździe w koło komina zarówno po czarnym jak i ośnieżonych drogach oraz po terenie jestem pozytywnie zaskoczony. Szczerze polecam.
  • Marcin 4,8

    Journey WN02 CLAW XTR

    Opona super, przejechane 1000 km, robi robotę w terenie. To jest extreme, ekonomiczna, polecam wyważać proszkiem jak ciężarowe. Jak się nie wyważy i będzie targać kierownicą, do zwrotu i niech przyślą nowe. Przy tych oponach nie ma mowy o ocenie sucha nawierzchnia, mokra nawierzchnia. Wrażenie z jazdy w terenie na 1000% lepsze niż SIMEX. Więcej >

Szybka wymiana opon? Z nami to proste

Zamów opony przez telefon lub Internet. Zrób to samodzielnie lub z pomocą naszego eksperta.

Wybierz adres dostawy lub najbliższy serwis montażu. Do wyboru masz 1049 warsztatów w całym kraju.

Odbierz opony od kuriera lub zamontuj w wybranym serwisie w dogodnym dla Ciebie terminie.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jakie oznaczenia posiadają opony terenowe?

Współczesne opony terenowe podlegają w większości tym samym zunifikowanym systemom oznaczeń, co ogumienie z innych segmentów. Na ściance bocznej znajdziemy więc ich rozmiar, indeksy nośności oraz prędkości, a także DOT. Na oponach terenowych często umieszczany jest również symbol 4x4, sugerujący zastosowanie ogumienia do samochodów z napędem na obie osie. Do charakterystycznych oznaczeń zaliczyć trzeba także A/T, M/T, H/T określające typ opony terenowej. Spotkać można również znaki XL lub RF, wyróżniające opony wzmacniane.

Na jakie kategorie dzielą się opony terenowe?

Opony terenowe dzielą się trzy podstawowe kategorie. H/T (high-way tires), czyli modele przeznaczone przede wszystkim do użytku na drogach utwardzanych, ze sporadycznymi wyjazdami w off-road. Z wszystkich rodzajów ogumienia terenowego, te najbardziej przypominają standardowe opony. A/T (all-terrain tires) to najbardziej uniwersalny wariant do jazdy mieszanej w trybie szosowo-terenowym. M/T (mud-terrain tires), czyli ogumienie do zadań specjalnych. Jego konstrukcja przeznaczona jest na najtrudniejszy teren i bezdroża.