Menu

Opony 4x4, terenowe i do SUVa

Bez ograniczeń. W każdą pogodę.
W każdym terenie.
Wybierz szerokość
Wybierz profil
Wybierz średnicę
Wybierz markę auta
Wybierz model auta

Najchętniej kupowane modele opon terenowych i SUV przez naszych Klientów

Nr 1 w Polsce
  • Transport gratis
  • Dostawa w 24h
  • 14 dni na zwrot
  • Montaż opon i felg

Kup opony w najlepszym sklepie internetowym

Jest wiele powodów, dla których warto nam zaufać. Poznaj wszystkie

Czerp przyjemność z jazdy na oponach 4x4 niezależnie od pory roku

Znajdź idealne opony terenowe lub do SUVa i podróżuj bezpiecznie w każdą pogodę

Opony letnie
4x4

Doskonale radzą sobie zarówno w słoneczne, jak i deszczowe dni. Zachowuj pełną kontrolę nad autem nie tylko na szosie, ale i poza utwardzonymi trasami.

Opony zimowe
4x4

Niezastąpione podczas jazdy w wymagających warunkach oraz niskich temperaturach. Bez problemu pokonuj długie trasy, nawet jeżeli pokrywa je warstwa śniegu i lodu.

Opony całoroczne
4x4

To gwarancja osiągów niezależnie od sezonu i pogody. Ciesz się komfortową jazdą zarówno w zimowych realiach, jak i podczas letnich upałów czy jesiennej słoty.

Jakie opony 4x4 wybrać

Szeroka oferta opon 4x4 sprawia, że każdy kierowca może znaleźć model dopasowany do indywidualnych potrzeb. W zależności od tego czy częściej poruszasz się po mieście, czy więcej czasu spędzasz na bezdrożach, wybierz ogumienie, które spełni Twoje oczekiwania.

Opony AT Modele oznaczone jako AT, czyli All Terrain, to opony terenowe (50% teren-50% szosa) o uniwersalnym przeznaczeniu. Bez problemu Twoje auto z napędem 4x4 pokona na nich zarówno dłuższe asfaltowe odcinki, jak i przeszkody w lekkim terenie. Pomimo bieżnika oraz konstrukcji przystosowanych do pracy poza ubitymi drogami, ten typ ogumienia znakomicie sprosta oczekiwaniom kierowców, którzy potrzebują również sprawdzonego rozwiązania do codziennej jazdy. To tylko niektóre z zalet, jakie opony AT oferują.
Opony MT Skrót MT – Mud Terrain oznacza opony terenowe, które radzą sobie na nawet najbardziej ekstremalnych bezdrożach. Zdecydowanie bardziej nadają się do pokonywania piaszczystego bądź błotnistego terenu niż do długich podróży po asfalcie. Opony MT są niezwykle wytrzymałe, a na ich trakcję wpływa specyficzna konstrukcja oraz rzeźba bieżnika, która wyróżnia się dużymi klockami. Jeżeli mniej niż 20% pokonywanych przez Ciebie szlaków to szosy, to te opony offroadowe są dla Ciebie.
Opony HT Opony 4x4 typu HT to znakomity wybór dla kierowców, którzy okazjonalnie zjeżdżają z głównych dróg. Na tym ogumieniu nie zakopiesz się na grząskiej leśnej ścieżce ani nie ugrzęźniesz w błocie na polnej drodze. Jest także odporne na uszkodzenia, co zawdzięcza wzmocnionej konstrukcji. Głównym przeznaczeniem modeli HT są jednak szosy (min. 80%), po których można bezpiecznie podróżować w zmiennych warunkach. Opony HT są bardziej ciche i oszczędne w porównaniu do modeli o typowo terenowych właściwościach.
Opony SUV SUV-y są coraz częściej wybierane przez polskich kierowców. Ze względu na dużą wagę i moc tych aut – zwłaszcza w wersjach 4x4, dobór właściwego ogumienia jest bardzo istotny. Najlepsze opony do SUV-a muszą być dopasowane nie tylko rozmiarem, ale i indeksem nośności oraz prędkości – informacje na temat zalecanych wartości znajdziesz w instrukcji obsługi pojazdu. Ogumienie dedykowane do samochodów tego typu doskonale sprawdzi się na utwardzonych drogach oraz ulicach w centrum miasta.

Przelicznik opon terenowych

Nie wiesz, jaki rozmiar ogumienia wybrać? Przygotowaliśmy przelicznik opon terenowych i SUV, który zamienia metryczny zapis rozmiaru na calowy. Zapis metryczny podaje szerokość opony wyrażoną w milimetrach, stosunek profilu do szerokości w procentach, a średnicę felgi w calach. W calowym natomiast jednostki są ujednolicone. Nasz kalkulator opon 4x4 pomoże Ci podjąć właściwą decyzję!
  • Rozmiar w mm
Wybierz szerokość
Wybierz profil
Wybierz średnicę
Wg standardowego oznaczenia: 29x9 R17 Wysokość całkowita opony: 72 cm Szerokość całkowita opony: 23 cm

Opinie naszych klientów o oponach 4x4:

  • Piotr 5,0

    Barum Bravuris 4x4

    Na oponach przejechałem jeden sezon. Optymistyczne nastawienie przed jazdą nowymi oponami zachwiały drgania w samochodzie na kierownicy, postanowiłem jeszcze raz je wyważyć, nic nie pomogło.Zmieniłem wulkanizatora zainwestowałem kolejne pieniążki i ... troszkę drgania mniejsze. Problem pojawia się przy prędkości od 130 km/h. Nadmienię, że na oponach zimowych chińskiej marki( przy kupnie auta były już założone) nie mam tego problemu.Nie jest to więc wina zawieszenia. Ostatnio słyszałem, że jest problem z wyważeniem opon.Czekam na nowy sezon spróbuję wyważyć opony nową techniką która się pojawiła tz. Na aucie.Mam nadzieję że pomoże. Częściej poruszam się po mieście i wszystko jest Ok, ale Więcej > trasa? Drugi raz wybrałbym inne opony.
  • Tomek Zieliński 4,8

    BFGoodrich All Terrain T/A KO2

    To już kolejny komplet opon BF jaki użytkuje. Fantastyczna trwałość. Ponad 100 tys. na jednym komplecie opon to świetny wynik ( lato zima bez.zmiany). Odporna na krawężniki korzenie i inne przeszkody. Na asfalcie zadziwiająco cicha. Na suchym super trzyma. W terenie nic jej nie zaskoczy jednak na.mokrej nawierzchni śliska. Trzeba uważać na każdym zakręcie i przewidywać dłuższą drogę hamowania. Same zalety poza słabym trzymanie na mokrym. Polecam szystkim tą oponę. Trzeba tylko pamiętać że podczas deszcz należy jechać spokojniej i z rozwagą. Zimą będziecie królami drogi. Nigdy nie zawodzi. Przejeżdża po wszystkim. Koleiny z błota pośniwgowego, które poważnie utrudniają wyprzedzanie dla Więcej > tych opon są niezauwazalne. Licząc koszty kupujesz jeden komplet opon i jedziesz 100 tys. bez zdejmowania z felg czy to lato czy to zima. Następny komplet opon do Navara to tez na pewno będzie BF
  • Paweł 4,8

    Bridgestone Dueler A/T 694

    Na oponach jeżdżę już 3 rok, pokonane ok 40tys. Jako opony do wszystkiego wg mnie są ok.Bardzo ciche na asfalcie (choć może i zasługa w tym dobrze wyciszonego auta). Zachowanie na drodze - na suchym asfalcie przy gwałtownym hamowaniu czuć że nie jest to opona szosowa (wydłużona droga hamowania),na zakrętach też lepiej zwolnić,choć nie chodzi tu o brak przyczepności co o wysoki profil (mój rozmiar 245/75r16). Mokry asfalt hamowanie-no tu mnie opona pozytywnie zaskoczyła-znacznie lepiej niż szosowy hankook. Zima - da się, ale jednak zimowa lepsza. Teren - piach ok,błoto-no to już zależy jakie. Generalnie nie jest źle,ale w błoto po klamki się nigdy nie pchałem. Gęste szybko zalepi bieżnik. Więcej > Ale do lekkiego terenu opona jak najbardziej ok.
  • TZ 5,0

    Continental ContiCrossContact LX Sport

    Opona spełnia całkowicie moje oczekiwania. Jeżdżę Volvo XC70 więc od samochodu oczekuje przede wszystkim komfortu i niezawodności. Na tych oponach nigdy mnie nie zawiódł, nigdy nie stracił przyczepności ani się nie zakopał. Fakt jest też taki, że nie jeżdżę ani ekstremalnie szybko po asfalcie, ani w jakimś szczególnie trudnym terenie, lecz w normalnych warunkach opona jest super. Część opony ma bieżnik z lamelkami i oznaczenie M+S więc jeśli ktoś np. nie planuje wyjazdów w góry zimą może tych opon spokojnie używać jako wielosezonowe. Więcej >

Szybka wymiana opon? Z nami to proste

Zamów opony przez telefon lub Internet. Zrób to samodzielnie lub z pomocą naszego eksperta.

Wybierz adres dostawy lub najbliższy serwis montażu. Do wyboru masz 1073 warsztaty w całym kraju.

Odbierz opony od kuriera lub zamontuj w wybranym serwisie w dogodnym dla Ciebie terminie.

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA