Opony terenowe 4x4

Opony terenowe

Opony terenowe

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Cena za szt. od - do

-

Popularne modele opon terenowych 4x4

Yokohama Geolandar A/T G015
5,2

249 opinii

Od 419 szt.
BFGoodrich All Terrain T/A KO2
5,0

68 opinii

Od 787 szt.
Pirelli Scorpion All Terrain Plus
5,3

22 opinie

Od 593 szt.
Firemax FM808
5,1

15 opinii

Od 294 szt.
Hankook Winter i*cept evo3 X W330A
5,4

95 opinii

Od 596 szt.
Pirelli Scorpion Winter
5,4

344 opinie

Od 587 szt.
Nr 1 w Polsce
  • Transport gratis
  • Dostawa w 24h
  • 14 dni na zwrot
  • Montaż opon i felg

Kup opony w najlepszym sklepie internetowym

Jest wiele powodów, dla których warto nam zaufać. Poznaj wszystkie

Opony terenowe na każdą porę roku

Znajdź idealne opony 4x4 lub opony do SUVa i podróżuj bezpiecznie w każdą pogodę

Jakie opony terenowe 4x4 wybrać

Szeroka oferta opon 4x4 sprawia, że każdy kierowca może znaleźć model dopasowany do indywidualnych potrzeb. W zależności od tego czy częściej poruszasz się po mieście, czy więcej czasu spędzasz na bezdrożach, wybierz ogumienie, które spełni Twoje oczekiwania.

Opony AT

Opony MT

Kalkulator opon terenowych

Nie wiesz, jaki rozmiar ogumienia wybrać? Przygotowaliśmy przelicznik opon terenowych i SUV, który zamienia metryczny zapis rozmiaru na calowy. Zapis metryczny podaje szerokość opony wyrażoną w milimetrach, stosunek profilu do szerokości w procentach, a średnicę felgi w calach. W calowym natomiast jednostki są ujednolicone. Nasz kalkulator opon 4x4 pomoże Ci podjąć właściwą decyzję!

Kalkulator opon terenowych

Standardowe oznaczenie: 29x9 R17
Wysokość całkowita opony: 720 mm Szerokość całkowita opony: 225 mm

Opinie naszych klientów o oponach 4x4:

  • Łukasz 5,9

    Cooper Weather-Master WSC

    Opony mało mi znane przyporządkowane przez portal sprzedawcy. Nie zawiodłem się. Bardzo duży bieżnik wyśmienity w błotniste zakamarki leśnych i polnych dróg. Bałem się głośności na autostradach i drogach ekspresowych. Zaskoczyły mnie ponieważ nie są aż tak głośne jak przypuszczałem. Na drodze asfaltowej bardzo dobrze się sprawuje i co dziwne na lodzie również. Robiłem testy na oblodzonej kostce brukowej przy podjeździe 12% i zjeździe i nie zerwało przyczepności co dziwne przy ostrzejszym przyhamowaniu też nie doszło do uślizgu. Jedyny mankament opon to niechlujnie wykonane. Wyglądają jak nalewki. Mimo wszystko nie na wygląd kupowałem dlatego polecam. Więcej >
  • Paweł 6,0

    Yokohama BluEarth-Winter V906

    Nie jestem rajdowcem. Opony do normalnej jazdy bardzo się nadają. Trasa na mokrej nawierzchni do 150 km/h przy temp +1st C bez żadnego problemu, śnieg świeży i ubity bez żadnego problemu, nie wiem jak by było w górach, nie byłem. Po mieście na suchej troszkę głośniej niż na letnich i chyba widzę różnicę w spalaniu, ciut więcej, ale tragedii nie ma. Biorąc pod uwagę cenę bardzo polecam. Więcej >
  • W.P 5,5

    Michelin Pilot Alpin 5 SUV

    Bardzo dobra opona, w niskich temperaturach jest bardzo elastyczna i dobrze trzyma się drogi, Mam te opony w innych autach i przy normalnym zawieszeniu w zakrętach odczuwa się lekkie uginanie. Testowałem różne opony i Michelin Pilot Alpin jest faworytem. Montaż do samochodu z napędem na jedną oś daje duży komfort jazdy. Można szybciej jeździć i pokonywać zakręty, ale jest przy tym bardzo bezpiecznie. Więcej >
  • Piotr 6,0

    Kleber Krisalp HP3 SUV

    Po upływie czterech miesięcy od chwili zamontowania opon i jazdy w różnych warunkach pogodowych od słonecznej, przez opady deszczu, aż po błoto pośniegowe, jestem w stanie ocenić opony -zaznaczam, przy spokojnym stylu jazdy. Opony bardzo dobrze zachowują się na zakręcie, co szczególnie zauważalne jest przy jeździe na małych rondach. Auto nie wpada przednimi kołami w poślizg. Przy poprzednich oponach koreańskiego producenta, które w mojej ocenie były chyba zbyt twarde, auto wpadało w podsterowność. Uślizg przednich kół zdarzały się również przy ruszaniu pod wzniesienie na mokrej nawierzchni. Te zjawiska nie występują przy oponach Kleber. Nie tracą przyczepności. Kolejnym zauważalnym Więcej > elementem jest akustyka. Zgodnie z deklaracją producenta, opony są bardzo ciche i przy większych prędkościach jazdy autostradowej, nie są uciążliwe. Co do deklarowanego spalania - o dziwo, w mojej ocenie wzrost zużycia paliwa jest praktycznie niewidoczny. Wynika to zapewne ze spokojnego stylu jazdy. W mojej ocenie opony są godne polecenia i rozsądną alternatywą w stosunku do opon klasy premium przy rozsądnym stylu jazdy.

Szybka wymiana opon? Z nami to proste

Zamów opony przez telefon lub Internet. Zrób to samodzielnie lub z pomocą naszego eksperta.

Wybierz adres dostawy lub najbliższy serwis montażu. Do wyboru masz 1151 warsztatów w całym kraju.

Odbierz opony od kuriera lub zamontuj w wybranym serwisie w dogodnym dla Ciebie terminie.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jakie oznaczenia posiadają opony terenowe?

Współczesne opony terenowe podlegają w większości tym samym zunifikowanym systemom oznaczeń, co ogumienie z innych segmentów. Na ściance bocznej znajdziemy więc ich rozmiar, indeksy nośności oraz prędkości, a także DOT. Na oponach terenowych często umieszczany jest również symbol 4x4, sugerujący zastosowanie ogumienia do samochodów z napędem na obie osie. Do charakterystycznych oznaczeń zaliczyć trzeba także A/T, M/T, H/T określające typ opony terenowej. Spotkać można również znaki XL lub RF, wyróżniające opony wzmacniane.

Na jakie kategorie dzielą się opony terenowe?

Opony terenowe dzielą się trzy podstawowe kategorie. H/T (high-way tires), czyli modele przeznaczone przede wszystkim do użytku na drogach utwardzanych, ze sporadycznymi wyjazdami w off-road. Z wszystkich rodzajów ogumienia terenowego, te najbardziej przypominają standardowe opony. A/T (all-terrain tires) to najbardziej uniwersalny wariant do jazdy mieszanej w trybie szosowo-terenowym. M/T (mud-terrain tires), czyli ogumienie do zadań specjalnych. Jego konstrukcja przeznaczona jest na najtrudniejszy teren i bezdroża.