Opony terenowe 4x4

Opony terenowe 4x4

Bez ograniczeń. W każdą pogodę.
W każdym terenie.

Popularne modele opon terenowych 4x4

Yokohama Geolandar A/T G015
5,2

205 opinii

Od 370 szt.
Michelin LATITUDE CROSS
5,0

51 opinii

Od 523 szt.
Bridgestone Dueler A/T 001
5,3

28 opinii

Od 438 szt.
BFGoodrich Mud Terrain T/A KM3
5,5

10 opinii

Od 742 szt.
BFGoodrich All Terrain T/A KO2
5,0

58 opinii

Od 696 szt.
Imperial Ecosport A/T
5,0

26 opinii

Od 319 szt.
Nr 1 w Polsce
  • Transport gratis
  • Dostawa w 24h
  • 14 dni na zwrot
  • Montaż opon i felg

Kup opony w najlepszym sklepie internetowym

Jest wiele powodów, dla których warto nam zaufać. Poznaj wszystkie

Opony terenowe na każdą porę roku

Znajdź idealne opony 4x4 lub opony do SUVa i podróżuj bezpiecznie w każdą pogodę

Opony letnie
4x4

Doskonale radzą sobie zarówno w słoneczne, jak i deszczowe dni. Zachowuj pełną kontrolę nad autem nie tylko na szosie, ale i poza utwardzonymi trasami.

Opony zimowe
4x4

Niezastąpione podczas jazdy w wymagających warunkach oraz niskich temperaturach. Bez problemu pokonuj długie trasy, nawet jeżeli pokrywa je warstwa śniegu i lodu.

Opony całoroczne
4x4

To gwarancja osiągów niezależnie od sezonu i pogody. Ciesz się komfortową jazdą zarówno w zimowych realiach, jak i podczas letnich upałów czy jesiennej słoty.

Jakie opony terenowe 4x4 wybrać

Szeroka oferta opon 4x4 sprawia, że każdy kierowca może znaleźć model dopasowany do indywidualnych potrzeb. W zależności od tego czy częściej poruszasz się po mieście, czy więcej czasu spędzasz na bezdrożach, wybierz ogumienie, które spełni Twoje oczekiwania.

Modele oznaczone jako AT, czyli All Terrain, to opony terenowe (50% teren-50% szosa) o uniwersalnym przeznaczeniu. Bez problemu Twoje auto z napędem 4x4 pokona na nich zarówno dłuższe asfaltowe odcinki, jak i przeszkody w lekkim terenie. Pomimo bieżnika oraz konstrukcji przystosowanych do pracy poza ubitymi drogami, ten typ ogumienia znakomicie sprosta oczekiwaniom kierowców, którzy potrzebują również sprawdzonego rozwiązania do codziennej jazdy. To tylko niektóre z zalet, jakie opony AT oferują.
Skrót MT – Mud Terrain oznacza opony terenowe, które radzą sobie na nawet najbardziej ekstremalnych bezdrożach. Zdecydowanie bardziej nadają się do pokonywania piaszczystego bądź błotnistego terenu niż do długich podróży po asfalcie. Opony MT są niezwykle wytrzymałe, a na ich trakcję wpływa specyficzna konstrukcja oraz rzeźba bieżnika, która wyróżnia się dużymi klockami. Jeżeli mniej niż 20% pokonywanych przez Ciebie szlaków to szosy, to te opony offroadowe są dla Ciebie.
Opony 4x4 typu HT to znakomity wybór dla kierowców, którzy okazjonalnie zjeżdżają z głównych dróg. Na tym ogumieniu nie zakopiesz się na grząskiej leśnej ścieżce ani nie ugrzęźniesz w błocie na polnej drodze. Jest także odporne na uszkodzenia, co zawdzięcza wzmocnionej konstrukcji. Głównym przeznaczeniem modeli HT są jednak szosy (min. 80%), po których można bezpiecznie podróżować w zmiennych warunkach. Opony HT są bardziej ciche i oszczędne w porównaniu do modeli o typowo terenowych właściwościach.
SUV-y są coraz częściej wybierane przez polskich kierowców. Ze względu na dużą wagę i moc tych aut – zwłaszcza w wersjach 4x4, dobór właściwego ogumienia jest bardzo istotny. Najlepsze opony do SUV-a muszą być dopasowane nie tylko rozmiarem, ale i indeksem nośności oraz prędkości – informacje na temat zalecanych wartości znajdziesz w instrukcji obsługi pojazdu. Ogumienie dedykowane do samochodów tego typu doskonale sprawdzi się na utwardzonych drogach oraz ulicach w centrum miasta.

Kalkulator opon terenowych

Nie wiesz, jaki rozmiar ogumienia wybrać? Przygotowaliśmy przelicznik opon terenowych i SUV, który zamienia metryczny zapis rozmiaru na calowy. Zapis metryczny podaje szerokość opony wyrażoną w milimetrach, stosunek profilu do szerokości w procentach, a średnicę felgi w calach. W calowym natomiast jednostki są ujednolicone. Nasz kalkulator opon 4x4 pomoże Ci podjąć właściwą decyzję!
  • Rozmiar w mm
Wg standardowego oznaczenia: 29x9 R17 Wysokość całkowita opony: 72 cm Szerokość całkowita opony: 23 cm

Opinie naszych klientów o oponach 4x4:

  • Janusz 6,0

    BFGoodrich Mud Terrain T/A KM3

    Wszystkim niezdecydowanym, polecam ten model opon. Opony dobrze się kleją do nawierzchni zarówno na suchym jak i na mokrym afalcie. Nie pływają w zakrętach i przede wszystkim są ciche jak na tą klasę opon. Profil opon nie jest za duży, co nie wpływa na komfort podczas wybierania nierówności. Jedynie trzeba uważać na krawężniki i jak to w zimie wylatujące duże dziury by nie uszkodzić felg. POLECAM Więcej >
  • Mateusz 5,5

    Lakesea Crocodile MT

    Opony kupione głównie ze względu na ich niską cenę. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Podczas montażu musiałem je założyć bez wyważania. Po przejechaniu 100 km wróciłem i nie było już problemów. Ciężarki do 40-50 gram. W mojej opinii na suchym opony trzymają jak opony w osobówce. Na mokrym auto też pewnie się prowadzi. Zimą da się też jeździć, ale trzeba uważać, zdażyło mi się zatańczyć (auto bez ESP z napędem na tył). Nie mam tu porównania do innych opon MT. W terenie jak dla mnie rewelacja. Auto użytkuję turystycznie, więc w mega bagna się nie pcham, ale na błocie opony dobrze się czyszczą. Podsumowując, uważam, że jak za takie pieniądze to naprawdę dobry produkt i jeżeli będę musiał, to Więcej > kupię je raz jeszcze.
  • Patryk 5,8

    Michelin O/R XZL

    Idealne opony do tego typu auta (LR Defender). Poprzednie opony po 11 latach wymagały wymiany z powodu nie zużycia, ale spękań poprzecznych, które w teorii nie powinny być niebezpieczne. Zakupione nowe opony Michelin są świetne pod każdym względem. Gruby bieżnik, świetna twardość. W błocie, lesie wodzie sprawują się idealnie. Na suchym asfalcie też mają bardzo dobre właściwości. Myślałem, że będą głośne, ale nic z tych rzeczy. Na mokrym w kałużach ciekawie odprowadzają wodę. Nie jest to tak naturalne odprowadzanie jak w przypadku zwykłej opony, ale nie ma odczucia aquaplaningu i jest skuteczne. Oczyszczanie opon również w porządku. Oceniłem na 5/6 tylko dlatego, że kostka się oczyszcza Więcej > świetnie ale ranty mają specyficzną fakturę, której trochę bardziej trzyma się błoto. Opony wręcz idiotoodporne, mocne i solidne. Na kolejne 11 lat mam spokojną głowę- oraz skuteczne i bezpieczne ogumienie w aucie.
  • Krzysztof 6,0

    Hankook RF10

    Bardzo fajny bieżnik, zdecydowałem się na taką oponę do busa, gdyż czasem jeżdżę po drogach leśnych/piaszczystych. Bus używany jest w charakterze a'la kampera. Opona bardzo fajnie radzi sobie na asfalcie suchym czy mokrym. Miłym zaskoczeniem było to, że jest w miarę cicha jak na taki typ opony. Zdecydowałem się też na ten model, bo kolega ma taki sam w Subaru Forester i wiedziałem, że to dobry wybór. Więcej >

Szybka wymiana opon? Z nami to proste

Zamów opony przez telefon lub Internet. Zrób to samodzielnie lub z pomocą naszego eksperta.

Wybierz adres dostawy lub najbliższy serwis montażu. Do wyboru masz 1185 warsztatów w całym kraju.

Odbierz opony od kuriera lub zamontuj w wybranym serwisie w dogodnym dla Ciebie terminie.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jakie oznaczenia posiadają opony terenowe?

Współczesne opony terenowe podlegają w większości tym samym zunifikowanym systemom oznaczeń, co ogumienie z innych segmentów. Na ściance bocznej znajdziemy więc ich rozmiar, indeksy nośności oraz prędkości, a także DOT. Na oponach terenowych często umieszczany jest również symbol 4x4, sugerujący zastosowanie ogumienia do samochodów z napędem na obie osie. Do charakterystycznych oznaczeń zaliczyć trzeba także A/T, M/T, H/T określające typ opony terenowej. Spotkać można również znaki XL lub RF, wyróżniające opony wzmacniane.

Na jakie kategorie dzielą się opony terenowe?

Opony terenowe dzielą się trzy podstawowe kategorie. H/T (high-way tires), czyli modele przeznaczone przede wszystkim do użytku na drogach utwardzanych, ze sporadycznymi wyjazdami w off-road. Z wszystkich rodzajów ogumienia terenowego, te najbardziej przypominają standardowe opony. A/T (all-terrain tires) to najbardziej uniwersalny wariant do jazdy mieszanej w trybie szosowo-terenowym. M/T (mud-terrain tires), czyli ogumienie do zadań specjalnych. Jego konstrukcja przeznaczona jest na najtrudniejszy teren i bezdroża.