Opony Dunlop

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon Dunlop

Opona letnia

Precyzja prowadzeniaw każdych warunkach.

Dunlop Sport MAXX RT 2
  • Znakomita przyczepność na suchej drodze
  • Precyzja prowadzenia
  • Stabliność toru jazdy przy wysokiej prędkości
Poznaj oponę całoroczną Dunlop Sport All Season
SłońceŚniegDeszcz
Opona całoroczna

Optymalne osiągi w szerokim zakresie temperatur.

Dunlop Sport all season
Opona Dunlop Sport All SeasonOpona Dunlop Sport All SeasonOpona Dunlop Sport All Season
  • Wyjątkowe prowadzenie na suchej drodze
  • Wysoka skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni
  • Stabilność jazdy na zakrętach
Opona zimowa

Maksymalna przyczepność na zimowych drogach.

Dunlop Winter Sport 5
  • Znakomita przyczepność boczna na śliskich nawierzchniach
  • Lepsze prowadzenie na zaśnieżonych drogach
  • Ochrona przed aqaplaningiem
Dlaczego warto wybrać opony Dunlop?Technologia i innowacje
Technologia Noise Shield

Technologia produkcji opon redukująca hałas wewnętrzny nawet o 50%*. Polega ona na tym, że warstwa zaawansowanej pianki poliuretanowej przylegająca do wewnętrznej powierzchni opony redukuje hałas we wnętrzu pojazdu bez uszczerbku dla osiągów.

Dzięki niej możesz usiąść wygodnie i wsłuchiwać się w przyjemny dźwięk silnika.

*W zależności od typu pojazdu, jego prędkości i rodzaju nawierzchni. W oparciu o wewnętrzne pomiary zachowania samochodu na drodze, przeprowadzone w lutym 2018, styczniu 2018, listopadzie 2017 i październiku 2011 r. przez inżynierów Goodyear w Luksemburgu. Rozmiar opony: 225/55R17 (VW Passat Alltrack i Ford Kuga) oraz 255/45R18 (Audi A7).

Technologia Noise Shield
System Multi Blade
System Multi Blade

Opona z wieloma lamelami, która potrafi sprostać potencjalnie zróżnicowanym i skrajnym warunkom zimowym na drogach. Każdy typ lameli daje doskonałe efekty w określonych warunkach, dzięki czemu opona sprawdza się w każdą zimową pogodę.

Specyficzna konstrukcja połączenia stopki z obręczą
Specyficzna konstrukcja połączenia stopki z obręczą

System, który wzmacnia połączenie między oponą a obręczą, zapewniając maksymalną kontrolę, większą precyzję prowadzenia oraz doskonałe czucie drogi.

Maximum flange shield (MFS)*
Maximum flange shield (MFS)

Maximum Flange Shield (MFS) to system firmy Dunlop służący do ochrony felgi. Na całym obwodzie opony znajduje się profilF gumowy, który tworzy strefę buforową dla felgi. *Dostępny tylko w wybranych rozmiarach.

Hybrid overlay technology
Hybrid overlay technology

Bezszwowa opaska nylonowa z warstwą 0°. Technologia hybrydowej osnowy gwarantuje mniejsze zniekształcenie na obwodzie opony przy dużych prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa Dual Silica
Mieszanka krzemionkowa Dual Silica

Mieszanka krzemionkowa gwarantująca odporność na ścieranie i zapewniająca lepsze przyspieszenie.

Mieszanka krzemionkowa Silica-plus
Mieszanka krzemionkkowa Silica Plus

Silica-Plus to wywodząca się ze sportów motorowych mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki, zapewniająca lepszą przyczepność na drogach.

Opony Run Flat

Sprawią, że przebicie nie będzie oznaczało końca jazdy. Nasze opony Run Flat korzystają z technologii pozwalającej przejechać na przebitej oponie do 80 km.

Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa: Opony Dunlop Run Flat można montować tylko w pojazdach przeznaczonych do jazdy na tego typu oponach i wyposażonych w system ostrzegający o spadku ciśnienia, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno jechać na nich dalej niż 80 km ani szybciej niż 80 km/h. Stosuj się do porad producenta zawartych w instrukcji obsługi samochodu.

Podejście do jakości 3-15-50

W celu zagwarantowania najwyższej jakości opony Dunlop poddawane są rygorystycznym testom wydajności – i to nie tylko przez nas. Nazywamy tę procedurę podejściem 3-15-50. Odzwierciedla ona metody stosowane przez nas podczas testowania każdej opony.

Standardowa etykieta opony

W testach wykonywanych w ramach unijnego systemu etykietowania opon brane są pod uwagę trzy kluczowe kryteria wydajności.

Najważniejsze europejskie organizacje i czasopisma motoryzacyjne

Podczas niezależnych testów przeprowadzanych przez czołowe europejskie automobilkluby i redakcje czasopism uwzględnianych jest średnio 15 różnych kryteriów wydajności.

Wewnętrzne testy Dunlop

Nasi niezwykle surowi inżynierowie poddają każdy nowy model opony Dunlop kolejnym 50 testom.

Kim jesteśmy

Od ponad 125 lat inspiracją dla naszych działań jest nieustanne zaangażowanie na rzecz osiągów i innowacji.

Dlatego też doskonale wiemy, na czym polega produkcja opon o wysokich i bardzo wysokich osiągach z myślą o zapalonych kierowcach.

Zaś nasze osiągnięcia – zarówno na zwykłych drogach, jak i w ramach rywalizacji na torach wyścigowych – to najlepsze uzasadnienie dla naszej ciężkiej pracy.

Dunlop – zawsze do przodu.

Nasza wiedza i umiejętności
  • Pierwszą oponę pneumatyczną wynalazł w 1888 roku John Boyd Dunlop.
  • Najlepsza w 24h Le Mans aż 34 razy – najbardziej utytułowana marka producenta opon.
Innowacje
  • 1962 – Odkrycie zjawiska aquaplaningu przez firmę Dunlop stanowi punkt przełomowy pozwalający oponom zachować przyczepność przy dużych prędkościach na mokrych drogach
  • 1972 – Dunlop zapoczątkowuje technologię RunOnFlat, dzięki której samochody mogą kontynuować jazdę nawet po przebiciu opony
  • 2014 – Dunlop opracowuje technologię Noise Shield zmniejszającą hałas emitowany przez pojazd nawet o 50%*

* W porównaniu z oponami Dunlop niewyposażonymi w technologię Noise Shield. Na podstawie wewnętrznych pomiarów na drogach. Testy przeprowadzone w październiku 2010 r.; rozmiar opon: 245/40R18; testowany samochód: Audi A8; lokalizacja: tor służący do pomiaru hałasu w Centrum Innowacji firmy Goodyear w Luksemburgu

Logo Dunlop

Opinie o oponach Dunlop

Ocena łączna

4,4/5

12649 ocen

93% klientów

zadowolonych z zakupu opon tej marki

93%
Porównaj (0/3)