Opony Dunlop

Opony Dunlop

Logo Dunlop
Popularne rozmiary:
Dunlop 205/55 R16Dunlop 195/65 R15Dunlop 225/45 R17Dunlop 175/65 R14Dunlop 185/65 R15 Rozwiń listę rozmiarów Zwiń listę rozmiarów
Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon Dunlop

Poznaj oponę całoroczną

Dunlop Sport All Season

Lato Zima Deszcz

Dlaczego warto wybrać opony Dunlop?

Technologia i innowacje

Technologia NOISE SHIELD

Technologia produkcji opon redukująca hałas wewnętrzny nawet o 50%*. Polega ona na tym, że warstwa zaawansowanej pianki poliuretanowej przylegająca do wewnętrznej powierzchni opony redukuje hałas we wnętrzu pojazdu bez uszczerbku
dla osiągów. Dzięki niej możesz usiąść wygodnie i wsłuchiwać się w przyjemny dźwięk silnika.

*W zależności od typu pojazdu, jego prędkości i rodzaju nawierzchni. W oparciu o wewnętrzne pomiary zachowania samochodu na drodze, przeprowadzone w lutym 2018, styczniu 2018, listopadzie 2017 i październiku 2011 r. przez inżynierów Goodyear w Luksemburgu. Rozmiar opony: 225/55R17 (VW Passat Alltrack i Ford Kuga) oraz 255/45R18 (Audi A7).

System MULTI BLADE

System Multi Blade

Opona z wieloma lamelami, która potrafi sprostać potencjalnie zróżnicowanym i skrajnym warunkom zimowym na drogach.
Każdy typ lameli daje doskonałe efekty w określonych warunkach, dzięki czemu opona sprawdza się w każdą zimową pogodę.

Specyficzna konstrukcja połączenia stopki z obręczą

Połączenie stopki z obręczą

System, który wzmacnia połączenie między oponą a obręczą, zapewniając maksymalną kontrolę, większą precyzję prowadzenia oraz doskonałe czucie drogi.

MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)*

Maximum Flange Shield

Maximum Flange Shield (MFS) to system firmy Dunlop służący do ochrony felgi. Na całym obwodzie opony znajduje się profil gumowy, który tworzy strefę buforową dla felgi.
*Dostępny tylko w wybranych rozmiarach.

HYBRID OVERLAY TECHNOLOGY

Hybrid Overlay Technology

Bezszwowa opaska nylonowa z warstwą 0°. Technologia hybrydowej osnowy gwarantuje mniejsze zniekształcenie na obwodzie opony przy dużych prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa DUAL SILICA

Mieszanka krzemionkowa Dual Silica

Mieszanka krzemionkowa gwarantująca odporność na ścieranie i zapewniająca lepsze przyspieszenie.

Mieszanka krzemionkowa SILICA-PLUS

Mieszanka krzemionkowa Silica-Plus

Silica-Plus to wywodząca się ze sportów motorowych mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki, zapewniająca lepszą przyczepność na drogach.

Opony RUN FLAT

Sprawią, że przebicie nie będzie oznaczało końca jazdy. Nasze opony Run Flat korzystają z technologii pozwalającej przejechać na przebitej oponie do 80 km.

Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa: Opony Dunlop Run Flat można montować tylko w pojazdach przeznaczonych do jazdy na tego typu oponach i wyposażonych w system ostrzegający o spadku ciśnienia, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno jechać na nich dalej niż 80 km ani szybciej niż 80 km/h. Stosuj się do porad producenta zawartych w instrukcji obsługi samochodu.

Podejście do jakości 3-15-50

W celu zagwarantowania najwyższej jakości opony Dunlop poddawane są rygorystycznym testom wydajności – i to nie tylko przez nas. Nazywamy tę procedurę podejściem 3-15-50. Odzwierciedla ona metody stosowane przez nas podczas testowania każdej opony.

Standardowa etykieta opony

W testach wykonywanych w ramach unijnego systemu etykietowania opon brane są pod uwagę trzy kluczowe kryteria wydajności.

Najważniejsze europejskie organizacje i czasopisma motoryzacyjne

Podczas niezależnych testów przeprowadzanych przez czołowe europejskie automobilkluby i redakcje czasopism uwzględnianych jest średnio 15 różnych kryteriów wydajności.

Wewnętrzne testy Dunlop

Nasi niezwykle surowi inżynierowie poddają każdy nowy model opony Dunlop kolejnym 50 testom.

Kim jesteśmy

Od ponad 125 lat inspiracją dla naszych działań jest nieustanne zaangażowanie na rzecz osiągów i innowacji.

Dlatego też doskonale wiemy, na czym polega produkcja opon o wysokich i bardzo wysokich osiągach z myślą o zapalonych kierowcach.

Zaś nasze osiągnięcia – zarówno na zwykłych drogach, jak i w ramach rywalizacji na torach wyścigowych – to najlepsze uzasadnienie dla naszej ciężkiej pracy.

Dunlop – zawsze do przodu.

Nasza wiedza i umiejętności

  • Pierwszą oponę pneumatyczną wynalazł w 1888 roku John Boyd Dunlop.
  • Najlepsza w 24h Le Mans aż 34 razy – najbardziej utytułowana marka producenta opon.

Innowacje

  • 1962 – Odkrycie zjawiska aquaplaningu przez firmę Dunlop stanowi punkt przełomowy pozwalający oponom zachować przyczepność przy dużych prędkościach na mokrych drogach
  • 1972 – Dunlop zapoczątkowuje technologię RunOnFlat, dzięki której samochody mogą kontynuować jazdę nawet po przebiciu opony
  • 2014 – Dunlop opracowuje technologię Noise Shield zmniejszającą hałas emitowany przez pojazd nawet o 50%*
* W porównaniu z oponami Dunlop niewyposażonymi w technologię Noise Shield. Na podstawie wewnętrznych pomiarów na drogach. Testy przeprowadzone w październiku 2010 r.; rozmiar opon: 245/40R18; testowany samochód: Audi A8; lokalizacja: tor służący do pomiaru hałasu w Centrum Innowacji firmy Goodyear w Luksemburgu
Logo Dunlop

Opony Dunlop opinie

W wyborze odpowiedniego modelu pomóc mogą opinie o oponach Dunlop. Sprawdź co na ich temat sądzą nasi klienci, którzy mieli okazję przetestować ich zachowanie na drodze, ekonomię oraz komfort jazdy.

  • Rafal K 6,0

    Dunlop Sport Maxx RT 2

    Wybierałem opony z klasy premium, które będą ciche i będą miały dobre parametry trzymania drogi. Ten model miał dobre oceny i koledzy z warsztatów polecali Dunlopa. Gdybałem nad GoodYearami, ale ostatecznie wybrałem te, które były opisywane jako cichsze + firma Dunlop to nadal topowa marka. Polecam opony, sprawdziły się na autostradzie, jak i w terenie (allroad), jeżdżąc dynamicznie po kamieniach ;) Więcej >
  • Mariusz Z. 5,0

    Dunlop SP Sport Bluresponse

    Sama jazda bez zastrzeżeń. Jeździ się dobrze nawet przy większych autostradowych prędkościach. Oporny względnie ciche (chociaż wydaje się, że wskaźnik głośności jest zaniżony). Natomiast bardzo szybko się zużywają. Opinia na podstawie 4 takich samych samochodów we flocie. Wymiana opon co 2 sezony (możliwe pojeździć 3) natomiast opony innych marek (też na identycznych samochodach) jeżdżą spokojnie 4. Więcej >
  • Krzysztof 5,5

    Dunlop SP SportMaxx RT

    Opony bardzo dobrze sprawują się na zakrętach. Przyczepność zarówno na suchym, czy mokrym asfalcie jest rewelacyjna. Miałem zamiar zakupić bluresponsy, ale teraz wcale nie żałuję. Mój styl jazdy to umiarkowany, choć lubię też dynamicznie pojeździć. Na tych oponach czuję się bardzo pewnie. Kontrola nad autem jest perfekcyjna. Więcej >
  • Marek 6,0

    Dunlop SP Streetresponse 2

    Powiem tak, mam 3 Toyoty od nowości z salonu. Zawsze jak kupuję opony to wchodzę w internet i sprawdzam rankingu opon, które zebrały najwięcej opinii a w rankingu opony wygrały Dunlop Sport Essence dla mnie najważniejsze jest na pierwszym miejscu bezpieczeństwo. Opony są po prostu świetne rewelacyjne na mokrej nawierzchni bardzo mocno trzymają się drogi są bardzo ciche bardzo ekonomiczne mają bardzo mały spalanie z dwóch Toyota właśnie mam te dwie opony chciałem dla mamy do samochodu też wziąć tą oponę co mam w dwóch pozostałych samochodach tylko mama ma mały rozmiar i się okazało że tej opony nie robią w tym rozmiarze ale pan mi za Alpami polecił właśnie tą oponę Dunlop Street Response 2 Więcej > A jeżeli chodzi o te Dunlop y Street Response 2 to też bardzo polecam bo też są to bardzo dobre opony ale nie mam jak się odnieść bo w dwóch pozostałych samochodach mam ten drugi rodzaj Dunlop ów Ale tam są duże koła i szerokie więc wiadomo na szerokich oponach jest o wiele lepsza przyczepność a u mojej mamy są w niziutkie koła więc nie mam jak tego porównać ale też są ciche mają małe spalanie i dobrą przyczepność na pewno nie mają takiej przyczepności jak tam te opony Chociażby z powodu tego że są węższe i mają współczynnik przyczepności do asfaltu klasy B a tamte opony mają klasy A jeżeli mogę jeszcze polecić bo też mam we wszystkich trzech samochodach innych opon nie uznaje jeżeli chodzi o opony zimowe Nokian Snow Frost