Opony Dunlop

Opony Dunlop

Logo Dunlop
Popularne rozmiary:
Dunlop 205/55 R16Dunlop 195/65 R15Dunlop 225/45 R17Dunlop 175/65 R14Dunlop 185/65 R15 Rozwiń listę rozmiarów Zwiń listę rozmiarów
Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon Dunlop

Poznaj oponę całoroczną

Dunlop Sport All Season

Lato Zima Deszcz

Dlaczego warto wybrać opony Dunlop?

Technologia i innowacje

Technologia NOISE SHIELD

Technologia produkcji opon redukująca hałas wewnętrzny nawet o 50%*. Polega ona na tym, że warstwa zaawansowanej pianki poliuretanowej przylegająca do wewnętrznej powierzchni opony redukuje hałas we wnętrzu pojazdu bez uszczerbku
dla osiągów. Dzięki niej możesz usiąść wygodnie i wsłuchiwać się w przyjemny dźwięk silnika.

*W zależności od typu pojazdu, jego prędkości i rodzaju nawierzchni. W oparciu o wewnętrzne pomiary zachowania samochodu na drodze, przeprowadzone w lutym 2018, styczniu 2018, listopadzie 2017 i październiku 2011 r. przez inżynierów Goodyear w Luksemburgu. Rozmiar opony: 225/55R17 (VW Passat Alltrack i Ford Kuga) oraz 255/45R18 (Audi A7).

System MULTI BLADE

System Multi Blade

Opona z wieloma lamelami, która potrafi sprostać potencjalnie zróżnicowanym i skrajnym warunkom zimowym na drogach.
Każdy typ lameli daje doskonałe efekty w określonych warunkach, dzięki czemu opona sprawdza się w każdą zimową pogodę.

Specyficzna konstrukcja połączenia stopki z obręczą

Połączenie stopki z obręczą

System, który wzmacnia połączenie między oponą a obręczą, zapewniając maksymalną kontrolę, większą precyzję prowadzenia oraz doskonałe czucie drogi.

MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)*

Maximum Flange Shield

Maximum Flange Shield (MFS) to system firmy Dunlop służący do ochrony felgi. Na całym obwodzie opony znajduje się profil gumowy, który tworzy strefę buforową dla felgi.
*Dostępny tylko w wybranych rozmiarach.

HYBRID OVERLAY TECHNOLOGY

Hybrid Overlay Technology

Bezszwowa opaska nylonowa z warstwą 0°. Technologia hybrydowej osnowy gwarantuje mniejsze zniekształcenie na obwodzie opony przy dużych prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa DUAL SILICA

Mieszanka krzemionkowa Dual Silica

Mieszanka krzemionkowa gwarantująca odporność na ścieranie i zapewniająca lepsze przyspieszenie.

Mieszanka krzemionkowa SILICA-PLUS

Mieszanka krzemionkowa Silica-Plus

Silica-Plus to wywodząca się ze sportów motorowych mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki, zapewniająca lepszą przyczepność na drogach.

Opony RUN FLAT

Sprawią, że przebicie nie będzie oznaczało końca jazdy. Nasze opony Run Flat korzystają z technologii pozwalającej przejechać na przebitej oponie do 80 km.

Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa: Opony Dunlop Run Flat można montować tylko w pojazdach przeznaczonych do jazdy na tego typu oponach i wyposażonych w system ostrzegający o spadku ciśnienia, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno jechać na nich dalej niż 80 km ani szybciej niż 80 km/h. Stosuj się do porad producenta zawartych w instrukcji obsługi samochodu.

Podejście do jakości 3-15-50

W celu zagwarantowania najwyższej jakości opony Dunlop poddawane są rygorystycznym testom wydajności – i to nie tylko przez nas. Nazywamy tę procedurę podejściem 3-15-50. Odzwierciedla ona metody stosowane przez nas podczas testowania każdej opony.

Standardowa etykieta opony

W testach wykonywanych w ramach unijnego systemu etykietowania opon brane są pod uwagę trzy kluczowe kryteria wydajności.

Najważniejsze europejskie organizacje i czasopisma motoryzacyjne

Podczas niezależnych testów przeprowadzanych przez czołowe europejskie automobilkluby i redakcje czasopism uwzględnianych jest średnio 15 różnych kryteriów wydajności.

Wewnętrzne testy Dunlop

Nasi niezwykle surowi inżynierowie poddają każdy nowy model opony Dunlop kolejnym 50 testom.

Kim jesteśmy

Od ponad 125 lat inspiracją dla naszych działań jest nieustanne zaangażowanie na rzecz osiągów i innowacji.

Dlatego też doskonale wiemy, na czym polega produkcja opon o wysokich i bardzo wysokich osiągach z myślą o zapalonych kierowcach.

Zaś nasze osiągnięcia – zarówno na zwykłych drogach, jak i w ramach rywalizacji na torach wyścigowych – to najlepsze uzasadnienie dla naszej ciężkiej pracy.

Dunlop – zawsze do przodu.

Nasza wiedza i umiejętności

  • Pierwszą oponę pneumatyczną wynalazł w 1888 roku John Boyd Dunlop.
  • Najlepsza w 24h Le Mans aż 34 razy – najbardziej utytułowana marka producenta opon.

Innowacje

  • 1962 – Odkrycie zjawiska aquaplaningu przez firmę Dunlop stanowi punkt przełomowy pozwalający oponom zachować przyczepność przy dużych prędkościach na mokrych drogach
  • 1972 – Dunlop zapoczątkowuje technologię RunOnFlat, dzięki której samochody mogą kontynuować jazdę nawet po przebiciu opony
  • 2014 – Dunlop opracowuje technologię Noise Shield zmniejszającą hałas emitowany przez pojazd nawet o 50%*
* W porównaniu z oponami Dunlop niewyposażonymi w technologię Noise Shield. Na podstawie wewnętrznych pomiarów na drogach. Testy przeprowadzone w październiku 2010 r.; rozmiar opon: 245/40R18; testowany samochód: Audi A8; lokalizacja: tor służący do pomiaru hałasu w Centrum Innowacji firmy Goodyear w Luksemburgu
Logo Dunlop

Opony Dunlop opinie

W wyborze odpowiedniego modelu pomóc mogą opinie o oponach Dunlop. Sprawdź co na ich temat sądzą nasi klienci, którzy mieli okazję przetestować ich zachowanie na drodze, ekonomię oraz komfort jazdy.

  • Jacek 6,0

    Dunlop Winter Sport 5

    Znakomita opona, zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej. Ostrożność należy zachować na tzw. mazi poślizgowej po niewielkim opadzie deszczu - zbyt duża prędkość w zakręcie może doprowadzić do uślizgu kół, na skutek działania siły odśrodkowej, opona wtedy się nie "lepi" i może nam ujechać np. przód (poślizg podsterowny). W przypadku mojej Skody, gdzie mam do dyspozycji 320 Nm i napęd tylko na przód, w przypadku nadmiernie dynamicznej jazdy (brak delikatnego obchodzenia się z pedałem gazu ;) bieżnik "schodzi" w oczach. Więcej >
  • Daniel 5,0

    Dunlop SP Winter Response 2

    Bardzo dobra przyczepność, przewidywalna na każdym rodzaju nawierzchni. Najważniejsza dla mnie jest wytrzymałość tych opon. Jeżdżę po budowie, zdarzało się, że dziurawiły się mi nawet 1 opona tygodniowo, na razie, po ok 15 tysiącach kilometrów, wszystkie trzymają się dobrze. Trzymają ciśnienie takie, jakie powinno być. Więcej >
  • Marek 4,2

    Dunlop SP Winter Sport 4D

    W tym roku warunki pogodowe uniemożliwiają wszechstronną ocenę. Wymiana: Przy wymianie opon trzeba było się trochę natrudzić z wyważaniem. Zostało zużyte trochę dużo ciężarków. Eksploatacja: Przy ruszaniu na mokrej nawierzchni czasami zrywam przyczepność, może to moja wina bo za ostro ruszam? Nie hamowałem jeszcze naprawdę ostro, więc się nie wypowiadam. Na suchym jest trochę lepiej, jadąc czuję się dość pewnie. Trzeba przyznać że są dość ciche, może cichsze niż letnie. Trudno mi powiedzieć czy je polecam, musiałbym doczekać się w końcu zimy :) Więcej >
  • bingo 4,9

    Dunlop SP WINTER SPORT 3D

    Opony te gwarantują bardzo dobrą przyczepność zarówno w warunkach zimowych jak i letnich. Byłem zaskoczony że na suchym lepiej się trzymają nawierzchni niż moje letnie opony (Bridgestone Potenza RUN FLAT). Polecam te opony, wiadomo że na śniegu/lodzie trzeba uważać z napędem na tył, nic nie zagwarantuje jazdy jak po szynach ale te opony bardzo fajnie sobie radzą w trudnych warunkach. Może Cena mogłaby być niższa ale warto zainwestować w bezpieczne opony. Wcześniej jezdzilem na 16 calowych kołach z oponami Dunlop Winter Sport M3 I według mnie były gorsze. Teraz mam koła zimowe 17 calowe i nie zauważyłem spadku komfortu. Różnica w spalaniu w porównaniu z letnimi oponami niezauważalna (max Więcej > 10% więcej). Z czystym sumieniem polecam.