Opony Dunlop

Opony Dunlop

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Cena za szt. od - do

-
Popularne rozmiary
205/55 R16 195/65 R15 225/45 R17 175/65 R14 185/65 R15 Rozwiń listę rozmiarów Zwiń listę rozmiarów
Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon Dunlop

Poznaj oponę całoroczną

Dunlop Sport All Season

Lato Zima Deszcz

Dlaczego warto wybrać opony Dunlop?

Technologia i innowacje

Technologia NOISE SHIELD

Technologia produkcji opon redukująca hałas wewnętrzny nawet o 50%*. Polega ona na tym, że warstwa zaawansowanej pianki poliuretanowej przylegająca do wewnętrznej powierzchni opony redukuje hałas we wnętrzu pojazdu bez uszczerbku
dla osiągów. Dzięki niej możesz usiąść wygodnie i wsłuchiwać się w przyjemny dźwięk silnika.

*W zależności od typu pojazdu, jego prędkości i rodzaju nawierzchni. W oparciu o wewnętrzne pomiary zachowania samochodu na drodze, przeprowadzone w lutym 2018, styczniu 2018, listopadzie 2017 i październiku 2011 r. przez inżynierów Goodyear w Luksemburgu. Rozmiar opony: 225/55R17 (VW Passat Alltrack i Ford Kuga) oraz 255/45R18 (Audi A7).

System MULTI BLADE

System Multi Blade

Opona z wieloma lamelami, która potrafi sprostać potencjalnie zróżnicowanym i skrajnym warunkom zimowym na drogach.
Każdy typ lameli daje doskonałe efekty w określonych warunkach, dzięki czemu opona sprawdza się w każdą zimową pogodę.

Specyficzna konstrukcja połączenia stopki z obręczą

Połączenie stopki z obręczą

System, który wzmacnia połączenie między oponą a obręczą, zapewniając maksymalną kontrolę, większą precyzję prowadzenia oraz doskonałe czucie drogi.

MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)*

Maximum Flange Shield

Maximum Flange Shield (MFS) to system firmy Dunlop służący do ochrony felgi. Na całym obwodzie opony znajduje się profil gumowy, który tworzy strefę buforową dla felgi.
*Dostępny tylko w wybranych rozmiarach.

HYBRID OVERLAY TECHNOLOGY

Hybrid Overlay Technology

Bezszwowa opaska nylonowa z warstwą 0°. Technologia hybrydowej osnowy gwarantuje mniejsze zniekształcenie na obwodzie opony przy dużych prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa DUAL SILICA

Mieszanka krzemionkowa Dual Silica

Mieszanka krzemionkowa gwarantująca odporność na ścieranie i zapewniająca lepsze przyspieszenie.

Mieszanka krzemionkowa SILICA-PLUS

Mieszanka krzemionkowa Silica-Plus

Silica-Plus to wywodząca się ze sportów motorowych mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki, zapewniająca lepszą przyczepność na drogach.

Opony RUN FLAT

Sprawią, że przebicie nie będzie oznaczało końca jazdy. Nasze opony Run Flat korzystają z technologii pozwalającej przejechać na przebitej oponie do 80 km.

Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa: Opony Dunlop Run Flat można montować tylko w pojazdach przeznaczonych do jazdy na tego typu oponach i wyposażonych w system ostrzegający o spadku ciśnienia, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno jechać na nich dalej niż 80 km ani szybciej niż 80 km/h. Stosuj się do porad producenta zawartych w instrukcji obsługi samochodu.

Podejście do jakości 3-15-50

W celu zagwarantowania najwyższej jakości opony Dunlop poddawane są rygorystycznym testom wydajności – i to nie tylko przez nas. Nazywamy tę procedurę podejściem 3-15-50. Odzwierciedla ona metody stosowane przez nas podczas testowania każdej opony.

Standardowa etykieta opony

W testach wykonywanych w ramach unijnego systemu etykietowania opon brane są pod uwagę trzy kluczowe kryteria wydajności.

Najważniejsze europejskie organizacje i czasopisma motoryzacyjne

Podczas niezależnych testów przeprowadzanych przez czołowe europejskie automobilkluby i redakcje czasopism uwzględnianych jest średnio 15 różnych kryteriów wydajności.

Wewnętrzne testy Dunlop

Nasi niezwykle surowi inżynierowie poddają każdy nowy model opony Dunlop kolejnym 50 testom.

Kim jesteśmy

Od ponad 125 lat inspiracją dla naszych działań jest nieustanne zaangażowanie na rzecz osiągów i innowacji.

Dlatego też doskonale wiemy, na czym polega produkcja opon o wysokich i bardzo wysokich osiągach z myślą o zapalonych kierowcach.

Zaś nasze osiągnięcia – zarówno na zwykłych drogach, jak i w ramach rywalizacji na torach wyścigowych – to najlepsze uzasadnienie dla naszej ciężkiej pracy.

Dunlop – zawsze do przodu.

Nasza wiedza i umiejętności

  • Pierwszą oponę pneumatyczną wynalazł w 1888 roku John Boyd Dunlop.
  • Najlepsza w 24h Le Mans aż 34 razy – najbardziej utytułowana marka producenta opon.

Innowacje

  • 1962 – Odkrycie zjawiska aquaplaningu przez firmę Dunlop stanowi punkt przełomowy pozwalający oponom zachować przyczepność przy dużych prędkościach na mokrych drogach
  • 1972 – Dunlop zapoczątkowuje technologię RunOnFlat, dzięki której samochody mogą kontynuować jazdę nawet po przebiciu opony
  • 2014 – Dunlop opracowuje technologię Noise Shield zmniejszającą hałas emitowany przez pojazd nawet o 50%*
* W porównaniu z oponami Dunlop niewyposażonymi w technologię Noise Shield. Na podstawie wewnętrznych pomiarów na drogach. Testy przeprowadzone w październiku 2010 r.; rozmiar opon: 245/40R18; testowany samochód: Audi A8; lokalizacja: tor służący do pomiaru hałasu w Centrum Innowacji firmy Goodyear w Luksemburgu
Logo Dunlop

Opony Dunlop opinie

W wyborze odpowiedniego modelu pomóc mogą opinie o oponach Dunlop. Sprawdź co na ich temat sądzą nasi klienci, którzy mieli okazję przetestować ich zachowanie na drodze, ekonomię oraz komfort jazdy.

  • Kuniol 6,0

    Dunlop SP SportMaxx RT

    Bardzo dobre opony dla użytkowników, którzy cenią sobie bezpieczeństwo i osiągi w jednym. W ciepłe dni lepią się asfaltu, a w deszczowe nie ma się poczucia utraty kontroli nad samochodem. Cenowo podobne do moich poprzednich Fulda SportControl, ale o półkę wyżej, jeśli chodzi o osiągi i hałas jaki generują. Polecam! Więcej >
  • Robi 6,0

    Dunlop SP Sport Bluresponse

    Bardzo komfortowa i cicha opona. Kupiłem wersję z indeksem prędkości "W" i miałem trochę obawę, że opony będą twarde, a jednak okazuje się, że nie ma to wpływu na komfort. Do tego opona jest bardzo cicha, przy standardowych prędkościach auto wręcz płynie. Wcześniej miałem Bridgestone Turanza ER300, które poniżej temp. 7 °C robiły się twarde jak kamienie i na "chropowatych" nawierzchniach tak głośne, że podwożone osoby zwracały na to uwagę. Te Dunlopy to zupełnie inna bajka, aż chce się podróżować. Oczywiście przy bardziej agresywnej, sportowej jeździe komfort, który przekłada się na bardziej miękką oponę i większą "izolację" od nawierzchni, może być gorszym wyborem, jednak w standardowym Więcej > zastosowaniu, czyt. codzienna jazda i podróże rodzinne, to wręcz opona idealna.
  • Wojtek 5,0

    Dunlop Sport Maxx RT 2

    Jest ok, chociaż przy ruszaniu kontrola trakcji często się włącza. Na suchym asfalcie czuję się bezpiecznie, chociaż auto potrafi wyjechać przodem przy mocniejszym skręcie i przyspieszaniu. Na mokrym nie wariowałem i chyba trochę bym się bał. Pierwszy raz mam felgi 19 i też może dlatego moje odczucia z jazdy są inne, bardziej na minus, jeżeli chodzi o przyczepność. Więcej >
  • JF 5,0

    Dunlop SP Sport MAXX GT

    Dobra opona. Mogła być trochę lepsza na mokrej nawierzchni, zwławszcza przy wyższych prędkościach, a także cichsza przy prędkościach autostradowych. Mimo to jest, to już mój drugi komplet tych opon, gdyż mają satysfakcjonujący stosunek ceny do tego co oferują. Zużywają się wolniej niż konkurencyjne Continentale Więcej >