Menu

Opony Dunlop

Logo Dunlop
Popularne rozmiary:
Dunlop 205/55 R16Dunlop 195/65 R15Dunlop 225/45 R17Dunlop 175/65 R14Dunlop 185/65 R15 Rozwiń listę rozmiarów Zwiń listę rozmiarów
Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon Dunlop

Poznaj oponę całoroczną

Dunlop Sport All Season

Lato Zima Deszcz

Dlaczego warto wybrać opony Dunlop?

Technologia i innowacje

Technologia NOISE SHIELD

Technologia produkcji opon redukująca hałas wewnętrzny nawet o 50%*. Polega ona na tym, że warstwa zaawansowanej pianki poliuretanowej przylegająca do wewnętrznej powierzchni opony redukuje hałas we wnętrzu pojazdu bez uszczerbku
dla osiągów. Dzięki niej możesz usiąść wygodnie i wsłuchiwać się w przyjemny dźwięk silnika.

*W zależności od typu pojazdu, jego prędkości i rodzaju nawierzchni. W oparciu o wewnętrzne pomiary zachowania samochodu na drodze, przeprowadzone w lutym 2018, styczniu 2018, listopadzie 2017 i październiku 2011 r. przez inżynierów Goodyear w Luksemburgu. Rozmiar opony: 225/55R17 (VW Passat Alltrack i Ford Kuga) oraz 255/45R18 (Audi A7).

System MULTI BLADE

System Multi Blade

Opona z wieloma lamelami, która potrafi sprostać potencjalnie zróżnicowanym i skrajnym warunkom zimowym na drogach.
Każdy typ lameli daje doskonałe efekty w określonych warunkach, dzięki czemu opona sprawdza się w każdą zimową pogodę.

Specyficzna konstrukcja połączenia stopki z obręczą

Połączenie stopki z obręczą

System, który wzmacnia połączenie między oponą a obręczą, zapewniając maksymalną kontrolę, większą precyzję prowadzenia oraz doskonałe czucie drogi.

MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)*

Maximum Flange Shield

Maximum Flange Shield (MFS) to system firmy Dunlop służący do ochrony felgi. Na całym obwodzie opony znajduje się profil gumowy, który tworzy strefę buforową dla felgi.
*Dostępny tylko w wybranych rozmiarach.

HYBRID OVERLAY TECHNOLOGY

Hybrid Overlay Technology

Bezszwowa opaska nylonowa z warstwą 0°. Technologia hybrydowej osnowy gwarantuje mniejsze zniekształcenie na obwodzie opony przy dużych prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa DUAL SILICA

Mieszanka krzemionkowa Dual Silica

Mieszanka krzemionkowa gwarantująca odporność na ścieranie i zapewniająca lepsze przyspieszenie.

Mieszanka krzemionkowa SILICA-PLUS

Mieszanka krzemionkowa Silica-Plus

Silica-Plus to wywodząca się ze sportów motorowych mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki, zapewniająca lepszą przyczepność na drogach.

Opony RUN FLAT

Sprawią, że przebicie nie będzie oznaczało końca jazdy. Nasze opony Run Flat korzystają z technologii pozwalającej przejechać na przebitej oponie do 80 km.

Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa: Opony Dunlop Run Flat można montować tylko w pojazdach przeznaczonych do jazdy na tego typu oponach i wyposażonych w system ostrzegający o spadku ciśnienia, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno jechać na nich dalej niż 80 km ani szybciej niż 80 km/h. Stosuj się do porad producenta zawartych w instrukcji obsługi samochodu.

Podejście do jakości 3-15-50

W celu zagwarantowania najwyższej jakości opony Dunlop poddawane są rygorystycznym testom wydajności – i to nie tylko przez nas. Nazywamy tę procedurę podejściem 3-15-50. Odzwierciedla ona metody stosowane przez nas podczas testowania każdej opony.

Standardowa etykieta opony

W testach wykonywanych w ramach unijnego systemu etykietowania opon brane są pod uwagę trzy kluczowe kryteria wydajności.

Najważniejsze europejskie organizacje i czasopisma motoryzacyjne

Podczas niezależnych testów przeprowadzanych przez czołowe europejskie automobilkluby i redakcje czasopism uwzględnianych jest średnio 15 różnych kryteriów wydajności.

Wewnętrzne testy Dunlop

Nasi niezwykle surowi inżynierowie poddają każdy nowy model opony Dunlop kolejnym 50 testom.

Kim jesteśmy

Od ponad 125 lat inspiracją dla naszych działań jest nieustanne zaangażowanie na rzecz osiągów i innowacji.

Dlatego też doskonale wiemy, na czym polega produkcja opon o wysokich i bardzo wysokich osiągach z myślą o zapalonych kierowcach.

Zaś nasze osiągnięcia – zarówno na zwykłych drogach, jak i w ramach rywalizacji na torach wyścigowych – to najlepsze uzasadnienie dla naszej ciężkiej pracy.

Dunlop – zawsze do przodu.

Nasza wiedza i umiejętności

  • Pierwszą oponę pneumatyczną wynalazł w 1888 roku John Boyd Dunlop.
  • Najlepsza w 24h Le Mans aż 34 razy – najbardziej utytułowana marka producenta opon.

Innowacje

  • 1962 – Odkrycie zjawiska aquaplaningu przez firmę Dunlop stanowi punkt przełomowy pozwalający oponom zachować przyczepność przy dużych prędkościach na mokrych drogach
  • 1972 – Dunlop zapoczątkowuje technologię RunOnFlat, dzięki której samochody mogą kontynuować jazdę nawet po przebiciu opony
  • 2014 – Dunlop opracowuje technologię Noise Shield zmniejszającą hałas emitowany przez pojazd nawet o 50%*
* W porównaniu z oponami Dunlop niewyposażonymi w technologię Noise Shield. Na podstawie wewnętrznych pomiarów na drogach. Testy przeprowadzone w październiku 2010 r.; rozmiar opon: 245/40R18; testowany samochód: Audi A8; lokalizacja: tor służący do pomiaru hałasu w Centrum Innowacji firmy Goodyear w Luksemburgu
Logo Dunlop

Opony Dunlop opinie

W wyborze odpowiedniego modelu pomóc mogą opinie o oponach Dunlop. Sprawdź co na ich temat sądzą nasi klienci, którzy mieli okazję przetestować ich zachowanie na drodze, ekonomię oraz komfort jazdy.

  • Opel 4,9

    Dunlop SP Sport 01

    Opona 195/60R15 88H, produkcja 2010 rok Niemcy. Zakupiona latem 2010 roku. Przejechane ok 30000 km. Auto naprawdę fajnie się na niej prowadzi, stabilnie, nie pływa, bardzo penie na zakrętach. Jedyny mankament, to ten szum który pojawił się już po roku użytkowania - ale to może dlatego, że jest twarda. Nie jest to jednak głośne - po prostu słychać oponę. Wydaje się trwała. Moim zdaniem jest lepsza od Bluresponse (przynajmniej tej made in Poland), która z kolei jest bardzo miękka i nie daje już takiej pewności w czasie jazdy (pływanie samochodu). Szkoda, że SP Sport 01 już nie produkują. Generalnie polecam, ale uwaga: myślę, ważny jest kraj produkcji. Ja SP Sport 01 mam wyprodukowane w Więcej > Niemczech, natomiast Bluresponsy w Polsce - być może stąd ta różnica
  • tomek - kielce 4,9

    Dunlop SP Sport 200

    opony dostałem z indeksem V wraz z autem z salonu w 2002 roku, przejechałem na nich 60000 km i kupiłem nowy komplet ponownie. Opona typowo letnia i szybko utwardza się wraz ze spadkiem temperatury.Raz zastał mnie śnieg i auto nie nadawało się do jazdy wogóle, momentami zrobił się lód i nie dało się ruszyć nawet pod leciutką górkę na światłach. Na lato super!- polecam, ale potwierdzam , że po czterech latach użytkowania i 60000 km zostaje 2mm bieżnika i guma utlenia się i twardnieje.Ja wszak zmieniam opony co cztery lata to mi to nie przeszkadza, teraz zużywam już drugi taki komplet. Więcej >
  • tallaff 4,4

    Dunlop SP Sport 2000

    Przyznam się, ze dziwią mnie opinie części uzytkowników. Jeżdzę na prawdę ostro, często szybko (koło 200) i po dośc sporym dystansie, opony są w dobrym stanie. Nie znalazłem zadnego guza, czy czegoś podobnego, a zużycie jest moim zdaniem przeciętne. Natomiast jest pewien mankament o którym mogę powiedzieć. Ta opona, nie nadaje się do jazdy po mokrym. Być może inni tego nie zauważyli, ale przy moim stylu jazdy i sportowo zawieszonym samochodzie, to jest bardzo odczuwalne. Gdy widze opinie gdzie jazna na mokrym jest ocenioniona wysoko, a wytrzymałość nisko...to mam wrażenie, że mówimy o całkiem innych oponach. Więcej >
  • Robak 5,0

    Dunlop SP Sport 2050

    Opona ogolnie bardzo dobra i bez wad jednak przy 190 koniach troche nie daje rady. Wyniaka to jednak raczej ze zbyt małej szerokosci niz z własnosci opony. Komfort toczenia bardzo dobry. Wraz ze sciraniem sie bieznika powiekszył sie hałas lecz tylko nieznacznie. Opony wytrzymały 4 sezony i to jest ich ostatani. Daja pewne prowadzenie w kazdych warunkach. Kupiłbym je ponownie ale cena jest dosc wysoka. Mysle, że za 100 zł mniej uda mi sie kupic inna, rownie dobra opone i zaoszczedzic 400zł na komplecie. Opona pewna i godna polecenia. Więcej >