Menu
Kup
509 / szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Dunlop SP Sport MAXX

certyfikowany sprzedawca
Model dostępny w wielu rozmiarach już od 455zł
Wybierz rozmiar
  • 215/35 R18 84 Y XL, ZR, MFS 509zł
  • 215/45 R16 86 H MFS 456zł
  • 235/45 R20 100 W XL, MFS, MO 785zł
  • 235/50 R19 99 V MO 571zł
  • 245/45 R17 99 Y XL, MFS, AO 554zł
  • 255/35 R20 97 Y XL, MFS, J 847zł
  • 255/35 R20 97 Y XL, MFS, ZR, J 947zł
  • 255/40 R17 98 Y XL, ZR, MFS 616zł
  • 255/40 R20 101 W XL MO MFS 837zł
  • 255/45 R19 100 V MO 713zł
  • 265/35 R22 102 Y XL, ZR, MFS 1 013zł
  • 275/30 R19 96 Y XL, ZR, MFS 657zł
  • 275/35 R19 100 Y XL, ZR 701zł
  • 275/35 R20 102 Y XL, MFS, ZR 875zł
  • 275/40 R20 106 W RUN ON FLAT XL, MFS, * 903zł
  • 275/40 R21 107 Y XL, ZR, MFS, RO1 864zł
  • 275/50 R20 113 W XL, MFS, MO 1 237zł
  • 275/55 R19 111 V MFS, MO 629zł
  • 285/30 R20 99 Y XL, MFS, ZR, J 912zł
  • 285/35 R21 105 Y RUN ON FLAT XL, MFS, * 1 023zł
  • 295/30 R22 103 Y XL, ZR, MFS 1 058zł
  • 295/35 R21 107 Y XL, MFS, RO1 856zł
  • 295/40 R20 110 Y XL, MFS, RO1 679zł
  • 305/30 R22 105 Y XL, ZR, MFS 1 469zł
  • 315/35 R20 110 W RUN ON FLAT XL, MFS, * 1 023zł
  • 325/30 R21 108 Y XL, ZR, MFS 858zł
  • 325/30 R21 108 Y RUN ON FLAT XL, MFS, * 1 678zł

Wcześniej910 zł

509 / szt.
Kup

Transport GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Doręczymy 04.02.2021

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
84 = max 500 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji
Etykieta UE:
E C 68dB
  • Opis produktu
  • Opinie
  • Oferta
  • Etykieta UE
  • Montaż opon
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opis produktu

Dunlop SP Sport MAXX

Typ: opona letnia.

Klasa: premium - najwyższe osiągi i doskonała jakość produktu.

Przeznaczenie: samochody osobowe.

Bieżnik: kierunkowy - zapewnia stabilność i bardzo dobrą przyczepność na każdej nawierzchni.

Rozmiary: od 16 do 22 cali.



Dunlop SP Sport Maxx to opony letnie klasy premium zaprojektowane dla samochodów o dużej mocy i sportowym, agresywnym charakterze. Zapewniają one najwyższy poziom bezpieczeństwa na suchej i mokrej nawierzchni.

Dunlop SP Sport MAXX

Kierunkowa rzeźba bieżnika z szerokim żebrem centralnym zapewnia precyzję prowadzenia samochodu, krótką drogę hamowania, efektywne przyspieszanie oraz sprawne manewrowanie. Jednocześnie zużywa się powoli i równomiernie. Ustabilizowanie strefy centralnej pozwoliło również na uzyskanie bardzo wysokiego komfortu podróżowania, niezwykle rzadkiego w ogumieniu o charakterystyce sportowej.

Dunlop SP Sport MAXX

Na oponach Dunlop SP Sport Maxx możesz podróżować komfortowo nawet z wyższą prędkością. Dobra komunikacja na linii kierownica-droga daje więcej czasu na wyczucie nawierzchni i odpowiednia reakcję. Dodatkowo sztywne klocki w brakowej strefie bieżnika ułatwiają dynamiczne pokonywanie zakrętów. Dzięki technologii Dunlop Touch, naciski na oponie rozkładane są równomiernie, utrzymując odpowiednią przyczepność i wysoką płynność jazdy.

Dunlop SP Sport MAXX

W modelu wprowadzono innowacyjną technologię Multi Radius Tread (MRT), dzięki której możemy zanotować doskonałe osiągi zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. W oponach Dunlop SP Sport Maxx zastosowano tak zwany Twin Hydro Paddle, czyli wzór, który redukuje zawirowania wody podczas odprowadzania przez rowki.

Dunlop SP Sport MAXX

Mieszanka gumowa użyta do produkcji modelu jest oparta o system nanocząsteczek. Projektując jej skład wykorzystano rozwiązania ze sportów motorowych. Efektem jest maksymalna przyczepność i krótka droga hamowania podczas dynamicznej jazdy. Fakt, że opony Dunlop SP Sport Maxx przeznaczone są do luksusowych sportowych samochodach o dużej mocy sprawia, że oferują też wysoki komfort podróżowania bez szumów i hałasów powstających podczas jazdy.

Informacje o producencie: Warto wiedzieć, że Dunlop to brytyjska marka, która należy do koncernu Goodyear. Od wielu lat produkuje nowoczesne opony korzystając z doświadczeń zdobytych na torach wyścigowych - opony Dunlop zdobyły rekordową liczbę tytułów w legendarnym wyścigu 24h le Mans. Efektem są najlepsze jakościowo produkty o najwyższych osiągach.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Opinie
243 osoby wystawiły ocenę
  • 6 49 osób
  • 5 141 osób
  • 4 35 osób
  • 3 16 osób
  • 2 1 osoba
  • 1 1 osoba
Ocena łączna: 4,9 243 opinie Opona Godna polecenia
  • Sucha nawierzchnia: 5,4
  • Mokra nawierzchnia: 4,8
80% użytkowników poleca tę oponę
80%

Informacje o oponie zbierane są od 6133 dni. W tym czasie zebraliśmy 243 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 3678000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Dunlop SP Sport MAXX

    KozI
    Rozmiar: 225/40 R18

    Ocena: 5,1

    Oponka ok - chyba troszke lepiej zachowuje sie na mokrym niz suchym, nie "piszczy" przy ostrym luku - po prostu ześlizguje auto z zakretu!! Zdecydowanie o wiele za głośna... sprawia wrażenie jakby w aucie "wychodziły" łożyska. Wymaga lekko wiekszego ciśnienia 2.4 - 2.5 bara, dobrze radzi sobie z dziurami (tymi mniejszymi oczywiście), totalna katastrofa na koleinach!!!!!!! nieustanna walka z kierownicą i modły o sprawny ESP przy wyprzedzaniu :-) Zdecydowanie odporna na scieranie nawet przy agresywnej jezdzie, w porownaniu z Conti troszke mniej "kleją" się do asfaltu (przy ruszaniu)... ale za to Conti trzeba było zmienić po 20 tyś. km bo "wyłysiały" a na Dunlopkach polatam jeszcze troszke... Zdecydowany za, minus za koleiny i halas!!!!

    Czy opinia jest pomocna?

  • TK
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,9

    Witam, Sam szukałem opinii przed zakupem więc czuję się zobowiązany coś napisać o tych oponach. Oceniam je naprawdę bardzo dobrze. Mam Volvo S60 D5 163Km 340Nm ważące prawie 1,5t, auto na tych oponkach prowadzi się naprawdę nieźle, bardzo dobrze trzyma się drogi i jeśli ktoś lubi to naprawdę na dużo można sobie pozwolić. Pozwala na szybkie pokonywanie łuków bez przykrych, zaskakujących uślizgów, kierowca czuje stabilność auta. Poza normalna jazdą pozwala na "odrobinę" szaleństwa, wręcz zachęca do szybkiej jazdy. Opona na suchej nawierzchni jest rewelacyjna (jak przyklejona), na mokrej nawierzchni zawsze byłem z niej zadowolony i oceniam ja bardzo dobrze. Nieźle odprowadza wodę, nigdy nie miałem problemu ze stabilnością auta wjeżdżając w kałużę. Opony są przy tym bardzo ciche. Jeśli chodzi o zużycie to zużywają się równomiernie no i trochę bardziej niż zwykłe (twardsze) odpowiedniki innych marek. Ale to są letnie opony praktycznie sportowe zapewniające super przyczepność i jest to normalne. Ogólnie mówiąc widoczne ślady zużycia po każdym sezonie ale bez tragedii. Na swoim komplecie przejechałem około 24000km. Pozdrawiam

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mateusz
    Rozmiar: 215/45 R17

    Ocena: 5,1

    Wcześniej miałem Sp Sport 01 która jest bardzo dobra i komfortowa można na niej przejechać wiele kilometrów, ale po założeniu Sp Sport Maxx auto lepiej hamuje skręca i lepiej się prowadzi. Nie są jakoś specjalnie głośne jak piszą inni ale najważniejsze jest to, że kleją jak wściekłe, łatwo i szybko je można rozgrzać , minus to ograniczony przebieg ale coś za coś mieszanka jest miękka. Polecam dla posiadaczy mocnych aut i kierowców lubiących mieć wiele przyczepności nie patrząc na szybkie zużycie. :):):) P.S. Moje są made in Germany

    Podsumowanie: Super Guma

    Czy opinia jest pomocna?

  • Slawek
    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 4,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opona o niesamowistym wyglądzie, dość głośna, rewelacyjna przyczepność na suchym asfalcie - na mokrym niestety parę razy zdarzyło mi się, że samochód nie jechał tak jak powinien (ale tylko przy wchodzeniu w zakręty z prędkościami przekraczającymi granice zdrowego rozsądku). Przy normalnej jeździe nie sprawiają żadnych przykrych niespodzianek. Opony dość twarde, w związku z tym znoszenie boczne przy szybkim pokonywaniu łuków praktycznie nie istnieje (opony z przodu 225/45/R17 z tyłu 245/40/R17 i tylny napęd). Po przejechaniu ok. 6000 km prawie nie ma oznak zużycia - napis Dunlop na bieżniku jest jeszcze widoczny. Jak za te pieniądze spodziewałbym się lepszych parametrów na mokrej nawierzchni, ale to i tak świetna opona - może ciut za droga.

    Podsumowanie: Świetna semi sportowa opona.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Paweł
    Rozmiar: 215/55 R16

    Ocena: 5,1

    Kapitalna opona gdyby nie jeden wykluczający ją (w mojej subiektwnej ocenie) minus a mianowicie scieralność. Przejechałem 30000 km od zakupu tylko w sezone letnim od lipca do października i na następny sezon muszę kupić nowe opony. Poza tym ma rewelacyjne właściwości ale ze względu na trwałość na pewno ich nie kupię więcej bo po prostu się nie opłaca.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Tomek
    Rozmiar: 205/45 R17

    Ocena: 4,9

    Wcześniej jeździłem na piekielnie twardych Conti Sport Contact. Pokochałem Sport Maxx-y za to że: są wyjątkowo ciche, są nadzwyczajnie komfortowe ( świetnie amortyzują), bardzo dobrze sprawują sie przy ostrej jeździe i mają niskie opory toczenia, Zawiodłem się: za ich szybką ścieralnością (przejechałem 25 tyś i zrobie na nich jeszcze max 10 tysi i do kosza..), po sporym zużyciu straciły sporo przyczepności na mokrym, na sucho wydają sie być tak samo bezpieczne jak nówki. Czy kupiłbym jeszcze raz? Tak! mimo tego, że szybko się ścierają... - ale to po części wina mojego szybkiego samochodu (160KM) i stylu jazdy. Opony bardzo miękkie - świetnie sie prowadzą,

    Podsumowanie: piekielnie szybko się ściera!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Gorol83
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,1

    Bardzo dobre opony. Przejechany dystans na nich około 80 tyś dwa sezony, Przy koncówce bieżnika oporne na muldach dziurach i tragedia na wodzie - nic nowego jak każda opona nie należy przesadzać, Polecam kierowcom którzy jeżdżą agresywnie, ale z rozumem. Żółtodzioby darujcie sobie opinie o oponach,

    Podsumowanie: opona dla fachowców nie dla amatorów i młodziezy bolidów wiejskich

    Czy opinia jest pomocna?

  • qni
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,9

    świetna opona zwłaszcza na suchej nawierzchni, choć na mokrym też spisuje się nieźle. A co do jej ścieralności - dziwią mnie trochę opinie użytkowników twierdzących, że tej klasy opona nie powinna zużywać się tak szybko. Wręcz przeciwnie, jeśli opona jest dobra i dobrze trzyma, to musi się zużywać - cudów nie ma. Z tego samego powodu też szumi. Według mnie to świetne opony - używam ich już dwa sezony i nie narzekam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Elvis
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,2

    Opona jak dla mnie bardzo dobra! Świetne trzymanie na suchym i mokrym asfalcie! Przy prędkościach powyżej 200km/h szum opon do wytrzymania! Jedyna największa wada to ścieralność... 2 sezony i łyse... ale coś za coś dlatego kupię jeszcze raz!

    Podsumowanie: Na pewno kupię jeszcze raz!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Bimmer
    Rozmiar: 265/35 R18

    Ocena: 4,9

    Bardzo fajna opona. Dobre właściwości jezdne. W porównaniu do Michelin Pilot Sport Cup ktorych używam na torze nie są aż tak "sztywne" i przyczepne ale do codziennej nawet szybkiej jazdy to dobry wybór

    Czy opinia jest pomocna?

  • Rafał Polak
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,1

    Świetne opony jeżeli niedużo a intensywnie użytkujecie swój samochód. z tego co widzę na większe przebiegi raczej zbyt szybko się zużywają. Jak na nieduży rozmiar zapewniają półtorej tonowemu auto niezłą trakcję, również na wodzie. Polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Lars
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,9

    Za te pieniądze to okazja na prostej i zakrętach jest super na mokrej nawierzchni trroszkę gorzej też ale dobrze. Trzeba uważać na kałuże przy większych prędkościach. Generalnie polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • prawdopodobnie obiektywny!
    Rozmiar: 215/55 R16

    Ocena: 5,4

    Witam, zakupiłem oponyna sezon letni 2008, przejechałem ok 20 tyś, eksploatowane agresywne, trzymanie na drodze suchej i mokrej ok, dobrze trzyma w zakrętach i przy hamowaniu, jak również przy ruszaniu, szybko sie starły z przodu, ale pewnie to styl jazdy, podobnie było z 2 innymi kompletami innych opon w poprzednich sezonach, jedyne co mnie zmartwiło i troche kosztowało to uszkodzenia boczne (wtedy opona do kosza) 2 opony jedna o butelkę druga o krawężnik- przejechałem juz trochę kilometrów i miałem wiele nowych kompletów ale taki pech pierwszy raz, polecam tym którzy mieli już podobne opony, ja kupuje co sezon nowe i zawsze zmieniam typ opony, zawsze high performers, producent nie ważny, każda opona ma swoje plusy i minusy, trzeba sprawdzić wszystkie żeby mieć porównanie i na pewno nie toczyć się po drodze - bo wtedy wszystkie opony są dobre i nie ma co przeinwestowywać, różnice wychodzą w dziwnych lub ekstremalnych sytuacjach. pozdrawiam

    Czy opinia jest pomocna?

  • taraf
    Rozmiar: 215/45 R17

    Ocena: 4,8

    Ostre i pewne. Przy starcie trudno włączyć ASR na suchym, hamowanie, ze zęby wypadają. Na mokrym lekkie uślizgi, choć od razu sygnalizowane charakterystycznym hałasem - mówię tutaj o jeździe na torze, bo na żadnej drodze asfaltowej nie udało mi się wprowadzić ich poślizg na zakręcie, poza kocimi łbami na wewn. stronie ronda. Niestety nie jest to zakup dla lubiacych oszczędzać - mieszanka kauczukowa i szybkie starcie paska z napisem oznaczają że chyba nie dociągnę na nich do 50 kkm, mimo że jeżdzę delikatnie i nie lubie nadwyrężać hamulców - ale coś za coś. Jezeli chodzi o hałas to trzymają niezłą normę - na zwykłej drodze łatanej powyżej 130 km/h troche szumi, ale w normie, natomiast na autostradzie z nowym asfaltem, tylko delikatny poszum, przy 170 km/h bardzo ciche.

    Czy opinia jest pomocna?

  • shuwar
    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 5,0

    Opona zdecydowanie z czołówki, naprawdę godna polecenia. Miałem okazję porównać tą oponę do Pirelli P Zero Nero. Dunlop zachowuje się jak przyklejony od asfaltu. Szybkie manewry nie powodują bujania/zarzucania tyłu samochodu co jest z kolei bardzo denerwujące w przypadku Pirelli. Komfort jazdy jak na niski profil jest bardzo dobry, poziom hałasu b.dobry, ścieralność jest "tylko" dobra ale jest to podyktowane utrzymaniem bardzo dobrej przyczepności tej opony (poza tym przy agresywnej jeździe to normalne), opory toczenia - nie zauważyłem aby auto więcej paliło w porównaniu do węższych rozmiarów opon. Polecam tą oponę zdecydowanie.

    Czy opinia jest pomocna?

  • lukasz
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,8

    no wiec tak, na oponach jezdze nieco ponad tydzien ale juz od poczatku da sie zauwazyc ze nie jest to byle jaki produkt. przede wszystkim sa one dosyc komfortowe, jezdzi sie cichutko i dobrze zachowuja sie na naszych cudownych "drogach", a po drugie wydaje mi sie ze maja bardzo male opory toczenia, bo jak sie rozpedzi samochod i wrzuci luz to jedzie i jedzie - sa zatem ekonomiczne i spada zurzycie paliwa. wydaje mi sie ze autko lepiej przyspiesza ze startu zatrzymanego. wyglad moze nie jest imponujacy, bardziej podobaja mi sie inne oponki dunlopa: sp sport 9000 ale inne wlasciwosci wspomniane powyzej mysle ze niweluja ten element. o scieralnosci postaram sie wypowiedziec za jakis czas;-)

    Czy opinia jest pomocna?

  • Andrzej B.
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,2

    Przy zakupie opon kierowałem się opiniami głównie pisanymi tutaj plus z forów internetowych. rzeczywiście w pierwszym sezonie użytkowania opona sprawowała się wysmienicie, w drugim troszkę gorzej, pozostałe sezony można powiedzieć nie sprawowała się, w czwartym sezonie na jednej z opon pojawiły się "guzy", jazda na mokrym niemalże jak na lodzie, bardzo szybko sie zużywają, twarde. Dla osób które wymieniają opony co 2 sezon zdecydowanie polecam, a dla tych (tak jak ja) którzy jeżdżą do końca ich eksploatacji odradzam !

    Podsumowanie: Dobre tylko przez pierwszy sezon

    Czy opinia jest pomocna?

  • corsarz
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,8

    Witam, Super oponki! Nie mogę powiedzieć złego słowa na ich temat gdyż mile mnie zaskoczyły niemal pod każdym względem. Przejechany dystans może nie jest oszałamiający ale w tym czasie miały okazje sprawdzić się w różnych sytuacjach. Co do wrażeń z jazdy: bardzo pewne prowadzenie auta w każdych warunkach, świetna przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni. Dość duży margines bezpieczeństwa, o czym miałem okazję przekonać w skrajnych sytuacjach. Bardzo ciche i komfortowe. Dość szybko się ścierają ale przy tej klasie opon jest to normalne zjawisko. Pozdrawiam

    Czy opinia jest pomocna?

  • face from space
    Rozmiar: 235/45 R17

    Ocena: 4,6

    Jak się rozgrzeją, to są niezłe. Problem w tym, że zanim się rozgrzeją mają paskudną tendencję do odkształcania się. Wystarczy kilka godzin postoju i już robią się z nich jaja i potem przez pierwsze 8 - 10 km czuć wibracje na kierownicy. Potem wibracje ustają. Próbowałem reklamować je - bez skutku. Stanowisko Dunlop'a jest takie, że "ten typ tak ma" i jest to zjawisko jak najbardziej normalne. śmiechu warte. Miałem wiele innych opon z kategori max performance (np. Bridgestone S03, ContiSportContact2) i żadna z nich się tak nie odkształcała, przynajmniej nie po kilku godzinach stania. Więc pomimo niezłej przyczepności, zdecydowanie ich nie polecam. Tak w ogóle zraziłem się do Dunlop'a. Następnym razem wracam do Conti.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Dominik
    Rozmiar: 235/45 R17

    Ocena: 4,5

    Mam wątpliwości co do jakości wykonania opony. Nie mam zastrzeżeń co do parametrów trzymania na drodze, ale niepokoi mnie iż w ciągu 2 miesięcy uszkodziłem w podobny sposób 2 opony (jedna do wyrzucenia). Opony podobno wzmacniane bocznie, tymczasem obie uległy przecięciu na bocznej stronie, jedna na krawężniku (otarłem się o krawężnik), druga nawet nie wiem od czego. Moim zdaniem z mieszanką gumy jest coś mocno nie tak. Niejednokrotnie ocierałem się o krawężniki na innych oponach i nigdy nie zdarzyło mi się ich w ten sposób uszkodzić. W tej chwili boję się na cokolwiek najechać, nie chcę znowu wydawać kasy bez sensu. Raczej będę unikał tych opon. Poza tym wydają mi się dość głośne jak na tę markę.

    Czy opinia jest pomocna?

Oferta

Ceny i rozmiary Dunlop SP Sport MAXX

Nazwa opony: Rozmiar: Indeksy: Cena: Ilość:
215/35 R18 84 Y 509 zł Wcześniej 910 zł Kup
215/45 R16 86 H 456 zł Wcześniej 793 zł Kup
235/45 R20 100 W 785 zł Wcześniej 1 438 zł Kup
235/50 R19 99 V 571 zł Wcześniej 1 025 zł Kup
245/45 R17 99 Y 554 zł Wcześniej 1 007 zł Kup
255/35 R20 97 Y 947 zł Wcześniej 1 387 zł Kup
255/35 R20 97 Y 847 zł Wcześniej 1 387 zł Kup
255/35 R20 97 Y 964 zł Wcześniej 1 387 zł Kup
255/40 R17 98 Y 616 zł Wcześniej 1 086 zł Kup
255/40 R20 101 W 837 zł Wcześniej 1 581 zł Kup
255/45 R19 100 V 713 zł Wcześniej 1 264 zł Kup
265/35 R22 102 Y 1 013 zł Wcześniej 1 999 zł Kup
275/30 R19 96 Y 657 zł Wcześniej 1 466 zł Kup
275/35 R19 100 Y 701 zł Wcześniej 1 594 zł Kup
275/35 R20 102 Y 875 zł Wcześniej 1 622 zł Kup
275/40 R20 106 W 903 zł Wcześniej 1 765 zł Kup
275/40 R21 107 Y 864 zł Wcześniej 1 994 zł Kup
275/50 R20 113 W 1 237 zł Wcześniej 1 957 zł Kup
275/55 R19 111 V 629 zł Wcześniej 1 427 zł Kup
285/30 R20 99 Y 912 zł Wcześniej 1 720 zł Kup
285/35 R21 105 Y 1 023 zł Wcześniej 2 871 zł Kup
295/30 R22 103 Y 1 058 zł Wcześniej 2 014 zł Kup
295/35 R21 107 Y 856 zł Wcześniej 1 675 zł Kup
305/30 R22 105 Y 1 469 zł Wcześniej 2 410 zł Kup
315/35 R20 110 W 1 023 zł Wcześniej 2 443 zł Kup
325/30 R21 108 Y 1 678 zł Wcześniej 3 524 zł Kup
325/30 R21 108 Y 858 zł Wcześniej 2 033 zł Kup
Etykieta UE

Etykieta opony Dunlop SP Sport MAXX:

E C 68 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1195 serwisów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 00

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Raty
Gwarancja

Gwarancja na opony Dunlop SP Sport MAXX

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Dunlop

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!