Kup
416 szt.
certyfikowany sprzedawca

Dunlop Sport Maxx RT 2

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca
Model dostępny w wielu rozmiarach już od 354zł
Wybierz rozmiar
  • 205/40 R17 84 W XL 390zł
  • 205/40 R18 86 Y XL, MFS 515zł
  • 205/45 R17 88 W XL, MFS 480zł
  • 205/45 R17 88 Y XL, MFS 498zł
  • 205/45 R18 90 Y XL, MFS, ZR 592zł
  • 205/50 R17 93 Y XL, MFS 445zł
  • 215/40 R17 87 Y XL, MFS, ZR 472zł
  • 215/40 R18 89 W XL, MFS 635zł
  • 215/45 R17 91 Y XL, MFS, ZR 427zł
  • 215/50 R17 95 Y XL, MFS, ZR 486zł
  • 215/55 R17 98 W XL, MFS 511zł
  • 215/55 R17 94 Y MFS, ZR 563zł
  • 225/35 R18 87 Y XL, MFS 661zł
  • 225/35 R19 88 Y XL, MFS, ZR 636zł
  • 225/40 R18 92 Y XL, MFS, ZR 382zł
  • 225/45 R17 94 W XL, MFS, * 356zł
  • 225/45 R17 91 Y MFS 354zł
  • 225/45 R17 94 Y XL, MFS 362zł
  • 225/45 R17 94 Y XL, MFS, ZR 812zł
  • 225/45 R18 95 Y XL, MFS, ZR 570zł
  • 225/45 R19 92 W RUN ON FLAT MFS, * 801zł
  • 225/50 R17 94 Y MFS, ZR 562zł
  • 225/50 R17 98 Y XL, MFS, ZR 510zł
  • 225/55 R17 101 W XL , MFS, ZR 544zł
  • 225/55 R17 101 Y XL, MFS 654zł
  • 225/55 R17 97 Y MFS 562zł
  • 225/55 R17 97 Y MFS, *, MO 698zł
  • 225/55 R18 102 V XL, MFS 580zł
  • 235/35 R19 91 Y XL, MFS, ZR 638zł
  • 235/40 R18 95 Y XL, MFS, ZR 497zł
  • 235/45 R17 94 Y MFS, ZR 513zł
  • 235/45 R17 97 Y XL, MFS, ZR 419zł
  • 235/45 R18 98 Y XL , MFS, ZR 622zł
  • 235/55 R17 103 Y XL, ZR, MFS 539zł
  • 245/35 R18 92 Y XL, MFS, ZR 619zł
  • 245/35 R19 93 Y XL, MFS, ZR 731zł
  • 245/35 R20 95 Y XL, MFS 871zł
  • 245/40 R17 91 Y MFS 631zł
  • 245/40 R17 95 Y XL, MFS, ZR 477zł
  • 245/40 R18 93 Y ZR, MFS 524zł
  • 245/40 R18 97 Y XL, MFS, ZR 504zł
  • 245/40 R18 97 Y XL, MFS, NST 738zł
  • 245/40 R19 98 Y XL, MFS, ZR 666zł
  • 245/40 R19 98 Y XL, MFS, *MO 681zł
  • 245/40 R19 98 Y XL, MFS, *, MO 904zł
  • 245/45 R17 95 Y MFS, ZR 519zł
  • 245/45 R17 99 Y XL, MFS, ZR 537zł
  • 245/45 R18 100 Y XL, MFS 572zł
  • 245/45 R18 100 Y XL, MFS, *, MO, NST 657zł
  • 245/45 R18 100 Y XL, MFS, *MO 661zł
  • 245/45 R19 102 Y XL, MFS, ZR 737zł
  • 255/30 R19 91 Y XL, FR, ZR 763zł
  • 255/35 R18 94 Y XL, MFS, ZR 549zł
  • 255/35 R19 96 Y XL, MFS, ZR 669zł
  • 255/35 R19 96 Y XL, MFS, NST 719zł
  • 255/35 R20 97 Y XL, MFS, ZR 800zł
  • 255/40 R19 100 Y XL, MFS, ZR 698zł
  • 255/40 R19 100 Y XL, MFS, NST 757zł
  • 255/40 R20 101 Y XL, MFS 1 015zł
  • 255/40 R21 102 Y XL, MFS, MO, ZR 1 024zł
  • 255/45 R18 103 Y XL, MFS, ZR 692zł
  • 255/45 R18 99 Y MFS, ZR 619zł
  • 255/45 R20 105 Y XL , MO, MFS, ZR 1 014zł
  • 265/35 R18 97 Y XL, MFS, ZR 655zł
  • 265/45 R21 104 W MFS 933zł
  • 275/35 R18 95 Y MFS, ZR 638zł
  • 275/35 R19 100 Y XL, MFS, MO 833zł
  • 275/35 R19 100 Y XL, MFS 854zł
  • 275/40 R18 103 Y XL, MFS, MO, NST 978zł
  • 275/40 R18 103 Y XL, MFS, MO 1 110zł
  • 285/30 R19 98 Y XL, FR, ZR 931zł
  • 285/30 R20 99 Y XL, ZR, MFS 964zł
  • 285/35 R21 105 Y XL, MFS, MO, ZR 1 109zł
  • 285/40 R20 108 Y XL, MFS, ZR, MO 1 196zł

Wcześniej754 zł

416 szt.
Kup

Transport GRATIS

Dostawa 4-5 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
84 = max 500 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji
Etykieta UE:
E A 70 dB
  • Opis produktu
  • Opinie
  • Oferta
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opis produktu

Dunlop Sport Maxx RT 2

Testy opony Dunlop Sport Maxx RT 2:

2021: test TCS w rozmiarze w rozmiarze 225/50 R17; nota: polecana;
2021: test ÖAMTC w rozmiarze w rozmiarze 225/50 R17; nota: polecana;
2021: test ADAC w rozmiarze w rozmiarze 225/50 R17; nota: zadowalająca;
2019: test Auto Bild w rozmiarze w rozmiarze 225/45 R17; nota: dobra;
2017: test Auto Bild w rozmiarze w rozmiarze 245/40 R18; nota: dobra;
2017: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze w rozmiarze 235/35 R19; nota: zadowalająca;
2017: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze w rozmiarze 245/45 R18; nota: dobra;
2016: test Auto Zeitung w rozmiarze w rozmiarze 225/45 R17; nota: szczególnie polecana; (3. miejsce).
2016: test GTÜ w rozmiarze w rozmiarze 225/45 R17; nota: polecana;

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 to następca Dunlop SP Sport Maxx RT, która jest niezwykle popularna wśród kierowców i została doceniona przez wielu specjalistów testujących opony. W porównaniu do swojego poprzednika Dunlop SP Sport Maxx RT 2 wykazuje lepszą stabilność, wolniejsze zużycie i bardziej precyzyjną reakcję na ruchy kierownicą.

Dunlop Sport MAXX RT 2

Z każdym kolejnym modelem ze sportowej serii, Dunlop udowadnia, że jest jednym z największych światowych specjalistów od tej kategorii opon. Wystarczy przejrzeć opinie SP Sport Maxx, zajrzeć do ich wyników w testach czy sprawdzić jakie marki aut wybierają je na pierwsze wyposażenie swoich modeli, aby przekonać się, że opony sportowe Dunlop to niezwykle popularne i doceniane rozwiązanie.

Dunlop Sport MAXX RT 2

W przypadku modelu Dunlop Sp Sport Maxx RT 2 możesz liczyć na najwyższy poziom przyczepności, dokładne i szybkie manewry, powolne zużycie oraz mniejsze spalanie paliwa w swoim sportowym aucie. Opona posiada zwiększona strefę kontaktu z powierzchnią jezdni, gwarantując pełną kontrolę nad pojazdem na każdym typie nawierzchni.

Niezależne testy pokazały, że w porównaniu do swoich konkurentów opona Dunlop SP Sport Maxx RT2 charakteryzuje się o 3% krótszą drogą hamowania na suchym, o 6% skuteczniejszym hamowaniem na mokrym i o 1,3% lepszą trakcją na mokrym.

Dunlop Sport MAXX RT 2

Tworząc Dunlop SP Sport Maxx RT 2 producent tradycyjnie sięgnął po najnowsze opracowanie asymetrycznego bieżnika. Tylko w ten sposób mógł powstać model, który w pełni zadowoli fanów sportowych aut.

Szerokie rowki w centralnych miejscach opony skutecznie dbają o to, by Twój samochód z łatwością przejeżdżał przez drogi pokryte wodą i błotem. Asymetryczna rzeźba bieżnika daje gwarancję, że nawet zakręty pokonywane z większą prędkością będą bezpieczne.

Dunlop Sport MAXX RT 2

Asymetryczna budowa bieżnika świetnie nadaje się do aut o sportowym charakterze jeszcze z innego powodu – to najbardziej trwała rzeźba. W obliczu dynamicznego stylu jazdy to bezcenna zaleta. Niespotykana trwałość modelu Dunlop SP Sport Maxx RT 2 leży jednak w całej konstrukcji opony. Cieńsza powłoka zewnętrzna wspierana przez wytrzymałą mieszankę gumową pozwalają odnaleźć złoty środek między odpornością na uszkodzenia a precyzją i przyjemnością prowadzenia.

Dunlop Sport MAXX RT 2

Zastosowane w projekcie zabiegi sprawiają, że w porównaniu do poprzednich opon z tej serii model charakteryzuje się mniejszymi oporami toczenia, a więc przyczynia się do obniżonego zużycia paliwa przez samochód.

Oprócz świetnych osiągów na zakrętach (również w deszczu) i trwałości opony Dunlop SP Sport Maxx RT 2 mogą zaoferować także wysoki komfort jazdy.

Opracowanie modelu Dunlop SP Sport Maxx RT2 zajęło ponad 400 specjalistom aż 2 lata. Po 5 tysiącach testów na 5 torach testowych w 5 krajach i 330 tys. przejechanych kilometrów producent z całą pewnością może powiedzieć, że ten model opony to doskonałe rozwiązanie dla właścicieli sportowych aut osobowych.


dunlop logo

Dunlop to marka opon klasy premium z wieloletnią tradycją w branży oponiarskiej. Podwaliny firmy stworzono już w 1889 roku. Dunlop ma w swojej ofercie tylko opony najwyższej klasy. Firma od zawsze kojarzona jest ze sportami motorowymi m.in. słynnym wyścigiem Le Mans.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Opinie
378 osób wystawiło ocenę
  • 6 187 osób
  • 5 174 osoby
  • 4 15 osób
  • 3 1 osoba
  • 2 0 osób
  • 1 1 osoba
Ocena łączna: 5,5 378 opinii Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,7
  • Mokra nawierzchnia: 5,5
97% użytkowników poleca tę oponę
97%

Informacje o oponie zbierane są od 2003 dni. W tym czasie zebraliśmy 378 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 5367000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Dunlop Sport Maxx RT 2

    Dżin

    Rozmiar: 235/45 R17

    Ocena: 4,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Przejechałem na tych oponach w zeszłym sezonie 12 tys km. Przeważnie spokojnie, ale były epizody naprawdę szybkiej ostrej jazdy. Trzymanie na suchym asfalcie - rewelacja, trzymanie boczne w zakrętach także bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Opona klei się do nawierzchni. Na mokrym niestety trochę gorzej... powyżej 120 już wyraźny aquaplaning i na zakrętach sprawiają wrażenie że trzeba zwolnić bo zaraz "odjadą" na bok. Przy spokojnej jeździe dają odczucie dużego bezpieczeństwa i kontroli nad pojazdem. Komfort jazdy na tych oponach duży, opona względnie cicha i po mimo tego że jest średnio twarda to bardzo dobrze sprawdza się na kiepskiej nawierzchni (dziury, bruk, kocie łby). Po jednym sezonie niespecjalnie zużyte. Przy moim stylu jazdy wystarczą na 3 sezony. Zdecydowanie polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sadek

    Rozmiar: 235/45 R17

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Są to najlepsze opony, które miałem. Ciche, pewne hamowanie na suchym i mokrym. Jak podaje producent, zużywalność tej drugiej serii ma być lepsza niż w serii pierwszej. Użytkownicy opon pierwszej generacji na tym forum pisali, że często po jednym sezonie opony nadają się do wymiany. Ja w sezonie letnim przejechałem ok. 12000 km i stan bieżnika jak nowy. Zobaczymy, co będzie z nimi się działo w kolejnych sezonach letnich. Oczywiście trzeba się przyzwyczaić, że oglądając oponę z boku ma się wrażenie, jakby tego bieżnika w ogóle nie było. Ale to tylko wrażenie. Opony przejechały po autostradach włoskich, słoweńskich, węgierskich i nawet przy dosyć dużych prędkościach ok. 180 km wyhamowują bardzo krótko. 17 calowe oponki na samochodzie wyglądają rewelacyjnie. Wszystkim polecam.

    Podsumowanie: Najlepsze opony letnie, które miałem

    Czy opinia jest pomocna?

  • Denis Benka

    Rozmiar: 235/40 R18

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Z opon, które wybrałem jestem bardzo zadowolony. Przy moim stylu jazdy oponki ladnie utrzymują samochód na zakrętach pomimo dużych prędkości. Moment obrotowy jakim dysponuje mój samochód jest na tyle duży, że opony mają co robić. Jazda na suchej nawierzchni rewelacyjna w porównaniu z innymi oponami jakie posiadałem, na mokrej nawierzchni minimalnie gorzej, lecz i tak w porównaniu z innymi to rewelacja. W zwiazku z tym, że podróżuję również z cała rodziną na południe autostradą z prędkoscią umiarkowaną do 120-140 km/h to poziom hałasu mnie zadziwił, ponieważ jest cisza w samochodzie, podróż mija miło bez głośnej muzyki by zagłuszyć opony, jest nadwyraz przyjemnie cicho,.w tle leci cicho radio, dzieci śpią w najlepsze. Moim skromnym zdaniem oponki na 5+.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mateusz L.

    Rozmiar: 235/35 R19

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony mają świetną trakcję, są ciche przy dużych prędkościach. Ochrona rantu jest w miarę... Przy 19" felgach, nawet z dodatkowym kawałkiem gumy na rancie bardzo łatwo je przytrzeć. Gdybym miał wybierać opony drugi raz, to na pewno bym zrezygnował z ochrony rantu, bo tylko psuje to wygląd kół. Jazda w deszczu, nawet przy wysokich prędkościach była jak jazda "po torach", auto zachowywało się świetnie. Niski profil opony nie spowodował wysokiego spadku komfortu, natomiast trzymanie na zakrętach bardzo się poprawiło i auto przestało się przechylać przy ostrych wejściach w zakręty. Polecam jak kogoś na nie stać, opony warte swojej ceny!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Tomasz

    Rozmiar: 225/45 R18

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Na oponach DUNLOP Sport Maxx RT2 przejechałem już 14 000 km i mogę je ocenić tylko pozytywnie. Mając wybór zakupu w postaci konkurencyjnych firm jak Continental, Brigdgestone czy Goodyear postanowiłem pierwszy raz zakupić właśnie Dunlop i jak dla mnie opony spisują się bardzo dobrze. Na suchym trzymanie boczne jest wzorowe, nie pływają - na czym bardzo mi zależało, a dodatkowo są bardzo ciche. Hamowanie bez żadnego problemu. Bardzo sporadycznie na starcie jestem w stanie zerwać przyczepność, ale to pewnie dlatego, że posiadam RWD i 184KM w BMW serii 3. Jeżeli chodzi o przyczepność na mokrym (a sporo dni deszczowych w tym roku było) to nigdy nie zauważyłem nerwowych zachowań, dobrze odprowadzają wodę i co prawda nie miałem awaryjnego hamowania na autostradzie w pełnym deszczu, ale podczas jazdy umiarkowanej/dynamicznej spisują się bardzo dobrze. Również nie zauważyłem efektu pływania, czego doświadczałem np. w Goodyear. Odnośnie spalania paliwa, na pewno jest dobrze lub bardzo dobrze, zwłaszcza, że profil opony to 225/45/18. Spalanie nie zmieniło się względem 17''. Zużycie bieżnika jest zgodne z parametrami, nie jest ponadnormatywne. To również ważne, gdyż niektóre opony trzeba było kiedyś wymieniać po 2 sezonach, tutaj spokojnie pojeżdżą dłużej. Podsumowując zakup bardzo udany, jestem w pełni zadowolony z produktu jak i z szybkiej dostawy.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Uprzejmy kierowca ;)

    Rozmiar: 215/45 R17

    Ocena: 5,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Witam, O trwałości opon (zużyciu) nie mogę za duzo napisać, ponieważ użytkuję je dopiero niecały sezon letni. Opory toczenia - w moim przypadku dużo zależy od stylu jazdy. Ale autko jak paliło pisane forumowe ilości paliwa, tak pali nadal. Opony nie generują żadnych niechcianych halasów, na dodatek całkiem przyzwoicie tłumią nierówności jak tak nieduży profil. NATOMIAST co daje się ODCZUĆ od razu za kierownicą to jest OGROMNA pewność prowadzenia w szybkich łukach, zarówno tych łagodnych jak i ostrzejszych. Dynamiczna jazda to domena tych opon! W szczególności, gdy się już rozgrzeją. Przy pokonywaniu tych samych zakrętów za każdym razem ma się wrażenie, iż granicę przyczepności można jeszcze przesuwać i przesuwać ;). Dają frajdę z jazdy oraz poczucie bezpieczeństwa. Tak samo rewelacyjnie jak i na suchej Dunlopy sprawują się i na mokrej nawierzchni. Wcinają się w kałuże/koleiny pełne wody spotykane na naszych drogach nie wybijając kierownicy z rąk kierowcy, pozwalając tym samym zachować stabilne prowadzenie pojazdu. Zdecydowanie polecam dynamicznym kierowcom. Przy normalnej jeździe zachowują się neutralnie, przy aktywnej są po prostu boskie :).

    Podsumowanie: Zdecydowanie polecam kierowcom ceniącym sobie skuteczną dynamiczną jazdę.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Damian

    Rozmiar: 225/40 R18

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony Dunlop Sport Maxx Rt 2. Kupiłem ze względu na to, że poprzedni model był dla mnie bezkonkurencyjny do tego stopnia ,że zużyłem dwa komplety opon w jednym aucie :) Nowy model Dunlopa jest dla również doskonały jak poprzedni. Na suchym opona jest przyklejona mimo agresywnej jazdy, sporego momentu obrotowego trakcja jest zachowana na najwyższym poziomie. Na mokrym opona radzi sobie świetnie, hamowanie z dużej prędkości do zera nie stanowi problemu, odprowadzenie wody spod kół uważam ,że było ciut lepsze w poprzednim modelu. Zużycie opony po 22 tysiącach kilometrów oceniam na zauważalne, ale nie tak mocno jak w przypadku poprzednika. Producent mówi, że opona wolniej się zużywa niż poprzedni model. Zgadzam się z tym. Dla mnie nie ważne jest jak szybko się zużywa. Ważne jest to aby zawsze była przyczepność , opona stanowi pierwszy kontakt z asfaltem i to od niej większości przypadków zależy jak zachowana sie w skrajnych sytuacjach mówię o nagłym pewnym hamowaniu ,omijaniu przeszkody z dużej prędkości. Podsumowując polecam Dunlop Sport Maxx RT2 , dobrze wydane pieniądze. Kolejny komplet również zakupie Dunlopa.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Łukasz

    Rozmiar: 235/45 R17

    Ocena: 5,5

    Zakupiłem te oponki z lekką obawą, po wielu godzinach spędzonych na różnych portalach i forach. Nie przejechałem bardzo dużo, bo dystans ok 2. tys km ale chciałem się podzielić kilkoma spostrzeżeniami. Porównuję opony do Goodyear Excellence.Dunlop wygrywa i to znacznie! 1. Opon prawie nie słychać (wiadomo, że są nowe) co jest dla mnie bardzo dużym zaskoczeniem. Patrząc na wskaźniki 67dB (Dunlop) vs. 72 dB (Goodyear) myślałem, że to mała różnica. Jest jednak bardzo odczuwalna. 2. Opona bardzo pewnie trzyma się na zakrętach 3. Na trasie trafiłem na dwie porządne burze i mogłem pewnie jechać bez zwalniania 4. Co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, to tłumienie nierówności. W porównaniu z Goodyear'em jest to niebo a ziemia! Mój styl jazdy oceniam na umiarkowanie agresywny, choć na trasie nie szalałem, bo miałem komplet pasażerów. Uważam zakup za bardzo udany (choć można je kupić sporo taniej ;) )

    Podsumowanie: Pozytywne zaskoczenie

    Czy opinia jest pomocna?

  • Graf

    Rozmiar: 245/40 R18

    Ocena: 5,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    To już drugi komplet tych opon. Jeżdżę szybko i średnio agresywnie. Na mokrej nawierzchni są rewelacyjne. Świetnie trzymają się nawierzchni (znajomy jadący za mną stwierdził, że „pióropusz” spod kół mojego auta był o mniej więcej 1/4 wyższy od pozostałych, a ślady zdecydowanie bardziej suche - opony wówczas miały przebieg 30.000 km). Na suchej nawierzchni auto jest jak "przyklejone". Są ciche w porównaniu do np. Pirelli czy Michelin, które użytkowałem. Na krótkich poprzecznych nierównościach nieco "twarde". Przebieg zdecydowanie dłuższy od np. Pirelli czy Michelina.

    Podsumowanie: Rewelacyjne

    Czy opinia jest pomocna?

  • cypi2fast

    Rozmiar: 245/40 R18

    Ocena: 5,7

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Polecam każdemu komu zależy na wysokim komforcie i doskonałych właściwościach jezdnych. Jeździłem na poprzednim modelu Dunlopów i były doskonałe. Wybór był oczywisty przy kolejnym zakupie. W innych autach przećwiczyłem inne marki jednak w rozmiarze 245/45 R18 nie ma godnego rywala dla tej gumy. Wzór bieżnika mógłby być ciekawszy no ale umówmy się...to jest dużo mniej istotne niż walory użytkowe. Moc 345 koni mechanicznych i tylny napęd dosyć szybko pozbawia oponę bieżnika jednak nie jest to jakieś ekstremalne zużycie. Polecam!

    Podsumowanie: Doskonała opona dla wymagających

    Czy opinia jest pomocna?

  • bircov

    Rozmiar: 225/40 R18

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Jeżdżę na tych oponach już drugi sezon i jestem bardzo zadowolony. W porównaniu ze swoim poprzednikiem, na których przejeździłem 4 sezony, są troszkę twardsze. Zapewne przekłada się to na ich większą wytrzymałość, ale mam wrażenie, że na mokrym nie są aż tak przyczepne, jak RT. Dlatego daję 5, a nie 6 w tej kategorii. Co do pozostałych cech, nie mam żadnych zastrzeżeń: są ciche, brak różnicy w zużyciu paliwa. Wzór rzeźby bieżnika może jest mniej ciekawy, niż w poprzedniku, ale najwyraźniej świetnie spełnia swoje zadanie.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mariusz

    Rozmiar: 255/40 R21

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony Dunlop Sport Maxx RT2 sprawdzają się wzorowo w moim SUV-ie VOLVO. Na autostradzie wyjątkowo ciche a na krętych drogach mają super przyczepność. Podczas opadów deszczu dobrze odprowadzają wodę. Po nierównych drogach w mieście i na szutrach poza miastem są komfortowe jak na swój niski profil 255/40 R21. Polecam także z uwagi na dobry stosunek jakości do ceny. Jedyna uwaga (nie wada) to specyficzny wygląd bocznego profilu opony, który na krawędzi jest lekko zaokrąglony i wygląda jak z F1:-)

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mateusz

    Rozmiar: 235/40 R18

    Ocena: 4,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Jeżdżę na tych oponach od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Zużycie paliwa nie jest duże, świetna przyczepność na suchym asfalcie i bardzo dobra na mokrym. Raz, czy dwa mnie wyniosło, ale to raczej przez moją prędkość. Nie generują także dużo hałasu. Przy 140 km/h na autostradzie, nawet w średnio wyciszonym aucie, nie trzeba specjalnie pogłaśniać radia. Test hamowania tez był i myślałem, że pocałuje przednią szybę 😁. Już drugi raz mam Dunlopy i kupię trzeci raz. Polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Jacek

    Rozmiar: 215/55 R17

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Bardzo przyjemna opona, dobrze sobie radzi zarówno na suchej, jak i mokrej powierzchni. Posiada rant ochronny, co rzadko się zdarza w rozmiarze 215/55/R17. Jedyny minus za miękkość przy gwałtownych skrętach kierownicy przy wyższych prędkościach. Odczuwalne jest ugięcie opony na wysokim profilu w pierwszej fazie skrętu, potem opona dobrze się trzyma. Jest też cicha, bez specyficznego szumienia ze środka opony jak to było w poprzednich Continentalach. Ogólna ocena bardzo pozytywna.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Szybki_Pit

    Rozmiar: 225/45 R18

    Ocena: 5,4

    Jak na razie na tych oponkach przejechane zaledwie 400 km lecz pierwsze spostrzeżenia już są. Oponki bardzo ciche. Świetnie trzymają w szybkich zakrętach, szczególnie jak się porządnie rozgrzeją. Na suchej nawierzchni bajka - jak przyklejone. Na mokrej również niewiele gorzej - żadnych niepokojących uślizgów. Opony nie mają ze mną łatwego żywota ponieważ często staram się wykorzystywać te 300 KM pod maską i jak na razie spisują się rewelacyjnie.

    Podsumowanie: Opony rewelacyjne. Warte polecenia w 100%

    Czy opinia jest pomocna?

  • Lolek

    Rozmiar: 225/50 R17

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opona bardzo dobrze sprawuje się na suchej i mokrej nawierzchni. Jeżdżę dynamicznie dość ciężkim samochodem i te opony sprawiają, że samochód jest pewny i przewidywalny nawet przy nagłych manewrach. W porównaniu do poprzednich opon (Nokian Z line) Dunlopy sa cichsze. Nie wiem jeszcze jak wyglada trwałość opony. Zużycie paliwa w normie. Reasumując - jeździłem na różnych oponach klasy średniej i premium i Dunlopy wypadają jak na razie najlepiej.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Łukasz

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 4,7

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Na oponach przejechałem ok.12 tys km, nie widać szczególnie śladów zużycia, opona dobrze trzyma się drogi, dość twarda, dobrze odprowadza wodę. Bardzo praktyczny rant chroniący felgę można stawać tuż przy krawężniku bez obawy o uszkodzenie, z drugiej strony nie każdemu może się podobać ale to kwestia gustu, ogólnie polecam. Wcześniej jeździłem na Continentalach i Pirelli, opona porównywalna z tymi markami pod kątem jakości i właściwości.

    Podsumowanie: Dobre warunki jezdne, ale opona dość głośna

    Czy opinia jest pomocna?

  • Konrad

    Rozmiar: 245/45 R18

    Ocena: 5,2

    swietna na mokrym, swietna na zakretach, troche slabo trzyma jak nie jest wystarczajaco rozgrzana, moje auto jest duze i ciezkie jak na taki typ opony pomimo tego po zaliczeniu wielu naszych polskich swietnych dziur i nie wiadomo czego na "drodze" opony wytrzymuja to wszystko bez wybulen itp., bieznik moim zdaniem ginie w oczach ale nawet teraz jak jest na wykonczeniu to trzyma na mokrym, kolejny komplet tez raczej bedzie dunlop

    Podsumowanie: opona godna polecenia

    Czy opinia jest pomocna?

  • Rafal K

    Rozmiar: 245/45 R18

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Wybierałem opony z klasy premium, które będą ciche i będą miały dobre parametry trzymania drogi. Ten model miał dobre oceny i koledzy z warsztatów polecali Dunlopa. Gdybałem nad GoodYearami, ale ostatecznie wybrałem te, które były opisywane jako cichsze + firma Dunlop to nadal topowa marka. Polecam opony, sprawdziły się na autostradzie, jak i w terenie (allroad), jeżdżąc dynamicznie po kamieniach ;)

    Czy opinia jest pomocna?

  • Camilo

    Rozmiar: 215/45 R17

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Naprawdę dobre opony, dobrze się trzymają się drogi, mogę polecić z czystym sumieniem. Długo się zastanawiałem, nie żałuję decyzji. Jest ciszej w kabinie, opony dużo lepiej tłumią nierówności w porównaniu do poprzednich baloniastych co było dla mnie zdziwieniem. Najważniejsze jednak, że podczas niebezpiecznej sytuacji na autostradzie zdały egzamin na piątkę. Jestem zadowolony. Polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sylwiusz

    Rozmiar: 245/40 R18

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony bardzo dobrze trzymają się drogi, przy większej prędkości na zakręcie, mam pewność co do ich przyczepności. Przejechałem na nich ok. 50 000 km i nigdy mnie nie zawiodły. Znając ich specyfikę i ogólne zachowanie na trasie, wybrałem je ponownie. Spalanie niższe w porównaniu do pierwszych opon, które były zamontowane. Ciche i wytrzymałe. Jak najbardziej polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Krzysiek

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Orzejechałem dotąd kilka tys. km na tych oponach. Opony spisują się niezawodnie, dają poczucie bezpieczeństwa i są stosunkowo ciche. Pewnie sprawują się na śliskiej nawierzchni, dobrze trzymają się drogi. Czekam jeszcze na możliwość sprawdzenia opon w śniegu, gdyż głównie pod tym kątem je wybrałem. Bardzo dobry stosunek ceny do jakości, zdecydowanie polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Marcus

    Rozmiar: 235/55 R17

    Ocena: 5,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony rewelacyjne. Krótkka droga hamowania. Samochód prowadzi się idealnie zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni, oczywiście z rozsądnymi prędkościami i przy zdrowym rozsądku. Ciche. Cena przekłada się na bezpieczeństwo.

    Podsumowanie: Dobrze zainwestowane pieniądze. Polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Denis Benka

    Rozmiar: 235/40 R18

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    To juz kolejny kpl Dunlop Sport Maxx RT2 jaki zakupiłem, jestem bardzo bardzo zadowolony, w tym roku planuje zakup opon letnich do drugiego samochodu i po raz kolejny będą to opony Dunlop Sport Maxx RT2, na mokrym mają odrobinę mniejszą skuteczność niż na suchym, lecz po odpowiednim rozgrzaniu kleją się wręcz do asfaltu pozwalając a szybkie starty.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Wojtas

    Rozmiar: 265/35 R18

    Ocena: 5,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Cicha, bardzo trwała, rewelacyjna na deszczu, bardzo dobra na suchej nawierzchni. Nie chcę, aby to wyglądało na prospekt reklamowy, ale po prostu tak jest. To już drugi komplet tych opon i jak na razie nie znalazłem lepszych np. porównując jazdę na innych oponach samochodami moich znajomych (używają opon o identycznym lub zbliżonym rozmiarze).

    Podsumowanie: W tym rozmiarze jest po prostu najlepsza!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Marcin

    Rozmiar: 245/40 R17

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Dla mnie rewelacja, spora różnica w trakcji względem poprzedniej generacji, bardzo dobrze sobie radzi z prawie 300 konnym tył napędem, RT2 wystarczy trochę rozgrzać i jest przyklejona do asfaltu. W deszczu również spora poprawa trakcji, ma lepsze odprowadzenie wody i szybciej klei. Myśle że za te pieniądze to najlepszy wybór.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Wojtek P.

    Rozmiar: 245/45 R19

    Ocena: 5,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Z powodu pandemii moje przebiegi radykalnie się zmniejszyły, ale mimo to od czerwca 15000 km udało się przejechać i z czystym sumieniem mogę polecić te opony. Główne przebiegi to ekspresówki i autostrady. Nawet przy dość dużej prędkości na mokrym samochód prowadził się bardzo dobrze. Widoczne minimalne zużycie.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Rafał

    Rozmiar: 235/45 R17

    Ocena: 1,3

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Witam, zakupiłem komplet opon. Pojawiły sie problemy z wyważaniem, ale powiedzmy udało się... Pojawiły się wibracje na całym samochodzie przy prędkościach 120 km/h wzwyż... Ponowne kilkukrotne wyważania kół nic nie dawały. Po około 5-7 tys. km - w międzyczasie szukałem przyczyn w aucie - wysłałem opony do reklamacji. Okazało się, że 3 opony posiadają wadę. Odesłali mi 3 nowe i moją "starą" sztukę. Opony zamontowane i nadal problem, choć już mniejszy... Wysłałem ponowne na reklamację po około 3 tys. km. Okazało się tym razem, że z 3 opon 2 są wadliwe. Odesłali mi 1 szt a 2 kupiłem model RT. Czyli mam 1 szt RT2 po 10 tys km., 1 szt po 3 tys. km. i 2 nowe RT. Nie oceniam tych opon ponieważ nie dało się na tym w trasie jeździć. Nie mam zastrzeżeń do Oponeo, ale sam Dunlop to nieporozumienie.

    Podsumowanie: Nie mogę polecić tych opon

    Czy opinia jest pomocna?

  • Wojtek

    Rozmiar: 225/50 R17

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opona bardzo dobrze trzyma drogi, ale ogromną wadą jest jakość wykonania. Założone do auta na wiosnę 2020, duże problemy z wyważeniem, ale ostatecznie się udało. Zdjęte na zimę. Po założeniu na wiosnę 2021 nie udało się ich już wyważyć. Dużo czasu poświęciłem na sprawdzenie - ostatecznie okazało się, że dwie z czterech nie są już okrągłe:). Reklamacja przez producenta została odrzucona, bo są zużyte w stopniu większym niż 10%. NIE polecam opon Dunlop - to są opony na jeden sezon, potem można je wyrzucić.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Norbi

    Rozmiar: 215/55 R17

    Ocena: 5,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Przejechałem dopiero na tych oponach 5000 km. Na ten moment uważam, że opony są ciche, dobrze radzą sobie na deszczu oraz ładnie kleją się na suchym asfalcie. Za małą wadę uważam, że przenoszą delikatne wibracje, były ponownie wyważane, ale nadal czuć w aucie przy pewnych prędkościach delikatne drgania.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Dawid

    Rozmiar: 235/55 R17

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opona wytrzymała ledwo jeden sezon letni. Poprzednie opony Michelin Primacy 3 wytrzymały dwa, przy tych samych przebiegach. Opona cicha i bardzo dobrze trzyma się drogi na suchym i mokrym. Może autostrada nie służy tym oponom i waga samochodu, porównując z poprzednimi oponami wypadły o wiele gorzej.

    Podsumowanie: Droga i dobra opona, która posiada jedną poważną wadę.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Tomasz

    Rozmiar: 215/45 R17

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Oponki spełniają moje oczekiwania. Madzia na tych oponach bardzo dobrze się prowadzi i zachowuje się w zakrętach bez względu na suchą czy mokrą nawierzchnie. Słabsza ocena jeśli chodzi o tłumienie nierówności to raczej wynika z niskiego profilu, ale i tak było lepiej niż w poprzednich oponach :)

    Podsumowanie: Oponki godne polecenia.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Witekzdw.

    Rozmiar: 225/55 R17

    Ocena: 5,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Świetnie trzymają się na drodze. Mam wrażenie, że im cieplej, tym szybciej można pokonywać zakręty. Do tego coś, co przekonało mnie osobiście do tego zakupu, czyli cisza. Naprawdę komfortowe i świetnie wyglądające opony. Co do trwałości nie wypowiadam się ponieważ przejechałem zbyt mały dystans.

    Podsumowanie: Polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Piotr W.

    Rozmiar: 205/50 R17

    Ocena: 4,4

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Moje odczucia są mieszane. Jeżeli chodzi o właściwości na suchym to wszystko jest dobrze. Natomiast na mokrym oceniam słabo. Przy mocy 105KM opona premium o szerokości większej niż seria nie powinna pozwolić na zerwanie przyczepności przy ruszaniu. Dzieje się to na mokrym już od 3k rpm...

    Podsumowanie: Słabo na mokrym

    Czy opinia jest pomocna?

  • Marcin

    Rozmiar: 225/40 R18

    Ocena: 4,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony te, ale poprzedniej generacji były na pierwszym montażu. Były rewelacyjne, "kleiły" się do jezdni. Potem chciałem spróbować czegoś innego i to był błąd. Wróciłem do Sport Maxx i się nie zawiodłem. Opona idealna do aut, których zawieszenie jest choćby lekko sportowo zestrojone.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sylwia

    Rozmiar: 225/35 R18

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Ogólnie uważam, że opony Dunlopa to wyższa półka opon. Dobrze trzymają się powierzchni, są to opony nisko profilowe w sportowym aucie więc czuć przy nich podłoże, po jakim się jeździ :), ale czuję się też bezpieczeństwo jazdy. Wydają się wytrzymałe, bo nie jedną dziurę zaliczyły. ;)

    Czy opinia jest pomocna?

  • pseudonim

    Rozmiar: 245/40 R18

    Ocena: 3,3

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Ogólnie nie polecam. Jedna opona pękła po ok. 3 tygodniach użytkowania, podczas jazdy z prędkością ok. 30 km/godz. Reklamacja została odrzucona ze względu na 'uszkodzenie spowodowane czynnikiem zewnętrznym'. Mam film z kamery samochodowej, na którym widać moment pęknięcia.

    Podsumowanie: jedna opona pękła po 3 tygodniach użytkowania

    Czy opinia jest pomocna?

  • Rafał Kowalski

    Rozmiar: 245/40 R18

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Świetna przyczepność na każdej powierzchni, ciche jak na szerokość 245 i zaskoczenie, to samo spalanie, co na oponach (też dobrej marki) o szerokości 225. Plusem jest też krótka droga hamowania oraz to, że nie boksują i nie piszczą, gdy zdarzy się stracić trakcję.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Jan Podolski

    Rozmiar: 225/50 R17

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony świetnie się sprawują w każdej sytuacji drogowej. Podczas przebicia gwoździem jednej z nich dowiedziałem się od wulkanizatora, że są nienaprawialne i załatanie rozwiązuje sprawę tylko doraźnie i aby bezpiecznie jeździć trzeba kupić nową.To jest jedyny minus.

    Czy opinia jest pomocna?

  • 2226cm3

    Rozmiar: 225/40 R18

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Rewelacyjne opony sprawdzone już wcześniej w drugim pojeździe, doskonała trakcja na każdej nawierzchni i dobra trwałość w porównaniu do bardziej miękkich mieszanek. Do dynamicznej jazdy nie widzę lepszego wyboru. Polecam z doświadczenia, nie z wyczytanych opinii.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Saab95

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Kozak opony, po zmianie moje auto w końcu odzyskało trakcję na pierwszych trzech biegach (280 KM na przedniej osi). Na mokrym jedzie jak po szynach, powyżej 200 km/h nie ma żadnego problemu, super stabilnie i pewnie. W tej cenie najlepsze opony. Mega polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sławek

    Rozmiar: 225/45 R18

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony są SUPER, ciche i bardzo dobrze trzymają się drogi, również na mokrej nawierzchni bardzo dobrze się sprawdzają na przy hamowaniu. To już drugi komplet tych opon i uważam że są to opony z Górnej Półki. Dla mnie są SPOKO i GORĄCO POLECAM !!!!!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Daniel

    Rozmiar: 215/40 R17

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony są rewelacyjne, bardzo dobrze trzymają się drogi na suchym, na mokrym ciutkę gorzej, odnośnie zużycia nie jestem w stanie stwierdzić, bo przejechałem na nich dopiero około 2 tys. km, także ciężko cokolwiek powiedzieć, opony gorąco polecam :).

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sebastian

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony dobrze sprawują się na suchej jak i na mokrej nawierzchni. Bardzo dobrze trzyma się drogi, dość twarda, dobrze odprowadza wodę. Poprzednio jeździłem na Michelin Pilot Sport 4, opona porównywalna z tymi markami pod kątem jakości i właściwości.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Kamik

    Rozmiar: 215/40 R18

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opona świetnie spisuje się na suchej, jak i mokrej nawierzchni, pomimo dość dużej mocy auta (300hp/600nm). Styl jazdy jest dość agresywny. Nie mogę wypowiedzieć się natomiast o ścieraniu bieżnika, ponieważ przejechałem dopiero 2 tys. km na nich.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Marro

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony są super. Zarówno w mieście jak i na trasie. Czy jest mokro czy sucho jedzie się jak"po sznurku". Trzymają bardzo dobrze. Przy dłuższych zjazdach "na luzie" toczą się bardzo lekko. Nie zauważyłem znacznego spowalniania pojazdu. Polecam.

    Podsumowanie: Bardzo dobre opony

    Czy opinia jest pomocna?

  • Marcin

    Rozmiar: 225/40 R18

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony niesamowicie spisują się na mokrej nawierzchni. Są to moje najcichsze opony, jakie miałem. Po 10 tys. km stan bieżnika praktycznie bez zmian. Polecam wszystkim niezdecydowanym, marka premium i zdecydowanie opony spełniają swoje zadanie.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Seba

    Rozmiar: 225/40 R18

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Najlepsze opony jakie moje GTI miało do tej pory! Świetna przyczepność na suchej, jak i mokrej nawierzchni... byłem trochę sceptycznie nastawiony do ich zakupu, ale już wiem, że był to strzał w dziesiątkę! Polecam wszystkim do sportowych aut!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Vesppage

    Rozmiar: 255/40 R19

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Lincoln Mark VIII 4.6 V8 280HP. Opony letnie sprawdzają się świetnie. U mnie swoje zastosowanie mają również zimą powyżej 5C, bez śniegu. Bez zastrzeżeń nawet przy opadach deszczu. Chciałbym dodać, że napęd w Lincolnie jest na tylną oś.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Rafal

    Rozmiar: 205/40 R17

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Na oponach jezdzi moja zona, a ma raczej "ciezka" noge. Zachowanie opon w kazdych warunkach super. Komfort przy profilu 40 i sportowym zawieszeniu kiepski - bardzo twardo, ale to juz specyfika opony i swiadoma decyzja uzytkownika.

    Podsumowanie: Swietne opony za rozsadne pieniadze.

    Czy opinia jest pomocna?

Oferta

Ceny i rozmiary Dunlop Sport Maxx RT 2

Nazwa opony: Rozmiar: Indeksy: Cena: Ilość:

E A 70 dB
205/40 R17 84 W 416 zł Wcześniej 754 zł Kup

E A 70 dB
205/40 R17 84 W 390 zł Kup

E A 67 dB
205/40 R18 86 Y 515 zł Kup

E A 67 dB
205/40 R18 86 Y 576 zł Wcześniej 1 005 zł Kup

C A 69 dB
205/45 R17 88 Y 498 zł Wcześniej 866 zł Kup

C A 69 dB
205/45 R17 88 W 480 zł Wcześniej 866 zł Kup

C A 67 dB
205/45 R18 90 Y 592 zł Kup

C A 67 dB
205/45 R18 90 Y 669 zł Wcześniej 1 106 zł Kup

C A 67 dB
205/50 R17 93 Y 510 zł Wcześniej 862 zł Kup

C A 67 dB
205/50 R17 93 Y 445 zł Kup

E A 71 dB
215/40 R17 87 Y 472 zł Wcześniej 888 zł Kup

C A 70 dB
215/40 R18 89 W 635 zł Wcześniej 972 zł Kup

C A 67 dB
215/45 R17 91 Y 427 zł Wcześniej 748 zł Kup

C A 68 dB
215/50 R17 95 Y 540 zł Wcześniej 930 zł Kup

C A 68 dB
215/50 R17 95 Y 486 zł Kup

C A 68 dB
215/55 R17 98 W 511 zł Wcześniej 996 zł Kup

C A 68 dB
215/55 R17 98 W 511 zł Kup

C A 68 dB
215/55 R17 94 Y 563 zł Wcześniej 935 zł Kup

E A 68 dB
225/35 R18 87 Y 661 zł Wcześniej 1 027 zł Kup

C A 68 dB
225/35 R19 88 Y 636 zł Wcześniej 1 165 zł Kup

C A 68 dB
225/40 R18 92 Y 382 zł Wcześniej 706 zł Kup

C A 68 dB
225/45 R17 94 Y 812 zł Kup

E A 71 dB
225/45 R17 91 Y 354 zł Wcześniej 642 zł Kup

C A 71 dB
225/45 R17 94 W 356 zł Kup

C A 71 dB
225/45 R17 94 Y 395 zł Wcześniej 651 zł Kup

C A 71 dB
225/45 R17 94 Y 362 zł Kup

C A 71 dB
225/45 R17 94 W 387 zł Wcześniej 664 zł Kup

C A 67 dB
225/45 R18 95 Y 570 zł Wcześniej 1 053 zł Kup

C A 68 dB
225/45 R19 92 W 830 zł Kup

C A 68 dB
225/45 R19 92 W 801 zł Wcześniej 1 664 zł Kup

C A 68 dB
225/45 R19 92 W 836 zł Kup

C A 66 dB
225/50 R17 94 Y 562 zł Wcześniej 897 zł Kup

C A 68 dB
225/50 R17 98 Y 510 zł Wcześniej 897 zł Kup

C A B 72 dB
225/55 R17 101 Y 654 zł Wcześniej 966 zł Kup

C A 71 dB
225/55 R17 101 W 544 zł Wcześniej 966 zł Kup

B B 69 dB
225/55 R17 97 Y 698 zł Wcześniej 952 zł Kup

C A 68 dB
225/55 R17 97 Y 562 zł Wcześniej 932 zł Kup

B A 70 dB
225/55 R18 102 V 580 zł Wcześniej 1 020 zł Kup

C A 68 dB
235/35 R19 91 Y 638 zł Wcześniej 1 134 zł Kup

C B 70 dB
235/40 R18 95 Y 497 zł Wcześniej 921 zł Kup

C A 69 dB
235/45 R17 97 Y 530 zł Wcześniej 759 zł Kup

C A 71 dB
235/45 R17 94 Y 513 zł Wcześniej 723 zł Kup

C A 69 dB
235/45 R17 97 Y 419 zł Kup

C A 71 dB
235/45 R18 98 Y 622 zł Wcześniej 1 145 zł Kup

C A 72 dB
235/55 R17 103 Y 539 zł Wcześniej 969 zł Kup

C A 69 dB
245/35 R18 92 Y 619 zł Wcześniej 1 086 zł Kup

C A 67 dB
245/35 R19 93 Y 731 zł Wcześniej 1 383 zł Kup

C A 72 dB
245/35 R20 95 Y 871 zł Wcześniej 1 475 zł Kup

C A 69 dB
245/40 R17 95 Y 477 zł Wcześniej 908 zł Kup

E A 68 dB
245/40 R17 91 Y 631 zł Wcześniej 893 zł Kup

C B 71 dB
245/40 R18 97 Y 504 zł Wcześniej 947 zł Kup

E A 69 dB
245/40 R18 93 Y 524 zł Wcześniej 938 zł Kup

C B 71 dB
245/40 R18 97 Y 508 zł Kup

C A 69 dB
245/40 R18 97 Y 738 zł Wcześniej 1 042 zł Kup

C A 69 dB
245/40 R19 98 Y 666 zł Wcześniej 1 198 zł Kup

C A 68 dB
245/40 R19 98 Y 904 zł Wcześniej 1 343 zł Kup

C A 68 dB
245/40 R19 98 Y 681 zł Wcześniej 1 220 zł Kup

C A 68 dB
245/45 R17 95 Y 519 zł Kup

C A 68 dB
245/45 R17 95 Y 584 zł Wcześniej 989 zł Kup

C A 68 dB
245/45 R17 99 Y 537 zł Wcześniej 1 027 zł Kup

C A 69 dB
245/45 R18 100 Y 661 zł Wcześniej 1 103 zł Kup

C A 72 dB
245/45 R18 100 Y 572 zł Wcześniej 1 080 zł Kup

C A 69 dB
245/45 R18 100 Y 657 zł Wcześniej 1 212 zł Kup

C A 69 dB
245/45 R19 102 Y 737 zł Kup

C A 69 dB
245/45 R19 102 Y 906 zł Wcześniej 1 365 zł Kup

C A 69 dB
255/30 R19 91 Y 763 zł Kup

C A 69 dB
255/35 R18 94 Y 565 zł Kup

C A 69 dB
255/35 R18 94 Y 549 zł Wcześniej 1 077 zł Kup

C B 73 dB
255/35 R19 96 Y 669 zł Wcześniej 1 189 zł Kup

C A 69 dB
255/35 R19 96 Y 719 zł Wcześniej 1 317 zł Kup

C A 69 dB
255/35 R20 97 Y 800 zł Wcześniej 1 399 zł Kup

C A 70 dB
255/40 R19 100 Y 698 zł Wcześniej 1 253 zł Kup

C A 70 dB
255/40 R19 100 Y 757 zł Wcześniej 1 376 zł Kup

C A 73 dB
255/40 R20 101 Y 1 015 zł Wcześniej 1 603 zł Kup

C A 70 dB
255/40 R21 102 Y 1 024 zł Wcześniej 1 926 zł Kup

C A 69 dB
255/45 R18 99 Y 651 zł Wcześniej 1 172 zł Kup

C A 69 dB
255/45 R18 99 Y 619 zł Kup

B A 69 dB
255/45 R18 103 Y 692 zł Wcześniej 1 271 zł Kup

C A 69 dB
255/45 R20 105 Y 1 014 zł Kup

C A 69 dB
255/45 R20 105 Y 1 037 zł Wcześniej 1 926 zł Kup

C A 70 dB
265/35 R18 97 Y 655 zł Wcześniej 1 253 zł Kup

C A 69 dB
265/45 R21 104 W 933 zł Wcześniej 2 058 zł Kup

C A 69 dB
265/45 R21 104 W 1 051 zł Kup

C A 69 dB
275/35 R18 95 Y 679 zł Kup

C A 69 dB
275/35 R18 95 Y 638 zł Wcześniej 1 257 zł Kup

C A 70 dB
275/35 R19 100 Y 833 zł Wcześniej 1 638 zł Kup

C A 70 dB
275/35 R19 100 Y 854 zł Wcześniej 1 605 zł Kup

C A 68 dB
275/40 R18 103 Y 978 zł Wcześniej 1 851 zł Kup

C A 68 dB
275/40 R18 103 Y 1 110 zł Wcześniej 1 684 zł Kup

E A 70 dB
285/30 R19 98 Y 931 zł Wcześniej 1 739 zł Kup

C A 70 dB
285/30 R20 99 Y 964 zł Wcześniej 1 731 zł Kup

C B 71 dB
285/35 R21 105 Y 1 109 zł Wcześniej 2 153 zł Kup

C A 70 dB
285/40 R20 108 Y 1 196 zł Wcześniej 2 018 zł Kup
Etykieta UE

Etykieta opony Dunlop Sport Maxx RT 2

Od 1 maja 2021 roku obowiązują nowe zasady etykietowania opon, dlatego w okresie przejściowym możesz otrzymać zakupione opony z etykietą różniącą się od wyświetlanej. Wprowadzenie do obiegu nowych etykiet nie ma wpływu na właściwości fizyczne zakupionego ogumienia.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Etykieta Klasa oporu E Klasa hamowania A 70 dB

OSZCZĘDNOŚĆ (OPÓR TOCZENIA)
Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

HAMOWANIE NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

HAŁAS ZEWNĘTRZNY
Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Faktyczna oszczędność paliwa oraz bezpieczeństwo ruchu drogowego w znacznym stopniu zależą od zachowania kierowców, a zwłaszcza od następujących czynników:

  • ekologicznego prowadzenia pojazdu, które może znacznie przyczynić się do zmniejszenia zużycia paliwa,

  • ciśnienia w oponach, które powinno być regularnie sprawdzane w celu zapewnienia lepszej optymalnej przyczepności na mokrej nawierzchni i optymalnej efektywności paliwowej,

  • ścisłego przestrzegania bezpiecznej odległości między pojazdami

Gwarancja

Gwarancja na opony Dunlop Sport Maxx RT 2

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Dunlop

Certyfikat Dunlop
  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!