Kup
442 szt.
certyfikowany sprzedawca

Dunlop SP Sport Fastresponse

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca
Model dostępny w wielu rozmiarach już od 337zł
Wybierz rozmiar
  • 175/65 R15 84 H 339zł
  • 185/55 R16 87 H XL 545zł
  • 185/55 R16 83 V 495zł
  • 195/65 R15 91 T MO 337zł
  • 205/55 R16 94 H XL 442zł
  • 205/55 R17 91 V * 424zł
  • 215/55 R17 94 W 538zł
  • 215/65 R16 98 H 476zł
  • 225/45 R17 91 W MFS, AO 453zł
  • 225/45 R17 91 W RUN ON FLAT MFS, MO 481zł
  • 225/45 R17 94 Y XL, MFS, AO 371zł

Wcześniej606 zł

442 szt.
Kup

Transport GRATIS

Dostawa 10-12 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
94 = max 670 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji
Etykieta UE:
C B B 71 dB
  • Opis produktu
  • Opinie
  • Oferta
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opis produktu
Opis produktu

Dunlop SP Sport Fastresponse

Testy opony Dunlop SP Sport Fastresponse:

2012: test AUTO Straßenverkehr w rozmiarze w rozmiarze 195/65 R15; nota: bardzo dobry; (2. miejsce).
2012: test ACE/GTÜ w rozmiarze w rozmiarze 205/55 R16; nota: polecana; (2. miejsce).
2012: test ADAC w rozmiarze w rozmiarze 205/55 R15; nota: dobra; (3. miejsce).
2011: test ADAC w rozmiarze w rozmiarze 195/65 R15; nota: dobra;

"Bezkonkurencyjne czucie drogi na suchych i mokrych nawierzchniach" – w takich słowach oponę Dunlop SP Sport Fastresponse przedstawia jej producent – brytyjska marka Dunlop. Ten letni model premium przeznaczony jest dla wszystkich, którzy doceniają pełnię osiągów niezależnie od pogody. Dzięki technologiom zastosowanym przy produkcji, opona zapewnia precyzyjne sterowanie na zakrętach, doskonałą przyczepność na mokrej drodze oraz bardzo dobre prowadzenia w ekstremalnych warunkach pogodowych. Model znakomicie sprawdzi się zarówno w mieście, jak i na dłuższych trasach. Zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią oraz wzmocnienie połączenia z felgą poprawiają pewność prowadzenia i sterowność.


Bardzo dobre zachowanie w deszczu gwarantuje bieżnik opony – jego asymetryczna konstrukcja ze sztywnym barkiem dba o przyczepność podczas dynamicznych manewrów, jak np. zmiana pasa ruchu czy gwałtowne ruszanie i hamowanie. Dzięki temu, że nacisk opony rozkłada się równomiernie, Dunlop SP Sport Fastresponse łagodniej przechodzi z odcinków prostych w łukowe – w efekcie jazda staje się płynna i komfortowa. Producent zadbał także o ekologiczny aspekt użytkowania modelu – poprzez zastosowanie nowoczesnej mieszanki gumowej ograniczono zużycie bieżnika i straty energii. W rezultacie Dunlop SP Sport Fastresponse obniża zużycie paliwa i dłużej zachowuje swoje parametry eksploatacyjne. Z opony będą szczególnie zadowoleni kierowcy, którzy oprócz bezpieczeństwa i komfortu jazdy zwracają uwagę na pewne prowadzenie w każdych warunkach i maksymalną sterowność, również na mokrej nawierzchni.



Logo Dunlop


Dunlop to brytyjska marka, która należy do koncernu Goodyear. Firma specjalizuje się w produkcji opon klasy premium trafiających do kierowców na całym świecie. Marka ma również na koncie wiele sukcesów w niezależnych testach opon. Produkty marki znajdują się na oryginalnym wyposażeniu takich samochodów, jak: Peugeot, Porsche, Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, Seat, Skoda, Toyota, Volkswagen, Opel i wielu innych.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Opinie
Opinie
343 osoby wystawiły ocenę
  • 6 82 osoby
  • 5 207 osób
  • 4 45 osób
  • 3 3 osoby
  • 2 6 osób
  • 1 0 osób
Ocena łączna: 5,0 343 opinie Opona Godna polecenia
  • Sucha nawierzchnia: 5,3
  • Mokra nawierzchnia: 5,1
92% użytkowników poleca tę oponę
92%

Informacje o oponie zbierane są od 5392 dni. W tym czasie zebraliśmy 343 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 4191000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Dunlop SP Sport Fastresponse

    Maciej

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,4

    Opiszę opinię, bo zakupiłem te opony czytając opinie tutejszego forum. Teraz pora na odwdzięczenie się. Miałem fabrycznie założone opony Pirelli P6 (w stosunku do opisywanych w teście ADAC na 1 miejscu). Nie jestem bogaty, ale te pirelli tak mi dopiekły (to już drugie i oczywiście ostatnie!), że zmieniłem opony z bieżnikiem 5 mm! (gość w serwisie się dziwił). Dunlop to opona rewelacyjna! To właśnie to czego oczekiwałem. Ciche (moje auto jest o klase bardziej komfortowe niż na pirelkach), nie dudnią. Prowadzenie woda czy sucha nawierzchnia- super (w teście pisali, że na mokresj słabiej, ale chyba mają na myśli prędkości w granicach 180 - 200 (ja tylę, nie jeżdzę). Przy 140 - 150 w dużym deszczu na autostradzie bez zająknięcia - wcześniej (na potencjalnie lepszych pirelkach) tak nie mogłęm jechać. Opór toczenia wyższy - tak, to prawda. Ale w niczym mi nie przeszkadza. Ocena końcowa: komfort super, bezpieczeństwo- super, nie ząbkują, prowadzenie przy sportowej jeździe bardzo dobre. Słabością mojej opinii jest fakt, że nie testuję tych opon do sportowej jazdy po suchym. Oczywiste jest, że klasa aut średnich i opony w tym przedziale cenowym do tego nie służą. Aha, to były pierwsze dunlopy i trochę się bałem. Polecam i nie żałuję że wydałem 880 zł bez wyraźnej potrzeby (pirelli leżą niezużyte - i niech leżą - tam ich miejsce).

    Czy opinia jest pomocna?

  • Damian

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,1

    Szczerze polecam tą oponę! Mam ją na Golfie 3 1,9 TDI 90 KM hatchback. Na suchym bardzo dobrze trzymają się zakrętów i nie piszczą przy ruszaniu, hamowanie super. Wytrzymały pogięcie dwóch felg stalowych, tzn zrobiła się mała dziurka na boku opony ale wulkanizator stwierdził że spokojnie można to naprawić. Na deszczu tylko odrobinę się ślizgają przy ostrym ruszaniu i ostrym hamowaniu, ale są wyczuwalne. To samo jest przy poślizgu bocznym, wyczuwasz moment w którym koło odrobinę ucieka. Nawet na ręcznym wprowadzenie ich w długi boczny poślizg jest prawie niemożliwe, mnie się jeszcze nie udało. Wyraźnie czuć że kleją się do asfaltu. Niestety czuć też opór toczenia ale coś za coś, opona która dobrze trzyma się drogi musi mieć spory opór. Są ciche. Na kopnym śniegu nawet nieźle sobie radzą, na lodzie jest kiepsko, ostrożnie i powolutku da się jechać, ale przecież to nie zimówka. Zużycie... jeszcze nie oceniam, póki co nie widzę żeby w ogóle coś ubyło. Słyszałem że dość szybko się zużywają ale tu też uważam że coś za coś. Uważam że są to jedne z najlepszych opon, obok michelin a trochę od nich tańsze. Polecam. Teraz mam kupić zimowe i waham się między Dunlopem Winter Response i Goodyear'em Ultra Grip 7+ i chyba wybiorę Dunlopa też.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Saturn

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,4

    Ja przemierzam po Polsce i Europie rocznie od 50 do 80 tyś km, co oznacza, że opony wystarczają mi praktycznie na jeden sezon letni i dwa zimowe. Na moich samochodach od kilku lat stale mam 205 55 R16 (już 9 lat) więc łatwo można policzyć ile opon starłem. Teraz to jest Mondeo kombi 2,2 TDCi (155 KM, 360 Nm). Taki mocny Diesel potrafi niszczyć opony. Ta opona jest relatywnie cicha, ze stosunkowo miękkim bieżnikiem, przez co nieźle rusza i hamuje, nieźle spisuje się na mokrym. Przy tym ma mocne boki, więc świetnie trzyma na łukach i ciasnych zakrętach. No i co ważne po 30 tyś km nie są specjalnie wyząbkowane. Kompromis to oczywiście ścieralność opony, ciut większa od przeciętnej. Podobnie znikały u mnie Continentale i Micheliny. Pirelli było dłużej, ale za to gorzej spisywało się na mokrym. 40 tyś km to maks przy mocnym aucie. Na słabszym pewnie 10 tyś więcej pojeździ. Ale coś za coś, znakomita trakcja musi kosztować. Ja gorąco polecam. Za tę cenę nic ich nie przebije.

    Podsumowanie: kompromisowo znakomite

    Czy opinia jest pomocna?

  • kamilo

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,1

    Ogolnie opona godna polecenia. Za ta cene(249zl) nie ma co narzekac:) mialem w sumie dylemat, gdyz zastanawialem sie rowniez nad pirelli p7 i goodyear f1. Goodyear-y odpadly kiedy dowiedzialem sie ze robione sa w Chinach, a to ryzyko i nie zamierzalem go podejmowac. Pirelli bylyby prawdopodobnie tez ok ale zdecydowalem sie na dunlopy z tego wzgledu ze mam na 2 aucie poprzedniczke sp01 i jest bardzo ok. Nie zaluje wyboru, auto spisuje sie bdb na suchym, trzyma sie drogi jak przyklejone i abs nie ma za duzo pracy przy hamowaniu. Poziom halasu jest akceptowalny, co do scieralnosci sie nie wypowiadam, bo za krotko je mam ale nigdy nie jezdze na oponach dluzej niz 3 sezony, takze mysle ze powinny wytrzymac. Opory toczenia, hmmm... mozliwe ze nie najmniejsze ale wiadomo ze musza wystepowac jesli opona ma sie trzymac drogi. Na innych oponach nie cisnalem ale te przy 220 km/h spisywaly sie wzorcowo. Co do jazdy na mokrej nawierzchni: jest ok. Mysle ze moze nawet bdb tylko ja oczekiwalem wiecej.. myslem ze jazda bedzie taka sama jak na suchym (dobre opony + quatrro) ale trzeba niestety zwalniac w sytuacji gdy woda plynie po drodze:) to by bylo na tyle. pozdrawiam i wszystkim niezdecydowanym. Polecam Dunlopy.

    Czy opinia jest pomocna?

  • nikkor

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,3

    Mam je już 2 sezon, po przejechaniu około 25 000 km opony mają 6mm bieznika. Nawet po takim dystansie nie czuć pogorszenia parametrów, które uważam że są znakomite do codziennej jazdy. Pewne trzymanie na łukach na mokrej i suchej nawierzchni (na suchej znacznie lepsze od wszystkich Kleberków), nie piszczą przy ruszaniu, hamowaniu i w zakrętach, mają bardzo dobre trzymanie boczne auto na nich przestało być podsterowne (wczesniej miało lekkie tendencje do podsterowności). Jesli ktoś wpadnie na pomysł jeździć na nich w zimę to odradzam - tragedia (koleżanka próbowała), koszmarna przyczepność na śniegu więc takim wariatom odradzam. Zdecydowanie polecam! Osobiście pewnie nie wybiorę ich ponownie bo mam chrapkę spróbować Toyo PX4 :)

    Podsumowanie: bardzo dobra opona na nawierzchnie suche i mokre

    Czy opinia jest pomocna?

  • 1.8 16v

    Rozmiar: 195/50 R15

    Ocena: 5,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Kupiłem te opony do forda Focusa 1.8 16v 115Km wersja Kombi. Auto zyskało na prowadzeniu jest bardziej przewidywalne i mnie wynosi je na zakrętach pomimo , że jest to kombi. Jeżeli chodzi o zdzieralność zrobiłem dopiero na nich 10 tys km ale nie zaobserwowałem znacznego zużycia bierznika a dodam, że wolno nie jeżdzę.

    Podsumowanie: Super opony za przyzwoite pieniądze

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mateusz

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,4

    Na komplecie 205/55/R16 zrobiłem jak dotychczas 42.000 km. Pozostało około 3-4 mm bieżnika. Bezpośrednio po założeniu, opona opona cechuje się bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi zarówno na mokrej - bezpośrednio po założeniu praktycznie nie odczuwa się aquaplaningu, opona wprost przecina kałuże - jak i suchej nawierzchni. Mankamentem jest zwiększone zużycie paliwa, ok. 0.5l/100 km na oś. W miarę zużycia, opony robią się bardzo hałaśliwe. Hałas wytwarzany jest również podczas jazdy na chropowatej, nierównej nawierzchni. Generalnie nie mogę tej oponie nic zarzucić, i prawdopodobnie kupił bym ją jeszcze raz, gdyby nie fakt,że okazyjnie kupiłem opony innej firmy.

    Podsumowanie: Dobra, funkcjonalna opona, typowy wól roboczy

    Czy opinia jest pomocna?

  • Piter

    Rozmiar: 205/60 R15

    Ocena: 5,0

    ok! Jestem z nich jak na razie bardzo zadowolony, ciche, dobrze trzymają, zapewniają wys. skuteczność hamowania, na mokrej są naprawde ok:) Zapewniają dobra stabilność w zakrętach i szybkich łukach jak i w trakcie dohamowywania w nich. Godne polecenia!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Wojtek

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,4

    Po zmianie z fabrycznych Barumów zapomniałem co to jest ABS, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Samochód w czasie deszczu trzyma się drogi jak przyklejony, a za samochodem ściana wody. Hałas jest na poziomie akceptowalnym dla mnie. Faktycznie dość szybko się zużywają, ale za tę cenę naprawdę warto je mieć na felgach

    Czy opinia jest pomocna?

  • luka

    Rozmiar: 205/50 R17

    Ocena: 5,0

    Opony bardzo dobre, super trzymają się nawierzchni i można spkojnie wcisnąć gaz do dechy;) po tych kilkuset kilometrach musze powiedzieć że jestem mile zaskoczony - to moje pierwsze opony tej firmy i jak na razie wyrastają na najlepsze;). polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Aleksander

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,4

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    To jest mój czwarty komplet tych opon. Na poprzednich przejechałem jakieś 60 tys. km. Nie za wiele, ale miały wyższy indeks prędkości (im wyższy indeks tym opona bardziej miękka, a tym samym bardziej podatna na ścieranie) stąd niski przebieg. Póki co nie widzę lepszych. Są godne polecenia.

    Podsumowanie: Zdecydowanie kupię następne.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Ark

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Witam, dotychczas przejechałem na tych oponkach ok 12tys km. Jestem zadowolony. Nie mam z tymi oponami żadnych problemów, dodatkowo wypełniłem azotem aby wydłużyć ich żywotność. Jeżdżę raczej równomiernie acz dynamicznie.

    Podsumowanie: dobre opony

    Czy opinia jest pomocna?

  • robert

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,4

    Na tych oponkach jeździłem po Polsce i Skandynawii w różnych warunkach. Na suchej jak i na mikrej nawierzchni spisują się bardzo dobrze, równie dobre trzymanie na zakrętach, bardzo niska ścieralność i poziom hałasu. Według mnie bardzo dobre opony.

    Czy opinia jest pomocna?

  • endriuPL2

    Rozmiar: 185/60 R15

    Ocena: 5,1

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony są pompowane azotem.Auto dobrze się prowadzi, są małe opory toczenia,opon praktycznie nie słychać,zimowe również mam tej samej firmy .Naprawdę polecam - dobra cena ,a jakość rewelacja!

    Podsumowanie: Opony są ciche i dobrze odprowadzają wodę.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Zdzislaw

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,4

    Opony kupione z wyboru po niskiej cenie. Wczesniej miałem Matadory nigdy więcej ich nie kupię. Danlopy poza zwiększonymy oporamy toczenia dość znacznymy są b.dobre we wszystkich kategoriach. Zuzycie zobaczymy przy większym przebiegu.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Alex

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,1

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Po prawie 3 miesiącach jazdy ocena jest pozytywna. Jedyny problem, który sporadycznie się pojawia - podczas ruszania opona nie chwyta niektórych piaszczystych powierzchni.

    Podsumowanie: Opona warta jest zakupu, mając na względzie, że nie będziemy jej eksploatowali na 110%. Moim zdaniem należy do jednych z lepszych na której jeździłem.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Artur - Toruń

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,3

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Świetna opona, niesamowicie przyczepna na suchej nawierzchni przy ruszaniu, hamowaniu i na zakrętach. Na mokrej nawierzchni trzeba uważać, na zakrętach jest OK, ale przy ruszaniu nawet na 3 biegu włącza się asr. Ogólnie świetne.

    Podsumowanie: zdecydowanie POLECAM same opony jak i oponeo.pl Bardzo szybka realizacja zamówienia. na pewno niebawem znów dokonam zakupu do kolejnego auta

    Czy opinia jest pomocna?

  • karol

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,1

    Bardzo dobre oponki, dobre trzymanie zarówno na mokrej jak i suchej nawierzchni.... podczas ostrego hamowania bardzo rzadko ABS mi sie włącza. jednym zdaniem polecam opony

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mariusz G.

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,3

    opona bardzo dobra, podczas dynamicznej jazdy jest super, w zakrętach niesamowita, wczesniej na sp01 tak pewnie na zakretach sie nie czułem, wszytsko jest ok, serdecznie polecam!! do 130 koni się nadaje!!

    Podsumowanie: polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • damian77

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,1

    Polecam serdecznie świetna jest, auto ma 163 ps kombi, super trzyma, uwazam ze opinie o jej kiepskiej przyczepnosci na mokrym asfalcie są całkowicie nieprawdziwe.

    Podsumowanie: O.K

    Czy opinia jest pomocna?

  • Ula

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,4

    opony kupione z wyboru po czytaniu opini na portalach i potwierdzaja to w 100% naprawde swietne. Na suchym super jedzie sie jak przyklejonym do drogi. zakrety? nie widze zadnej roznicy.

    Czy opinia jest pomocna?

  • lukasz

    Rozmiar: 205/50 R17

    Ocena: 5,0

    Bardzo dobre opony. Poprzednie Continental - fabryczne. Zdecydowanie lepiej auto prowadzi się na Dunlopach.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mariusz

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,3

    Uważam że do tej pory żadnych złych cech te opony nie wykazuja. Jestem zadowolony z wyboru, dlatego też zakupiłem zimowe opony w tej samej firmie i tez Dunlopy.

    Czy opinia jest pomocna?

  • chucherko

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,1

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Jeden z lepszych stosunków cena/jakość. Naprawdę dobre, przewidywalne zachowanie w każdych warunkach.

    Podsumowanie: opony godne polecenia

    Czy opinia jest pomocna?

  • Jan Kowalski

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 3,2

    Witam wszystkich. Odnośnie opon Dunlop wydaje mi się że albo kupiłem opony wadliwe albo podróbki albo nie wiem jakie. Nie miałem tak głośnych opon odkąd pamiętam. Moje zimówki GoodYear Ultragrip 7+ przy letnich Dunlopa to błoga cisza. Ale wracając do Dunlopa, strasznie ząbkowały, przy wymianie wulkanizator mówił że dawno nie widział by opony klasy premium tak ząbkowały. Zawieszenie mam dobre, geometria również. Może kupiłem jakieś podróbki sam nie wiem. Początkowo zachowywały się bardzo dobrze ale tylko po założeniu pojechałem na wakacje do Chorwacji samochód był załadowany na maxa być może to miało wpływ. Nie wiem ale za takie pieniądze opona powinna być trwalsza. Ścieralność opony jako całej na przyzwoitym poziomie jednak ząbkowanie ujmuje ocenie

    Podsumowanie: Mam mieszane uczucia co do opony

    Czy opinia jest pomocna?

  • dju_s

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 4,7

    Generalnie opony godne polecenia. Autem jeżdżę, pół na pół miasto - trasa. Styl jazdy mocno mieszany, od spokojnego po agresywny i szybki. Na suchej nawierzchni opony spisują się bardzo dobrze. Są w miarę ciche, mają dobre właściwości trakcyjne, dobrze trzymają w zakrętach nawet przy wyższych prędkościach. Na mokrej nawierzchni jest już gorzej, choć nadal jest dobrze. Przy ruszaniu z większym gazem wg. mnie zbyt szybko tracą przyczepność i na zakrętach trochę szybciej zaczynają się uślizgiwać niż, mi się wydaje, że powinny. Podczas jazdy na wprost zachowują się bardzo dobrze, dobrze odprowadzają wodę, czuć opory dopiero w większych kałużach. Przejechałem na nich ok. 15tys. km i nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić jak szybko się zużywają, bo jest na to zbyt wcześnie. Z opon jestem zadowolony, choć kilka parametrów powinno być poprawionych, szczególnie trakcja na mokrej nawierzchni.

    Podsumowanie: Dobre opony

    Czy opinia jest pomocna?

  • Piter

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 4,9

    Założyłem te oponki na przód golfa 4 Tdi kombi, po starych continentalach, które byly po prostu za twarde i b.glosne, poza tym nie dały się już wyważyć. Dunlopy są po prostu (po krótkim dystansie (1000km)) świetne, o wiele lepsze od conti. Ciche, komfortowe, wyczuwalna miekkość gumy na nierównościach i do tego super prowadzenie auta, na łukach jak po szynach, także na mokrych. Próbowalem zerwać na mokrym łuku przód auta, ale mi się mimo dużego tempa nie udało. Jak na razie wyczuwalny większy opór toczenia jak na continentalach, ale to się da określić po większym dystansie. W tej chwili oceniam większe zużycie o ok. 0,4l/100. Ale coś za coś, albo się ma twardszą gumę i małe opory, za to poślizgi na mokrym i średni komfort, albo trzeba dodać trochę paliwa i mieć pewną oponę na każde warunki. Czasami niestety może zabraknąć tego metra, lub kilku uślizgów na abs-ie. Tym bardziej, ze autem jeździ także żona z dzieckiem. Polecam Dunlopy Fast response. Za miesiąc napiszę więcej wrażen z użytkowania i ekonomii tej opony.

    Podsumowanie: wiekszy opór toczenia w zamian za super jazde autem

    Czy opinia jest pomocna?

  • rafko

    Rozmiar: 195/55 R15

    Ocena: 4,9

    Opony zakupiłem do swojego pierwszego auta w którym byly Barumy, powiem, że w życiu nie doświadczyłem takiej poprawy trakcji, opony trzymają się drogi jak przyklejone nie ważne czy jest mokro czy sucho, opona troszkę rzuca na zakrętach szczególnie jak są koleiny, ale to tylko złudzenie bo w efekcie opona trzyma się bardzo dobrze drogi i wraca na wskazany tor ruchu, ścieralność powiem, że jest dobra, jeżdżę na nich 3 sezon i myślę, że i 4 da radę, gorzej z blotkiem i śniegiem na którym te opony po prostu nie radzą sobie w ogole i jazda przy czymkolwiek innym niż deszcz grozi wypadkiem czego o mały włos nie doświadczyłem kilka razy, cóż - są to opony letnie i nie ma co liczyć na kompromis

    Podsumowanie: smialo mozna zaufac tym oponkom

    Czy opinia jest pomocna?

  • Piotr

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,3

    Witam Mam nadzieję, że moja opinia będzie przydatna innym Internautom, którzy szukają opon na portalu oponeo.pl. Opony kupiłem na wiosnę b.r. Przejechałem na nich 12000 km głównie w długich trasach na różnych nawierzchniach i w różnych warunkach pogodowych, więc mam już wyrobioną opinię na ich temat. Moje auto to skoda superb, diesel 170HP z napędem na przednią oś. Plusy opon to: wysoki komfort jazdy - opony są naprawdę cichutkie. Są miękkie, więc dobrze amortyzują. Na suchej nawierzchni bardzo dobrze trzymają przyczepność, zarówno przy ruszaniu, hamowaniu jak i przy jeździe w łukach. Dodam, że nie należę do kierowców jeżdżących zapobiegawczo, raczej dynamicznie i agresywnie. Jeśli chodzi o wyważenie, nie było najmniejszych problemów. W trakcie użytkowania żadnych wad ukrytych. Opony made in slovakia. Ścieralność na średnim poziomie. Po przebiegu 12000 km na przednich oponach jest jakieś 7 mm bieżnika, na tylnych 8 mm. Nie wiem niestety ile było, jak opony były nowe, ale wizualnie nie wiele się zużyły. Wyglądają po jednym sezonie bardzo dobrze. A teraz minusy: dla mnie te opony są za słabe na mokrej nawierzchni. Bardzo łatwo tracą kontakt z nawierzchnią. W deszczu przy zdecydowanym, ale nie jakimś super gwałtonym ruszaniu, mocno ingerowała elektronika, żeby utrzymać koła w ryzach. Być może jest to zasługa wysokiego momentu obrotowego przenoszonego niestety tylko na jedną oś. Kolejnym minusem jest duża podatność na aquaplaning. Przy szybkiej autostradowej jeździe (160-180km/h) wjechanie w rozlewisko wody tworzące się przy krawędzi jezdni, powodowało u mnie duuuuuży wzrost adrenaliny, bo auto na ułamek sekundy całkowicie traciło kontakt z nawierzchnią. Jeśli ktoś to przeżył, wie, że uczucie jest podobne do wpadania w poślizg, tyle, że po sekundzie, gdy rozlewisko się kończy, auto łapie przyczepność i człowiek się uspakaja. Podobnie auto zachowywało się po wjeździe w koleinę wypełnioną wodą. Moje poprzednie opony Platin RP300 Diamant, oraz Bridgestone Turanza, były w tym przypadku o niebo lepsze, ale podkreślam, że mam na myśli tę jedną "mokrą" konkurencję. Ze względu na to, że jeżdżę głównie w trasie, a w Polsce coraz częściej wiosna i lato są deszczowe, nie kupię już tych opon. Chociaż komfort jazdy i zachowanie na suchej nawierzchni są rewelacyjne, to zachowanie na mokrej drodze pozwala ocenić je najwyżej na 4. (nie sugerujcie się oceną w nagłówku, bo jest ona niemiarodajna, zawiera kategorię "zachowanie na śniegu i lodzie", której nie mogłem ominąć, więc dałem ocenę 1, co chyba nie wpłynęło poprawnie na ogólny wynik.

    Podsumowanie: Opona bardzo dobra na suchej nawierzchni, cicha, miękka, komfortowa, na mokrej drodze - dla mnie za słaba (skoda superb, ośka, 170HP)

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mgrave

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony spisują się bardzo dobrze. To już drugi komplet i nie zamienię na inne. Poprzednio miałem Hankook Ventus Prime 2 i Michelin Primacy 2. W porównaniu z Dunlopem wypadają blado (słaba żywotność obydwu marek, Hankook wytarł sie po sezonie, a Michelin stwardniał i wykruszył się na ściankach bocznych po dwóch sezonach). Podstawowe walory to trwałość, wysoka efektywność na mokrym i suchym podłożu. Polecam. Stosunek ceny do jakości jak najbardziej in-plus. Z własnego doświadczenia jednak wiem, że lepiej zapłacić te parę groszy więcej i mieć bezpieczne i trwałe opony, niż jeździć na oponach z najniższej półki i zastanawiać się czy jeszcze długo wytrzymają?!

    Podsumowanie: Porządna opona w sesnownej cenie

    Czy opinia jest pomocna?

  • crossy

    Rozmiar: 185/65 R14

    Ocena: 5,5

    Podzielę się opinią, ponieważ na podstawie znalezionych tutaj ocen zdecydowałem się na zakup tych opon. Mogę tylko potwierdzić większość cech opisanych już przez poprzedników. To dobre opony i opis techniczny rzeczywiście dobrze oddaje ich walory, mam szczególnie na myśli wzmiankę o mocnych silnikach. Użytkownicy pojazdów o słabej mocy silnika szybko odczują zwiększone opory toczenia, a co za tym idzie zwiększone zużycie paliwa i utratę mocy pojazdu. Osobiście nie potwierdzam jakoby były hałaśliwe, u mnie są ciche w całym zakresie prędkości, komfortowe - na tyle, że bezpośrednio po przekładce miałem wrażenie jakby zawieszenie przeszło "błyskawiczny remont". Oprócz znakomitych własności trakcyjnych przy dowolnej pogodzie. dodam jeszcze od siebie opona ma grube boki, dzięki temu nie ugina się zbyt mocno na szybko pokonywanych łukach, a to jest mniej więcej wyznacznikiem jej usportowienia. Wiąże się z tym jeszcze jedna cecha, którą przyszło mi osobiście przetestować, w razie przebicia felga na tyle jest podtrzymywana przez bark opony, że pojazd zachowuje się spokojnie aż do bezpiecznego zatrzymania. Nie lubi kolein, kiedy wjedziemy w koleiny auto koniecznie chce podążać ich torem. Docenią je szczególnie właściciele nieco mocniejszych bryczek.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mick

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 4,7

    Kupiłem te opony sugerując się opiniami na opony.com i oto co mogę na ich temat powiedzieć po przejechaniu pierwszego tysiąca km. Wcześniej jeździłem na Pirelli P6 i od razu po założeniu i wyjechaniu z serwisu poczułem, że jadę autem o klasę wyższym. Na Pirellkach czułem każdy najmniejszy ubytek w jezdni a tutaj cisza i spokój. Auto płynie po jezdni. Musi to oznaczać, że są miękkie co poczułem na autostradzie. Tydzień wcześniej jadąc na Pirellkach moje auto osiągnęło max. wynik 188km/h, na Dunlopach 177 (bardzo porównywalne warunki na odcinku 100km). W mieście nie czuję różnicy w prędkości ale maximum jest mniejsze. Nie jeżdżę na co dzień z max prędkością więc wada mało istotna. Natomiast tak jak pisałem komfort super. Przy wchodzeniu w ostrzejszy zakręt też czuć różnicę, że jest to opona raczej do jazdy spokojnej i komfortowej a nie do sportu bo wydaje się, że opona owinie się dookoła felgi (choć trzyma samochód na swoim torze). Co do ścieralności to ciężko na razie stwierdzić lecz można przypuszczać, że jej miękkość spowoduje dość szybkie ścieranie. Ale coś za coś. W deszczu jedzie się dziwnie, niby przyczepność jest dobra ale trzeba być czujnym. Ogólnie polecam dla tych, którzy cenią sobie komfort jazdy.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Władek

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,2

    Użytkowałem te opony ubiegły sezon letni i jestem bardzo pozytywnie zachwycony. Opona fantastycznie trzyma sią zwłaszcza w warunkach gdy droga jest mokra. Hamowanie (brak ABS:/) to teraz żaden problem, mam złe doświadczenia w związku z poprzednim kompletem Dębicy. Bardzo dobrze trzyma się drogi, opory toczenia występują ale nie są zbytnio odczuwalne, poza tym bezpieczeństwo przede wszystkim:) Przy zakupie zastanawiałem sie czy warto wydawać tyle pieniędzy, teraz zrozumiałem że nie poszły na marne. Opona naprawdę godna polecenia, cicha, bardzo dobre trzymanie w zakrętach, idealna w deszczu i za to uznanie dla tych opon. Jeśli ktoś sie jeszcze zastanawia nad jej kupnem to naprawdę warto. Może ci co mają cinquaczento to narzekają ze względu na brak możliwości wykorzystania pełni mozliwości oponki. Dunlop stworzył naprawdę świetną opone:) Następny komplet z pewnością założył bym taki sam.

    Podsumowanie: Opona warta każdej ceny.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Misiek

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,9

    Na oponach przejeździłem 4 sezony. Bardzo solidna konstrukcja (masywna, wzmocnione boki opony). Bardzo dobre zachowanie na mokrym i zakrętach (chociaż 'wysoka' guma 195/65R15). Opona w miarę cicha jednak raczej hałas to wina słabego wygłuszenia Mazdy... Opona bez problemu daje radę na autostradzie czy na 'polnych drogach'. Nic w niej się nie wybrzuszyło czy popękało. Kupiłem następcę -Bluresponse i niestety od razu widać oszczędności - made in Poland, miększe boki, lżejsze.... zobaczymy. od siebie polecam SP SportResponse (we wcześniejszej Skodzie miałem Dębice Passio- nie da się porównać tych opon, Dunlop biję je na głowę)

    Podsumowanie: Bardzo solidna opona

    Czy opinia jest pomocna?

  • Flotowiec

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 6,0

    Zdecydowanie najlepsze opony, na których jeździłem. Doskonale odprowadzają wodę, w zakrętach niezależnie od nawierzchni (mokra/sucha) auto prowadzi się pewnie. Droga hamowania - bardzo dobrze. Niesamowita trwałość opony, po przejechaniu autem 90 tys. w 4 lata (na tych oponach tylko w sezonach letnich, więc 50 - 60 tys.) bieżnik ma ponad 5 mm - przód i ponad 6 mm - tył !!! Absolutna rewelacja! (w porównaniu do Hankooka Optimo K415, który poszedł do utylizacji po 30 tys. to jest znaczna różnica) Hałas, czy tłumienie nierówności - niestety nie potrafię określić, bo nie zwracam na to uwagi, na pewno nie huczą jak zimówki.

    Podsumowanie: Trwałość, jazda na mokrym / suchym na 6+

    Czy opinia jest pomocna?

  • dober

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,0

    Super na suchym i na mokrym, ciche i komfortowe ale szybko się starły na osi napędzanej. Przejechałem około 30 tys w zeszłym sezonie letnim i na przodzie może zrobię jeszcze 10 tysięcy bo zostało tylko 3 mm bieżnika:( Wpływ na to ma pewnie to, że auto ma ponad 200 kucyków i czasami lubię pojechać szybciej. Na tylnej osi się lekko wyząbkowały ale bez tragedii. Jazda po suchym rewelacja i daję 6 a na wodzie 5 bo przy głębokich koleinach i powyżej 120 traci kontakt z asfaltem. Opony typowo deszczowe lepiej pewnie sobie radzą. Komfort wysoki i są ciche.:)

    Podsumowanie: świetne opony za tą cenę

    Czy opinia jest pomocna?

  • Piotr

    Rozmiar: 195/55 R15

    Ocena: 4,8

    Witam, oponki mam krótko. wcześniej jeździłem na Barumach i szczerze powiem że nie były złe, ale na dunlopach różnice zauważyłem już po paru przejechanych kilometrach. komfort jazdy się zwiększył a z nim opory toczenia. przebywam większość czasu za granicą więc koleiny to nie mój problem, ale jak już są to rzeczywiście ściąga auto. przyczepność na suchym jak i na mokrym na wysokim poziomie. przy 180km/h na mokrym przy jeździe na wprost czy w zakrętach - przynajmniej w moim przypadku - auto jedzie jak po szynach. poziom hałasu - dla mnie ok. POLECAM

    Czy opinia jest pomocna?

  • Efendi

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 4,0

    Jak obiecałem koniec sezonu, podsumowanie opony po 24 tkm.Zalety - przyzwoicie trzyma sie na na suchym i mokrym, bez zarzutu, wiele rzeczy na tyle oczywistych że nie pisze o nich, ale są dwa mankamenty ewidentne tej opony. ścieralność, po przejechaniu jak wspomniałem prawie 24tkm oponie ubyło z przodu po 2,5 - 3 mm a tym z tyłu ok. 1,7 - 2 mm. Wg mnie to dużo, tymbardziej, że tylko dwa razy była w Niemczech na autostradach gdzie wiekszość przy max predkosciach tj 150 - 160 km/h. Wiekszość zdecydowana tryb mieszany miasto, droga ekspresowa dojazd do pracy przy łagodnej jezdzie. wiec zużycie wg mnie znaczne bo jeszcze jeden sezon letni i.. i moze byc po oponie. 50 tys km na opone to wg mnie za mało. Kolejna wada, opona charakterystycznie zachowuje sie na koleinach, jak wejdzie w nie lub najezdza na nią wksakuje i trudno z nich wyprowadzić łagodnie auto i ostatnia, HAŁAS. opona hałaśliwa, od dziś na zimówkach Fuldy, fakt że węższe bo nie 185 jak letnie bo 165 ale zimówek prawie nie słychać.Dodatkowo opony niezwykle miękkie, powyciągałem z płaskich miejsc powbijane jakby kamyki węgla, grafitu, jakiegoś błyszczącego czarnego minerłu, ze wbijają sie w kanaliki rowki zrozumiałe, ale żeby wbijały sie w płaska powierzchnie? Znaczy miekkie. Daje im łączne noty 4 gdyz moze dlatego ze bezpieczeństwo kosztuje, żywtność opony i komfort, coś za coś.

    Czy opinia jest pomocna?

  • sjas

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,5

    Po oryginalnych letnich oponach Continental 195/R15/91H jakie miałem w samochodzie zakupionym w salonie postanowiłem nabyć nowość 2007 roku - opony Dunlop SP SPORT FASTRESPONSE 195/65R15 91 V (nieznane mi wcześniej). Muszę przyznać, że opony po przejechaniu ok. 6000 tys. km. są w każdym względzie idealne. Na suchej nawierzchni sprawują się rewelacyjnie, na mokrej podobnie. Nie ma tendencji znoszenia, aquaplaningu - ABS ani razu nie był zmuszony do włączenia się. Hamuje się na nich wyśmienicie, nawet w trudnych warunkach atmosferycznych. Za największą zaletę uważam ich poziom hałasu. Jeździłem już na wielu oponach, ale tak cichych opon jeszcze nie miałem. Bez względu na prędkość jazdy - opony są praktycznie niesłyszalne - słychać tylko szum pędu powietrza. Ogólnie super dobry zakup. Posiadają bardzo dobry bieżnik, dający bardzo dobre odprowadzanie wody na mokrej nawierzchni. W czasie jazdy odczuwam duży komfort jazdy - bardzo elastyczne i twarde zarazem, firma Dunlop dopracowała w szczegółach tę opony. Oby tak dalej. Na pewno jak mi się zużyją - kupię je raz jeszcze. Jestem bardzo zadowolony z tego zakupu. Polecam te opony wszystkim zastanawiającym się jeszcze nad wyborem zakupu.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Art

    Rozmiar: 215/55 R16

    Ocena: 2,0

    poprzednie opony na samochodzie ten sam model i rozmiar , wymieniłem je ze względu nie na zużycie bieżnika a na fakt ze samochod zaczął sciagać w prawo . Na tych oponach do tego momentu jeżdziło się przyjemnie, wydawało się ze fajne opony. ( no cóz opony były już ze sporym przebiegiem wiec ok . maja prawo się zużyć ) Postanowiłem kupic ten sam model w ilości 4 sztuk , radość z jazdy trwała wyjątkowo krótko ! Już po 500 km pojawiła się tendencja do sciągania w prawo ! po ok 2000 km juz nie tendencja, po prostu nie da się jeżdzić . NA INNYCH KOMPLETACH OPON SAMOCHÓD NIE SCIAGA ,! geometria ustawiona samochód sprawny , kombinacje przekładania opon daja rozne efekty np. sciąganie w lewo , wydaje się ze wszystkie 4 zakupione opony są złe ... reklamacja oczywiście nie uznana !. Niestety po tych doświadczeniach i utopionych ponad 2 tys złotych stanowcze NIE dla Dunlop fastresponse !!! Dwa komplety tych samych opon oba wadliwe !( sciąganie samochodu , wydaje się ze to nie przypadek )

    Podsumowanie: stanowcze nie

    Czy opinia jest pomocna?

  • blurp!

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,6

    Kupiłem w 2013r, przejechałem około 50 tys.km. Trakcję oceniam wysoko, auto nawet przy prędkościach "niemieckich autostrad" trzymało się drogi, w zakręty wchodziło pewnie, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. W deszczu zachowywały się nadspodziewanie dobrze, choć mały poduszkowiec zdarzył się kilka razy, jednak bez większych problemów auto odzyskiwało przyczepność. Głośność oceniam średnio, ponieważ subiektywnie mam wrażenie, że mogły by być nieco cichsze. Nie przeszkadzało mi to jednak zupełnie, przypuszczam, że przy lepiej wyciszonym aucie nie będzie ich słychać. Trwałość średnia, wytarły się do rantu i wyząbkowały zwłaszcza tył, stąd wymieniam je po 2 sezonach. Mimo dość dużego przebiegu w km uważam, że trwałe opony powinny wytrzymać co najmniej 3 sezony, dlatego daję minus za trwałość.

    Podsumowanie: Dobre, względnie ciche opony, do ostrzejszej jazdy, niestety mało trwałe.

    Czy opinia jest pomocna?

  • M

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,8

    wreszcie znalazlem fajną opnke wczesniej miałem Bridgestone ecopia i byla totalna porażka nie przejechałem 10000 w zeszły sezon. Kupiłem nowa i wiecej nie kupie i nie polecam. Natomiast Dunlopik no cóż poezja w te zakrety gdzie na starych kapciach juz odkladalem noge od gazu, teraz wchodze jeszcze szybciej, naprawde trzyma sie b dobrze. Troszke spalanie wzroslo ale to chyba przez to ze moge szybciej jezdzic i jazda jest przyjemna. Zobaczymy jak dalej sie bedzie sprawdzala ale narazie jestem w 100% zadowolony. Cenowo też nie źle 315 za szt z założeniem i wyważeniem. polecam

    Podsumowanie: POLECAM

    Czy opinia jest pomocna?

  • Bartek

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,7

    witam zakupilem oponke z wyboru. do tej pory mialem oponki z grupy conti czyli barumy, uni i conti. a tez postanowilem testowac inne i padlo na nie. ogolnie oponka cicha, ladnie trzyma na suchym. Niestety na mokrym spodziewalem sie lepszej przyczepnosci podczas hamowania - o aquapleningu nie wypowiem sie narazie poniewaz nie bylo okazji jechac w deszczu i wpadac w koleiny czy kaluze. na razie jestem srednio zadowolony. o ile odpornosc na aqua bedzie dobra dam oponce 4 no moze z malym plusem. Uniroyal byl dobry w deszczu ale scieralnosc bardzo szybka. a czy kupie nast. razem, pewnie nie bo beda nowsze modele a i marke przetestuje Bridgestonea pewnie

    Czy opinia jest pomocna?

  • maniek

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,0

    Opony godne polecenia - jestem mile zaskoczony, sucha nawierzchnia: bardzo dobre trzymanie nawet przy dużych prędkościach w zakrętach, mokra nawierzchnia: podobnie jak na suchym - opona świetnie odprowadza wodę i pozostaje w kontakcie z jezdnią, hałas: słychać tylko szum powietrza, co do ścieralności napiszę coś więcej za jakiś czas, opory toczenia: opona lekko sie toczy dzięki 3 pasom gumy na środku, przed zakupem warto zobaczyć testy ADAC, wybieralem pomiędzy pirelli p7 i sp sport fastresponze. Wygral dunlop ze względu na to że niemcy leżą w podobnej strefie klimatycznej więc produkuja opony dostosowane do naszych warunków.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Efendi

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 4,2

    Opony kupilem wbrew nomowie kolegi, chcialem podobno wyższa połke zaatakować dla opon do niższej klasy aut. Wiekszośc pokonuję trasy, ale dwie rzeczy zaobserwowalem już w prównaniu z poprzednimi firestone f590 na których zrobilem ok. 80 tys km. 1 - opony o wiekszym oporze toczenia, najczesciej dostrzegam to na zjazdach z wzniesień, kiedy rozpedzone auto do 110 nie pokonuje takiego odcinka jak niegdyś na luzie, ponadto nie idzie juz 160 jak także kiedys a 150 to max. powie ktoś czego wymagasz? Zgoda... 2 - Odczuwalny wiekszy szum, halas na tych kapciach. przesiadlem sie z zimowych Kleberów i powyżej 90 juz odczuwalny jest halas. Ale z zalet, na mokrej nawierzchni nie ma bata aby miec problemy z sterownością, hamowaniem! kolejne co zauwazylem - sciana wody za mną, jadac szybko po niemieckich autobahnach o wiele wiecej wody w powietrzu za mna niż niegdyś, to mysle znaczy odprowadzanie wody lepsze niż kiedyś- ale i szersze kapcie niż kiedyś. Koleiny, auto jak wjedzie w koleine trudno mu wyjść z niej, zjawisko nowe dla mnie, próba wybrniecia powyżej 90 km/h oznacza mocowanie sie z kierownicą, czego nie było wczesniej.Nie wiem jak z ścieralnością, chciałbym aby jeszcze na tych pociągnąć także 80 tkm. Czy polecę ją? na pewno pod koniec sezonu - pazdziernik napisze swoje opinie, na razie takie sobie, moze dlatego ze przesiadlem sie z rozmiaru 165 na 185 i ten opoór toczenia mnie denerwuje:((, pies drapał juz halas, to nie Bentlay, wiec halas jest nieodzowny.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Przemek

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 3,9

    Kupiłem te opony na jedną oś. Co sezon opony były zmieniane miejscami. Na jednej osi miałem stare Michelin Primacy, które już miały około 7 lat, a na drugiej nowe opony Dunlop Sport FastResponse. Rocznie przejeżdżam około 12 000 km, 70% po mieście, i zmieniam opony na zimę. Po około 4 latach, Dunlopy zdarły się do zera, były łyse. Michelin w tym czasie niewiele się zdarły, praktycznie nie było widać różnicy. Dodam, że zimówki Goodyery, miałem około 7 lat na tym samym samochodzie, później samochód sprzedałem, i opony te były dobre, a nawet bardzo dobre, nie mierzyłem bieżnika, ale może zdarły się 20%, a może nie. Natomiast Dunlopy ubywały w oczach.

    Podsumowanie: Szybko zdzierają się! Nie polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • PiotrP

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 4,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Nie mam nic poważnego do zarzucenia, opona trzyma jak należy nawet w wymagających warunkach i sporych prędkościach, jakościowo porządna, świetne właściwości przy hamowaniu! Jedyny minus to trochę przesada z tym "fast response". Z założenia opona przystosowana do samochódow o dużej mocy - natomiast moje marniutkie 90koni diesla bez trudu wprawia oponę w buksowanie już przy umiarkowanie dynamicznym ruszaniu - nic poważnego, ale się zdarza - dalej jak już chwyci to trzyma jak należy!

    Podsumowanie: bardzo dobre jakosciowo opony, zadnych powaznych zastrzezen

    Czy opinia jest pomocna?

  • Królik

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    W mojej rodzinie mamy 3 auta i wszystkie są wyposażone w tą markę i typ opony, a dlaczego bo naprawde te opony są bardzo dobre. Mają bardzo dobrą przyczepnosć zachowują sie jak by były przyklejone do asfaltu - coś takiego jak uślisk na zakrętach nigdy nie poczułem - choć jeżdze szybko ale tam gdzie można. Na polskie drogi jest najlepszą oponą - o uszkodzeniach nie ma mowy bo nigdy się mi nie przytrafiły. naprawde gorąco polecam jeżeli chcecie czuc się za kierownicą bezpiecznie.

    Podsumowanie: Jest bardzą dobrą oponą za cenę w tej klasie - naprawde warto ją kupić.

    Czy opinia jest pomocna?

  • damian

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 4,6

    Pierwsze wrażenie tuż po założeniu - złe, wyraźne odczuwalne opory toczenia. Zmieniając z zimówek na letnie oczekiwałem czegoś wręcz przeciwnego, a tu zaskoczenie, do tego stopnia że wracałem do gumiarza aby sprawdził czy wystarczająco je napompował. Poza tym mam wrażanie, że za słabe "trzymanie boczne" tzn. w ostrych zakrętach lub przy gwałtownych zmianach kierunku jazdy. Poza tym OK, zarówno na suchym jak i mokrym hamowanie w porządku (mokrego sie obawiałem kupując te opony, bo wcześniejszy model na mokrym nie był jednak zbyt pewny). O ile Dunlop Winter Sport 3D okazują sie rewelacyjną zimówką z której po dwóch sezonach i około 40tys km jest bardzo zadowolony, to te lenie mnie rozczarowały.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Grzegorz Sękowski

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 4,9

    Jazda głównie w Norwegii i Szwecji, dużo po krętych, górskich, wąskich drogach i mokrych asfaltach nie najlepszej jakości, lubię taką jazdę a z tymi oponami to prawdziwa przyjemność, żadnych uślizgów, pamiętać należy oczywiście o właściwym ciśnieniu w oponach, po suchych odcinkach także bardzo dobrze, choć jeden raz ABS zadziałał na suchym, ale to było ostre przyhamowanie a samochód był obciążony i było z górki:) Chyba najlepsze opony jakie dotąd miałem, a jest to mój 6 samochód .

    Czy opinia jest pomocna?

Oferta
Oferta

Ceny i rozmiary Dunlop SP Sport Fastresponse

Nazwa opony: Rozmiar: Indeksy: Cena: Ilość:

C B B 70 dB
175/65 R15 84 H 339 zł Wcześniej 530 zł Kup

D B B 70 dB
185/55 R16 83 V 495 zł Wcześniej 857 zł Kup

D C B 69 dB
185/55 R16 87 H 545 zł Wcześniej 827 zł Kup

C C B 71 dB
195/65 R15 91 T 337 zł Wcześniej 455 zł Kup

C B B 71 dB
205/55 R16 94 H 442 zł Wcześniej 606 zł Kup

D B B 71 dB
205/55 R17 91 V 424 zł Wcześniej 868 zł Kup

D C B 71 dB
215/55 R17 94 W 538 zł Wcześniej 974 zł Kup

B B B 70 dB
215/65 R16 98 H 476 zł Wcześniej 728 zł Kup

D B B 71 dB
225/45 R17 91 W 453 zł Wcześniej 695 zł Kup

D B B 71 dB
225/45 R17 91 W 481 zł Wcześniej 860 zł Kup

D B B 70 dB
225/45 R17 94 Y 371 zł Wcześniej 692 zł Kup
Etykieta UE
Etykieta UE

Etykieta opony Dunlop SP Sport Fastresponse

Od 1 maja 2021 roku obowiązują nowe zasady etykietowania opon, dlatego w okresie przejściowym możesz otrzymać zakupione opony z etykietą różniącą się od wyświetlanej. Wprowadzenie do obiegu nowych etykiet nie ma wpływu na właściwości fizyczne zakupionego ogumienia.

Etykiety zawierają informacje dotyczące: efektywności paliwowej i hamowania na mokrej nawierzchni (klasyfikacje z pięciostopniową skalą), a także hałasu (trzystopniowa skala). Sygnalizują również zwiększoną przyczepność podczas jazdy w trudnych warunkach ośnieżenia lub oblodzenia.

Etykieta Klasa oporu C Klasa hamowania B

Dunlop

526781

205/55 R16 94 H

C1

71

EFEKTYWNOŚĆ PALIWOWA (OPÓR TOCZENIA)
Klasa A określa opony o najmniejszych oporach toczenia, klasa E o największych. Opór toczenia wpływa na zużycie paliwa oraz emisję spalin przez samochód. Im niższy opór toczenia, tym większa oszczędność paliwa i mniejszy wpływ na środowisko.

DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Klasa A oznacza najkrótszą, a E najdłuższą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Parametr ten związany jest z przyczepnością opony podczas jazdy po mokrej drodze, co ma znaczenie dla bezpieczeństwa podróżowania. Im wyższa klasa, tym lepsze właściwości ogumienia.

HAŁAS ZEWNĘTRZNY
Klasa A przeznaczona jest dla najcichszych opon, B i C – dla głośniejszych. Konkretna wartość poziomu generowanego hałasu podawana jest decybelach (dB). Wskaźnik ten ma przełożenie na komfort jazdy.

PRZYCZEPNOŚĆ NA LODZIE
Dedykowany piktogram umieszcza się na etykiecie w przypadku opon do samochodów osobowych o zwiększonej przyczepności na lodzie. W praktyce dotyczy on modeli przeznaczonych na najtrudniejsze zimowe warunki.

PRZYCZEPNOŚĆ NA ŚNIEGU
Symbol alpejski znajduje się na etykietach opon przeznaczonych do użytkowania w trudnych warunkach i cechujących się zwiększoną przyczepnością na śniegu. Występuje głównie w przypadku opon zimowych oraz całorocznych.

Zwróć uwagę, że faktyczna oszczędność paliwa oraz bezpieczeństwo w ruchu drogowym w znacznym stopniu zależą od postępowania kierowców, a zwłaszcza od następujących czynników:

  • Sposobu prowadzenia pojazdu, który może istotnie przyczyniać się do zmniejszenia lub zwiększenia poziomu zużywania paliwa przez samochód;

  • Regularnego sprawdzania ciśnienia w oponach w celu zapewnienia najlepszej przyczepności i optymalnej efektywności paliwowej;

  • Systematycznego kontrolowania stanu technicznego pojazdu;

  • Ścisłego przestrzegania bezpiecznej odległości między pojazdami.

Dane z karty informacyjnej:

Delegated Regulation (EU) 2020/740

  • Producent
  • Nazwa bieżnika
  • Rozmiar
  • Indeks nośności
  • Symbol prędkości
  • Klasa wydajności energetycznej
  • Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni
  • Klasa zewnętrznego hałasu toczenia
  • Hałas zewnętrzny toczenia
  • Opona śniegowa
  • Przyczepność na lodzie
  • Kategoria obciążenia
  • Dunlop
  • SP Sport Fastresponse
  • 205/55 R16
  • 94
  • H
  • C
  • B
  • B
  • 71 dB
  • Nie
  • Nie
  • XL
Karta informacji o produkcie
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Dunlop SP Sport Fastresponse

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Dunlop

Certyfikat Dunlop
  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!