Opony do Mazda 626

Zmień model

Wyszukaj typ pojazdu

Nie znaleziono auta

Podaj

1997 - 2002 (gen. V)

  • Mazda 626 Kombi V 1.8 (90 KM)
  • Mazda 626 Kombi V 2.0 (116 KM)
  • Mazda 626 Kombi V 2.0 H.P. (100kW) (136 KM)
  • Mazda 626 Kombi V 2.0 DITD (66kW) (90 KM)
  • Mazda 626 Kombi V 2.0 Turbo DI (101 KM)
  • Mazda 626 Kombi V 2.0 TD (81kW) (110 KM)
  • Mazda 626 4/5 drzwi V 1.8 (101 KM)
  • Mazda 626 4/5 drzwi V 2.0 (116 KM)
  • Mazda 626 4/5 drzwi V 2.0 H.P. (100kW) (136 KM)
  • Mazda 626 4/5 drzwi V 2.0 DITD (66kW) (90 KM)
  • Mazda 626 4/5 drzwi V 2.0 Turbo DI (74kW) (101 KM)
  • Mazda 626 4/5 drzwi V 2.0 TD (81kW) (110 KM)

1992 - 1997 (gen. IV)

  • Mazda 626 4/5 drzwi IV 1.8 (105 KM)
  • Mazda 626 4/5 drzwi IV 2.0 (116 KM)
  • Mazda 626 4/5 drzwi IV 2.0 D (116 KM)
  • Mazda 626 4/5 drzwi IV 2.5 V6 (165 KM)

1987 - 1991 (gen. III)

  • Mazda 626 Kombi III 2.0 (108 KM)
  • Mazda 626 Kombi III 2.2 (116 KM)
  • Mazda 626 4/5 drzwi III 2.0 (90 KM)
  • Mazda 626 4/5 drzwi III 2.2 (116 KM)
Osoby jeżdżące autem Mazda 626 najczęściej wybierają:

Mazda 626

Mazda 626 to samochód osobowy segmentu D produkowany przez japoński koncern Mazda Motor Corporation. Pierwszy model o oznaczeniu 626 wyprodukowano w 1979 roku jako następcę Mazdy 616 i 618. W rodzimej Japonii auto oferowane było pod inną nazwą - jako Mazda Capella. Mazda 626 szybko zyskała grono wielbicieli, które przekładało się na wskaźniki sprzedaży. Auto zostało również docenione przez znawców motoryzacji. Pierwsza generacja 626 posiadała charakterystyczne, kanciaste nadwozie (nawiązujące do modeli marki Mercedes), które oferowało wygodne i przestronne wnętrze. Wśród jednostek napędowych znalazły się silniki benzynowe 1.5 , 1.6 i 1.8. Mimo że silnik umieszczony był z przodu, jego moc przenoszona była na oś tylną. W 1982 r. do oferty Mazdy dołączyła druga generacja modelu 626. Był to prawdziwy hit rynkowy. Auto sprzedawane było w ponad 120 krajach. Uznano je m.in. za „Importowany Samochód Roku 1983”. Aby sprostać zamówieniom, japoński koncern wybudował nową fabrykę w miejscowości Hofu, ze specjalną, zautomatyzowaną linią produkcyjną, która miesięcznie produkowała ponad 27 tys. samochodów. Dzięki takiemu rozwiązaniu auta charakteryzowały się nie tylko wysoką jakością wykonania, ale także przystępną ceną. Trzecia odsłona modelu 626 zadebiutowała w 1987 roku. Nowa wersja zyskała bardziej zaokrąglony kształt nadwozia, nowoczesne klosze lamp, a także odświeżone wnętrze z zupełnie inną tablicą wskaźników. Zwiększono wymiary auta, dzięki czemu zyskało na przestronności wewnątrz. Poza aspektami wizualnymi zadbano o stronę techniczną i mechaniczną. Zastosowano hamulce z ABS, katalizator, nowe dynamiczne silniki oraz opcjonalnie kilka wersji przeniesienia napędu (na dwa lub cztery koła w wersji 4wWD oraz 4WS). Rok 1992 to premiera czwartej generacji Mazdy 626. Cechą charakterystyczną „czwórki” jest opływowe, aerodynamiczne nadwozie. Niestety model nie powtórzył sukcesu poprzedniczki. Mimo zwiększenia zewnętrznych wymiarów, wnętrze było stosunkowo ciasne i mało komfortowe. Błędy „czwórki” miała poprawić następna wersja, która ujrzała światło dzienne w 1997 roku. Model był połączeniem wysokiej funkcjonalności oraz wyjątkowych osiągów na drodze. Wnętrze auta oferowało wygodę oraz wysoką estetykę. W ofercie jednostek napędowych znalazły się nowoczesne silniki benzynowe oraz 100-konny motor TDI. W 2000 r. auto przeszło face lifting wizualny, dzięki czemu zyskało nowoczesny wygląd. Wzbogacono również wyposażenie auta, które w standardzie zawierało m.in. cztery poduszki powietrzne, system ABS i TCS, tempomat oraz automatyczną klimatyzację.

Fabryczne rozmiary opon do modelu Mazda 626 (w zależności od wersji) to: 185/70 R14, 185/65 R14, 185/65 R15, 205/50R16.
Opcjonalnie można zamontować opony w rozmiarach 195/60 R15, 195/65 R14.