Opony terenowe
Marka auta
- ━━━━━━━━━━━━
Model
Rok produkcji
Generacja
Typ nadwozia
Silnik
Szerokość
Profil
Średnica

Wybierz rozmiar opon
Rozmiary dla Twojego auta, zgodnie z zaleceniami producenta
Radzimy sprawdzić rozmiar opon aby uniknąć pomyłki.
Popularne modele opon terenowych 4x4
Kup opony w najlepszym sklepie internetowym
Jest wiele powodów dla których warto nam zaufać. Poznaj wszystkie
Znajdź idealne opony 4x4 lub opony do SUVa i podróżuj bezpiecznie w każdą pogodę
Jakie opony terenowe 4x4 wybrać
Szeroka oferta opon 4x4 sprawia, że każdy kierowca może znaleźć model dopasowany do indywidualnych potrzeb. W zależności od tego czy częściej poruszasz się po mieście, czy więcej czasu spędzasz na bezdrożach, wybierz ogumienie, które spełni Twoje oczekiwania.
Kalkulator opon terenowych
Nie wiesz, jaki rozmiar ogumienia wybrać? Przygotowaliśmy przelicznik opon terenowych i SUV, który zamienia metryczny zapis rozmiaru na calowy. Zapis metryczny podaje szerokość opony wyrażoną w milimetrach, stosunek profilu do szerokości w procentach, a średnicę felgi w calach. W calowym natomiast jednostki są ujednolicone. Nasz kalkulator opon 4x4 pomoże Ci podjąć właściwą decyzję!
Kalkulator opon terenowych
Opinie naszych klientów o oponach 4x4:
Dominik
4,8
Te Mt-ek jest rewelacyjny. Niezwykle cichy jak na MT. Nie obciąża napędu ze względu na zamkniętą do środka konstrukcję. Co za tym idzie generuje mniejsze opory i niskie spalanie. W terenie niczego nie brakuje. Dobrze grzebie i trzyma bocznie. Super na mokrym. W czasie jazdy w ulewie żadnego poślizgu czy utraty kontroli. Jestem strasznie z niego zadowolony. Dojazd do Rumunii prawie 800 km wcale nas nie umęczył. Jechało się jak na zwykłych letnich gumach. Jeśli chodzi o komfort to jeździ jak AT. Mogę polecić każdemu kto boi się kupić MT ze względu własnie na spalanie i hałas. Tutaj tego nie ma. Są same plusy no i przstępna cena. Hankook odrabia lekcje i skutecznie robi półkę premium.
Offca
4,4
Opony pięknie się prezentują. Bardzo fajnie radzą sobie w terenie, ale ja rozumiem teren jako wyprawy rodzinne do lasu, nad rzekę i góry. Nie topienie w błocie, ani grząskim piachu. Na suchej nawierzchni bardzo przyjemne i przewidywalne. Na mokrej trzeba jednak brać poprawkę na rodzaj bieżnika. Zaskoczyłem się trochę negatywnie podczas gwałtownego hamowania na mokrym asfalcie. Wcześniej jeździłem na RainSport typowo deszczowej więc jest to przepaść. Poza tym jestem mega zadowolony. Opona przyciąga wzrok. Już kilka osób o nią pytało.
Kuba
4,6
Zrobiłem już na nich jakieś 4 tys. km. Przesiadka z Goodyear MTR na te, to była jedna z lepszych decyzji. Cichsze, lepsza trakcja na błocie i piasku. W zimie, jak to na MT trzeba uważać, w deszczu za to hamuje się w miarę dobrze nawet bez ABS. Rant wzmacniany, brzeg na dość agresywny potrafi coś tam gryźć. Opona z dopiskiem LT, więc jest dość twarda. W terenie obniżyłem ciśnienie do 0.8b i nie spadła z felgi. Prędkości 100-110 km/h są znośne opony, nie hałasują jakoś bardzo. W granicach rozsądku, jak na MT.
Marcin
4,8
Opona super, przejechane 1000 km, robi robotę w terenie. To jest extreme, ekonomiczna, polecam wyważać proszkiem jak ciężarowe. Jak się nie wyważy i będzie targać kierownicą, do zwrotu i niech przyślą nowe. Przy tych oponach nie ma mowy o ocenie sucha nawierzchnia, mokra nawierzchnia. Wrażenie z jazdy w terenie na 1000% lepsze niż SIMEX.