Opony do Mercedes SLK

Zmień model

Wyszukaj typ pojazdu

Nie znaleziono auta

Podaj

2011 - 2018 (gen. R172 Cabrio)

  • Mercedes SLK Cabrio R172 Cabrio 200 BlueEFFICIENCY (135kW) (184 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R172 Cabrio 250 BlueEFFICIENCY (150kW) (205 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R172 Cabrio 250 CDI BlueEFFICIENCY (150kW) (205 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R172 Cabrio 350 BlueEFFICIENCY (225kW) (307 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R172 Cabrio 55 AMG (310kW) (423 KM)

2004 - 2011 (gen. R171 Cabrio)

  • Mercedes SLK Cabrio R171 Cabrio 200 Kompressor (120kW) (164 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R171 Cabrio 200 Kompressor (135kW) (184 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R171 Cabrio 300 (232 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R171 Cabrio 280 (232 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R171 Cabrio 350 (200kW) (273 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R171 Cabrio 350 Sportmotor (224kW) (305 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R171 Cabrio 55 AMG (502 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R171 Cabrio 55 AMG Black Series (502 KM)

1996 - 2004 (gen. R170 Cabrio)

  • Mercedes SLK Cabrio R170 Cabrio 200 (136 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R170 Cabrio 200 2.0 Kompressor (100kW) (192 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R170 Cabrio 230 2.3 Kompressor (194 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R170 Cabrio 230 (198 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R170 Cabrio 320 (218 KM)
  • Mercedes SLK Cabrio R170 Cabrio 32 AMG (355 KM)

Mercedes SLK

Mercedes SLK to sportowe coupe-cabrio (segment G) produkowane przez koncern Mercedes-Benz od ponad 15 lat. Montaż odbywa się w Bremen w Niemczech. Nazwa klasy "SLK" oznacza w języku niemieckim główne cechy samochodu, czyli sportowy, lekki i krótki. Pierwsza generacja o nazwie R170 pojawiła się na rynku w 1996 roku. Ogromnym atutem tego modelu była łatwa w obsłudze automatyka pozwalająca na zmianę coupé w cabrio (Vario-roof). Rozwiązanie zaprezentowano już wcześniej w modelu SLK II „koncept car” w 1994 r. podczas Paris Motor Show. Twardy dach (tzw. hard top) podniósł praktyczność samochodu, dzięki czemu mógł on być użytkowany w każdych warunkach pogodowych. Jako jednostki napędowe używano silników R4 (o pojemności 2 lub 2,3 l) oraz V6 (3,2 l). Moc przenoszona była na oś tylną za pomocą 5- lub 6-biegowej skrzyni w wersji manualnej. Opcjonalnie był również pięciobiegowy automat. W 2000 r. model przeszedł face lifting, po którym wprowadzono nowe kolory nadwozia, zmodyfikowane zderzaki a także system ESP. Druga generacja SLK to Mercedes R171, którego premiera odbyła się podczas Geneva Motor Show w marcu 2004 roku. Design został zaczerpnięty z bolidów Formuły 1 oraz modelu koncepcyjnego o nazwie Mercedes-Benz Vision SLA. Model zdobył liczne nagrody, w tym “Car and Driver Ten Best” oraz “Canadian Car of the Year” w kategorii “Best New Convertible”. Zmodyfikowana wersja R171 była wykorzystywana jako samochód bezpieczeństwa w sezonie 2006 Formuły 1. Najnowsza, trzecia generacja została zaprezentowana w styczniu 2011 roku. Model jest kontynuacją myśli technologicznej klasy SLK, jednak wizualnie nawiązuje do Mercedesa SLS. Poza systemem Vario Roof zastosowano opcję Magic Sky Control, czyli przyciemniany elektronicznie szklany panel w dachu, który pozwala regulować poziom przepuszczania światła.

Oryginalne rozmiary opon do Mercedesa SLK to: 205/55 R16, 225/50 R16, 225/40 R18, 225/45 R17, 225/50 R16, 245/35 R18, 245/40 R17.