Menu
Kup
557 / szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Dunlop Sport Maxx RT 2 245/35 R18 92 Y XL, MFS, ZR

< Przejdź do listy opon 245/35 R18

certyfikowany sprzedawca
opon Dunlop

Wcześniej995 zł

557 / szt.
Kup

Aktualnie produkt oglądają
2 osoby

Transport GRATIS

Dostawa 6-7 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Letnie
Rozmiar:
245/35 R18
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
92 = max 630 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
C A 69dB szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie

90 osób wystawiło ocenę

  • 6 40 osób
  • 5 45 osób
  • 4 3 osoby
  • 3 1 osoba
  • 2 0 osób
  • 1 1 osoba

Ocena łączna: 5,3 90 opinii

Opona Rewelacyjna!
  • Oszczędności: 5,0
  • Komfort: 5,2
  • Bezpieczeństwo: 5,5

94% użytkowników poleca tę oponę

94%

Informacje o oponie zbierane są od 1273 dni. W tym czasie zebraliśmy 90 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 1053000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

  • Opinie o oponach Dunlop Sport Maxx RT 2

    Rafał
    Ocena: 1,3

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Witam, zakupiłem komplet opon. Pojawiły sie problemy z wyważaniem, ale powiedzmy udało się... Pojawiły się wibracje na całym samochodzie przy prędkościach 120 km/h wzwyż... Ponowne kilkukrotne wyważania kół nic nie dawały. Po około 5-7 tyś. km - w między czasie szukałem przyczyn w aucie - wysłałem opony do reklamacji. Okazało się, że 3 opony posiadają wadę. Odesłali mi 3 nowe i moją "starą" sztukę. Opony zamontowane i nadal problem choć już mniejszy... Wysłałem ponowne na reklamację po około 3 tyś. km. Okazało się tym razem, że z 3 opon 2 są wadliwe. Odesłali mi 1 szt a 2 kupiłem model RT. Czyli mam 1 szt RT2 po 10 tyś km., 1 szt po 3 tyś. km. i 2 nowe RT. Nie oceniam tych opon ponieważ nie dało się na tym w trasie jeździć. Nie mam zastrzeżeń do Oponeo, ale sam Dunlop to nieporozumienie.

    Podsumowanie: Nie mogę polecić tych opon

  • Sadek
    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Są to najlepsze opony, które miałem. Ciche, pewne hamowanie na suchym i mokrym. Jak podaje producent, zużywalność tej drugiej serii ma być lepsza niż w serii pierwszej. Użytkownicy opon pierwszej generacji na tym forum pisali, że często po jednym sezonie opony nadają się do wymiany. Ja w sezonie letnim przejechałem ok. 12000 km i stan bieżnika jak nowy. Zobaczymy, co będzie z nimi się działo w kolejnych sezonach letnich. Oczywiście trzeba się przyzwyczaić, że oglądając oponę z boku ma się wrażenie, jakby tego bieżnika w ogóle nie było. Ale to tylko wrażenie. Opony przejechały po autostradach włoskich, słoweńskich, węgierskich i nawet przy dosyć dużych prędkościach ok. 180 km wyhamowują bardzo krótko. 17 calowe oponki na samochodzie wyglądają rewelacyjnie. Wszystkim polecam.

    Podsumowanie: Najlepsze opony letnie, które miałem

  • Denis Benka
    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Z opon, które wybrałem jestem bardzo zadowolony. Przy moim stylu jazdy oponki ladnie utrzymują samochód na zakrętach pomimo dużych prędkości. Moment obrotowy jakim dysponuje mój samochód jest na tyle duży, że opony mają co robić. Jazda na suchej nawierzchni rewelacyjna w porównaniu z innymi oponami jakie posiadałem, na mokrej nawierzchni minimalnie gorzej, lecz i tak w porównaniu z innymi to rewelacja. W zwiazku z tym, że podróżuję również z cała rodziną na południe autostradą z prędkoscią umiarkowaną do 120-140 km/h to poziom hałasu mnie zadziwił, ponieważ jest cisza w samochodzie, podróż mija miło bez głośnej muzyki by zagłuszyć opony, jest nadwyraz przyjemnie cicho,.w tle leci cicho radio, dzieci śpią w najlepsze. Moim skromnym zdaniem oponki na 5+.
  • Uprzejmy kierowca ;)
    Ocena: 5,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Witam, O trwałości opon (zużyciu) nie mogę za duzo napisać, ponieważ użytkuję je dopiero niecały sezon letni. Opory toczenia - w moim przypadku dużo zależy od stylu jazdy. Ale autko jak paliło pisane forumowe ilości paliwa, tak pali nadal. Opony nie generują żadnych niechcianych halasów, na dodatek całkiem przyzwoicie tłumią nierówności jak tak nieduży profil. NATOMIAST co daje się ODCZUĆ od razu za kierownicą to jest OGROMNA pewność prowadzenia w szybkich łukach, zarówno tych łagodnych jak i ostrzejszych. Dynamiczna jazda to domena tych opon! W szczególności, gdy się już rozgrzeją. Przy pokonywaniu tych samych zakrętów za każdym razem ma się wrażenie, iż granicę przyczepności można jeszcze przesuwać i przesuwać ;). Dają frajdę z jazdy oraz poczucie bezpieczeństwa. Tak samo rewelacyjnie jak i na suchej Dunlopy sprawują się i na mokrej nawierzchni. Wcinają się w kałuże/koleiny pełne wody spotykane na naszych drogach nie wybijając kierownicy z rąk kierowcy, pozwalając tym samym zachować stabilne prowadzenie pojazdu. Zdecydowanie polecam dynamicznym kierowcom. Przy normalnej jeździe zachowują się neutralnie, przy aktywnej są po prostu boskie :).

    Podsumowanie: Zdecydowanie polecam kierowcom ceniącym sobie skuteczną dynamiczną jazdę.

  • Łukasz
    Ocena: 5,5

    Czy opinia jest pomocna?

    Zakupiłem te oponki z lekką obawą, po wielu godzinach spędzonych na różnych portalach i forach. Nie przejechałem bardzo dużo, bo dystans ok 2. tys km ale chciałem się podzielić kilkoma spostrzeżeniami. Porównuję opony do Goodyear Excellence.Dunlop wygrywa i to znacznie! 1. Opon prawie nie słychać (wiadomo, że są nowe) co jest dla mnie bardzo dużym zaskoczeniem. Patrząc na wskaźniki 67dB (Dunlop) vs. 72 dB (Goodyear) myślałem, że to mała różnica. Jest jednak bardzo odczuwalna. 2. Opona bardzo pewnie trzyma się na zakrętach 3. Na trasie trafiłem na dwie porządne burze i mogłem pewnie jechać bez zwalniania 4. Co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, to tłumienie nierówności. W porównaniu z Goodyear'em jest to niebo a ziemia! Mój styl jazdy oceniam na umiarkowanie agresywny, choć na trasie nie szalałem, bo miałem komplet pasażerów. Uważam zakup za bardzo udany (choć można je kupić sporo taniej ;) )

    Podsumowanie: Pozytywne zaskoczenie

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Dunlop Sport Maxx RT 2

Testy opony Dunlop Sport Maxx RT 2:

2019: test Gute Fahrt w rozmiarze 225/40 R18; nota: bardzo dobra;
2019: test Auto Bild w rozmiarze 225/45 R17; nota: dobra;
2017: test Auto Bild w rozmiarze 245/40 R18; nota: dobra;
2017: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 235/35 R19; nota: zadowalająca;
2017: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 245/45 R18; nota: dobra;
2016: test Auto Zeitung w rozmiarze 225/45 R17; nota: szczególnie polecana; (3. miejsce).
2016: test GTÜ w rozmiarze 225/45 R17; nota: polecana;

Dunlop SP Sport Maxx RT2 to następca świetnie znanej kierowcom opony Dunlop SP Sport Maxx RT. W porównaniu do swojego utytułowanego poprzednika Dunlop SP Sport Maxx RT2 charakteryzuje się o 35% większymi przebiegami. Tak pokazały wyniki wewnętrznych testów producenta.

Dunlop Sportmaxx RT2

Najważniejszymi cechami letniego modelu Dunlop SP Sport Maxx RT2 są szersze zewnętrzne klocki bieżnika z gęsto umieszczonymi nacięciami o nieregularnym kształcie. Ta cecha to gwarancja najwyższej przyczepności na zakrętach. Klocki bieżnika mają specjalną, zoptymalizowaną rzeźbę. To dzięki nim opona osiąga świetne wyniki w hamowaniu.

Model produkowany jest przy użyciu zupełnie nowego tworzywa – tzw. gumożywicy. Producent sięgnął po nią, ponieważ wyróżnia się wyjątkowo skuteczną przyczepnością na mokrej nawierzchni, w szczególności doskonałą trakcją na zakrętach. Dlatego opona doskonale sprawdza się w samochodach osobowych o sportowym charakterze.


logo dunlop

Dunlop to marka premium opon z wieloletnią tradycją w branży oponiarskiej. Podwaliny firmy stworzono już w 1889 roku. Dunlop ma w swojej ofercie tylko opony najwyższej klasy. Firma od zawsze kojarzona jest ze sportami motorowymi m.in. słynnym wyścigiem Le Mans.

Opona letnia Dunlop Sport Maxx RT 2 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze dsa sad 245/35 R18.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 17 do 21 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.
Opona posiada indeks nośności 92 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 630 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: C (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), 69 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Opona Dunlop Sport Maxx RT 2 w rozmiarze 245/35 R18 92 Y, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

C A 69 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Korzyści płynące z gwarancji

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Dunlop

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

    Większość naszych produktów możemy dostarczyć do serwisu
    w Twoim sąsiedztwie.

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

    Jeżeli dokonasz zakupu do godziny 14:00, montaż możesz umówić już na następny dzień.

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!

    Wystarczy, że pojawisz się w umówionym terminie, a specjaliści zamontują je w atrakcyjnej cenie!

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA