Testy opony Dunlop Sport Maxx RT 2:
2024
ÖAMTC
215/55 R17
polecana
-
TCS
215/55 R17
polecana
-
Sport Auto
215/40 R18
polecana
-
ADAC
215/55 R17
zadowalająca
-
2023
Gute Fahrt
235/35 R19
dobra
-
Auto Bild
225/45 R18
dobra
-
2022
Auto Bild
215/55 R17
dobra
-
2021
ÖAMTC
225/50 R17
polecana
-
TCS
225/50 R17
polecana
-
ADAC
225/50 R17
zadowalająca
-
2020
Auto Bild
245/45 R18
zadowalająca
-
2019
Gute Fahrt
225/40 R18
bardzo dobra
-
Auto Bild
225/45 R17
dobra
-
2017
Auto, Motor und Sport
245/45 R18
dobra
-
Auto Bild Sportcars
235/35 R19
zadowalająca
-
Auto Bild
245/40 R18
dobra
-
Auto Bild
235/35 R19
zadowalająca
-
2016
Sport Auto
205/55 R16
szczególnie polecana
2
GTÜ
225/45 R17
polecana
-
Auto Zeitung
225/45 R17
szczególnie polecana
3
Skala not:
najwyższa
najniższa
Dunlop SP Sport Maxx RT 2 to następca Dunlop SP Sport Maxx RT, która jest niezwykle popularna wśród kierowców i została doceniona przez wielu specjalistów testujących opony. W porównaniu do swojego poprzednika Dunlop SP Sport Maxx RT 2 wykazuje lepszą stabilność, wolniejsze zużycie i bardziej precyzyjną reakcję na ruchy kierownicą.
Z każdym kolejnym modelem ze sportowej serii, Dunlop udowadnia, że jest jednym z największych światowych specjalistów od tej kategorii opon. Wystarczy przejrzeć opinie SP Sport Maxx, zajrzeć do ich wyników w testach czy sprawdzić jakie marki aut wybierają je na pierwsze wyposażenie swoich modeli, aby przekonać się, że opony sportowe Dunlop to niezwykle popularne i doceniane rozwiązanie.
W przypadku modelu Dunlop Sp Sport Maxx RT 2 możesz liczyć na najwyższy poziom przyczepności, dokładne i szybkie manewry, powolne zużycie oraz mniejsze spalanie paliwa w swoim sportowym aucie. Opona posiada zwiększona strefę kontaktu z powierzchnią jezdni, gwarantując pełną kontrolę nad pojazdem na każdym typie nawierzchni.
Niezależne testy pokazały, że w porównaniu do swoich konkurentów opona Dunlop SP Sport Maxx RT2 charakteryzuje się o 3% krótszą drogą hamowania na suchym, o 6% skuteczniejszym hamowaniem na mokrym i o 1,3% lepszą trakcją na mokrym.
Tworząc Dunlop SP Sport Maxx RT 2 producent tradycyjnie sięgnął po najnowsze opracowanie asymetrycznego bieżnika. Tylko w ten sposób mógł powstać model, który w pełni zadowoli fanów sportowych aut.
Szerokie rowki w centralnych miejscach opony skutecznie dbają o to, by Twój samochód z łatwością przejeżdżał przez drogi pokryte wodą i błotem. Asymetryczna rzeźba bieżnika daje gwarancję, że nawet zakręty pokonywane z większą prędkością będą bezpieczne.
Asymetryczna budowa bieżnika świetnie nadaje się do aut o sportowym charakterze jeszcze z innego powodu – to najbardziej trwała rzeźba. W obliczu dynamicznego stylu jazdy to bezcenna zaleta. Niespotykana trwałość modelu Dunlop SP Sport Maxx RT 2 leży jednak w całej konstrukcji opony. Cieńsza powłoka zewnętrzna wspierana przez wytrzymałą mieszankę gumową pozwalają odnaleźć złoty środek między odpornością na uszkodzenia a precyzją i przyjemnością prowadzenia.
Zastosowane w projekcie zabiegi sprawiają, że w porównaniu do poprzednich opon z tej serii model charakteryzuje się mniejszymi oporami toczenia, a więc przyczynia się do obniżonego zużycia paliwa przez samochód.
Oprócz świetnych osiągów na zakrętach (również w deszczu) i trwałości opony Dunlop SP Sport Maxx RT 2 mogą zaoferować także wysoki komfort jazdy.
Opracowanie modelu Dunlop SP Sport Maxx RT2 zajęło ponad 400 specjalistom aż 2 lata. Po 5 tysiącach testów na 5 torach testowych w 5 krajach i 330 tys. przejechanych kilometrów producent z całą pewnością może powiedzieć, że ten model opony to doskonałe rozwiązanie dla właścicieli sportowych aut osobowych.
Dunlop to marka opon klasy premium z wieloletnią tradycją w branży oponiarskiej. Podwaliny firmy stworzono już w 1889 roku. Dunlop ma w swojej ofercie tylko opony najwyższej klasy. Firma od zawsze kojarzona jest ze sportami motorowymi m.in. słynnym wyścigiem Le Mans.