867 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Dunlop Sport Maxx RT 2 205/45 R18 90 Y XL, MFS, ZR

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Wcześniej1 244 zł

867 szt.
Kup

Transport GRATIS

Dostawa 6-7 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
90 = max 600 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
D A B 72 dB
szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie
478 osób wystawiło ocenę
  • 6 235 osób
  • 5 220 osób
  • 4 20 osób
  • 3 2 osoby
  • 2 0 osób
  • 1 1 osoba
Ocena łączna: 5,5 478 opinii Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,7
  • Mokra nawierzchnia: 5,4
97% użytkowników poleca tę oponę
97%

Informacje o oponie zbierane są od 2382 dni. W tym czasie zebraliśmy 478 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 6822000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Dunlop Sport Maxx RT 2

    Piotr

    Rozmiar: 205/45 R18

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Duży komfort jazdy 😁👍 Polecam!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Dżin

    Rozmiar: 235/45 R17

    Ocena: 4,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Przejechałem na tych oponach w zeszłym sezonie 12 tys km. Przeważnie spokojnie, ale były epizody naprawdę szybkiej ostrej jazdy. Trzymanie na suchym asfalcie - rewelacja, trzymanie boczne w zakrętach także bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Opona klei się do nawierzchni. Na mokrym niestety trochę gorzej... powyżej 120 już wyraźny aquaplaning i na zakrętach sprawiają wrażenie że trzeba zwolnić bo zaraz "odjadą" na bok. Przy spokojnej jeździe dają odczucie dużego bezpieczeństwa i kontroli nad pojazdem. Komfort jazdy na tych oponach duży, opona względnie cicha i po mimo tego że jest średnio twarda to bardzo dobrze sprawdza się na kiepskiej nawierzchni (dziury, bruk, kocie łby). Po jednym sezonie niespecjalnie zużyte. Przy moim stylu jazdy wystarczą na 3 sezony. Zdecydowanie polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sadek

    Rozmiar: 235/45 R17

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Są to najlepsze opony, które miałem. Ciche, pewne hamowanie na suchym i mokrym. Jak podaje producent, zużywalność tej drugiej serii ma być lepsza niż w serii pierwszej. Użytkownicy opon pierwszej generacji na tym forum pisali, że często po jednym sezonie opony nadają się do wymiany. Ja w sezonie letnim przejechałem ok. 12000 km i stan bieżnika jak nowy. Zobaczymy, co będzie z nimi się działo w kolejnych sezonach letnich. Oczywiście trzeba się przyzwyczaić, że oglądając oponę z boku ma się wrażenie, jakby tego bieżnika w ogóle nie było. Ale to tylko wrażenie. Opony przejechały po autostradach włoskich, słoweńskich, węgierskich i nawet przy dosyć dużych prędkościach ok. 180 km wyhamowują bardzo krótko. 17 calowe oponki na samochodzie wyglądają rewelacyjnie. Wszystkim polecam.

    Podsumowanie: Najlepsze opony letnie, które miałem

    Czy opinia jest pomocna?

  • Denis Benka

    Rozmiar: 235/40 R18

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Z opon, które wybrałem jestem bardzo zadowolony. Przy moim stylu jazdy oponki ladnie utrzymują samochód na zakrętach pomimo dużych prędkości. Moment obrotowy jakim dysponuje mój samochód jest na tyle duży, że opony mają co robić. Jazda na suchej nawierzchni rewelacyjna w porównaniu z innymi oponami jakie posiadałem, na mokrej nawierzchni minimalnie gorzej, lecz i tak w porównaniu z innymi to rewelacja. W zwiazku z tym, że podróżuję również z cała rodziną na południe autostradą z prędkoscią umiarkowaną do 120-140 km/h to poziom hałasu mnie zadziwił, ponieważ jest cisza w samochodzie, podróż mija miło bez głośnej muzyki by zagłuszyć opony, jest nadwyraz przyjemnie cicho,.w tle leci cicho radio, dzieci śpią w najlepsze. Moim skromnym zdaniem oponki na 5+.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mateusz L.

    Rozmiar: 235/35 R19

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony mają świetną trakcję, są ciche przy dużych prędkościach. Ochrona rantu jest w miarę... Przy 19" felgach, nawet z dodatkowym kawałkiem gumy na rancie bardzo łatwo je przytrzeć. Gdybym miał wybierać opony drugi raz, to na pewno bym zrezygnował z ochrony rantu, bo tylko psuje to wygląd kół. Jazda w deszczu, nawet przy wysokich prędkościach była jak jazda "po torach", auto zachowywało się świetnie. Niski profil opony nie spowodował wysokiego spadku komfortu, natomiast trzymanie na zakrętach bardzo się poprawiło i auto przestało się przechylać przy ostrych wejściach w zakręty. Polecam jak kogoś na nie stać, opony warte swojej ceny!

    Czy opinia jest pomocna?

Opis produktu
Opis produktu

Dunlop Sport Maxx RT 2

Testy opony Dunlop Sport Maxx RT 2:

2022: test Auto Bild w rozmiarze 215/55 R17; nota: dobra;
2021: test ÖAMTC w rozmiarze 225/50 R17; nota: polecana;
2021: test ADAC w rozmiarze 225/50 R17; nota: zadowalająca;
2019: test Auto Bild w rozmiarze 225/45 R17; nota: dobra;
2017: test Auto Bild w rozmiarze 245/40 R18; nota: dobra;
2017: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 235/35 R19; nota: zadowalająca;
2017: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 245/45 R18; nota: dobra;
2016: test Auto Zeitung w rozmiarze 225/45 R17; nota: szczególnie polecana; (3. miejsce).
2016: test GTÜ w rozmiarze 225/45 R17; nota: polecana;

Dunlop SP Sport Maxx RT2 to następca świetnie znanej kierowcom opony Dunlop SP Sport Maxx RT. W porównaniu do swojego utytułowanego poprzednika Dunlop SP Sport Maxx RT2 charakteryzuje się o 35% większymi przebiegami. Tak pokazały wyniki wewnętrznych testów producenta.

Dunlop Sportmaxx RT2

Najważniejszymi cechami letniego modelu Dunlop SP Sport Maxx RT2 są szersze zewnętrzne klocki bieżnika z gęsto umieszczonymi nacięciami o nieregularnym kształcie. Ta cecha to gwarancja najwyższej przyczepności na zakrętach. Klocki bieżnika mają specjalną, zoptymalizowaną rzeźbę. To dzięki nim opona osiąga świetne wyniki w hamowaniu.

Model produkowany jest przy użyciu zupełnie nowego tworzywa – tzw. gumożywicy. Producent sięgnął po nią, ponieważ wyróżnia się wyjątkowo skuteczną przyczepnością na mokrej nawierzchni, w szczególności doskonałą trakcją na zakrętach. Dlatego opona doskonale sprawdza się w samochodach osobowych o sportowym charakterze.


logo dunlop

Dunlop to marka premium opon z wieloletnią tradycją w branży oponiarskiej. Podwaliny firmy stworzono już w 1889 roku. Dunlop ma w swojej ofercie tylko opony najwyższej klasy. Firma od zawsze kojarzona jest ze sportami motorowymi m.in. słynnym wyścigiem Le Mans.

Opona letnia Dunlop Sport Maxx RT 2 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 205/45 R18.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 17 do 21 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.
Opona posiada indeks nośności 90 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 600 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: D (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), B 72 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Zobacz także inne opony letnie 18 cali

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE

Etykieta opony Dunlop Sport Maxx RT 2

Od 1 maja 2021 roku obowiązują nowe zasady etykietowania opon, dlatego w okresie przejściowym możesz otrzymać zakupione opony z etykietą różniącą się od wyświetlanej. Wprowadzenie do obiegu nowych etykiet nie ma wpływu na właściwości fizyczne zakupionego ogumienia.

Etykiety zawierają informacje dotyczące: efektywności paliwowej i hamowania na mokrej nawierzchni (klasyfikacje z pięciostopniową skalą), a także hałasu (trzystopniowa skala). Sygnalizują również zwiększoną przyczepność podczas jazdy w trudnych warunkach ośnieżenia lub oblodzenia.

Etykieta Klasa oporu D Klasa hamowania A

Dunlop

536083

205/45 R18 90 Y

C1

72

EFEKTYWNOŚĆ PALIWOWA (OPÓR TOCZENIA)
Klasa A określa opony o najmniejszych oporach toczenia, klasa E o największych. Opór toczenia wpływa na zużycie paliwa oraz emisję spalin przez samochód. Im niższy opór toczenia, tym większa oszczędność paliwa i mniejszy wpływ na środowisko.

DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Klasa A oznacza najkrótszą, a E najdłuższą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Parametr ten związany jest z przyczepnością opony podczas jazdy po mokrej drodze, co ma znaczenie dla bezpieczeństwa podróżowania. Im wyższa klasa, tym lepsze właściwości ogumienia.

HAŁAS ZEWNĘTRZNY
Klasa A przeznaczona jest dla najcichszych opon, B i C – dla głośniejszych. Konkretna wartość poziomu generowanego hałasu podawana jest decybelach (dB). Wskaźnik ten ma przełożenie na komfort jazdy.

PRZYCZEPNOŚĆ NA LODZIE
Dedykowany piktogram umieszcza się na etykiecie w przypadku opon do samochodów osobowych o zwiększonej przyczepności na lodzie. W praktyce dotyczy on modeli przeznaczonych na najtrudniejsze zimowe warunki.

PRZYCZEPNOŚĆ NA ŚNIEGU
Symbol alpejski znajduje się na etykietach opon przeznaczonych do użytkowania w trudnych warunkach i cechujących się zwiększoną przyczepnością na śniegu. Występuje głównie w przypadku opon zimowych oraz całorocznych.

Zwróć uwagę, że faktyczna oszczędność paliwa oraz bezpieczeństwo w ruchu drogowym w znacznym stopniu zależą od postępowania kierowców, a zwłaszcza od następujących czynników:

  • Sposobu prowadzenia pojazdu, który może istotnie przyczyniać się do zmniejszenia lub zwiększenia poziomu zużywania paliwa przez samochód;

  • Regularnego sprawdzania ciśnienia w oponach w celu zapewnienia najlepszej przyczepności i optymalnej efektywności paliwowej;

  • Systematycznego kontrolowania stanu technicznego pojazdu;

  • Ścisłego przestrzegania bezpiecznej odległości między pojazdami.

Dane z karty informacyjnej:

Delegated Regulation (EU) 2020/740

  • Producent
  • Nazwa bieżnika
  • Rozmiar
  • Indeks nośności
  • Symbol prędkości
  • Klasa wydajności energetycznej
  • Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni
  • Klasa zewnętrznego hałasu toczenia
  • Hałas zewnętrzny toczenia
  • Opona śniegowa
  • Przyczepność na lodzie
  • Kategoria obciążenia
  • Dunlop
  • Sport Maxx RT 2
  • 205/45 R18
  • 90
  • Y
  • D
  • A
  • B
  • 72 dB
  • Nie
  • Nie
  • XL
Karta informacji o produkcie
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Dunlop Sport Maxx RT 2

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Dunlop

Certyfikat Dunlop
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste
  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!