Menu
Kup
371 / szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Dunlop Sport Maxx RT 2 235/45 R17 94 Y MFS, ZR

< Przejdź do listy opon 235/45 R17

certyfikowany sprzedawca
opon Dunlop
371 / szt.
Kup

Ostatnie 2 szt. Następne od 389 zł/szt.

Kupiono dziś
o godzinie 20:39

Aktualnie produkt oglądają
2 osoby

Transport GRATIS

Dostawa 4-5 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Letnie
Rozmiar:
235/45 R17
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
94 = max 670 kg
Rok produkcji:
2017
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
C A 68dB szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Montaż opon
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie

86 osób wystawiło ocenę

  • 6 39 osób
  • 5 42 osoby
  • 4 3 osoby
  • 3 1 osoba
  • 2 0 osób
  • 1 1 osoba

Ocena łączna: 5,3 86 opinii

Opona Rewelacyjna!
  • Oszczędności: 5,0
  • Komfort: 5,2
  • Bezpieczeństwo: 5,5

94% użytkowników poleca tę oponę

94%

Informacje o oponie zbierane są od 1175 dni. W tym czasie zebraliśmy 86 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 983000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

  • Opinie o oponach Dunlop Sport Maxx RT 2

    Rafał
    Ocena: 1,3

    Wiarygodna opinia

    Czy opinia jest pomocna?

    Witam, zakupiłem komplet opon. Pojawiły sie problemy z wyważaniem, ale powiedzmy udało się... Pojawiły się wibracje na całym samochodzie przy prędkościach 120 km/h wzwyż... Ponowne kilkukrotne wyważania kół nic nie dawały. Po około 5-7 tyś. km - w między czasie szukałem przyczyn w aucie - wysłałem opony do reklamacji. Okazało się, że 3 opony posiadają wadę. Odesłali mi 3 nowe i moją "starą" sztukę. Opony zamontowane i nadal problem choć już mniejszy... Wysłałem ponowne na reklamację po około 3 tyś. km. Okazało się tym razem, że z 3 opon 2 są wadliwe. Odesłali mi 1 szt a 2 kupiłem model RT. Czyli mam 1 szt RT2 po 10 tyś km., 1 szt po 3 tyś. km. i 2 nowe RT. Nie oceniam tych opon ponieważ nie dało się na tym w trasie jeździć. Nie mam zastrzeżeń do Oponeo, ale sam Dunlop to nieporozumienie.

    Podsumowanie: Nie mogę polecić tych opon

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans 5000 - 10000km

    Styl jazdy umiarkowany

    Miejsce użytkowania przeważnie poza miastem

    Lexus GS Sedan

    Sucha nawierzchnia1,0

    Mokra nawierzchnia1,0

    Poziom hałasu1,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Tłumienie nierówności1,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Opory toczenia1,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Trwałość1,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Wygląd opony6,0

    AwaryjnośćTak

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Nie

  • Sadek
    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia

    Czy opinia jest pomocna?

    Są to najlepsze opony, które miałem. Ciche, pewne hamowanie na suchym i mokrym. Jak podaje producent, zużywalność tej drugiej serii ma być lepsza niż w serii pierwszej. Użytkownicy opon pierwszej generacji na tym forum pisali, że często po jednym sezonie opony nadają się do wymiany. Ja w sezonie letnim przejechałem ok. 12000 km i stan bieżnika jak nowy. Zobaczymy, co będzie z nimi się działo w kolejnych sezonach letnich. Oczywiście trzeba się przyzwyczaić, że oglądając oponę z boku ma się wrażenie, jakby tego bieżnika w ogóle nie było. Ale to tylko wrażenie. Opony przejechały po autostradach włoskich, słoweńskich, węgierskich i nawet przy dosyć dużych prędkościach ok. 180 km wyhamowują bardzo krótko. 17 calowe oponki na samochodzie wyglądają rewelacyjnie. Wszystkim polecam.

    Podsumowanie: Najlepsze opony letnie, które miałem

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans 10000 - 15000km

    Styl jazdy umiarkowany

    Miejsce użytkowania przeważnie w mieście

    Ford Mondeo 4/5 drzwi IV 2.0

    Sucha nawierzchnia6,0

    Mokra nawierzchnia6,0

    Poziom hałasu6,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Tłumienie nierówności6,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Opory toczenia6,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Trwałość4,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Wygląd opony6,0

    AwaryjnośćKlient nie ocenił

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

  • Uprzejmy kierowca ;)
    Ocena: 5,9

    Wiarygodna opinia

    Czy opinia jest pomocna?

    Witam, O trwałości opon (zużyciu) nie mogę za duzo napisać, ponieważ użytkuję je dopiero niecały sezon letni. Opory toczenia - w moim przypadku dużo zależy od stylu jazdy. Ale autko jak paliło pisane forumowe ilości paliwa, tak pali nadal. Opony nie generują żadnych niechcianych halasów, na dodatek całkiem przyzwoicie tłumią nierówności jak tak nieduży profil. NATOMIAST co daje się ODCZUĆ od razu za kierownicą to jest OGROMNA pewność prowadzenia w szybkich łukach, zarówno tych łagodnych jak i ostrzejszych. Dynamiczna jazda to domena tych opon! W szczególności, gdy się już rozgrzeją. Przy pokonywaniu tych samych zakrętów za każdym razem ma się wrażenie, iż granicę przyczepności można jeszcze przesuwać i przesuwać ;). Dają frajdę z jazdy oraz poczucie bezpieczeństwa. Tak samo rewelacyjnie jak i na suchej Dunlopy sprawują się i na mokrej nawierzchni. Wcinają się w kałuże/koleiny pełne wody spotykane na naszych drogach nie wybijając kierownicy z rąk kierowcy, pozwalając tym samym zachować stabilne prowadzenie pojazdu. Zdecydowanie polecam dynamicznym kierowcom. Przy normalnej jeździe zachowują się neutralnie, przy aktywnej są po prostu boskie :).

    Podsumowanie: Zdecydowanie polecam kierowcom ceniącym sobie skuteczną dynamiczną jazdę.

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans 5000 - 10000km

    Styl jazdy szybki i agresywny

    Miejsce użytkowania przeważnie w mieście

    Opel Omega Sedan B

    Sucha nawierzchnia6,0

    Mokra nawierzchnia6,0

    Poziom hałasu6,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Tłumienie nierówności5,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Opory toczenia6,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    TrwałośćKlient nie ocenił Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Wygląd opony5,0

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

  • Łukasz
    Ocena: 5,5

    Czy opinia jest pomocna?

    Zakupiłem te oponki z lekką obawą, po wielu godzinach spędzonych na różnych portalach i forach. Nie przejechałem bardzo dużo, bo dystans ok 2. tys km ale chciałem się podzielić kilkoma spostrzeżeniami. Porównuję opony do Goodyear Excellence.Dunlop wygrywa i to znacznie! 1. Opon prawie nie słychać (wiadomo, że są nowe) co jest dla mnie bardzo dużym zaskoczeniem. Patrząc na wskaźniki 67dB (Dunlop) vs. 72 dB (Goodyear) myślałem, że to mała różnica. Jest jednak bardzo odczuwalna. 2. Opona bardzo pewnie trzyma się na zakrętach 3. Na trasie trafiłem na dwie porządne burze i mogłem pewnie jechać bez zwalniania 4. Co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, to tłumienie nierówności. W porównaniu z Goodyear'em jest to niebo a ziemia! Mój styl jazdy oceniam na umiarkowanie agresywny, choć na trasie nie szalałem, bo miałem komplet pasażerów. Uważam zakup za bardzo udany (choć można je kupić sporo taniej ;) )

    Podsumowanie: Pozytywne zaskoczenie

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans poniżej 2000km

    Styl jazdy umiarkowany

    Miejsce użytkowania tylko poza miastem

    Saab 9-5 Kombi I 2.3 t (184kW)

    Sucha nawierzchnia6,0

    Mokra nawierzchnia5,0

    Poziom hałasu6,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Tłumienie nierówności6,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Opory toczenia5,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    TrwałośćKlient nie ocenił Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Wygląd opony5,0

    AwaryjnośćKlient nie ocenił

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

  • Graf
    Ocena: 5,9

    Wiarygodna opinia

    Czy opinia jest pomocna?

    To już drugi komplet tych opon. Jeżdżę szybko i średnio agresywnie. Na mokrej nawierzchni są rewelacyjne. Świetnie trzymają się nawierzchni (znajomy jadący za mną stwierdził, że „pióropusz” spod kół mojego auta był o mniej więcej 1/4 wyższy od pozostałych, a ślady zdecydowanie bardziej suche - opony wówczas miały przebieg 30.000 km). Na suchej nawierzchni auto jest jak "przyklejone". Są ciche w porównaniu do np. Pirelli czy Michelin, które użytkowałem. Na krótkich poprzecznych nierównościach nieco "twarde". Przebieg zdecydowanie dłuższy od np. Pirelli czy Michelina.

    Podsumowanie: Rewelacyjne

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans powyżej 15000km

    Styl jazdy szybki i agresywny

    Miejsce użytkowania przeważnie w mieście

    Mercedes Klasa E Sedan W212 FL

    Sucha nawierzchnia6,0

    Mokra nawierzchnia6,0

    Poziom hałasu6,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Tłumienie nierówności5,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Opory toczenia5,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Trwałość6,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Wygląd opony6,0

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Dunlop Sport Maxx RT 2

Testy opony Dunlop Sport Maxx RT 2:

2019: test Gute Fahrt w rozmiarze 225/40 R18; nota: bardzo dobra;
2019: test Auto Bild w rozmiarze 225/45 R17; nota: dobra;
2017: test Auto Bild w rozmiarze 245/40 R18; nota: dobra;
2017: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 235/35 R19; nota: zadowalająca;
2017: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 245/45 R18; nota: dobra;
2016: test Auto Zeitung w rozmiarze 225/45 R17; nota: szczególnie polecana; (3. miejsce).
2016: test GTÜ w rozmiarze 225/45 R17; nota: polecana;

Dunlop SP Sport Maxx RT2 to następca świetnie znanej kierowcom opony Dunlop SP Sport Maxx RT. W porównaniu do swojego utytułowanego poprzednika Dunlop SP Sport Maxx RT2 charakteryzuje się o 35% większymi przebiegami. Tak pokazały wyniki wewnętrznych testów producenta.

Dunlop Sportmaxx RT2

Najważniejszymi cechami letniego modelu Dunlop SP Sport Maxx RT2 są szersze zewnętrzne klocki bieżnika z gęsto umieszczonymi nacięciami o nieregularnym kształcie. Ta cecha to gwarancja najwyższej przyczepności na zakrętach. Klocki bieżnika mają specjalną, zoptymalizowaną rzeźbę. To dzięki nim opona osiąga świetne wyniki w hamowaniu.

Model produkowany jest przy użyciu zupełnie nowego tworzywa – tzw. gumożywicy. Producent sięgnął po nią, ponieważ wyróżnia się wyjątkowo skuteczną przyczepnością na mokrej nawierzchni, w szczególności doskonałą trakcją na zakrętach. Dlatego opona doskonale sprawdza się w samochodach osobowych o sportowym charakterze.


logo dunlop

Dunlop to marka premium opon z wieloletnią tradycją w branży oponiarskiej. Podwaliny firmy stworzono już w 1889 roku. Dunlop ma w swojej ofercie tylko opony najwyższej klasy. Firma od zawsze kojarzona jest ze sportami motorowymi m.in. słynnym wyścigiem Le Mans.

Opona letnia Dunlop Sport Maxx RT 2 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 235/45 R17.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 17 do 21 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.
Opona posiada indeks nośności 94 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 670 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: C (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), 68 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Opona Dunlop Sport Maxx RT 2 w rozmiarze 235/45 R17 94 Y, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

C A 68 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1049 serwisów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 70

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Michał Szczuko
Michał Szczuko
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Kamila Rutkiewicz
Kamila Rutkiewicz
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Łukasz Pieszczyński
Łukasz Pieszczyński
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Mateusz Staniszewski
Mateusz Staniszewski
Raty
Gwarancja

Korzyści płynące z gwarancji

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Dunlop

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

    Większość naszych produktów możemy dostarczyć do serwisu
    w Twoim sąsiedztwie.

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

    Jeżeli dokonasz zakupu do godziny 14:00, montaż możesz umówić już na następny dzień.

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!

    Wystarczy, że pojawisz się w umówionym terminie, a specjaliści zamontują je w atrakcyjnej cenie!

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA