Menu
Kup
0 szt.
Klasa premium

Michelin PILOT PRIMACY

BRAK

Przepraszamy. Produkt
jest obecnie niedostępny.

Możesz skorzystać z porady naszego specjalisty, który pomoże Ci zamówić podobny produkt.

Tel.: 52 341 88 00
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
Tel.: 801 11 43 43
(koszt połączenia z telefonów stacjonarnych - 0,29 zł + VAT)
  • Opis produktu
  • Opinie
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opis produktu

Michelin PILOT PRIMACY

Michelin PILOT PRIMACY jest letnią oponą klasy premium stworzoną z myślą o samochodach osobowych wysokiej klasy. Model zachowuje doskonałe parametry jezdne podczas szybkiej i dynamicznej jazdy. Centralne obwodowe żebro zapewnia stabilność jazdy i odpowiada za redukcję hałasu wewnątrz pojazdu. Wraz ze zoptymalizowaną rzeźbą bieżnika sprawia ono, że dźwięki emitowane przez oponę w czasie toczenia są szybko wyciszane, a jazda staje się spokojna i komfortowa - model jest nawet o 13% cichszy niż poprzednie opony Michelin z tej samej gamy.


O odpowiednią przyczepność na suchej nawierzchni i doskonałą trakcję na mokrej drodze dbają sztywne bloki umieszczone na zewnętrznym ramieniu opony. Oponę wyposażono w asymetryczną rzeźbę bieżnika, która dzięki dwóm niezależnym częściom bardzo dobrze sprawdza się zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni. Gęsta sieć rowków w wewnętrznej części opony sprawia, że woda jest szybko rozpraszana na boki, a konstrukcja osuszana. Spadło również ryzyko aquaplaningu, który jest głównym zagrożeniem podczas jazdy na mokrej drodze.

Do budowy opony zastosowano nowoczesną mieszankę gumową, która pozytywnie wpływa na sztywność bieżnika ograniczając jego ścieranie i przedłużając żywotność modelu. Dwa stalowe pasy wzmocnione technologią Banded At Zero gwarantują optymalną sterowność i stabilność prowadzenia. Michelin PILOT PRIMACY to bardzo dobre rozwiązanie dla wszystkich kierowców którzy lubią cieszyć się komfortową i wygodną jazdą. Zapewnia ona maksymalne osiągi, doskonałą jakość prowadzenia i przedłużoną eksploatację.


Michelin

Michelin to jeden z największych światowych koncernów oponiarskich. Do firmy należą takie marki, jak: Kleber, Riken, Taurus, BF Goodrich, Saimtyre, Kormoran, Warrior, Tigar, Euromaster, Recamic. Michelin dostarcza na rynek opony klasy premium charakteryzujące się najwyższymi parametrami bez względu na pogodę na każdym typie nawierzchni. W ofercie firmy znajduje się ogumienie przeznaczone dla samochodów osobowych, ciężarowych, 4x4, retro, wyścigowych, maszyn przemysłowych i rolniczych, a także samolotów.

Michelin Manufacturer of the year
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Opinie
289 osób wystawiło ocenę
  • 6 42 osoby
  • 5 143 osoby
  • 4 70 osób
  • 3 28 osób
  • 2 4 osoby
  • 1 2 osoby
Ocena łączna: 4,6 289 opinii Opona Dobra
  • Sucha nawierzchnia: 5,1
  • Mokra nawierzchnia: 4,4
73% użytkowników poleca tę oponę
73%

Informacje o oponie zbierane są od 6881 dni. W tym czasie zebraliśmy 289 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 4827000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Michelin PILOT PRIMACY

    bobee

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 3,9

    kupione z bieznikiem 5,5mm, po 10 tys w zasadzie to samo, wiec o scieranolsci nic nie moge pwoiedzec, ale jelsi chodzi o jazde na suchym to bez zastrzezen, cicha, dobrze trzyma .. ogolnie +. Na mokrej nawierzchni, w koleinach, tragedia. Co rusz traci przyczepnosc, przy wyprzedzaniu w okoliach 100-120 km/h wlacza sie kontrola trakcji ... wjechanie w kaluze przy ok 100km/h prawie wyrwalo kierownice z reki :( po przejachaniu tak 400 km w pocie czola wymienilem opony. Teraz moze nie na temat, ale w bardzo podobnych warunkach, Bridgestone ER300 (ten sam rozmiar) trzymaja idealnie tzn. nie ma powyzszych efektow.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Marek

    Rozmiar: 275/40 R19

    Ocena: 4,5

    Jedna z najlepszych opon na rynku. ultra cicha, komfortowa i relatywnie trwała. Proszę nie brać pod uwagę opinii w których wytykana jest głośność,uślizgi auta na zakrętach i temu podobne bzdury. Po prostu trzeba było zacząć od naprawy zawieszenia.Najlepsza nawet opona nie zniweluje złego zachowania samochodu pochodzącego od zużytych amortyzatorów, luzów w zawieszeniu lub niewłaściwej geometrii zawieszenia.

    Podsumowanie: Bardzo dobra opona

    Czy opinia jest pomocna?

  • Andrzej

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 3,9

    Zdecydowanie nie polecam z jednego, jedynego powodu!!! ZąBKOWANIE!!!!!! Tylne opony zużyte 1mm, przednie 3mm. Nowe 8mm. Po przebiegu około 15000 km coraz głośniejsza praca w zakresie od 50km.h do 150. Później nie słychać :-) Przyczyną jest tzw. otwarty bark opony. Michelin Polska twierdzi, że produkuje tak doskonałe opony, że przyczyną są ...... producenci samochodów ze swym tylnym wielowahaczowym zawieszeniem. Ttalna kpina z Klienta. Tak więc życzę im sukcesów podobnych do wyścigu F1 w Indianapolis w tym roku. Niech im pękają prezerwatywy.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Maciek

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,6

    długie przebiegi, cisza, wygoda. Droga, kiepska na mokrym i wilgotnym asfalcie. W sumie na M.Primacy zrobiłem ponad 200000 tys, a średnio wytrzymują do 30000. Sprzedaję jak mają poniżej 5mm. Czas już jednak przesiąść się na coś innego.

    Czy opinia jest pomocna?

  • R-eck

    Rozmiar: 205/50 R16

    Ocena: 3,9

    Dobra opona do ciężkich samochodów i niemieckich autostrad - w Polsce nie nadaje się do użycia. W koleinach człowiek się modli, żeby nie wyrzuciło go na przeciwległy pas - od zaciskania rąk na kierownicy można dostać szczękościsku. Trochę więcej wody i samochód płynie. O piszczeniu przy ruszaniu i buksowaniu po dodaniu gazu nie warto wspominać. Jeśli myślicie, że zyskujecie przynajmniej trwałość, jesteście w błędzie - zużywają się dosyć szybko i nierówno (efekt tarki). Ogólnie - jak za taką cenę to raczej nieporozumienie

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sznapi

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,6

    Opony mogę pochwalić za rewelacyjnie niskie opory toczenia i małą ścieralność. Niestety wadą jest wyraźnie słyszalne nieprzyjemne huczenie przy niskich prędkościach. Od 10 do 80 km/h opony zagłuszają pracę silnika.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mariusz

    Rozmiar: 195/60 R15

    Ocena: 3,9

    Typowo kapelusznicza opona do toczenia się. Opony pochodzą wraz z nowym samochodem, z salonu. O ile na suchej nawierzchni sprawdzają się jako tako, to są wręcz niebezpieczne na mokrej nawierzchni - auto myszkuje i trudno przy dużej prędkości na autostradzie utrzymać kierunek, poza tym duża wrażliwość na aquaplaning. Myślę, że to konsekwencja asymetrycznego bieżnika - takie opony powinny być sprzedawane w wersji na lewą i prawą stronę. Być może lepiej się sprawują w ciężkich limuzynach.

    Czy opinia jest pomocna?

  • magnum

    Rozmiar: 205/60 R15

    Ocena: 4,6

    są ok polecam i nie wierzcie w bajki że opona jest kiepska, jest bardzo dobra tylko nie każdy ma kase żeby ja kupic dlatego ja krytykują, pozdrawiwm krytykantów, zawsze mozna kupic debice.

    Czy opinia jest pomocna?

  • jacor

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,0

    Zawsze żyłem w przeświadczeniu o wyższości Michelin nad innymi markami. Niestety okazuje się, że cena nie świadczy o jakości. Tej klasy opona powinna się wyróżniać. Niestety ma wiele mankamentów takich jak słaba przyczepność przy ruszaniu czy niemożność przekładania tylnych opon na przód. Poprzednio jeździłem na oponach Uniroyal Rain Sport 1 i mogę je polecić z czystym sumieniem każdemu. Na Michałach się zawiodłem i nie kupię więcej opon tej marki. Wezmę sprawdzone Uniroyale.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Jurek Cz.

    Rozmiar: 195/60 R15

    Ocena: 4,4

    Przejechałem 30 tys. km trudno mi ocenić ścieralność opony. Uważam że zużywa się w normie. Latem gdy pada deszcz trzeba uważać na pasach. Poza tymi uwagami OK.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Roman

    Rozmiar: 205/60 R15

    Ocena: 3,9

    Hamowanie na mokrej nawierzchni może zaskoczyć kierowcę, jeżeli wcześniej nie przekonał się o gwaltownym pogorszeniu efektywności hamowania przy zmianie warunków. Poprzednie opony chyba Michelin Economy nie miały aż tak wyraźnie pojawiającej się różnicy.

    Czy opinia jest pomocna?

  • dieselek

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,6

    Opony jako wyposażenie fabryczne. Na suchym super, troszkę śliskie na mokrej nawierzchni. Niestety po 30 tyś (10 miesiecy) zero bieżnika - śmietnik.

    Czy opinia jest pomocna?

  • robert

    Rozmiar:

    Ocena: 3,9

    Wygląd opony jest ok - ale tylko tyle dobrego na temat tej oponki. Nieprawdopodobna ścieralnośc - 80 % swojego dystansu przejechałem na autostradach i starły się jakby to były gumki do ścierania

    Czy opinia jest pomocna?

  • B. Kuros

    Rozmiar: 195/55 R15

    Ocena: 4,6

    Gdyby były troszeczkę tańsze. 10,000 jeszcze nanich zrobię. Są rewelacyjne.Kręte i mokre drogi chorwacji są dobrym testerem tych opon.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Klim Józef

    Rozmiar: 215/65 R15

    Ocena: 3,9

    przy spokojnej jeżdzie i pilnowaniu ciśnienia w ogumieniu jest dlamnie szokiem ażeby na takich oponach można było przejechać tylko 45000 km

    Czy opinia jest pomocna?

  • Krzysiek

    Rozmiar: 195/55 R15

    Ocena: 4,4

    Kupiłem razem z samochodem. Nie mam zastrzeżeń. Opona jest cicha. Pewnie kupie nowe na przednią oś.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Gorbi

    Rozmiar: 215/55 R16

    Ocena: 3,8

    Główne wady to ząbkowanie i szybka ścieralność. Patrząc na cenę katalogową wymagam więcej od tych opon i firmy Michelin.

    Czy opinia jest pomocna?

  • TOLEK

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,5

    SZYBKO SIĘ śCIERA ALE DOBRA OPONA NIEMOŻE BYĆ INNA.ZRESZTą MOC 210 KM TEŻ NIE POMAGA ŻYWOTNOśCI

    Czy opinia jest pomocna?

  • link2jack

    Rozmiar: 215/55 R16

    Ocena: 5,7

    Opone znam z poprzedniego samochodu forda focusa - i smieszy mnie komentarz w ktorym "użytkownik" pisze o tych oponach ze slabo trzymają sie na zakrętach - i nie moge tego potwierdzic - Focusa mialem 2 tygodnie jako samochod zastępczy - dostalem go jak mial 500 km na liczniku wiec nowka - i swietnie trzymal sie drogi i znając michelina jako producenta opon o najwiekszej wytrzymałości i o najmniejszych oporach toczenia napewno neguje wypowiedz ze opony szybko sie scierają!! Teraz mam je w C5 i swietnie sie spisują. Zuzycie po 10 kkm - praktycznie zerowe. Minus jest jeden - na sniegu są fatalne - abs i esp w uzyciu non stop. Na sniegu lepiej sie spisują 7 letnie kormorany u brata w samochodzie. Ogolnie polecam - choc jesli bede zmieniał to pewnie juz na wyższy model. Ale z pewnością to bedzie MICHELIN - nie ma lepszej opony niz michelin...

    Czy opinia jest pomocna?

  • atoz

    Rozmiar: 195/55 R15

    Ocena: 5,5

    opny kupione wraz z samochodem, ale jest to typowy michelin... chociaż nie bo na mokro jest równie dobry, a nie powinien:D, wraz z 7 calowymi felgami były niewzruszone na suchym, teraz na węższej feldze zyskały na komforcie. przejechany dystans oczywiście zamiennie z zimówkami i jeśli w przyszłym sezonie kupie nowe opony to tylko ze względu na wiek aktualnie posiadanych, bo sam bieżnik ciągle ok. opony lepsze od danlopa sp 01 i o lata świetlne lepsze od conti comfort plus (wszystkie do h) generalnie micheliny przez cały czas jeżdzą równo, a conti po początkowo wspaniałym zachowaniu szybko traciły swoje właściwości. kolejny zakup raczej nie wchodzi w rachubę - ta oponka ma już nowzego brata, ale same michały mimo wysokiej ceny - chętnie

    Czy opinia jest pomocna?

  • Krzysiek "długi"

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,4

    Jezdziłem na różnych oponach z "wyższej półki" m. in. Good year, Bridgestone, Continental i Michelin. Zdecydowanie plecam te opony. Jak się zachowuje na suchej nawierzchni można się było spodziewać że będzie dobrże, ale zaskoczyło mnie zachowanie na mokrej nawierzchni - bardzo pozytywnie. Dla mnie przy napędzie na cztery koła po prostu rewelacja. trzymanie w zakrętach na suchej czy mokrej nawierzchni nie robiło żadnej różnicy i w dodatku komfort pod względem hałasu. Obecnie opony zdarłem do maksimum i powiem ze pod koniec bieżnik leciał po zewnętrznych stronach opony a na śliskij nawierzchni już nie spisywała się tak jak wcześniej. Ale dlatego że przyszedł czas na nie. Wymieniam zdecydowanie na ten sam typ opon.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Barka 46

    Rozmiar: 195/60 R15

    Ocena: 5,2

    Michelin, tylko wyłącznie michelinki, osobiście jestem zdania, że nie ma lepszych opon od nich.Dlaczego, otóż mam hondę civic z 2005 r.przejechałem na nich 90.000 km, jeżdżę do tej pory, ale mam zamiar je wymienić z uwagi na wiek.Są drogie, chyba już ich nie kupię / a szkoda/.Wrócę do polskich opon,które są równiez dobre.Honda jest moim ju 6 samochodem, miałem lanosa 1,6 o mocy 106KM i jezdziłem na Dębicy furio bez jakichkolwiek niemiłych niespodzianek.Cudze chwalicie a swojego nie znacie.Polskie opony są naprawdę dobre i nie mają się czego wstydzić.

    Podsumowanie: opony rewelacyjne

    Czy opinia jest pomocna?

  • Paweł

    Rozmiar:

    Ocena: 5,5

    Oryginalnym wyposażeniem opon mojego pojazdu był dunlop. Nawet nie mam zamiaru wspominac różnicy zachowana na drodze, komfortu jazdy i co najwazniejsze bezpieczenstwa jakie odczuwam w uzytkowaniu opon pilot primacy michelin. Dunlopy zdjalem po 40 tys. przebiegu - po prostu sie skonczyly! obecnie przejechalem na w/w michelinie 60 tys. i maja po 4 mm bieznika - byc moze dojezdze do konca sezonu letniego - jeszcze 20 tys. spokojnie. Kupujac opony Pilot primacy roznica w cenie z Dunlopem byla: 50 pln/szt. Mowiac krotko : wg mnie ten Michelin jest opona najlepsza do uzytkowania i co za tym idzie najtańszą w przebiegu, o bezpieczeństwie nie wspomnę - gdyż nie da sie tego zmierzyć. Polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • Wojcieszyn

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,3

    Gumy swietne. Bardzo ciche (w kazdym zakresie predkosci) i swietnie trzymajace w zakretach na suchym i przy hamowaniu. Przy hamowaniu na mokrym tez bardzo dobre oponki, ale w zakretach na mokrym potrafily (oczywiscie jak sie przesadzilo) zgubic przyczepnosc ale robily to bez ostrzezenia. Oponki troszke nerwowe (przy hamowaniu na nierownym myszkowaly - teraz przesiadlem sie na sportcontact2 i one duzo spokojniejsze sa). Opony bardzo godne polecenia kupilbym je ponownie gdyby nie to ze po 50 tys zostalo 2 mm bieznika - troszke za szybko jak na moj gust i opony za prawie 400 zlotych za sztuke.

    Czy opinia jest pomocna?

  • tomaszx

    Rozmiar: 225/60 R16

    Ocena: 5,5

    Czytam to co wypisujecie w polu komentarze: - do brysko: kolego jak ma ci sie opona trzymac w zakretach i przy szybszej jezdzie i auto jest niestabilne skoro masz wybite amortyzatory lub luzy w zawieszeniu (raczej to 1) sam napisales ze opony po ekspolatacji zostaly wyzabkowane (to taki juz ostateczny objaw zuzycia amorow - one juz dawno byly do wymiany - na pewno opony szybko polecialy ) - do krzysiek "dlugi" napisales ze pod koniec opony polecialy ci "po krawedziach " a nie przyszlo ci do glowy zeby dopompowac do nich powietrze? (objaw zbyt niskiego cisnienia) ja mam taka opone w wersji gigant 225/60r16 (a wiec wysoka - jak to mowia ma duzo miesa;) nie ma problemow z kraweznikami) ogolny pozytw (ciche i auto jest stabilne choc opony te zalozylem tylko na tylnej osi lekko zuzyte (wiec nie mam ich od nowosci) na przodzie inna marka ale opony fabrycznie nowe i nieco nizsze 225/55 (dopiero zalozone) wiec moja opinia nie jest miarodajna

    Czy opinia jest pomocna?

  • Arek

    Rozmiar: 215/60 R16

    Ocena: 5,6

    Na razie zbyt dużo km nie zrobiłem na tych oponach, ale różnicę można odczuć, dobry komfort i cicho. Poprzednio jeździłem na Continental sport Contakt 2. Na pewno jest ciszej i są mniejsze opory toczenia. Continenental dobrze trzymały się drogi, ale było znacznie głośniej i gorszy komfort jazdy oraz szybko się ścierały.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Misiek_Welnowiec

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,2

    Cisza i komfort, jazda na tych oponkach to czysta przyjemnosc. Mialem ostre hamowanie przy 130 km/h na prostej drodze. Piekna pogoda, slepy tirowiec nagle zjechal na moj pas. Nacisnalem gwaltownie na hamulec, a auto prawie w miejscu stanelo. Wszystko OK. opony na medal. Polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • zadowolony :)

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 5,3

    Opony bardzo dobre na suchą jak i mokrą nawierzchnię do szybszego wchodzenia w zakręty, kupiłem na nowym aucie więc były od nowości, przejechane 15 tyś km i trochę za dużo mięsa brakuje, ale jak na bardzo agresywną jazdę to każda opona długo nie wytrzyma. Oczywiście polecam, następne wypróbuje Toyo T1R.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Kinek

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 3,2

    Witam. Opona na suchej nawierzchni jest ok. Dobrze się prowadzi nawet po koleinach, bardzo dobra przyczepność nawet przy szybkiej i ostrej jeździe, dobrze trzyma w zakrętach, ciężko wyprowadzić ją z równowagi - nie udało mi się (nawet celowo sprawdzając na parkingu) doprowadzić do sytuacji, w której systemy stabilizacji toru jazdy musiały by ingerować. Przy odpowiednim ciśnieniu nawet w mieście na dziurach jest bardzo dobrze. Niestety sytuacja tragicznie się zmienia na mokrej nawierzchni ! Opona jest tragiczna na wodzie!. Przejechanie po kałuży przy prędkości 80 km/h podnosi poziom adrenaliny! Na koleinach wypełnionych wodą jest tak jak bym jechał na slikach! Ten bieżnik w ogóle nie odprowadza wody z kolein! Masakra! i to nie przy jakichś kosmicznych prędkościach tylko już przy 80 km/h Szok! Nigdy więcej tej opony. Niestety nie ma ujemnych punktów, bo tak bym ją ocenił na -5. Kumpel który jeździ C5 potwierdził mi to zjawisko. Wymieniam te opony mimo tego, że przejechałem na nich dopiero 7000 km. Wracam do Nokiana "Z".

    Czy opinia jest pomocna?

  • Jakub

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 3,0

    Opony jako nowe są całkiem niezłe - średnia półka. Problemy zaczynają się gdy opony są lekko zużyte. W drugim sezonie można spodziewać się problemów. Opony zaczynają bardzo buczeć - dźwięk jak zużytego łożyska. Założone na przednią oś powodują wielkie wibracje na kierownicy. Moje nie były wyząbkowane, ścierały się prawidłowo. Być może problemem był oplot. Teraz profilaktycznie unikam opon, które mają Primacy w nazwie, a najlepiej wszystkiego co wyprodukował Michelin.

    Podsumowanie: Nigdy więcej tego modelu

    Czy opinia jest pomocna?

  • Michal

    Rozmiar: 205/60 R15

    Ocena: 5,0

    opony bardzo ciche i komfortowe. po przejechaniu ponad 30 tys. km stan bieznika niezly (jeszcze ze dwa sezony da rade na nich przejechac). przesiadlem sie na nie w polowie marca i pare razy zlapal mnie lod - o dziwo opony dawaly rade. wode i blotko znosily lepiej niz zimowki Barum - po zmianie z zimowek na letnie Michelin czulem sie bezpieczniej (przynajmniej na mokrej i blotnej nawierzchni). cena wysoka ale opony godne polecenia.

    Czy opinia jest pomocna?

  • brysko

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 2,8

    Jak tylko odebrałem samochód poczytałem troche o tych oponach. Opinie różne, ale przeważająco dobre więc na wstępie byłem zadowolony. Po przejechaniu 20 000 km mogę powiedzieć zdecydowanie - totalna tandeta. Na suchej nawierzchni przy jeździe na wprost lub delikatnych łukach opona trzyma całkiem dobrze. Zdecydowanie gorzej jest przy szybszej jeździe i w ostrzejszych zakrętach - ta opona w ogóle nie trzyma się drogi ! Auto niedość, że jest mało stabilne, bo opona miękka, to jeszcze do tego opony ślizgają się przez co traci się całkowicie tor jazdy. Na mokrym jeszcze gorzej. A nawet pełen dramat. Opona w ogóle nie ma przyczepności w zakretach i podczas hamowania. Naprawdę trzeba mocno uważać aby nie spowodować kolizji czy wypadku. ścieralność też in minus. Po przejechaniu 20000km zostało mi 1,5-2 mm do ograniczników czyli opony są praktycznie łyse. Do tego wyząbkowały się więc nie da się ich dobrze wyważyć. Nigdy wcześniej nie miałem takiego przypadku by po jednym sezonie wyrzucić opony do kosza na śmieci a jeździłem na różnych np. Uniroyal Rallye 550, Continental ContiPremium, Barum Bravura. Jedyny plus, to poziom hałasu i opory toczenia. Opona stosunkowo cicha zarówno na suchym jak i na morkym. Następny zakup, to zdecydowanie nie będzie to Michelin.

    Czy opinia jest pomocna?

  • pawel

    Rozmiar: 225/55 R16

    Ocena: 5,2

    oponki ciche, bardzo dobrze trzymaja w zakretach, poprzednio mialem pirelli p6000 i w zakretach piszczaly. Na mokrym tez jest bardzo dobrze. Jezdze szybko i agresywnie:) i te oponki sprawdzaja sie swietnie. Pewnie jest to tez kwestia duzej wagi auta (1700kg). Polepszyl sie tez komfort jazdy, sa jakby troszke bardziej miekkie i na pewno cichsze.

    Czy opinia jest pomocna?

  • fluks

    Rozmiar: 225/55 R16

    Ocena: 4,4

    Fantsyczna oponka. trzyma jak przyklejiona. Troche rwie na mokrym, ale ogólnie do przeżycia. Akwaplaning nie istnieje. Po 55 tysiacach prawie nie widać zużycia (fakt, że co 7500 - 10000 km badana jest geomatria, jak to w Garbusach, potrafi się rozjechać). Idą do nowego właściciela z samochodem na Węgry, rozjeżdżać tamtejsze drogi.:)

    Czy opinia jest pomocna?

  • dejvi

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,1

    Opona całkiem niezła. Prawie się nie ściera. Mam je na tylnej osi od 60 tyś a przede mną jeździł na nich poprzedni właściciel i ciągle daleko im do końca. Mają niestety pewien mankament. Nie trzymają na mokrym. Przez te opony wyleciałem z zakrętu na mokrym przy 90 km/h. Z przodu mam continentale które jadą po mokrym jak po szynach.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Olgierd

    Rozmiar: 205/60 R15

    Ocena: 3,2

    Opona jest po prostu denna. Niestety odziedziczyłem je z autem po poprzednim właścicielu. Wracając do właściwości trakcyjnych: 1) Na suchym, o ile jest jeszcze w miarę chłodno, to opona jako tako się sprawuje, chociaż często zdarza mi się przymus korygowania toru jazdy. Opona się po prostu uślizguje i bardzo słabo trzyma na zakrętach. Gdy błyśnie mocniej słońce i asfalt jest rozgrzany, na tych gumach nie da się po prostu normalnie jeździć. Samochód po prostu pływa, a przy szybkim pokonywaniu zakrętów potrafi uślizgiwać się niemal jak na mydle. ESP włącza się często. 2) Na mokrym - bardzo słabo odprowadza wodę, często można być niemile zaskoczonym po wjechaniu w kałużę. Jeździłem do tej pory na Dunlopach SP 9000 Sport; Uniroyalach RainSport i Nokianach V i są to opony o jedną albo nawet dwie klasy lepsze! Sorry, Michelin mnie po prostu zawiódł.

    Czy opinia jest pomocna?

  • ZZ

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 3,4

    Wiec kupielm ta opone bo polecil mi ja sprzedawca, nie ma w niej nic dobrego, jest dobra tylko dla osob jezdzacych spokojnie po autostradzie i tutaj koniec. Polecam Michelin Pilot Sport SP2 to jest dobra opona ale nie Primacy HP ktora jest przestarzala konstrukcja. A dla przecietncyh uzytkowników najlepsza bedzie Continental Contac 2. Co w Primacy jest nie tak, komponent jest twardy, przy ostrym pokonywaniu zakretu bedziecie czuc ze opona sie uslizguje i zadnego pisku przy tym, wiele naciec w biezniku opony moze daja dobre rezultaty w hamowaniu w testach ale drastycznie obnizaja jakosc prowadzenia na prostej. Twarda budowa opony majaca zapewnic niskie zuzycie paliwa i twardy komponent majacy zapewnic trwalosc sprawiaja ze jest bardzo glosna. Posiada w sobie jakis magiczny dodatek ktory sprawia ze dobrze hamuje na mokrej nawierzchni. Zdecydowanie polecam Continental Contact 2 w tej klasie.

    Czy opinia jest pomocna?

  • TAKAWA

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,4

    Opony bardzo dobre, bardzo dobrze zachowuja sie na suchym i nieźle na mokrym. Ponadto sa ciche i komfortowe. Co do trwalości to przy normalnej jezdzie zrobilem na nich 50 tys i jest jeszcze jakies 3 mm bieżnika. W sumie wszystko ok ale za ta cene to chyba nie warto, sa oponki tansze i wcale nie gorsze:)

    Czy opinia jest pomocna?

  • Piotr

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,9

    Auto kupiłem na tych oponkach i o dziwo zgodnie z wpisami serwisowymi mają około 44 tyś. przebiegu i jeszcze nadają się do jazdy. Pokonywanie zakrętów i kolein z wodą to na tych oponach przyjemność ale niestety cena jest wysoka (500zł/szt). Jednak dla osób o sportowym zacięciu muszę je gorąco polecić.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Heniek

    Rozmiar: 225/55 R17

    Ocena: 3,7

    podstawowa wada to bardzo szybkie zużycie opony przy bardzo spokojnym stylu jazdy (jeżdzi kobieta, auto automat). Dość podatna na aqaplaning. na suchej ok. choć dla mnie za miękka. Komfort dobry. Ze względu na ponadprzeciętne szybkie zużycie raczej nie polecam przynajmniej do ciężkiego dużego vana.

    Czy opinia jest pomocna?

  • bbiek@op.pl

    Rozmiar:

    Ocena: 3,6

    Opony Michelin są zdecydowanie przereklamowane i nie warte swojej ceny. Na suchym każda opona trzyma się dobrze, problem Michelina pojawia się wówczas, kiedy jest mokro i trzeba autem zrobić coś nagłego (hamowanie, skręt, itp). Wtedy można się zdziwić bo są to opony nieprzewidywalne. Oczywiście nie ma opon idealnych, ale trzeba wiedzieć, że opony o 100 % droższe są tylko o kilka procent lepsze. Nie są to moje pierwsze Micheliny. Za każdy razem kupowałem je jako nowe wraz z nowym autem.

    Czy opinia jest pomocna?

  • honeker

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,6

    Rewelacyjne opony - znakomita przyczepność na każdej nawierzchni i przy każdej pogodzie - jak lubisz poszaleć na zakrętach to sa idealne, poprzednio miałem Continetal Sport Contact 2 i są porównywalne na suchej nawierzchni, ale te Continentale na deszczu nie dawały rady...

    Czy opinia jest pomocna?

  • colso

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,9

    Bardzo dobre opony, po 80 tys km jeszcze 1.7 mm bieżnika. Podczas deszczu 150 km/h i jadą jak po szynach. Bardzo ciche na suchej nawierzchni. Niektórzy tu wypisują że się szybko ścierają, bo jak ktoś rusza spod świateł z piskiem opon i szleje na ręcznym to czemu tu się dziwic.

    Czy opinia jest pomocna?

  • piono

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,1

    Fantastyczne opony, doskonałe czucie auta, świetnie trzymają się w szybko pokonywanych zakrętach - zamieniłem na Dunlopy... i niestety to już nie to samo. W poprzednim aucie tez jeździłem na Michelinach i moje odczucia były takie same.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Szoi

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 5,0

    Oponka świetnie się zachowuje na suchym i na mokrym, przy wjeździe w koleinę nie szarpie kierownicą, nawet przy większej prędkości. Mam wrażenie że są dość "sztywne" nie tłuka na dziurach jak poprzednie Fuldy w tym samym rozmiarze.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sebastian

    Rozmiar: 205/50 R16

    Ocena: 5,6

    opony rewelacja zwłaszcza na mokrym, mam porownanie co innych markowych opon i te wygrywaja bezdyskusyjnie, niestety cos za cos i szybko sie scieraja, ale w zamian za to idealna przyczepnosc, czytalem opinie niektorych poprzednikow i mysle, ze to pisza z firmy konkurencyjnej albo taxiarze co kupuja opony z bieznikiem 3 mm

    Czy opinia jest pomocna?

  • michAL

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 2,4

    Opona jak opona za ta cene slaba jakośc. Więc czego można było się spodziewac? Ale jej wycie i szum przy najechaniu na nierówności lub jazda po tłuszku bitumicznym to koszmar, nadają sie tylko do weekendowych aut na niemieckie drogi

    Czy opinia jest pomocna?

  • kierowca 328

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,7

    Na początku witam wszystkich kierowców. Opona idealna na suche i mokre nawierzchnie. Założyłem opony conti i porażka. Samochód zaczął pływać w koleinach czego wcześniej nie było na PILOTACH. Polecam Micheliny z czystym sumieniem....

    Czy opinia jest pomocna?

  • adam_b4

    Rozmiar: 195/55 R15

    Ocena: 5,5

    Bardzo dobre opony na każde warunki, trochę gorsze na mokrym, ale tylko trochę. Komfort jazdy bardzo dobry. Przebieg rewelacja ponad 150.000 km. W Astrze też miałem Michelin tylko Energy i przebiegi sięgały 120.000 km. Polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • mito

    Rozmiar:

    Ocena: 5,4

    Znakomita opona. Jeżdżę już 5 lat na tych samych oponach i jestem bardzo zadowolony. Jeśli ktoś ceni sobie komfort, ciszę wewnątrz samochodu i pewność prowadzenia przy rozsądnie dużych prędkościach - gorąco polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

Oferta

Ceny i rozmiary Michelin PILOT PRIMACY

Nazwa opony: Rozmiar: Indeksy: Cena: Ilość:
Etykieta UE

Etykieta opony Michelin PILOT PRIMACY:

E C 72 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin PILOT PRIMACY

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa do serwisu

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę z wymianą
    w serwisie partnerskim Oponeo

  • Zarezerwuj

    wymianę opon
    po złożeniu zamówienia

  • Wymień

    opony w wybranym
    serwisie