Menu
Kup
795 / szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin PILOT ALPIN PA3

< Przejdź do listy opon 245/45 R17

certyfikowany sprzedawca
opon Michelin
W tej chwili model dostępny tylko w rozmiarze 245/45 R17 99 V za 795zł

Wcześniej1 237 zł

795 / szt.
Kup

Transport GRATIS

Dostawa 4-5 dni roboczych

14 dnina zwrot

Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
99 = max 775 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Homologacja:
Mercedes
Etykieta UE:
C E 73dB szczegóły
  • Opis produktu
  • Opinie
  • Oferta
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opis produktu

Michelin PILOT ALPIN PA3

Prezentowana opona posiada symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake). Oznacza to, że spełnia wymagania Unii Europejskiej dotyczące opon zimowych. Symbol jest przyznawany po dokładnym przetestowaniu danego modelu pod kątem przyczepności na śniegu.

Michelin PILOT ALPIN PA3 to zimowa opona klasy premium stworzona z myślą o samochodach osobowych cechujących się wysokimi osiągami. Model wyposażono w asymetryczny wzór bieżnika, dzięki któremu doskonale sprawdza się ona zarówno na suchej, jak również na mokrej nawierzchni.

Oponę stworzono na bazie nowoczesnej mieszanki gumowej opracowanej z użyciem technologii Helio Compound. Podczas procesu jej produkcji zastąpiono szkodliwe węglowodory aromatyzowane składnikami naturalnymi. W efekcie model jest bardziej przyjazny środowisku i cechuje się doskonałą elastycznością w ekstremalnie niskich temperaturach. Pozytywnie wpływa to na przyczepność i poprawę bezpieczeństwa jazdy. Dzięki obniżeniu wagi mieszanki, inżynierom udało się zredukować opory toczenia, co doprowadziło do zmniejszenia zużycia paliwa. Bieżnik opony pokryto dwoma rodzajami nacięć lamelkowych - nacięcia VG zapewniają stabilność prowadzenia, doskonałą przyczepność oraz odpowiadają za skrócenie drogi hamowania na śliskich nawierzchniach. Drugi typ lameli (VTS) utrzymuje sztywność bieżnika, co przekłada się na lepszą stabilność trakcji. Zoptymalizowana konstrukcja opony pozwala na uzyskanie lepszej przyczepności bocznej podczas pokonywania zakrętów i wykonywania gwałtownych manewrów. Michelin PILOT ALPIN PA3 to także lepsza i szybsza komunikacja na linii kierownica-opona. Model spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców, którzy od ogumienia oczekują niezawodności, najwyższych parametrów i komfortu jazdy.


Michelin

Michelin to francuska firma, która należy do światowych liderów branży oponiarskiej. W ofercie przedsiębiorstwa znajdują się opony do samochodów osobowych, ciężarowych, 4x4, retro, wyścigowych, motocykli, rowerów, samolotów i maszyn przemysłowych. Michelin specjalizuje się w wytwarzaniu ogumienia klasy premium cechującego się doskonałą jakością i maksymalnymi osiągami. W skład koncernu wchodzą takie marki, jak: BF Goodrich, Kleber, Taurus, Riken, Warrior, Kormoran, Tigar, Saimtyre, Recamic i Euromaster. Firma powstała w 1889 roku, a jej siedziba mieście się we Clermont-Ferrand we Francji.

Michelin Manufacturer of the year
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Opinie
25 osób wystawiło ocenę
  • 6 6 osób
  • 5 13 osób
  • 4 4 osoby
  • 3 1 osoba
  • 2 0 osób
  • 1 1 osoba
Ocena łączna: 4,9 25 opinii Opona Godna polecenia
  • Sucha nawierzchnia: 5,0
  • Mokra nawierzchnia: 5,1
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 4,7
76% użytkowników poleca tę oponę
76%

Informacje o oponie zbierane są od 4681 dni. W tym czasie zebraliśmy 25 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 334000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Michelin PILOT ALPIN PA3

    grizz
    Rozmiar:

    Ocena: 5,1

    Opona znakomita jesli chodzi o duze predkosci na autostradzie. Czesto jade za granica i naprawde super odprowadza wode i dobrze sie zachowuje na blocie posniegowym.Jesli mam znalesc minusa to musze powiedziec ze mieszkając w zakopanym nie maiałem zadnych problemów z przyczepnoscią lecz jak czasami sie jedzie gdzies w górskie trasy to opona jednak nie wystarcza. Dla mieszkanców okolic zakopanego bym ją nie polecił z powodu dziurawych drug i wiecznej nieoscniezonej drogi. Dla tych warunkuch nadaje sie jednak konkretna opona z konkretnym bieznikiem. Polecam ją jednak dla kierowców pokonujących duze odległosci, znakomicie sie sprawdza i ma niskie zuzycie

    Podsumowanie: na trasie nie ma lepszej

    Czy opinia jest pomocna?

  • daniel stargard
    Rozmiar: 215/55 R17

    Ocena: 4,9

    Opona dość dobra, cicha, dobra na błoto pośniegowe, idealna na autostrade zarówno w deszczu jak i na suchej nawierzchni. Jest to jednak opona bardzo delikatna - dwa razy w dziure i opona podarta - do wywalenia. Raczej na lepsze drogi. Na śniegu poprawna, na lód-jeszcze nie ma takiej opony na rynku.

    Podsumowanie: Opona poprawna,idealna na równe,mokre powierzchnie-autostrada,ekspresówki,w terenie już nie.

    Czy opinia jest pomocna?

  • r
    Rozmiar: 215/50 R17

    Ocena: 5,3

    Dobrze trzyma się drogi zarówno na suchym jak i mokrym. Na błotku i śniegu też OK. Świetna w warunkach zimowych na autostradzie, ale w górach też spokojnie daje radę. Natomiast uważam, że ściera się trochę za szybko. Już drugi sezon był zancząco gorszy od pierwszego - zwłaszcza na śniegu. Każdorazowo po ok.15 tys w sezonie. 2 sezony na oponkę to trochę mało przy jej cenie. Ale trudno.

    Podsumowanie: jedyny mankament to ścieralność :-(

    Czy opinia jest pomocna?

  • f1r27
    Rozmiar: 225/40 R18

    Ocena: 4,7

    Michelin zdecydowanie tworzy opony, które prezentują wysoki poziom. Nie zawsze pierwsze w testach PA3 trzymają się jednak w czołówce. Bezpieczne, wytrzymałe, niezawodne. Polecam

    Podsumowanie: Michelin jest klasą samą w sobie

    Czy opinia jest pomocna?

  • OLO 36
    Rozmiar: 225/55 R17

    Ocena: 4,7

    Opona jest świetna, ale tylko na suchej nawierzchni. Na mokrym jest poprawna. Jak spadł śnieg i zrobiło się ślisko to poczułem się nieswojo. Szczególnie przy mokrym brejowatym śniegu. Już po przejechaniu przez ośnieżone osiedle widać było marna trakcję. Dziwne bo opona nie jest tania i marka znakomita. W poprzenim aucie miałem letnie Micheliny (rewelacja!). W zimie jeździłem na Fuldach, mimo niższej klasy i ceny były lepsze! Przetestowałem PA3 na pustym placu pod hipermarketem. Jada z prędkością 30-35 km/h po okręgu ok. 25 m średnicy - auto wyjeżdżało jakieś 3-4 m w bok. Na Fuldach w tych samych warunkach było to max. 1 m. Fakt samochody były inne. W Fuldy był obuty Mondeo IV. W Micheliny Citroen C5 III. Ale...

    Podsumowanie: Dobre ale do łagodnej jazdy

    Czy opinia jest pomocna?

  • maniek042
    Rozmiar: 215/55 R17

    Ocena: 4,1

    Kupilem nowki 215/55r17 i moge powiedziec ze sa to opony raczej do spokojnej jazdy. Jakos nie jezdze specjalnie agrsywnie (zima na tych oponach jest to niemozliwe) a zdarza sie ze ASR daje znac o sobie szczególnie na mokrej nawierzchni nie wspominajac o ruszaniu na sniegu. Przy hamowaniu ABS też lubi się załączyć, a auto mam sprawne technicznie 100% i bezwypadkowe. Opona raczej nie nadaje sie do mocniejszych samochodow tak jak opisuje to producent. Opona natomiast dobrze trzyma sie w zakretach i dobrze amortyzuje, w kopnym śniegu średnio daje rade. Teraz kupilem MICHELIN ALPIN A4 zobaczymy co są warte. Do mocniejszych aut polecił bym zdecydowanie coś innego.

    Podsumowanie: Ogolnie opona ok. ale do spokojnej jazdy

    Czy opinia jest pomocna?

  • Marcin
    Rozmiar: 215/55 R17

    Ocena: 4,7

    Nie będę pisał czy i jak opona sprawuje się w warunkach zimowych, bo w tym segmencie cenowym i przy normalnej jeździe nie ma między producentami tak wielkiej różnicy (piszę o jeździe zgodnej z przepisami :) ). Napiszę natomiast, że jeżeli chodzi o komfort jazdy opona nie ma sobie równych. Jest cichutka a ponadto niesamowicie tłumi wszelkie nierówności. Minus - ciężko już jest ją kupić, a PA4 ma zmieniony skład i na pewno straci komfort poprzedniczki.

    Podsumowanie: Komfort przedewszystkim

    Czy opinia jest pomocna?

  • Rubicon
    Rozmiar: 215/65 R17

    Ocena: 4,2

    Mam poprzednią oponę Pilot Alpin A2 na E class i starsza wersja jest niestety lepsza od A3. Problem leży chyba w tym "słonecznikowym" komponencie dodanym do A3.Na mrozie pozwala to może zachowac większą elastyczność, ale... Opona po prostu jest "śliska" na suchym.

    Czy opinia jest pomocna?

  • ma773uss0
    Rozmiar: 235/55 R17

    Ocena: 6,0

    świetne opony, samochód trzyma się jak przyklejony. Test ataku zimy na początku roku przeszły w 100% Warto dopłacić do wersji XL - nie widać śladów zużycia.

    Czy opinia jest pomocna?

  • MONDA¦
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 6,0

    jeśli znajdziesz jakieś wady tej opony - to prawdopodobnie nie znasz się na oponach! są super!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Jarek
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 6,0

    Część ocen oczywiście na wyrost. Po założeniu napiszę więcej szczegółów.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Atyn
    Rozmiar: 235/45 R18

    Ocena: 4,7

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Prawidłowo sie trzyma, całkiem cicha, można pojechać szybciej. Cena wysoka jak na takie osiągi - są do wyboru tańsze odpowiedniki które są co najmniej tak dobre jak ta.

    Podsumowanie: Opona całkiem w porządku.

    Czy opinia jest pomocna?

  • d
    Rozmiar: 215/50 R17

    Ocena: 5,2

    Nie najgorsza oponka. Lepsza niż moje poprzednie Dunlopy Sport

    Czy opinia jest pomocna?

  • malkontent
    Rozmiar: 235/55 R17

    Ocena: 4,3

    Wczesniej w A6 jeździłem na Michelinach PA2 z indexem do 210 km/h i niestety tamte były lepsze:( Mój zakup w tym przypadku determinował index do 240 km/h bo ostatnio zimy w Polsce raczej bez sniegu i chciałem cieszyć się prędkościami jednak te oponki w 350 konnym aucie raczej średnio się spisują moze przez te XL hamowanie na śniegu raczej przecietne, na suchej lecz wieczorami lekko wilgotnej drodze na małych rondach się ślizgaja i to przy małej predkości. Opony są zapewne kompromisem maksymalnej predkości i jakości uwarunkowanej budową opony dla większych szybkości ścieralność trudno mi ocenić bo zrobiłem dopiero kilka tysięcy km, stłuczki nie było, ale wynika to raczej z umiarkowanej i ostrożnej jazdy zimą bo wariować jednak na nich trudno. Reasumując jak ktos bedzie jeździł na nich spokojnie to pewnie zdadzą swój egzamin, amatorom mocnych wrazeń jednak poszukanie czegoś innego.

    Czy opinia jest pomocna?

  • arti
    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 6,0

    wszystko co najlepsze z michelina

    Podsumowanie: tylko michelin

    Czy opinia jest pomocna?

  • czarek
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,7

    Oponki naprawdę super!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Darek
    Rozmiar: 225/45 R18

    Ocena: 4,3

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Dobre opony, sprawdzają się w okresie jesienno-zimowym.

    Podsumowanie: Dobre opony

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mundi
    Rozmiar: 285/40 R19

    Ocena: 5,1

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Polecam - bardzo dobry stosunek jakości do ceny

    Podsumowanie: Polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • DAWID
    Rozmiar: 245/45 R17

    Ocena: 4,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Całkiem przyjemne opony.

    Czy opinia jest pomocna?

Ilość opinii na stronie:

Oferta

Ceny i rozmiary Michelin PILOT ALPIN PA3

Nazwa opony: Rozmiar: Indeksy: Cena: Ilość:
245/45 R17 99 V 795 zł Wcześniej 1 237 zł Kup
Etykieta UE

Etykieta opony Michelin PILOT ALPIN PA3:

C E 73 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin PILOT ALPIN PA3

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

    Większość naszych produktów możemy dostarczyć do serwisu
    w Twoim sąsiedztwie.

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

    Jeżeli dokonasz zakupu do godziny 14:00, montaż możesz umówić już na następny dzień.

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!

    Wystarczy, że pojawisz się w umówionym terminie, a specjaliści zamontują je w atrakcyjnej cenie!

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
United Kingdom