Testy opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3:
2018:
test ACE/GTÜ
w rozmiarze w rozmiarze 235/45 R18;
nota: polecana;
2018:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze w rozmiarze 225/45 R17;
nota: polecana;
2017:
test Auto Bild
w rozmiarze w rozmiarze 235/35 R19;
nota: wzorowa;
(3. miejsce).
2017:
test Auto Bild
w rozmiarze w rozmiarze 245/40 R18;
nota: wzorowa;
(2. miejsce).
2017:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze w rozmiarze 245/45 R18;
nota: dobra;
2017:
test Sport Auto
w rozmiarze w rozmiarze 225/40 R18;
nota: polecana;
(2. miejsce).
2017:
test Auto Bild
w rozmiarze w rozmiarze 225/50 R17;
nota: dobra;
2017:
test Auto Bild Sportcars
w rozmiarze w rozmiarze 235/35 R19;
nota: wzorowa;
(3. miejsce).
2017:
test Auto Bild Allrad
w rozmiarze w rozmiarze 235/50 R18;
nota: wzorowa;
(1. miejsce).
2016:
test Sport Auto
w rozmiarze w rozmiarze 235/40 R18;
nota: szczególnie polecana;
(1. miejsce).
2016:
test Auto Zeitung
w rozmiarze w rozmiarze 225/45 R17;
nota: szczególnie polecana;
(2. miejsce).
2016:
test GTÜ
w rozmiarze w rozmiarze 225/45 R17;
nota: polecana;
(2. miejsce).
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to nowoczesny model, który pojawił się na rynku jako następca opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Ten starszy produkt przez lata był uznawany za jedną z najlepszych opon do mocniejszych samochodów. Nowy przynosi jeszcze wyższe osiągi – lepszą przyczepność, krótszą drogę hamowania, większą odporność na zużycie i mniejsze spalanie paliwa.
Model Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 został wyposażony w asymetryczny bieżnik, który oferuje doskonałą stabilność podczas manewrowania i sprawnie odprowadza wodę. W oponie znalazła zastosowanie technologia Active Braking, która skraca drogę hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 zostały wyprodukowane w oparciu o nowatorską mieszankę Grip Booster. To dzięki niej utrzymanie stabilności podczas dynamicznej jazdy jest łatwiejsze niż zwykle.
Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 posiadają specjalnie usztywnioną i wzmocnioną konstrukcję. Korzyści z takiego rozwiązania jest kilka: poprawione osiągi na zakrętach, wolniejsze zużycie bieżnika i mniejsze spalanie paliwa.
Warto wiedzieć, że badnia TÜV wykazały krótszą drogę hamowania Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 w porównaniu do opon o podobnym charakterze, ale konkurencyjnych marek. Na mokrej nawierzchni było to 2,6 m krócej, a na suchej 1,3 m.
Model Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 jest fabrycznie montowany w samochodzie Chevrolet Camaro na rynku amerykańskim.
Goodyear to amerykański koncern oponiarski zaliczany do jednego z liderów branży. Firma ma ponad 100-letnie doświadczenie w produkcji i rozwoju opon. Jej wkład w rozwój motoryzacji jest bardzo duży. Z roku na rok firma wprowadza nowe technologie do swoich produktów poprawiając bezpieczeństwo ruchu drogowego. Co ciekawe, opony Goodyear trafiły nawet na księżyc!