Testy opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3:
2018:
test ACE/GTÜ
w rozmiarze 235/45 R18;
nota: polecana;
2018:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze 225/45 R17;
nota: polecana;
2017:
test Auto Bild
w rozmiarze 235/35 R19;
nota: wzorowa;
(3. miejsce).
2017:
test Auto Bild
w rozmiarze 245/40 R18;
nota: wzorowa;
(2. miejsce).
2017:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze 245/45 R18;
nota: dobra;
2017:
test Sport Auto
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: polecana;
(2. miejsce).
2017:
test Auto Bild
w rozmiarze 225/50 R17;
nota: dobra;
2017:
test Auto Bild Sportcars
w rozmiarze 235/35 R19;
nota: wzorowa;
(3. miejsce).
2017:
test Auto Bild Allrad
w rozmiarze 235/50 R18;
nota: wzorowa;
(1. miejsce).
2016:
test Sport Auto
w rozmiarze 235/40 R18;
nota: szczególnie polecana;
(1. miejsce).
2016:
test Auto Zeitung
w rozmiarze 225/45 R17;
nota: szczególnie polecana;
(2. miejsce).
2016:
test GTÜ
w rozmiarze 225/45 R17;
nota: polecana;
(2. miejsce).
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to następca jednej z najlepszych i najbardziej popularnych opon do mocnych samochodów, czyli modelu Eagle F1 Asymmetric 2. Kilka lat badań i testów doprowadziło do stworzenia modelu, który jeszcze lepiej przenosi moc auta na drogę. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to sportowe osiągi i niezapomniane wrażenia z jazdy.
Dlaczego warto wybrać tę oponę? Po pierwsze, model zapewnia krótszą drogę hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Technologia Active Braking umożliwia szybsze zatrzymanie pojazdu niezależnie od panujących warunków.
Po drugie, opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 zostały wyprodukowane w oparciu o nowatorską mieszankę Grip Booster. To dzięki niej trzymanie się drogi podczas szybszej jazdy staje się bezproblemowe.
Po trzecie, precyzyjne prowadzenie i odporność na zużycie. Opona posiada nowoczesną, wzmocnioną budowę. Niesie to ze sobą szereg korzyści takich, jak poprawione osiągi na zakrętach, wolniejsze zużycie bieżnika i wolniejsze spalanie paliwa. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 łączy w sobie wszystkie cechy, jakich oczekują posiadacze samochodów o dużej mocy i sportowym charakterze. Z tym modelem będziesz podróżował bezpiecznie i bezproblemowo przez długi czas.
Model Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 jest fabrycznie montowany w samochodzie Chevrolet Camaro na rynku amerykańskim.
Warto wiedzieć, że badania TÜV wykazały krótszą drogę hamowania Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 w porównaniu do opon o podobnym charakterze, ale konkurencyjnych marek. Na mokrej nawierzchni było to 2,6 m krócej, a na suchej 1,3 m.
Goodyear to amerykański producent należący do grona największych na świecie. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1898 roku i od tego czasu ma bardzo duży wkład w rozwój motoryzacji i technologii produkcji opon. Opony Goodyear pojawiły się nawet na księżycu! Inżynierowie Goodyeara należą do najlepszych w swojej branży. Opracowane przez nich technologie podnoszą bezpieczeństwo jazdy samochodem na całym świecie. Opony Goodyear są zaliczane do klasy premium i bardzo często nagradzane w testach. Można śmiało powiedzieć, że to jedne z najlepszych opon na świecie.
Opona letnia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 245/45 R18.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 17 do 22 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości
Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi
300 km/h.
Opona posiada indeks nośności
100 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi
800 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: A (opory toczenia), B (przyczepność na mokrej nawierzchni), B 70 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
-
posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
-
posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).