Opony Goodyear
Popularne rozmiary:
Goodyear 215/75 R16Goodyear 265/65 R17 Rozwiń listę rozmiarów Zwiń listę rozmiarów
Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon GoodyearLogo Goodyear
Wybierz opony Goodyear
na sezon letni:

JEDŹ 50% DALEJ

dzięki oponom EfficientGrip Performance 2*
  • Zwiększone przebiegi (bez kompromisu dla osiągów).
  • Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach
  • Zwiększona stabilność podczas zakrętów.
* Test wewnętrzny. W porównaniu z modelem EfficientGrip Performance. Rozmiar testowanej opony: 205/55 R16 91V; Samochód testowy: VW Golf 7; Lokalizacja: otwarte drogi w Luksemburgu i Francji.

ŚWIETNE HAMOWANIE

na mokrej nawierzchni
  • Krótsza droga hamowania na suchych i mokrych nawierzchniach.
  • Precyzyjna transmisja mocy dla doskonałego prowadzenia na suchej nawierzchni.
Dowiedz się więcej
o oponach całorocznych Goodyear:

DOSKONAŁE PROWADZENIE

w każdych warunkach atmosferycznych
  • Poprawiona przyczepność dla lepszego prowadzenia na śniegu.
  • Krótsze hamowanie i lepsze prowadzenie na suchej drodze.
  • Odporność na aquaplaning w całym cyklu użytkowania opony.

Rodzina opon z sukcesami

Vector 4Seasons – najczęściej
nagradzane w testach

IKONA POWRACA

Opony Goodyear w motorsporcie

W sezonie 2019-20 Goodyear wybrał europejskie i międzynarodowe wyścigi samochodowe jako pierwszy krok w kierunku powrotu do ścigania się w mistrzostwach świata. Firma Goodyear opracowała nową gamę opon na mistrzostwa świata w wyścigach długodystansowych FIA (FIA World Endurance Championship, WEC), w tym 24-godzinny Le Mans, w czasie których opony będą walczyć o zwycięstwo w kategorii LMP2 w roku 2020.

Czerpiąc z naszych wyścigowych tradycji, mogliśmy wykorzystać całe nasze doświadczenie uzyskane na torach wyścigowych, by stworzyć nową generację opon o wysokich osiągach, do jazdy na torze i drodze.

Goodyear SuperSport Goodyear SuperSport R Goodyear SuperSport RS
Opona zainspirowana motorsportem, zapewniająca doskonałą przyczepność i prowadzenie na suchych drogach.
Sprawdź
Goodyear SuperSport Goodyear SuperSport R Goodyear SuperSport RS
Wyjątkowa przyczepność i precyzja prowadzenia na suchej nawierzchni, zarówno podczas jazdy na torze, jak i na zwykłych drogach.
Sprawdź
Goodyear SuperSport Goodyear SuperSport R Goodyear SuperSport RS
Opona przystosowana do jazdy na torze, która charakteryzuje się fantastycznymi osiągami na suchej trasie.
Sprawdź

Dlaczego warto wybrać opony Goodyear

Innowacyjne technologie

Nieustannie wprowadzamy nowe innowacje. Nigdy nie spoczywamy na laurach. Nowe odkrycia prowadzą do powstania nowych technologii i nowych produktów, które zapewniają naszym klientom lepsze wrażenia z jazdy. Poznaj niektóre z naszych nowatorskich pomysłów:

Opona koncepcyjna

Goodyear Eagle 360

Goodyear Eagle-360 to nasza wizja opony przyszłości. Wygląda zupełnie inaczej niż dzisiejsze opony… to kula! Unikalny kształt gwarantuje najwyższą zwrotność, bezpieczeństwo i dopasowanie dla pojazdów autonomicznych.

Opona koncepcyjna

Goodyear Aero

Goodyear Aero to opona koncepcyjna typu „dwa w jednym” opracowana z myślą o autonomicznych, latających pojazdach przyszłości – może posłużyć jako tradycyjna opona do poruszania się po drogach oraz „śmigło” podczas lotu w przestworzach.

Jeśli tylko powstaną odpowiednie pojazdy, opona Aero zapewni podróżującym możliwość płynnego lądowania na drodze i wzbijania się w powietrze.

Technologia

Goodyear SealTech

SealTech automatycznie uszczelnia uszkodzenia opony w strefie bieżnika o średnicy do 5 mm. Dzięki temu kierowcy mogą kontynuować drogę bez konieczności natychmiastowego zatrzymania się i wymiany opony na poboczu drogi.

Rekomendacje niezależnych testów

Nasze opony letnie, zimowe i całoroczne są nie tylko innowacyjne, lecz także wysoko oceniane w testach ekspertów.

To jakość, na której możesz polegać: W ciągu ostatnich lat letnie, zimowe i całoroczne opony marki Goodyear były testowane przez niezależne europejskie magazyny motoryzacyjne i we wszystkich osiągnęły znakomite rezultaty.

Historia Marki

Goodyear retro logo
Miniatura Charlesa Goodyeara 1898 Na pamiątkę Charlesa Goodyeara

Frank Seiberling zakłada spółkę Goodyear Tire & Rubber Company

Pierwsza w historii wymienialna opona 1904 Pierwsza w historii wymienialna opona
Opony do Forda model T 1908 Opony
do legendarnego Forda Model T
Opona Lifeguard 1934 Opona LifeGUARD
Jeep Willys opony Goodyear 1945 Jeep Willys wyposażony w opony Goodyear
Rekord prędkości lądowej na oponach Goodyear 1965 Rekord prędkości lądowej 600 Mph na naszych oponach
Opony Goodyear na Księżycu 1971 Opony Goodyear pierwsze na księżycu
Opony Goodyear do samolotów komercyjnych 1985 Pierwsze opony radialne do samolotów komercyjnych
Dębica częścią Goodyeara 1995 DĘBICA CZĘŚCIĄ GOODYEARA

Goodyear Tire & Ruber Company został inwestorem strategicznym spółki Stomil Dębica S.A.

Seria zwycięstw w F1 1997 Seria zwycięstw
w f1
Centrum Logistyczne w Tarnowie 2000 Centrum logistyczne
w tarnowie
Opona Goodyear run on flat 2005 Wprowadzamy na rynek oponę Runonflat
Opona redukująca zużycie paliwa 2009 Opona redukująca
zużycie paliwa
Opony z pianką dźwiękochłonną 2014 Opony z pianką
Dźwiękochłonną
Opona koncepcyjna Oxygene 2018 Opona koncepcyjna oxygene
Powrót Goodyeara do motorsportu 2019 Powrót
do motorsportu

Po dwóch dekadach przerwy,
Goodyear znowu na torze!

Opona EfficientGrip Performance 2 2020 Nowa opona
EfficientGrip Performance 2

Opony Goodyear opinie

W wyborze odpowiedniego modelu pomóc mogą opinie o oponach Goodyear. Sprawdź co na ich temat sądzą nasi klienci, którzy mieli okazję przetestować ich zachowanie na drodze, ekonomię oraz komfort jazdy.

  • Tomasz 6,0

    Goodyear Efficientgrip Performance 2

    Bardzo dobre i zrównoważone opony! Na dobrą opinię nie było łatwo zasłużyć, bo poprzedni komplet to Milchelin Pilot Sport 4. Zmienił się teraz charakter wykorzystywania samochodu, stąd wybór padł na opony tym razem bardziej touringowe. Ale touringowe tylko z modelu, bo pewności na suchym dodaje im wersja którą kupiłem - po pierwsze z rantem ochronnym felgi, co przy tym rozmiarze jest już rzadkością, a po drugie celowo wybrałem indeks prędkości Y (300 km/h) ze względu na wzmocniony oplot i faktycznie opona nie kładzie się tak mocno w zakrętach, jak mogłoby się wydawać że będzie po przesiadce z Pilot Sport 4 - są tylko trochę mniej responsywne, ale za to zdecydowanie bardziej komfortowe. Więcej > Natomiast na mokrym - rewelacja - jednak najprostsze rozwiązanie, czyli 4 regularne szerokie rowki odprowadzające wodę, bez żadnych udziwnień w modelu bieżnika robi robotę, nawet podczas szybkiej jazdy autostradą w ulewie! Gorąco polecam jako touringowy kompromis do zróżnicowanej jazdy!
  • Wojtek 6,0

    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

    Tragedia! Opony popsuły moje zawieszenie!! Tyle może żartów. Opony Goodyear Eagle F1 trzymają tak dobrze, że moje auto nigdy nie hamowało, ani nie skręcało tak ostro. Poprzednie opony nie wycisnęły z tego zawieszenia aż takich potów. Na mokrym też są świetne. Czuję się dużo pewniej i bezpieczniej. Polecam. Więcej >
  • LZ 5,5

    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

    Bardzo dobre opony dla auta przednionapędowego dysponującego ponad 270 KM na ośkę. Nigdy ne zawiodła świetnie trzyma się drogi prostej i w zakrętach. Jedyny minus to głośne toczenie się w zimnych warunkach przez pierwsze kilkaset metrów, wraz z rozgrzaniem następuje cisza. Kupiłem drugi komplet po oryginałach fabrycznych. Więcej >
  • KamilK 5,0

    Goodyear Efficientgrip Performance

    Poprzednie opony to Dunlop Sport Maxx. Pierwsze wrażenie po zmianie - jak CICHO! Drugie wrażenie - jakie te opony są NIESTABILNE! No właśnie... MINUSY: opony mają miękkie boczki, które "pracują" podczas jazdy, przez co samochód "chodzi na boki" (być może wyczuwalne jest to tylko w oponie o wysokim profilu, jak moje). Wrażenie jest takie, jakby w zawieszeniu pojawiła się cienka żelowa warstwa umożliwiająca ruchy poziome karoserii, i to przodu i tyłu zupełnie niezależnie. Irytujące. Po zmianie opon jechałem autostradą przy silnym wietrze bocznym. Byłem wściekły na opony, bo samochód "pływał", jak kajak na rzece. Trasę, którą dzień wcześniej przejechałem spokojnie z prędkością 160 km/h (na Więcej > starych i mocno zużytych oponach), teraz musiałem pokonywać z prędkością max 130 km/h mocno trzymając kierownicę. Po pierwszych 500 km opony chciałem odsprzedać za pół ceny, wyrzucić, cokolwiek, i zamienić na inne. Zająłem się jednak innymi sprawami i tak się nie stało. Jeździłem sporo po mieście i... zacząłem doceniać zalety opon. PLUSY: opona jest bardzo CICHA. Nigdy nie jeździłem na tak cichych oponach. Nawet zimowe, miękkie Continentale są głośniejsze. Opona jest bardzo KOMFORTOWA i znakomicie tłumi nierówności na drodze (to pewnie zasługa miękkich boków opony). Pęknięcia asfaltu czy studzienki wcześniej przeszkadzające w jeździe, teraz są ledwo wyczuwalne. Do tego opony bardzo dobrze trzymają się na mokrej nawierzchni (na suchej również, ale to nie tak wielki wyczyn), zapewniając naprawdę krótką drogę hamowania. Podsumowując - opona komfortowa a nie sportowa. Jeśli ktoś jeździ szybko - nie brać. Jeśli woli spokojną jazdę - brać. Ja uznałem, że więcej czasu spędzam na miejskich jezdniach (z torowiskami, studzienkami, spękaniami), więc komfort ma większe znaczenie, niż duże prędkości na trasie. Choć początkowo opon chciałem się czym prędzej pozbyć, teraz (po trzech miesiącach użytkowania i 7 tys. przejechanych kilometrów) wybrałbym je ponownie (no, może o niższym profilu na większą felgę). W sumie, odpowiada mi ten kompromis. ...I jeszcze... Kupione opony zostały wyprodukowane w Niemczech, co zaskoczyło wulkanizatora. Są równiusieńkie i bardzo łatwo było wyważyć koła. Opony zamówiłem z dostawą do wulkanizatora i montażem. To była dobra decyzja. Dostawa była błyskawiczna i tak też przebiegł montaż (zakład wulkanizacyjny przy wjeździe do Pucka). Polecam.