Menu
Popularne rozmiary:
Goodyear 205/55 R16Goodyear 195/65 R15Goodyear 225/45 R17Goodyear 175/65 R14Goodyear 185/65 R15 Rozwiń listę rozmiarów Zwiń listę rozmiarów
Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon Goodyear
Wybierz opony Goodyear
na sezon letni:

JEDŹ 50% DALEJ

dzięki oponom EfficientGrip Performance 2*
  • Zwiększone przebiegi (bez kompromisu dla osiągów).
  • Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach
  • Zwiększona stabilność podczas zakrętów.
* Test wewnętrzny. W porównaniu z modelem EfficientGrip Performance. Rozmiar testowanej opony: 205/55 R16 91V; Samochód testowy: VW Golf 7; Lokalizacja: otwarte drogi w Luksemburgu i Francji.

ŚWIETNE HAMOWANIE

na mokrej nawierzchni
  • Krótsza droga hamowania na suchych i mokrych nawierzchniach.
  • Precyzyjna transmisja mocy dla doskonałego prowadzenia na suchej nawierzchni.
Dowiedz się więcej
o oponach całorocznych Goodyear:

DOSKONAŁE PROWADZENIE

w każdych warunkach atmosferycznych
  • Poprawiona przyczepność dla lepszego prowadzenia na śniegu.
  • Krótsze hamowanie i lepsze prowadzenie na suchej drodze.
  • Odporność na aquaplaning w całym cyklu użytkowania opony.

Rodzina opon z sukcesami

Vector 4Seasons – najczęściej
nagradzane w testach

IKONA POWRACA

Opony Goodyear w motorsporcie

W sezonie 2019-20 Goodyear wybrał europejskie i międzynarodowe wyścigi samochodowe jako pierwszy krok w kierunku powrotu do ścigania się w mistrzostwach świata. Firma Goodyear opracowała nową gamę opon na mistrzostwa świata w wyścigach długodystansowych FIA (FIA World Endurance Championship, WEC), w tym 24-godzinny Le Mans, w czasie których opony będą walczyć o zwycięstwo w kategorii LMP2 w roku 2020.

Czerpiąc z naszych wyścigowych tradycji, mogliśmy wykorzystać całe nasze doświadczenie uzyskane na torach wyścigowych, by stworzyć nową generację opon o wysokich osiągach, do jazdy na torze i drodze.

Opona zainspirowana motorsportem, zapewniająca doskonałą przyczepność i prowadzenie na suchych drogach.
Sprawdź
Wyjątkowa przyczepność i precyzja prowadzenia na suchej nawierzchni, zarówno podczas jazdy na torze, jak i na zwykłych drogach.
Sprawdź
Opona przystosowana do jazdy na torze, która charakteryzuje się fantastycznymi osiągami na suchej trasie.
Sprawdź

Dlaczego warto wybrać opony Goodyear

Innowacyjne technologie

Nieustannie wprowadzamy nowe innowacje. Nigdy nie spoczywamy na laurach. Nowe odkrycia prowadzą do powstania nowych technologii i nowych produktów, które zapewniają naszym klientom lepsze wrażenia z jazdy. Poznaj niektóre z naszych nowatorskich pomysłów:

Opona koncepcyjna

Goodyear Eagle 360

Goodyear Eagle-360 to nasza wizja opony przyszłości. Wygląda zupełnie inaczej niż dzisiejsze opony… to kula! Unikalny kształt gwarantuje najwyższą zwrotność, bezpieczeństwo i dopasowanie dla pojazdów autonomicznych.

Opona koncepcyjna

Goodyear Aero

Goodyear Aero to opona koncepcyjna typu „dwa w jednym” opracowana z myślą o autonomicznych, latających pojazdach przyszłości – może posłużyć jako tradycyjna opona do poruszania się po drogach oraz „śmigło” podczas lotu w przestworzach.

Jeśli tylko powstaną odpowiednie pojazdy, opona Aero zapewni podróżującym możliwość płynnego lądowania na drodze i wzbijania się w powietrze.

Technologia

Goodyear SealTech

SealTech automatycznie uszczelnia uszkodzenia opony w strefie bieżnika o średnicy do 5 mm. Dzięki temu kierowcy mogą kontynuować drogę bez konieczności natychmiastowego zatrzymania się i wymiany opony na poboczu drogi.

Rekomendacje niezależnych testów

Nasze opony letnie, zimowe i całoroczne są nie tylko innowacyjne, lecz także wysoko oceniane w testach ekspertów.

To jakość, na której możesz polegać: W ciągu ostatnich lat letnie, zimowe i całoroczne opony marki Goodyear były testowane przez niezależne europejskie magazyny motoryzacyjne i we wszystkich osiągnęły znakomite rezultaty.

Historia Marki

1898 Na pamiątkę Charlesa Goodyeara

Frank Seiberling zakłada spółkę Goodyear Tire & Rubber Company

1904 Pierwsza w historii wymienialna opona
1908 Opony
do legendarnego Forda Model T
1934 Opona LifeGUARD
1945 Jeep Willys wyposażony w opony Goodyear
1965 Rekord prędkości lądowej 600 Mph na naszych oponach
1971 Opony Goodyear pierwsze na księżycu
1985 Pierwsze opony radialne do samolotów komercyjnych
1995 DĘBICA CZĘŚCIĄ GOODYEARA

Goodyear Tire & Ruber Company został inwestorem strategicznym spółki Stomil Dębica S.A.

1997 Seria zwycięstw
w f1
2000 Centrum logistyczne
w tarnowie
2005 Wprowadzamy na rynek oponę Runonflat
2009 Opona redukująca
zużycie paliwa
2014 Opony z pianką
Dźwiękochłonną
2018 Opona koncepcyjna oxygene
2019 Powrót
do motorsportu

Po dwóch dekadach przerwy,
Goodyear znowu na torze!

2020 Nowa opona
EfficientGrip Performance 2

Opony Goodyear opinie

W wyborze odpowiedniego modelu pomóc mogą opinie o oponach Goodyear. Sprawdź co na ich temat sądzą nasi klienci, którzy mieli okazję przetestować ich zachowanie na drodze, ekonomię oraz komfort jazdy.

  • xlord 4,4

    Goodyear EAGLE UG GW3

    Opony przede wszystkim swietnie trzymaja sie na lodzie, tzn. pozwalaja na kontrole toru jazdy, a nie tak jak przy oponach roznych innych producentow ja sobie, a samochod sobie. Oczywiscie zeby nikt nie pomyslal, ze nie slizgaja sie, ale przy rozsadniej jezdzie czuje sie, ze ma sie panowanie nad autem. Na sniegu rowniez dobrze sie spisuja, ale co do warunkow sniegowych, wszystkie moje dotychczasowe zimowki byly trafione w dziesiatke. Jedynym mankamentem jest dosc znaczna halasliwosc powyzej 120 km/h. Na trasie kiedy jest sucho wydaja spod siebie dosc meczacy odglos chrobotania, a wolalbym, zeby to byl raczej narastajacy szum. Przy wolniejszej jezdzie wrazenia sluchowe niegorsze niz letnich Więcej > Dunlopow Sport.
  • Łukasz 4,1

    Goodyear UG PERFORMANCE

    Niechętnie przesiadłem się z Nokianów i nie żałuję. Opona wybitna. Trakcja mojej Subaru Imprezy WRX na tych gumach poprawiła się od zmiany o 200%. Auto prowadzi się stabilnie i przewidywalnie. Nokiany trzymały dobrze na prostej, na śniegu, ale gdy auto traciło przyczepność trzeba było walczyć by odzyskało trakcję. Na Ultra Grip Performance uślizg jest przewidywalny i banalny do opanowania. To samo tyczy się hamowania na mokrym, ta opona przerabia na szmaty wszystko co dotychczas miałem na mojej imprezie. A miałem sporo dobrych opon zawsze klasy premium. Micheliny Alpin, Continentale, Toyo a ostatnio Nokiany nie umywają się do tych GoodYearów. Polecam. Więcej >
  • Cinek_22 4,9

    Goodyear ULTRA GRIP 5

    Miałem możliwość jazdy swoim autem na 3 modelach opon zimowych, ale ULTRA GRIP 5 jest najlepsza do pojazdu o masie i powierzchni nośnej zbliżonej do VOYAGERA. Nigdy, nie miałem problemów z trakcją w zimie, zarówno na śniegu kopnym, błocie pośniegowym jak i zmrożonej skorupie śnieżnej. Tam gdzie mniejsze osobówki musiały użyć łańcuchów, chrysler szedł jak przecinak. ALE, gdy przychodzą w okresie zimowym słoneczne (ciepłe) dni, trzeba pamiętać by agresywne prowadzenie z częstym ostrym, miejskim hamowaniem pozostawić dla letnich gumek. UG 5 szybko się ścierają podczas szaleństw, warto przyoszczędzić lamelki, odwdzięczą się z nawiązką. Więcej >
  • Arnie 5,4

    Goodyear ULTRA GRIP 6

    Cóż jedna z najlepszych opon zimowych w swojej cenie... zwłaszcza, że kupiłem ją po wejsciu kolejnego modelu UG7;-) Komplet moich UG6-600zł(!) W tej a nawet wyższej do 200zł za sztuke cięzko znaleźc coś lepszego. Niesamowicie pewnie prowadzi sie na mokrym, nie ma mowy o pływaniu etc. Na śniegu chociaz nie było go tej zimy zbyt wiele, jest super - pewne prowadzenie w sniegu, blocie i wodzie czyli po naszych zimowych drogach. Żadko wpada w poślizg, własciwie tylko w naprawde awaryjnych sytuacjach przy hamowaniu na mokrym asfalcie. Przy skręcaniu na mokrym równiez trzeba zachowac uwage w ciasnych zakrętach ale tam trzeba po prostu dostosowac prędkośc innego wyjscia nie ma... przynajmniej na Więcej > tak wysokim profilu trzeba zapomniec o sportowej jezdzie na mokrych zakrętach. Prowadzenie na autostradzie nawet w ulewny deszcz wydaje sie byc bezproblemowe, przy wyzszych prędkosciach 120+ słychac juz raczej szum powietrza a nie opobnnki które są ciche. Musze dodac, ze sa miękkie i bardzo dobrze tłumią drobne nierównosci, czuc sporą roznice w porównaniu do moich poprzednich kleberów... O wyglądzie nie musze pisac, to widac a scieralnosc jest w normie zwlaszcza ze zimye mamy coraz krótszą prędzej sie zestarzeja niz zetrą;-)
Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
United Kingdom