793 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin CrossClimate 2 215/55 R17 98 W XL

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 1 108

793 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 09:26

Dostawa GRATIS

Dostawa 10 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
98 = max 750 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
B B B 71 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin CrossClimate 2

4,7 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,5/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
99%
99% klientów poleca tę oponę
4622 ocen
  • 5
    3543
  • 4
    1034
  • 3
    40
  • 2
    3
  • 1
    2
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
928 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
4622 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 59743000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 4622 z 4622 opinii

    215/55 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Zanim kupiłem te opony, to miałem mieszane uczucia, co do całorocznych. Po wymianie opon doznałem bardzo miłego i pozytywnego zaskoczenia. Po przejechaniu od ich założenia ok. 4 tys. km zdążyłem je przetestować i wypadły bardzo dobrze na każdej nawierzchni, czy mokrej, czy suchej. W grudniu był 1-dniowy atak zimy i miałem okazję pojeździć na nich po śniegu i miałem takie wrażenie, jakbym jeździł na zwykłych zimówkach. Co do jazdy i dźwięku wydawanego przez opony to nie widzę, żeby one hałasowały tak bardzo jak to niektórzy się upierają. Na przyszły raz jak będę opony wymieniał to po raz kolejny na takie same, bo po przetestowaniu ich nabrałem do nich zaufania no i cena atrakcyjna. Polecam wszystkim. Polecam tę oponę Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    VW T-Roc Crossover I 1.5 TSI (110kW) (150KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    kristofix1

    4 miesiące temu
  • 215/55 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Długo się zastanawiałem nad wyborem. Mając do wyboru opony zimowe, a w następstwie letnie czy opony wielosezonowe. Wybór trochę ze względów ekonomicznych padł na wielosezonowe i jestem mile zaskoczony tą oponą. Miałem już okazję pojeździć i na suchym i na mokrym, a teraz także i na śniegu. Opony bardzo ciche. Na mokrym i suchym asfalcie zachowanie bardzo pozytywne, ale na śniegu przeszło moje oczekiwania - rewelacja. Wiem co mówię, gdyż mam zimowe Michelin Alpin 6 w drugim podobnym wielkościowo samochodzie. Wielosezonówka lepiej sobie radzi niż zimowa. Trudno doprowadzić przy niej do zadziałania ASR. Rewelacja. Gorąco polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Peugeot 508 SW I FL 2.0 BlueHDi (110kW) (150KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 4

    Bogumił

    rok temu
  • 215/55 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony użytkuję od sierpnia 2022 czyli około pół roku i jestem realnie bardzo zadowolony. Używałem wcześniej m.in. Pirelli letnie w Superb, a w Octavii Fuldy (zimą) i Pirelli (latem). To moje pierwsze opony wielosezonowe, więc byłem dość niepewny tego zakupu, ale zmęczony sezonowymi zmianami i mając na uwadze niewielkie roczne przebiegi (raczej bliżej 20.000 km) oraz sporadyczne wypady w góry zimą postanowiłem zaryzykować. Mogę szczerze napisać, że opony są idealne do typowej mieszanej jazdy i sprawdzają się zarówno w deszczu, jak i śniegu. Tak jak czytałem w jakiś recenzjach/rankingach na etapie zakupu lepiej nawet sprawdzają się w śniegu niż na mokrej nawierzchni (z którą też jest bardzo dobrze porównując nawet opony letnie). Akurat w tym sezonie zima zaskoczyła drogowców kilka razy i miałem możliwość przetestowania ich w trudnych warunkach śnieżnych w okolicach Warszawy i na trasie. Mam wrażenie, że w ostatnich miesiącach częściej poruszam się po mokrej nawierzchni niż suchej i też jest wszystko ok. Ani razu nie poczułem żeby pojawiły się jakieś problemy/poślizgi spowodowane przez opony. Czuję, że niezależnie od warunków samochód jedzie stabilnie i dobrze trzyma się drogi, a to jest najważniejsze szczególnie, że lubię czasem dodać gazu. Podsumowując oceniłbym jazdę na nich na suchej nawierzchni na 5+, mokrej nawierzchni na 5+, a na śniegu na 6. Głośność 5- chociaż ciężko ją jednoznacznie ocenić w 2.0 TDI, jeżdżąc głównie w warunkach miejskich lub na trasie przy względnie wysokich prędkościach, gdzie raczej słychać wszystko poza oponami. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Skoda Superb Kombi III 2.0 TDI (110kW) (150KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Bart

    rok temu
  • 215/55 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Długo wahałem się przed przejściem na opony całoroczne, bo z jednej strony wygoda, ale z drugiej pewnie jakiś kompromis względem opon sezonowych, szczególnie najlepszych, a zawsze starałem się kupować takie, które zwyciężały w testach. Ale nie żałuję. Jeżdżę na razie kilka tygodni na tych oponach i miałem okazję je przetestować w warunkach przejściowych (w temperaturach tak gdzieś 7-18 stopni) i spisywały się rewelacyjnie. Były nieznacznie głośniejsze od moich dotychczasowych letnich opon Continental, ale chyba nawet odczułem różnicę in plus w trzymaniu się drogi. Od kilku dni mam okazję jeździć w trudnych warunkach zimowych, na zaśnieżonych drogach w temperaturze ok. -5 stopni, i również jestem zaskoczony na plus względem dotychczasowych zimowych Continentali, które miały wprawdzie jeszcze dobry bieżnik, ale były już dość stare (8 lat). Być może nowe, topowe zimowe opony sprawowałyby się jeszcze lepiej, ale mnie te całoroczne Micheliny w zupełności wystarczają do pewnej i bezpiecznej jazdy na zaśnieżonych drogach. Czekam jeszcze na test w warunkach letnich upałów. Uważam, że warto kupić te opony. Z tego co widzę, zwyciężają w większości testów. Przekonało mnie również to, że używa ich w prywatnym samochodzie mój doradca serwisowy w salonie, a jest to człowiek, który zna się na samochodach. Moje doświadczenie po przesiadce z 8-letnich opon zimowych przekonuje mnie, że bezpieczniej jest jeździć na oponach całorocznych i wymieniać je np. co około 5 lat, niż żyłować nawet topowe opony sezonowe do 8-10 lat. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Nissan Juke SUV I FL 1.6 DIG-T 4x4 (140kW) (190KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Tomasz

    4 miesiące temu
  • 215/55 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Są to moje pierwsze całoroczne opony. Miałem pewne obawy zakładając je do 200 konnego samochodu, którym robie 40 tys rocznie, ale szybko okazało się, że niesłusznie. Miałem już okazję sprawdzić je w upale, deszczu i śniegu - w każdych warunkach po prostu rewelacja. Samochód praktycznie cały czas jest przyklejony do drogi, na śniegu radzą sobie nawet lepiej od opon zimowych ze średniej półki! Na oponach zrobiłem już 15 tys. km i nie widać żadnych śladów zużycia. Opony tak bardzo mnie uwiodły, że parę miesięcy później kupiłem kolejny komplet do samochodu narzeczonej :) POLECAM każdemu! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    VW Passat Variant B8 2.0 TSI (162kW) (221KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Adam Larysz

    rok temu
Opis produktu
Opis produktu

Michelin CrossClimate 2

Testy opony Michelin CrossClimate 2:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
Auto Bild 235/55 R17 wzorowa 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
ACE/ARBÖ/GTÜ 205/55 R17 szczególnie polecana 1
Auto Bild 195/55 R16 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Bild Allrad 215/65 R17 dobra 2
Auto Bild 225/50 R17 zadowalająca -
Skala not: najwyższa najniższa
NOWOŚĆ MICHELIN CROSSCLIMATE 2
ekspert w kategorii opon całorocznych[1].

Michelin Crossclimate 2

MICHELIN CROSSCLIMATE 2

Opona Michelin Crossclimate 2
Doświadczaj bezpieczeństwa przez cały rok w każdych warunkach pogodowych i najlepszych, długotrwałych osiągów na śniegu[2][3] z MICHELIN CROSSCLIMATE 2, ekspertem w kategorii opon całorocznych[1].

Ciesz się długotrwałą mobilnością przy każdej pogodzie dzięki MICHELIN CROSSCLIMATE 2, ekspertowi w katagorii opon całorocznych[1]. Dzięki wysokim osiągom w zakresie hamowania i przyczepności na śniegu[2][3], najlepszym osiągom hamowania na suchej nawierzchni[5] i znakomitym osiągom na mokrej nawierzchni i śniegu przy dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4] opona zapewnia większe bezpieczeństwo i oszczędność paliwa w porównaniu do swojej bestsellerowej poprzedniczki[1][9] . Koniec z sezonową zmianą opon. Czuj się pewnie, nie daj się zaskoczyć warunkom atmosferycznym i oszczędzaj czas z tą oponą całoroczną.

  • Ekspert w kategorii opon całorocznych[1]: bezpieczna jazda na każdej drodze i przy każdej pogodzie
  • Najlepsza w zakresie hamowania i trakcji na śniegu[2][3]
  • Nr 1 w zakresie osiągów na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni przy dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4]
  • Lider w zakresie hamowania na suchej drodze[5]
  • Trwały bieżnik[6]
  • Mniejsze zużycie paliwa[7]
Długotrwałe bezpieczeńtwo niezależnie od pogody Ciesz się długotrwałym bezpieczeństwem niezależnie od pogody.

Bądź mobilny przez cały rok dzięki MICHELIN CROSSCLIMATE 2, całorocznej oponie zaprojektowanej z myślą o długotrwałym bezpieczeństwie. Czołowa pozycja w swojej kategorii w zakresie hamowania na mokrej nawierzchni oraz hamowania i trakcji na śniegu w testach opon o dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4]. Opona posiada technologię P-edge, zwiększającą przyczepność na śniegu. Z kolei technologia MaxTouch Construction maksymalizuje obszar kontaktu opony z podłożem, równomiernie rozkładając na nim siły występujące podczas przyspieszania, hamowania i pokonywania zakrętów, dla większej trwałości opony.

Niższe zużycie paliwa Korzystaj z niższego zużycia paliwa[7].

Zyskaj większą efektywność paliwową[7] porównywalną ze standardami opon letnich klasy premium[8] dzięki oponie całorocznej MICHELIN CROSSCLIMATE 2 o oporze toczenia o 10% niższym od oporu toczenia bestsellerowej poprzedniczki[7][9]. Boki Cool Running maksymalizują efektywność paliwową lub zasięg akumulatora pojazdu elektrycznego poprzez pochłanianie mniejszej energii podczas uginania.

Oszczędzaj czas i pieniądze na sezonowej zmianie opon Oszczędzaj czas i pieniądze na sezonowej zmianie opon.

Zainwestuj w MICHELIN CROSSCLIMATE 2, oponę, która zapewnia wysokie osiągi przez cały rok. Bez konieczności sezonowej zmiany opon, ta opona z certyfikatem zimowym (3PMSF*) zapewnia najlepsze osiągi w zakresie hamowania i trakcji na śniegu[2][3] i zajmuje czołowe pozycje w testach hamowania na suchej[5] i mokrej[4] nawierzchni. Termoadaptacyjna mieszanka bieżnika przystosowuje się do temperatury nawierzchni, a fazowanie V-Ramp klocków bieżnika maksymalizuje kontakt opony z podłożem, zapewniając możliwie najlepsze hamowanie na suchej nawierzchni. Ząbki na krawędziach klocków bieżnika poprawiają trakcję na śniegu, a rowki w kształcie litery V odprowadzają wodę, zapewniając znakomite hamowanie na mokrej nawierzchni.

* 3PMSF: 3 szczyty górskie i płatek śniegu

Zaprojektowana dla ceniących sobie bezpieczeństwo kierowców kompaktowych i średnich SUV-ów, kompaktowych i elektrycznych samochodów osobowych, sedanów i sportowych sedanów.
  • Rzeźba bieżnika w kształcie litery V
  • Mieszanka termoadaptacyjna
  • Fazowanie V-Ramp
  • Ząbki na krawędziach klocków
  • Krawędzie P-edge
  • MaxTouch Construction
  • Boki Cool Running
  • Lamele LEV
OPONY MICHELIN, STWORZONE, BY ZAPEWNIĆ DŁUGOTRWAŁE OSIĄGI

Ponieważ osiągi i bezpieczeństwo są dla Ciebie ważne, Michelin dba, aby trwały jak najdłużej. Michelin gwarantuje wyjątkową trwałość swoich opon oraz długotrwałe osiągi w każdych warunkach. Klienci mogą wykorzystać cały potencjał opon i cieszyć się najwyższymi osiągami do zużycia bieżnika do dopuszczalnego poziomu.

Prezentacja opony
Wspieramy Cię innowacjami. Już od 130 lat
WSPIERAMY CIĘ INNOWACJAMI.
JUŻ OD 130 LAT

Począwszy od roku 1889 Michelin nieprzerwanie przedstawia światu kolejne innowacje, które powstają, by czynić mobilność ludzi i towarów bezpieczniejszą, bardziej wydajną i przyjazną środowisku. Francuski koncern jest nie tylko producentem opon uznawanych często za produkty referencyjne, ale cieszy się także nieposzlakowaną reputacją w świecie sportów motorowych, w branży turystycznej i gastronomicznej. Michelin jest jedną z wiodących światowych marek, która za swój cel przyjęła dawanie wszystkim lepszej drogi do postępu. To fundament misji Michelin.

Zaangażowanie w zrównoważony rozwój
Michelin podejmuje działania mające na celu ograniczenie wpływu działalności koncernu na środowisko naturalne

Michelin nieustannie podnosi osiągi swoich opon w zakresie efektywności paliwowej. Celem Michelin jest nie tylko zmniejszenie wpływu opon na zużycie paliwa, ale także zwiększenie autonomii pojazdów elektrycznych. Redukcja emisji CO2 związanej ze stosowaniem produktów koncernu jest integralną częścią jego strategii rozwoju. Ale jest nią także dążenie do ograniczenia liczby produkowanych opon poprzez przedłużenie ich trwałości przy utrzymaniu osiągów.

W wielu krajach Michelin angażuje się w działania związane ze zbiórką opon trafiających następnie do recyklingu. Poszukiwanie efektywnych i innowacyjnych sposobów odzysku surowców z zużytych opon to również obszar, w który Michelin inwestuje w swoich ośrodkach badawczo-rozwojowych. Materiały pozyskiwane z zużytych opon MICHELIN są moga byc ponownie wykorzystywane do produkcji nowych opon, mas bitumicznych bądź stanowią paliwo w kotłowniach i zakładach.

(1) Równowaga osiągów potwierdzonych w testach przeprowadzonych w 2020 i 2021 r. w zakresie hamowania na suchej nawierzchni, hamowania na mokrej nawierzchni opon nowych i na pewnym poziomie zużycia, hamowania na śniegu opon nowych i na pewnym poziomie zużycia, trakcji na śniegu opon nowych i na pewnym poziomie zużycia, oporu toczenia, trwałości - patrz szczegółowe informacji o testach w notach prawnych 2, 3, 4, 5, 6, 7 - w 9 testach MICHELIN CrossClimate 2 zajęła 6 czołowych miejsc.

(2) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021) testów hamowania na śniegu od 30 km/h do 10 km/h opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości 2 mm w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% - zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 95% - zużycie: 88,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 92,4% - zużycie: 70,9%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 99,5% - zużycie: 96,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 97,6% - zużycie: 94,1%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 81,9% - zużycie: 77,0%).

(3) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021) testów trakcji na śniegu opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości 2 mm (zużycie) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% - zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 95,1% - zużycie: 87,5%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 84,6% - zużycie: 65,2%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 95,6% - zużycie: 91,9%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 94,6% - zużycie: 90,6%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 72,0% - zużycie: 54,2%).

(4) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (październik 2020-kwiecień 2021) testów hamowania na mokrej nawierzchni od 80 km/h do 20 km/h opon nowych i o dopuszczalnym poziomie zużycia („dopuszczalny poziom zużycia” oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EKG ONZ (ECE R30r03f)) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% - zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 98,2% - zużycie: 101,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 103,2% - zużycie: 99,5%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 94,9% - zużycie: 96,1%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 95% - zużycie: 93,5%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 96,7% - zużycie: 89%).

(5) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021) od 100 km/h do 0 km/h opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate 2 (100%), MICHELIN CrossClimate + (96,2%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (98,1%), CONTINENTAL AllSeasonContact (92,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (89,9%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (89,4%).​​

(6) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (grudzień 2020) testów trwałości opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (100%), CONTINENTAL AllSeasonContact (100,8%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (108,4%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (69,7%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (96,9%). Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 14460 km z ekstrapolacją wyników do zużycia bieżnika do 1,6 mm.

(7) Testy oporu toczenia przeprowadzone na maszynie przez Applus Idiada na zlecenie Michelin (sierpień 2020). Porównanie opon MICHELIN CrossClimate2 (7,30 kg/t) i MICHELIN CrossClimate + (8,20 kg/t) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL. Ekoodpowiedzialna jazda zależy w głównej mierze od stylu prowadzenia, pojazdu i ciśnienia w oponach.

(8) Opona MICHELIN CrossClimate 2 posiada klasę B oporu toczenia z europejskich etykiet (na skali A-B-C-E). Jest to porównywalne ze standardem dla opon letnich premium, ponieważ większość z nich posiada klasy B lub wyższą, według Product Tracking – Średni rynek opon letnich Premium w Europie – 2021.

(9) Źródło: Panel Sell Out GFK całorocznych opon osobowych (wszystkich kategorii) - Okres: 01.2020-12.2020. Obszar: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 215/55 R17
17" 1 dostępny wariant
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 1 074

858 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin CrossClimate 2

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste
  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!