254 szt.
Kup
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 496

254 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 4:41 PM
Produkt ogląda 6 osób

Dostawa GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Doręczymy w poniedziałek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
97 = max 730 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2023
Gwarancja:
2 lata od daty sprzedaży szczegóły
Etykieta UE:
C B B 71 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Montaż
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Imperial All Season Driver

4,4 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,6/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,1/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,3/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
7982 ocen
  • 5
    3835
  • 4
    3622
  • 3
    479
  • 2
    36
  • 1
    10
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
1817 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
7982 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 97144000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 7982 z 7982 opinii

    215/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony Imperial All Season Driver kupiłem z pełną świadomością, obecne przebiegi mojego samochodu, a także tereny po jakich się porusza (Mazowsze) oraz lekkie zimy sprawiają, że od dawna nie korzystam z opon zimowych, tylko wielosezonowych. Natomiast zawsze wożę w bagażniku plastikowe "łańcuchy" na wypadek trudniejszej sytuacji. Zakupione opony należą do kategorii budżetowych, nie jest to typ ogumienia przeznaczony, ani do nadmiernie szybkiej jazdy, ani też do pojazdów poruszających się na południu Polski. Jednak stosunek ceny do jakości jest wzorowy, a to sprawia, że z zakupu jestem zadowolony. Sklep oponeo.pl: szybko, bezproblemowo, wygodnie, za rozsądne pieniądze. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Saab 9-3 Sedan II 1.8i

    Ocena łączna:

    3,4

    Sucha nawierzchnia 3/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    17 12

    (mb)

    ponad 2 lata temu
  • 215/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Mimo wstępnych problemów z wyważeniem opony (potrzebna była druga, płatna, wizyta w serwisie) nie narzekam. Opona pasuje do mojego, niesportowego stylu jazdy (max. 120, ale raczej 100 na trasie, max. 80 po mieście) i przeznaczenia (głównie miasto i weekendowe wypady na działkę ok. 100 km trasą). Nie miałem żadnych przykrych niespodzianek nawet na bardzo mokrej nawierzchni. Radzi sobie także na piachu, szutrze i drogach leśnych. Opona dobrze przenosi przyspieszanie, bezpiecznie hamuje, nie wiem, jak trzyma w ostrych zakrętach, bo nie pokonuje zakrętów zbyt szybko. Przypilnujcie wulkanizatora przy montażu, a będziecie zadowoleni. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Opel Vectra Kombi C 2.2 Direct

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    13 4

    Grzesiek WWA

    ponad 2 lata temu
  • 215/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Przy zakupie tych opon kierowałem się wcześniejszymi opiniami innych użytkowników i się nie zawiodłem. Miałem pewne obawy w związku z wyważaniem, że słabsza jakość może być problematyczna przy montażu i wyważaniu, ale jednak i tu było ok. Na tym zestawie opon przejechałem już około 10 tys. km, widać minimalne zużycie bieżnika. Na suchym są cichsze niż moje letnie Hankooki, co uważam za duży atut. Są jednak dużo miększe i tę różnicę da się wyrażnie odczuć. Przekłada się to na lepszy komfort jazdy, ale pogarsza lekko trakcję przy ostrych, szybszych zakrętach. Na mokrym nie zauważyłem jakichś odchyłów od normy. Przyspieszanie, pokonywanie zakrętów czy hamowanie odbywa się normalnie podczas umiarkowaniej jazdy. To nie są opony do jazdy wyczynowej czy sportowej, więc dla mnie ok. Lubię poszusować i miałem okazję potestaować je także w górskich warunkach zimowych, gdzie dały radę jak zimówki Continental w zeszłym sezonie. Wpływ na ich dobre trzymanie podczas podjazdów oraz pokonywania zaśnieżonych ostrzejszych zakrętów górskich miał niewątpliwie mój umiarkowany styl jazdy oraz napęd na wszystkie koła mojego auta, dlatego i tu pozytywne zaskoczenie. Trakcja zapewne pogorszy się wraz ze zużyciem bieżnika, ale to przecież normalne. Póki co, jestem zadowolony z zakupu i z czystym sumieniem mogę polecić je do spokojnej i umiarkowanej jazdy. Pozdrawiam Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    8 5

    Krzysztof

    ponad 2 lata temu
  • 215/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Kierowca doświadczony, około 5 mln. km. To już drugi komplet Imperiali, założony teraz przed zimą. Przejechane już ok 8 tys. km w tym z przyczepą kempingową ok. 3 tys. Poprzedni, taki sam komplet używałem trzy lata. Przejechałem 90 tys. km, auto 2320 kg DMC, w tym 20% z przyczepą kempingową1500 kg. Pozostało jeszcze około 3 mm bieżnika. Czyli wolne ścieranie bieżnika. Opony uniwersalne, ale sprawdzają się na wszystkich nawierzchniach. Po zamarzającej mżawce próbowałem na tej oblodzonej nawierzchni. Doskonale auto hamowało, co przyznam szczerze, że nawet mnie starego drivera zdziwiła ich skuteczność. Dotychczas zawsze używałem dwóch kompletów opon firmowych. Za namową syna kupiłem uniwersalne Imperiale do auta "na parę miesięcy" przed sprzedażą. Auto zostało i opony też. Zdecydowanie polecam, dowodem na to jest kupno kolejnego kompletu. Opony budżetowe, a jakością nie ustępują markowym. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Citroen C4 Grand Picasso I 2.0 16V (140KM)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Zygmunt

    4 miesiące temu
  • 215/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Na suchej nawierzchni opony sprawują się dobrze, na mokrej już słabiej jednak zachowując bezpieczne prędkości trzymają się pewnie drogi. Mają za sobą jedną zimę, w której był śnieg. Jeśli nawierzchnia jest odśnieżona a opona ma szansę wgryźć się w śnieg, to prowadzenie jest bardzo dobre. Gdy pod śniegiem jest śliska (nie lód) ubita warstwa to niestety zachowanie jak na oponach letnich, spada kierowalność auta a hamowanie niesamowicie się wydłuża - w takiej sytuacji nawet 9 letnie zimowe opony 'Eskimo S3+' z podobnym przebiegiem lepiej sobie radzą. Opinia po przejechaniu ok 45 tys. km i zdjęcie jednej opony z odpryskami bieżnika po takim przebiegu, reszta opon jest dobra. Ogólnie polecam spokojnym kierowcom do miasta, gdzie częściej śniegu nie ma niż jest, ze świadomością że przy dużej chlapie lub śliskiej nawierzchni muszą dać sobie większy dystans na wyhamowanie pojazdu. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Citroen C4 Grand Picasso I 1.6 HDI

    Ocena łączna:

    3,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    7 4

    Marivs

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Imperial All Season Driver

Jeżeli szukasz opon całorocznych do samochodu osobowego, ale zależy Ci na oszczędnościach, model Imperial All Season Driver powinien cię zainteresować. Czym charakteryzuje się to ogumienie?

  • Kierunkowy bieżnik – znakomicie sprawdza się zarówno w sezonie letnim, jak i zimowym. Dzięki ustawieniu rowków pod kątem, spod opony szybko usuwana jest woda lub inne zanieczyszczenia, takie jak błoto pośniegowe. Dzięki temu maleje ryzyko wystąpienia aquaplaningu, a Ty kontrolujesz samochód nawet w niekorzystnych warunkach.


  • Sieć lameli – cecha wyróżniająca opony zimowe. Za jej sprawą samochód może poruszać się po śniegu i lodzie, zachowując trakcję nawet w trakcie ruszania i hamowania.


  • Duże bloki – ich zadaniem jest utrzymanie przyczepności na suchej nawierzchni.


  • Ekonomia i komfort użytkowania – opony całoroczne nie muszą być wymieniane co sezon, dlatego zdecydowanie rzadziej trzeba odwiedzać wulkanizatora. Dodatkowo model reprezentuje budżetowy segment cenowy, co oznacza dobrą jakość, ale niewygórowany koszt zakupu.



logo Imperial


Imperial to belgijska marka, która rozwija się pod skrzydłami koncernu Deldo. Dzięki przystosowaniu swojej oferty do potrzeb kierowców cieszy się ona niesłabnącą popularnością.

Dane techniczne

Opona całoroczna Imperial All Season Driver zaliczana jest do klasy ekonomicznej, czyli charakteryzuje się najbardziej korzystną ceną i dobrymi osiągami.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 215/55 R16. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 13 do 20 cali.

Opona dodatkowo:

  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

C

Klasa C - efektywność paliwowa

B

Klasa B - hamowanie na mokrej nawierzchni

B

KlasaB - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości W - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 270 km/h.

Indeks nośności 97 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 730 kg.

Prezentacja opony

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Montaż opon
Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1054 serwisy w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 00

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Imperial All Season Driver

Pełna treść gwarancji
  • producent zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie swoich opon przy użytkowaniu ich zgodnie z przeznaczeniem,
  • okres gwarancji wynosi 2 lata i jest liczony od daty zakupu produktu,
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz nowy towar lub rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Imperial

Certyfikat Imperial
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste
  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!