Opony wg sezonu
Producenci opon
Dostawa z montażem opon i felg
Twoje opony lub felgi dostarczamy bezpłatnie do serwisu wymiany. Do wyboru masz 1127 warsztatów w całym kraju.
Dostawa od 24h
14 dnina zwrot
Dostawa GRATIS
Możliwość montażu w serwisie
Zakupyna raty
1093 opinie
Testy opony
Pirelli P Zero
Test
Rozmiar
Nota
Miejsce
Sportowe osiągi i maksymalna kontrola podczas jazdy to główne cechy Pirelli P Zero. Jest to opona, którą zaprojektowano z myślą o sportowych samochodach najwyższej klasy wyposażonych w silniki o dużej mocy. Model został zaopatrzony w nowoczesny asymetryczny bieżnik. Jego trójżebrowa konstrukcja zapewnia sztywność, a także pomaga w utrzymaniu równomiernego docisku opony do podłoża. Wszystko to przyczynia się do poprawy hamowania i trakcji - także przy dużych prędkościach. Zewnętrzny bark z dużymi szerokimi blokami sprawia, że zwiększa się precyzja prowadzenia i stabilność jazdy. W efekcie polepszają się osiągi typowo sportowe.
Pirelli P Zero to dobre prowadzenie tak na suchej, jak i na mokrej nawierzchni. Trzy szerokie wzdłużne rowki gwarantują szybkie odprowadzanie wody, co poprawia przyczepność i zapewnia większe bezpieczeństwo w przypadku wystąpienia aquaplaningu. Opona została stworzona z nowoczesnej mieszanki z dodatkiem krzemionki, dzięki której opona jest wyjątkowo lekka i wytrzymała. Właściwości mieszanki umożliwiają ograniczenie oporów toczenia, a w konsekwencji redukcję spalania i spadek emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Opona zyskuje także bardzo dużą trwałość – zarówno na uszkodzenia mechaniczne, jak i na szybkie zużycie. W rezultacie przedłużona zostaje jej eksploatacja, a sam model służy maksymalnymi osiągami przez cały okres żywotności. Zwiększona powierzchnia nacisku opony na jezdnię sprawia, że polepsza się przyczepność, a dynamiczne manewry i skręcanie stają się płynne i stabilne. Opona zachwyci wszystkich fanów prędkości, którzy równie wysoko jak sportową jazdę cenią sobie bezpieczeństwo i komfort podróży.
Kultowy model P Zero został odświeżony w 2016 roku. Najnowsza generacja tej zaliczanej do prestiżowego segmentu UHP (Ultra High Performance) opony, powstała na podstawie długofalowej współpracy z producentami samochodów. W efekcie Pirelli P Zero nie tylko zapewnia maksymalne osiągi podczas jazdy, ale także może pochwalić się szeregiem homologacji do popularnych modeli aut. Obecność na oryginalnym wyposażeniu samochodu świadczy o znakomitym dopasowaniu parametrów opony do charakterystyki pojazdu. Najnowszą generację oznacza się symbolem PZ4.
Pirelli P Zero występuje w dwóch wariantach bieżnika, w zależności od rozmiaru ogumienia i charakterystyki samochodu, do jakiego jest przeznaczone:
L.S. (Luxury Saloon), czyli wersja przeznaczona do samochodów luksusowych. Rzeźba jej bieżnika ma zapewnić maksymalny komfort. Zewnętrzny bark zewnętrzny odpowiada w tym ogumieniu głównie za redukcję hałasu oraz ochronę pojazdu przed aquplaningiem.
S.C. (Sport Cars), czyli wariant przeznaczony do sportowych samochodów, dysponujących mocnymi silnikami i dużym przyspieszeniem. Asymetryczny bark zewnętrzny wspiera typowo sportowe osiągi pojazdu, czyli prowadzenie na suchej drodze, a także przyczepność i stabilność w trakcie przyspieszania oraz skręcania.
Pirelli to włoska marka, szczególnie znana z tworzenia opon do sportowej jazdy. W ofercie firmy – oprócz opon sportowych - znajdują się opony osobowe, dostawcze, motocyklowe, 4x4 i ciężarowe. Produkty firmy są połączeniem doskonałego designu z ponadprzeciętnymi osiągami. Siedziba firmy, która działa na rynku od 1872 roku, znajduje się w Mediolanie.
Kopiowanie treści surowo wzbronione.
Zbieramy informacje o tej oponie od 6077 dni
W tym czasie zebraliśmy aż1093 opinie
Nasi klienci przejechali na tej oponie 16014000 km
Dominujący styl jazdy
dynamiczny
Wyniki : 1093 z 1093 opinii
Opinia potwierdzona zakupem
Pewnie najlepsza z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia. Pierwsze wrażenia po założeniu tych opon pozostają do dziś, mimo kilkumiesięcznej eksploatacji. Założone są na BMW5xDrive 3,0 i doskonale sobie radzą z tym autem i jego charakterem (a do spokojnej mojej jazdy bym nie zaliczył..) Czytaj więcej Zwiń
Podsumowanie: Polecam tę oponę
Ocena łączna:
Sucha nawierzchnia 5/5
Mokra nawierzchnia 5/5
Czy opinia jest pomocna?
51 74
PZero
Opinia niezweryfikowana
Po założeniu tych opon odczułem jedną, diametralną różnice - samochód szybciej reaguje na manewry, prowadzi się łatwiej, lżej. Bardzo mi się to podoba, szczególnie, że lubię czasem trochę bardziej przycisnąć pedał gazu ;-). Czytaj więcej Zwiń
37 37
Lay81
Szerokie, estetycznie wykończone z rantem na felgę 19 cali. Pięknie dopasowują się do drogi, szczególnie na zakrętach. Przez pół roku zrobiłem ponad 15 tys i niczego niepokojącego nie zauważyłem, wszystko w należytym porządku. Polecam ! Czytaj więcej Zwiń
Mokra nawierzchnia 4/5
26 22
Romek
Opona asymetryczna czyli łączy wszystkie najlepsze właściwości w jednej oponie. Dobrze odprowadza wode, trzyma na zakrętach i jest bardzo bezpieczna. Nie można zapominać jeszcze o wysokim komforcie. Ogólnie dobra opona Czytaj więcej Zwiń
Sucha nawierzchnia 4/5
17 27
Bogdan Zadurek
Opona najwyższej klasy świetna pod każdym względem. W tym roku jeździłem na niej dużo w trasy za granicę bez żadnych problemów (cicha, przyczepna wytrzymała). Polecam każdemu kto ma moc w swoim samochodzie i lubi czasami depnąć. Czytaj więcej Zwiń
Macias
Dedykowana typowo do szybkiej jazdy - tak usłyszałem w sklepie. Sprzedawca się nie mylił, swoje zalety pokazuje powyżej 100 km/h. Wtedy bezpieczeństwo jakie zapewnia, łatwiej można docenić. Czytaj więcej Zwiń
6 3
BmwFan
I czy ktoś tego chce czy nie to tylko michelin jest miekki :P Pirelli świetnie się trzyma w każdych warunkach. Jeden minus - dla mnie zbyt głośna ale to w porównaniu do michelin i do conti... Czytaj więcej Zwiń
11 6
edek
Odkąd zamontowania ich kilka miesięcy temu przejechałem około 4000 km i nie mógłbym być bardziej zadowolony, dobra cena, wygląd, przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Czytaj więcej Zwiń
4 7
Mark Hughes
Trzeba przyznać, że opony fantastycznie sprawują się na mokrej nawierzchni. Samochód z napędem na tył (i zwłaszcza jaguar, który lubi zarzucić tyłem) nic nie czuć. Żadna kontrola trakcji. Samochod na tych oponach jedzie jak po sznurku. Idealnie trzymają się drogi i czuć, jakby były przyklejone do drogi. Nawet teraz, kiedy rano jest temperatura około 3-5 stopni, fantastycznie się sprawują (nie są nawet rozgrzane!). Polecam wszystkim, którzy lubią bezpieczną podróż oraz dla tych, którzy jeżdżą dynamicznie i „szybciej” niż inni uczestnicy ruchu. O zaletach w warunkach suchych i ciepłych nie ma sensu się rozpisywać ponieważ opony, które praktycznie nie wpadają w poślizg na mokrej nawierzchni i trzymają się drogi jak przyklejone to mówi coś o nich :) Czytaj więcej Zwiń
10 8
Slawo023
Bardzo dobre właściwości jezdne. W zakrętach spisują się rewelacyjnie, auto jedzie jak po torach. Na mokrej nawierzchni jest bardzo dobrze. Pianka od wewnętrznej strony niweluje wibracje i zwiększa komfort jazdy, aczkolwiek jest minimalnie gorzej niż w Michelin Pilot Sport Accustic gdzie pianka ma większą grubość i jest w jednym kawałku po całym obwodzie. P-Zero ma kilka kawałków z niewielkimi odstępami i pianka jest o 50% niższa. Opona minimalnie szybciej reaguje na ruch kierownicą, ale też wygląda na to, że troszkę szybciej się ściera niż Michelin, który jest dość sporo droższy. Duży rant ochrony nawet z początku sugerujący, że opony są źle dopasowane do felg zdaję egzamin przy krawężnikach :). Polecam. Czytaj więcej Zwiń
3 1
Swavo
Niedawno zakupiłem nowe opony i jestem z nich bardzo zadowolony. Przede wszystkim chciałbym podkreślić ich doskonałą przyczepność zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Nawet przy dużych prędkościach czuję się pewnie, co jest dla mnie bardzo ważne. Opony są również niezwykle ciche, co znacząco poprawia komfort jazdy. Zauważyłem również, że zużywają się równomiernie, co świadczy o ich wysokiej jakości i trwałości. Dodatkowym atutem jest ich energooszczędność - od momentu ich założenia zauważyłem mniejsze zużycie paliwa. Z czystym sumieniem mogę polecić te opony każdemu, kto szuka niezawodności, bezpieczeństwa i komfortu. Czytaj więcej Zwiń
0 0
Karol Z.
Opony świetne zarówno na suchą, jak i mokrą nawierzchnię, można śmiało powiedzieć, że wręcz kleją się do asfaltu nawet przy napędzie na tył i bardzo dużej mocy. Awaryjne hamowanie z większej prędkości również nie jest problemem dla tych opon. Jedyny minus jest taki, że dość szybko się zużywają (guma jest miękka), ale jeżeli jeździsz dynamicznie to warto wymienić sobie komplet raz na 2-3 sezony i czuć się w zupełności bezpiecznie :) Dodatkowo trzeba zaznaczyć, że opony są bardzo wygodne i ciche. Na ten moment uważam, że nie ma lepszej opony w tym rozmiarze i cenie, która nadaje się zarówno do jazdy na co dzień jak i na tor. Czytaj więcej Zwiń
2 2
EmSi
Kupiłem jesienią w pakiecie Winter Sottozero II i właśnie P Zero na lato, które dopiero mogę ocenić, a jeżdżę na nich już od lutego i mogę śmiało powiedzieć - oba modele to najlepsze na jakich miałem okazję jeździć. Pirelli moim zdaniem robi po prostu aktualnie najlepsze opony. Oby się to nie zmieniło! Jedynymi minusami, mogą być ich: zużywanie - dość miękka mieszanka z jakiej są wykonane w porównaniu z innymi producentami dość szybko się ściera, no i cena, ale przecież wiadomo, że jakość się płaci. :-) I dopóki nie wyprodukuje ktoś lepszej opony, to na pewno będą moim nr 1 przy kolejnym zakupie. Czytaj więcej Zwiń
17 31
Polecam :)
Od razu zaznaczam, że kupuję P Zero wyłącznie homologowane pod markę. W tym przypadku z gwiazdką, czyli z homologacją BMW, co oznacza nie tylko różnicę w mieszance, ale też runflaty, które mocno utwardzają oponę. Akurat w przypadku Pirelli to robi kolosalną różnicę. Mając do wyboru: Micheliny PS4S i P Zero różnica jest zasadnicza, gdy zbliżasz się do 280 km/h (moja Zetka to żadna tam seria i z reguły latam powyżej 250km/h). Po prostu pewniej się trzyma drogi. Czujesz, że nie pływa, masz pewność, że auto trzyma się drogi, czego w PS4S nie czułem. Tam jest jakaś miękkość, by na co dzień dać komfort jazdy i to wychodzi powyżej 200 km/h i mocniejszych wirażach. I druga zaleta niewątpliwa: zima, sucha droga (po błocie pośniegowym czy śniegu nie pojeździsz na pewno), temperatury tak z -10. Nie czuję różnicy. Auto klei powyżej 250 km/h. Żeby była jasność: auto jest twarde, czujesz wszystko na drodze, zapomnij o względnym (nie jest to duża różnica) komforcie, jaką da Ci PS4S vs P Zero. Ale ja nie tego oczekuję od tego auta. Jadę sobie za granicę, wjeżdżam na autobanę i mam mijać nieporobione prosiaki czy inne emki, amg itd. A że auto jeździ tylko jak jest słoneczny dzień, to trudno mi ocenić, jak tam w deszczu czy śniegu, bo jak jest mokro, nie wyjeżdża z garażu. Od tego są inne samochody. Więc jeśli szukasz opon, które kleją i wyprowadzą Cię z każdej sytuacji, to P Zero. Jeśli szukasz wygodniejszych opon, które w testach wychodzą ok (żaden z testów nie rozpędza auta powyżej 220 km/h, z reguły to są niskie prędkości, jakiś cornering co najwyżej), to idź jak wszyscy w Michelin. Ale jak lubisz przycisnąć i nie chcesz pływać, to P Zero. Większość filmów na YT mówiących o wyższości Ps4S nad P Zero to albo kraje, gdzie owszem, kupujesz lambo, ale przestrzegasz przepisów, albo ludzie, którzy za prędkość uznają 220 km/h lub lubią wygodę jak sobie jadą te 120 km/h. Zakręty? Stelvio (jeśli nie wiesz, co to za droga to zgoogluj) - inni na PS4S musieli mi zjeżdżać. Może kwestia ustawienia zawieszenia, ale trzyma jak trzeba. Polecam homologowane wersje - piszę tu do posiadaczach mercedesów, prosiaków oraz bmw, nie wspominając o ferrari czy lambo. Czytaj więcej Zwiń
2 7
Majkhell
Żeby zrozumieć Pirelli, trzeba się przejechać. Jak w przypadku wszystkiego co włoskie, liczą się emocje. Kiedy każda podróż do pracy sprawia, że czujesz że żyjesz i wiesz, że wybrałeś najlepsze opony:) Oczywiście nie każdy to doceni. Pirelli niezależnie od modelu zawsze polecam, zwłaszcza letnie. PZero to oczywiście najlepsza seria na świecie, chociaż też nie należy ich mylić, bo jest conajmniej 10 odmian i pewnie doktorat można by o tym napisać:) W tym przypadku mowa o Pzero PZ4sc, opona do jazdy na codzień idealna. Chociaż jak w każdej trzeba odpowiednio dobrać ciśnienie, a nie pompować ile wlezie. Tak samo styl jazdy dobrać odpowiednio do samochodu bo nie każdy samochód na każdą drogę jest dobry. -Przyczepność na suchym bardzo dobra. Na niektórych serpentynach zaczynają piszczeć przy 140 km/h, ale trakcja jeszcze się nie włącza. Co raczej jest dobrym wynikiem:) W porównaniu do PZ3 chyba zakręty są na plus. -Jednak tak naprawdę największą moc tych opon czuć na autostradzie i prędkościach 200+, gdy zapominasz co to są podmuchy wiatru, za to czujesz jak opony wybierają każdą nierówność. -Dość szybko i mocno się nagrzewają i są gotowe do drogi. Dlatego 2.4 bar to optymalne ciśnienie. -Na mokrym średnio, ale wystarczająco. Czytaj więcej Zwiń
11 9
Marcin Ocet
To już drugi komplet Pirelli P Zero, który kupiłem i z którego jestem turbo zadowolony. W sezonie 2018 kupiłem dla Seata ATECA. Do dzisiaj służą. W Audi Q5, w ostatnim sezonie letnim 2019, zużyłem opony Pirelli P Zero 255/45/R20 101Y AR zostawiając 2 mm na przebiegu 36 000 km. Nawet ostatnie 2-3k km spokojnie realizowały jesienne trudy jazdy na mokrej nawierzchni (nie tak samo jak na początku), ale to zapewne mocno wspomagane było systemem quattro w audi. Cenię wybrany letni model P Zero za bardzo stabilną jazdę w suchych i mokrych warunkach, a mój styl jazdy należy do szybkich. Jest to baaaardzo cicha opona w porównaniu do Continental (jazda w 2017) czy Bridgestone (w 2018 jeździłem i był dramat). O wiele wytrzymalsza na dłuższym dystansie niż Hankook (testowany w 2017). Wszystkie te inne letnie modele opon przejeżdżałem tylko ze względnym zadowoleniem. P Zero to opona, która na pewno dalej będzie mi służyć przy następnym sezonie letnim. Osobiście testowana i polecam. Czytaj więcej Zwiń
11 2
HMI
Witam, Audi A7 - koła 20" - były wcześniej opony Dunlop sport Maxx GT - jeździło się idealnie, zero jakiegokolwiek hałasu chociaż opony były na wykończeniu. Przyszedł czas na nowe - Pirelli, bo mają homologację AUDI - po chwili jazdy przerażenie - hałas nie do wytrzymania. Całe auto huczy jakbym jechał z uchylonymi szybami po kamienistej drodze. Huczą już od prędkości 20 km/h i wyżej. Im szybciej tym głośniej. Liczyłem, że po chwili się to zmieni, ale niestety. Szum oporu powietrza samochodu słychać dopiero przy ponad 180 km/h, do tego czasu tylko i wyłącznie głosny huk opon. Wcześniej delektowałem się pięknym głosem silnika benzynowego, teraz muszę radiem, żeby nie słyszeć szumu opon. Czytałem opinię użytkownika z Audi A8 - pisał, że hałas większy niż szum powietrza - nie wierzyłem i olałem tą opinię. Teraz widzę, jak bardzo miał rację i jaki wielki popełniłem błąd. Pirelli ma 73dB, Dunlop 69dB - w rzeczywistości różnica kolosalna. Czytaj więcej Zwiń
Podsumowanie: Nie polecam tej opony
Sucha nawierzchnia 3/5
47 16
Kamil A7
Opona Pirelli PZero 295/30/19 to doskonały wybór zarówno dla miłośników sportowej, jak i niedzielnej jazdy. Doskonale sprawdza się na suchych i mokrych zakrętach, zapewniając fantastyczną przyczepność i kontrolę, nawet podczas agresywnych wojaży. Wszystko to bez ryzyka skasowania okolicznej barierki lub bramy wójta. Dzięki swojej innowacyjnej konstrukcji i specjalnym materiałom niczym z łazika opona Pirelli PZero 295/30/19 jest nie tylko trwała, ale także wytrzymała na uszkodzenia mechaniczne, takie jak nacięcia sąsiada, ew. pęknięcia. Ponadto dzięki swojemu sportowemu wyglądowi ta opona świetnie komponuje się z każdym modelem sportowego samochodu i nie wymaga plakowania. W skrócie, opona Pirelli PZero 295/30/19 to wspaniały wybór dla kierowców, którzy cenią sobie bezpieczeństwo, wydajność i styl w jednym produkcie. Czytaj więcej Zwiń
Łukasz
Kupując opony Pirelli P Zero kupujesz opony z długą historią i bogatym doświadczeniem. P Zero można kojarzyć z bolidów Formuły 1, nic bardziej mylnego, na suchym asfalcie są rewelacyjne. Po rozgrzaniu nie mają problemów z przeniesieniem mocy nawet z 450 konnym autem, są bardzo przyczepne. Na boku opony są minimalistyczne, ale zarazem wyraźne napisy Pirelli i P Zero, na wzór opon z Formuły 1. Na mokrej nawierzchni radzą sobie dobrze, dając kierowcy pewność prowadzenia nawet prawie 2 tonowym autem. Opony przetestowane w skrajnych warunkach spisały się bardzo dobrze i kupiłbym je ponownie. Czytaj więcej Zwiń
4 3
Jakub
To już mój trzeci komplet Pirelli, a drugi letni. Na początku na suchej nawierzchni wydawały mi się mocno głośne i o dużym oporze – nie wiem, czy to kwestia przyzwyczajenia czy też lekkiego starcia się opon. Co istotne, ich opór ma minimalne albo żadne przełożenie na spalanie – na autostradzie przy prędkościach autostradowych wychodzi mi ok. 6,7 l/100 (przy obciążeniu i z klimą;)) A prowadzenie? Bajka. 100% pewności, auto przyklejone do drogi (pewnie też kwestia rozmiaru – 19"), idealnie się sprawdzają. Szerokości! A prowadzenie? Bajka. 100% pewności, auto przyklejone do drogi (pewnie też kwestia rozmiaru – 19"), idealnie się sprawdzają. Szerokości! Czytaj więcej Zwiń
0 1
Matt
Nigdy nie byłem zwolennikiem pirelli, ale model P zero robi robotę. Jeżdzę szybko i agresywnie szczególnie po zakrętach lubie wyprzedzać nie ważne czy jest sucho czy mokro. Opony swietnie sie trzymają na mokrej nawierzchni naprawdę odpowiadają moim potrzeba. To co mnie w nich ujęło to piekielna przyczepność ! Jeśli sie zastanawiasz to wierz mi ze warto dac pare stow więcej za oponę bo to od opon zależy najwiecej ! Kupiłem drugi komplet na następny sezon mam tez bridgestony ale nawet ich nie rozpakowałem. Bede jeździł na P zero !!!! Czytaj więcej Zwiń
4 4
Mateusz
Witam. Opony Pirelli kupiłem na początku sezonu. Próbowałem już opon innych producentów. Używam ich od kilku miesięcy i moim skromnym zdaniem są najlepsze jakie dotychczas używałem. Bardzo dobrze trzymają się nawierzchni suchej oraz mokrej ( dużo trudniej wprowadzić je w poślizg zwłaszcza na suchej nawierzchni ) przy hamowaniu oraz zakrętach z dużo prędkością spisują się idealnie z moimi oczekiwaniami. Uważam że zakończyłem poszukiwanie opon i kolejne również kupie P ZERO . Naprawdę polecam gorąco polecam. Czytaj więcej Zwiń
Krzychu B
Opona bardzo dobra, używana przeze mnie w specyficzny sposób (compact e36 323ti ze szpera). Nawet 180KM przy 1100kg wagi auta ciężko wprawiają oponę w boksowanie, duży opór toczenia jest plusem, tyle że trzeba uważać na obciążenie szpery bo czuć, że jest duże. Generalnie oponę mogę polecić z czystym sumieniem, na zakrętach bardzo dobrze trzyma nawet na mokrym plus za ładny wygląd. Muszę przyznać też, że to jedyna opona która wytrzymała u mnie 1 sezon, także kolejny plus za solidność ;) Czytaj więcej Zwiń
8 16
Wyp
Opony rewelacyjne pod każdym względem. Żaden zakręt nie jest im straszny. Samochód porusza sie jak po szynach, jednocześnie dając bardzo dobre wyczucie nawierzchni. Hamowanie na tych oponach to poezja. Chyba nic nie jest w stanie wytrącić ich z równowagi. Pomino, że to opony typu run-flat (w tym rozmiarze) komfort jazdy jest na bardzo wysokim poziomie. Oferowanie ich jako opcja za dopłatą w Bentley Continental GT jest chyba ich najlepszą recenzją. Bardzo polecam te opony. Warte swojej (dość wysokiej niestety) ceny. Czytaj więcej Zwiń
13 10
macreksio
Użytkowałem już kilka innych opon jak Bridgestone Potenza, Michelin Pilot 3, Continental oraz Goodyear Eagle. Teraz przyszedł czas na Pirelli P Zero. Bardzo dobra przyczepność zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Miałem ostatnio bardzo gwałtowne hamowanie w Niemczech przy 200 km/h. Auto wyhamowało do 80 w sekundę bez żadnej utraty sterowności, także myślę, że to bardzo dobre opony. Do tej pory zrobiłem ok 10 tys. km i na razie wyglądają jak nowe, więc chyba są trwałe. Czytaj więcej Zwiń
Damian
Opony całkowicie spełniają moje potrzeby. Doskonała przyczepność na suchej, jak i na mokrej nawierzchni. Bardzo dobrze trzymają pojazd w zakrętach nawet przy wysokich prędkościach. Trzeba się mocno natrudzić by podczas ruszania zerwały trakcję. Niewielkim minusem, który w moim przypadku aż tak bardzo mi nie przeszkadza to zwiększony szum przy prędkościach powyżej 160 km/h. Jeśli miałbym kupować kolejny komplet opon zdecydowanie będą to Pirelli P Zero - naprawdę polecam! Czytaj więcej Zwiń
0 4
MateusRS
Bardzo przewidywalna opona, trudno zerwać przyczepność niezależnie czy nawierzchnia jest mokra czy sucha. Świetnie odprowadza wodę, w momencie wjechania w kałużę nie powoduje ściągania na stronę, a jedynie zhamowanie, ale tor jazdy zostaje utrzymany. Wybrałem tą oponę z uwagi na jeszcze jeden ważny aspekt, a mianowicie 69db (nie każde Pirelli p zero ma ten współczynnik tak niski). Jest naprawdę cichutka. Co do szybkości zużywania wypowiem się po mam nadzieję 30 tys.:) Czytaj więcej Zwiń
2 0
Maciej
Bardzo dobra opona. Wcześnie rownież posiadałem opony Pirelli i tym razem sie nie zawiodłem. Kolejny zakup to równie bedzie opona z serii PZero. Jest bardzokomfortowa przy spokojnej jeździe, zachowuje sie troche jak miękka opona natomiast przy ostrej dynamicznej jeździe daje sporą pewność kierowcy. Jest to w mojej opini raczej opona twarda bo od początku użytkowania nie zauważyłem ubytków 1 milimetra. Krótko - pomimo nie najniższej ceny warto ją kupić. Pozdrawiam Czytaj więcej Zwiń
Marcin
Jak wyżej. Niestety przy agresywnej jeździe dość szybko się zużywają, ale przed nimi miałem Bridgestone Potenza S001, które wytrzymały tylko jeden sezon. no trochę naciągany bo pod koniec to już trochę bardziej slicki były. Wracając do pzero, to wygląda, że będzie podobnie. No, ale nie każdy jeździ tak jak ja. Ja na prostych jadę spokojnie a w zakrętach dodaję gazu. I dla tego potrzebuję dobrych opon. Prawdopodobnie w przyszłym roku kupię te same opony. Czytaj więcej Zwiń
Mokra nawierzchnia 3/5
2 9
szaraw
Witam. Opony Pirelli P ZERO są kolejnym kupionym i próbowanym kompletem opon od różnych producentów. PIRELLI są najlepszym zakupem jaki dotychczas zrobiłem. Jakość i właściwości opon są rewelacyjne . Zachowanie opon podczas pokonywania zakrętów i hamowania przy dużych prędkości , perfekcyjne. Robią swoją robote jak należy. Wprowadzić autko w poślizg też dużo trudniej niż na oponach innych producentów. Polecam PIRELLI P ZERO i życzę szerokości. Czytaj więcej Zwiń
Opony rewelacyjnie sprawują się na suchej nawierzchni, pomimo zastosowania szerokości 225 na tylnej osi względem poprzednich opon tych samych wymiarów lecz innego producenta, opony Pirelli są bezapelacyjnie rewelacyjne, zmniejszył się poślizg przy dynamicznym ruszaniu ze świateł czy to na suchej nawierzchni czy mokrej, droga hamowania zmniejszyła się zdecydowanie, a w większych ulewach gdzie auto ,,płynie" prowadzi się pewnie. Osobiście polecam. Czytaj więcej Zwiń
Dominik
Bardzo dobre opony. Testowałem je na suchych, jak i na mokrych nawierzchniach. Opony bardzo dobrze się sprawdzają zarówno w jednych, jak i drugich warunkach pogodowych. Testowalem je też przy hamowaniu z dużych predkości i zachowują się bardzo dobrze, trzymają sie drogi bez zastrzeżeń. Przy hamowaniu nawet z dużych prędkości nie można sie do niczegp doczepić. Droga hamowania stosunkowo krótka. Opony są też bardzo ciche. Polecam wszystkim. Czytaj więcej Zwiń
1 0
Adam
Przetestowałem opony na różnych nawierzchniach drogi. Na suchym asfalcie jedzie się jak przyklejony do drogi. Nie zarzuca nawet przy dużych prędkościach w zakrętach. Na mokrej nawierzchni nie ma problemu z hamowaniem. Samochód się nie ślizga. Jazda w terenie bez zastrzeżeń. Moim zdaniem firma Pirelli to najlepsza firma na rynku, jeżeli chodzi o produkcję opon. Są wytrzymałe i solidne. Jestem w 100% zadowolony z użytkowania tych opon. Czytaj więcej Zwiń
Długo szukałem odpowiednich opon i jestem mile zaskoczony jakością opon Pirelli P-Zero. Zachowanie na suchym wzorowe, na mokrym przyczepność przeszła moje oczekiwania. Moim na mokrym opony równorzędne z Continental SportContact 2, na suchym nawet lepsze. Zmieniając w przyszłości będę miał dylemat między P-Zero a SportContact 5. Opony używam na Audi S3 Sportback przerobionym na 310 KM. Styl jazdy 80% umiarkowany, 20% agresywny. Czytaj więcej Zwiń
7 9
Szymon G.
Jestem mega zadowolony z tych opon, przyczepność tych opon latem jest nie do opisania, wchodzenie w zakręty również. Miałem Michellin wcześniej i nie tylko, ale Pirelli P Zero uważam za nr 1. O wiele mniej zrywa trakcje, auto przyspiesza znacznie. Ktokolwiek zakupi do swojego autka nie pożałuje. Satysfakcja ogromna. Polecam, bo zanim trafiłem na takie opony, wiele wymieniłem I były też ok, ale nie ma porównania z P zero. Czytaj więcej Zwiń
Sławomir Sarnowski
To już kolejne opony Pirelli które zakupiłem. Tym razem P Zero PZ4. Uważam je za najlepsze na rynku. Stosunek ceny do jakości nie ma sobie równych. Komfortowe, bardzo ciche, rewelacyjna trakcja na sucho i podczas deszczu. Oczywiście opony z homologacją BMW Runflat. Poprzednie P Zero (PZ3) były nieco głośniejsze, ale również doskonałe. Polecam wszystkim bardzo gorąco jako niezawodne. Następne też będą Pirelli. Czytaj więcej Zwiń
Greg
Pewne prowadzenie w zakrętach przy dynamicznej jeździe, o co mi chodziło, a czego brakowało mi w poprzednich oponach. Duża różnica na plus w prowadzeniu w porównaniu z oponami PZero Nero czy Vredestein UltracSatin. Obie poprzednie odradzam, chyba że ktoś ma styl jazdy "niedzielnego kierowcy". Jesli chodzi o aktualne PZero to na torze mogłoby być lepiej, ale jak na opony drogowe spisują się bardzo dobrze. Czytaj więcej Zwiń
Artur
Decyzję o zakupie podjąłem na podstawie pierwszego kompletu opon, które miałem w aucie. To naprawdę świetna opona zarówno w deszczu, jak i na suchej nawierzchni. Moje opony są w wersji RUN FLAT i poziom hałasu jest naprawdę na przyzwoitym poziomie. Cóż po krótce, jak bym miał kupować po raz kolejny opony - to wybór byłby identyczny. Moje ogumienie to: Pirelli P Zero 255/35 R19 i 225/40 R19 Czytaj więcej Zwiń
Robert
Przebieg 900km. Nowy samochód A6 allroad i nowe opony. Opony szumią w sposób dla mnie nieakceptowalny. Z ciekawości pojechałem dzisiaj do dealera i poprosiłem o jazdę testowa samochodem o porównywalnych parametrach. Nie mieli A6 ale pojezdzilem A8 z jeszcze większymi oponami bo 21 cali tylko ze Dunlopa. Zero szumów. Wcześniej jeździłem na Michelinach lub Conti i nigdy nie miałem takich przygód. Czytaj więcej Zwiń
8 14
Tomy
Opony z najwyższej półki, w ciężkim sportowym aucie opony klasy ekonomicznej, takie jak moje poprzednie opony firmy Nexen nie dają rady, auto pływało na zakrętach, niby opona miała wzmocniony kord i była o specyfice sportowej, ale w porównaniu do Pirelli to inny świat, oszczędzania na oponach można robić w aucie, które ma moc poniżej 200Km powyżej mija to się z celem, pozdrawiam Marcin. Czytaj więcej Zwiń
Opony, które powinny pasować wszystkim, którzy lubią jeździć szybko i sportowo. Po zmianie na Pzero z Bridgestonów Potenza poczułem ogromną różnicę na korzyść Pzero. O wiele lepsza praca, o wiele lepsza przyczepność (może przez to zużywają się szybciej, ale warto). Opony przemawiają o swoim stanie, ile jeszcze przeciążenia w zakręcie zniosą i wiadomo czego się spodziewać. Czytaj więcej Zwiń
Criminalisk
Super opony do ostrej i dynamicznej jazdy, przy prędkościach ponad 140 km/h doskonale trzymają i reagują na przyspieszenia, hamowania oraz zakręty (oczywiście doświadczenia na niemieckich autostradach), ciche i wytrzymałe, łatwe do wyważenia i odporne na błędy przy parkowaniu blisko krawężników. Kolejny nasz komplet tych opon i pełna satysfakcja z zakupu Czytaj więcej Zwiń
Maciej B
Opona najwyższej jakości. Bardzo dobrze trzyma sie drogi i ma najwłaściwsze opory toczenia. Jednym z największych plusów jest to ze odczuwa sie komfort podczas jazdy poniewaz jest to opona miekka. Najlepsza opona na jakiej jeździłem Czytaj więcej Zwiń
3 2
Ryszard Kallisz
Opony warte swej ceny, model udany i długo produkowany. Używane na Mini styl jazdy bardzo agresywny, na rondach i serpentynach trzymają jak trzeba, ale na suchym na mokrej nawierzchni tak 4/6. Myśle, że na tle konkurencji wypadają bardzo dobrze. Na plus zasługuje to, że już jako nieliczny model w małych rozmiarach posiadają rant ochronny na felgę. Czytaj więcej Zwiń
Hoswood
Opony świetlnie się kleją do nawierzchni, zarówno na suchym jak i na mokrym. Ze względu na niski profil (35 tył i 40 z przodu, przy 18" calach) a dodatkowo wersję run flat są bardzo twarde i ciężkie, więc komfort jazdy się lekko obniża, za to rekompensują to świetnymi właściwościami jezdnymi. Jeśli chodzi o głośność opon to wg. mnie są dość ciche. Czytaj więcej Zwiń
Pio
Szanowni Państwo. Polecam opony Pirelli PZero. Użytkuję je w BMW X3 G01, są bezsprzecznie lepsze od fabrycznych Bridgestone Alenza. Na korzyść Pirelli przemawia brak hałasu toczenia się, ewidentna w poprzednich oponach, trzymanie się drogi, łatwość zmiany kierunku jazdy. Odnoszę również wrażenie mniejszego oporu na kierownicy przy skręcaniu. Czytaj więcej Zwiń
Paweł W.
Kolejny raz pzero i jak zwykle zadowolony :). Kleją jak wściekłe na suchym i minimalnie gorsze na mokrym. Na torze nie zużywają się nadmiernie co w moim przypadku jest bardzo ważne. Absolutnie najlepsza opona letnia! Kupując Pirelli pzero mam zawsze pewność ze będę zadowolony, niezależnie od typu auta na które je zakładam. Polecam. Czytaj więcej Zwiń
Konrad
Super opony, komfortowe i ciche, jednocześnie można pojechać też bardziej dynamicznie i nie brakuje nam przyczepności. Niestety przy większym deszczu i lekko dynamiczniejszej jeździe pojawia się lekki aqua planning. Trzeba tutaj uważać, ale to pewnie kwestia szerokości, w węższym modelu nie zauważyłem tej zależności. Czytaj więcej Zwiń
Jedne z lepiej wyglądających opon, dodatkowo nigdy się na nich nie zawiodłem. Pewnie się trzymają na mokrej, a tym bardziej suchej nawierzchni. Gdybym miał teraz jeszcze raz kupić letnie opony to na pewno bym się nie zastanawiał. Poprzednie, które miałem to Michelin Pilot Sport 4 i rzeczywiście różnica jest odczuwalna. Czytaj więcej Zwiń
Krzysiek
Prędkość
Zastosuj
Nośność
Dostawa 10 dni roboczych
Cena katalogowa 1 400 zł
Dostawa 5-6 dni roboczych
Cena katalogowa 1 522 zł
Ostatnie 2 szt. Następne od 549 zł/szt.
Cena katalogowa 1 146 zł
Dostawa 8 dni roboczych
Cena katalogowa 1 738 zł
Cena katalogowa 1 715 zł
Doręczymy w poniedziałek!
Cena katalogowa 1 485 zł
Cena katalogowa 1 086 zł
Cena katalogowa 1 219 zł
Cena katalogowa 1 533 zł
Cena katalogowa 1 763 zł
Cena katalogowa 1 827 zł
Cena katalogowa 1 424 zł
Cena katalogowa 1 376 zł
Cena katalogowa 1 690 zł
Cena katalogowa 2 197 zł
Cena katalogowa 1 907 zł
Cena katalogowa 1 472 zł
Cena katalogowa 1 665 zł
Cena katalogowa 1 497 zł
Cena katalogowa 1 729 zł
Ostatnia 1 szt. Następne od 0 zł/szt.
Cena katalogowa 1 653 zł
Ostatnie 2 szt. Następne od 0 zł/szt.
Cena katalogowa 1 811 zł
Ostatnia 1 szt. Następne od 899 zł/szt.
Cena katalogowa 2 247 zł
Cena katalogowa 2 221 zł
Cena katalogowa 2 282 zł
Cena katalogowa 1 883 zł
Cena katalogowa 1 895 zł
Cena katalogowa 1 979 zł
Dostawa 6-7 dni roboczych
Cena katalogowa 2 739 zł
Cena katalogowa 2 330 zł
Cena katalogowa 2 764 zł
Cena katalogowa 2 606 zł
Cena katalogowa 2 076 zł
Cena katalogowa 1 750 zł
Cena katalogowa 1 956 zł
Cena katalogowa 1 931 zł
Ostatnie 3 szt. Następne od 0 zł/szt.
Dostawa 4-5 dni roboczych
Cena katalogowa 2 434 zł
Cena katalogowa 2 028 zł
Cena katalogowa 2 269 zł
Cena katalogowa 2 305 zł
Cena katalogowa 1 786 zł
Cena katalogowa 2 004 zł
Cena katalogowa 2 209 zł
Cena katalogowa 2 475 zł
Ostatnie 3 szt. Następne od 700 zł/szt.
Cena katalogowa 1 775 zł
Cena katalogowa 1 859 zł
Cena katalogowa 2 788 zł
Cena katalogowa 2 039 zł
Cena katalogowa 1 846 zł
Cena katalogowa 2 124 zł
Cena katalogowa 2 494 zł
Cena katalogowa 2 413 zł
Cena katalogowa 2 100 zł
Cena katalogowa 2 184 zł
Cena katalogowa 2 667 zł
Cena katalogowa 2 149 zł
Ostatnie 2 szt. Następne od 964 zł/szt.
Cena katalogowa 2 535 zł
Cena katalogowa 2 016 zł
Cena katalogowa 2 052 zł
Cena katalogowa 1 999 zł
Cena katalogowa 2 135 zł
Cena katalogowa 1 968 zł
Cena katalogowa 2 390 zł
Dostawa 2-3 dni robocze
Ostatnie 2 szt. Następne od 840 zł/szt.
Cena katalogowa 2 353 zł
Cena katalogowa 2 849 zł
Cena katalogowa 1 919 zł
Cena katalogowa 1 702 zł
Dostawa 1-2 dni robocze
Cena katalogowa 2 583 zł
Cena katalogowa 3 029 zł
Cena katalogowa 2 982 zł
Cena katalogowa 3 235 zł
Cena katalogowa 2 969 zł
Cena katalogowa 2 342 zł
Cena katalogowa 2 137 zł
Cena katalogowa 2 619 zł
Ostatnie 3 szt. Następne od 1 043 zł/szt.
Cena katalogowa 2 426 zł
Cena katalogowa 2 824 zł
Cena katalogowa 2 642 zł
Cena katalogowa 3 134 zł
Ostatnia 1 szt. Następne od 884 zł/szt.
Cena katalogowa 2 595 zł
Cena katalogowa 2 245 zł
Cena katalogowa 2 486 zł
Cena katalogowa 2 691 zł
Cena katalogowa 3 053 zł
Cena katalogowa 2 631 zł
Cena katalogowa 3 343 zł
Cena katalogowa 3 162 zł
Cena katalogowa 3 488 zł
Cena katalogowa 3 512 zł