496 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin Primacy 4+ 225/45 R17 91 W

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 738

496 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 00:22
Produkt oglądają 2 osoby

Dostawa GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Doręczymy we wtorek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
91 = max 615 kg
Rok produkcji:
2024
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C A B 69 dB
szczegóły
* Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Montaż
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin Primacy 4+

4,8 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,7/5 Mokra nawierzchnia
99%
99% klientów poleca tę oponę
1330 ocen
  • 5
    1099
  • 4
    225
  • 3
    5
  • 2
    0
  • 1
    1
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
707 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
1330 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 19211000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 1330 z 1330 opinii

    225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony toczą się dziwnie, mimo że są wywarzone. Zbieżność zrobiona, a auto jest ściągane w czasie jazdy, czego nie było na starych oponach Dunlop Sport Maxx RT. Auto to skoda octawia z 2017 roku, która ma 150 koni i przebieg 50 tysięcy km. W zakrętach opony również dziwnie się zachowują. Nie ma tej pewności trzymania toru jazdy. Trzeba go korygować. Nie są też wielce ciche, jak zachwalali to ludzie na forach. Jedyny plus to jazda w czasie deszczu-tu faktycznie jest dobrze. Na chwilę obecną biję się z myślami, czy ich nie sprzedać. W to miejsce kupiłbym opony Pirelli. W fordzie focusie byłem bardzo zadowolony z opon Michelin Energy Saver Plus, a tutaj to ledwo przyznałem ocenę dostateczną. Koło opon premium to one nawet nie leżały. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Nie polecam tej opony

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Skoda Octavia Hatchback III FL 1.4 TSI (110kW) (150KM)

    Ocena łączna:

    3,0

    Sucha nawierzchnia 3/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 1

    Marcin Kusyk

    pół roku temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Na oponach Michelin Primacy 4+ przejechałem do tej pory ok 2 tys. km. Połowa z tego została zrobiona w trasie, natomiast reszta to ruch miejski. Opony bardzo dobrze trzymają się nawierzchni, zarówno suchej, jak i mokrej, a w zakrętach auto zachowuje zadany tor jazdy. Potwierdzam to co pisał jeden z użytkowników na temat obserwowanego początkowo zwiększonego zużycia paliwa - u mnie również ono wystąpiło. Niemniej jednak po pokonaniu jakiś kilkuset km wszystko wróciło do normy i na tą chwilę auto spala mniej niż na poprzednio użytkowanych oponach. Generalnie polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda Civic Hatchback IX 1.8 i-VTEC (104kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 4

    Czarek

    rok temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Odczuwalna lepsza przyczepność i komfort jazdy w porównaniu do wymienionej poprzedniej 3-4 letniej opony. Przednie opony w Mini zużywają się znacznie szybciej od tylnich. Uślizg opony w ostrzejszych zakrętach bezpiecznie i odpowiednio wcześnie informuje kierowcę o kończonej się przyczepności poprzez charakterystyczne piszczenie. Przy mokrej nawierzchni opona dość szybko boksuje się z asfaltem. Myślę, że w dużej mierze jest to związane z charakterystyką i napędem pojazdu. Ogólnie to dobre ogumienie z dobrą przyczepnością i dobrymi parametrami hałasu, które polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Mini Clubman Hatchback F54 1.5 (100kW) (136KM)

    Ocena łączna:

    3,8

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Jakub

    pół roku temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    W moim niewielkim doświadczeniu z samochodami byłem uczony przez rodzinę że opony nie mają znaczenia więc przed zakupem obecnych Michelin miałem doczynienia z półką eko. Różnice zauważyłem od puerwszych minut jazdy, brak problemy z trakcją podczas jazdy jak i startu, mniejsze stalanie o ok 3 litry na 100 km, zniwelowane do minimum poślizgi na mokrej nawierzchni... Opony rewelacyjne, za rok kupię również komplet zimówek od Michelin Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Honda Civic Hatchback VIII 1.8 (103kW) (140KM)

    Ocena łączna:

    4,6

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 7

    Patryk Abramski

    rok temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo, ale to bardzo cieszę się z zakupionych letnich opon. Trzymają się drogi rewelacyjnie, a jeżdżę bardzo dużo zarówno trasą szybkiego ruchu jak i w dużym mieście, gdzie jest kilka rodzajów nawierzchni (bruk, kostka, asfalt i droga szutrowa).Zarówno po deszczu jak i przy słonecznej pogodzie, opony zachowują się niezawodnie. Polecam niezdecydowanym - kierowca z długoletnim doświadczeniem. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda Civic Hatchback VIII 1.8 (103kW) (140KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    M.Garcz

    5 miesięcy temu
Opis produktu
Opis produktu

Testy opony Michelin Primacy 4+:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2024
ADAC 215/55 R17 dobra 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
ÖAMTC 205/55 R16 szczególnie polecana 3
TCS 205/55 R16 szczególnie polecana 3
ADAC 205/55 R16 dobra 3
Skala not: najwyższa najniższa

Michelin primacy 4+

LatoMichelin Primacy 4+

Opona Michelin Primacy 4+
Ruszaj w drogę z michelin primacy 4+ i ciesz się większym bezpieczeństwem przez cały czas[1], jednocześnie chroniąc siebie i swoich pasażerów od pierwszego do ostatniego kilometra[5].
  • Dla większego, długotrwałego bezpieczeństwa wybierz letnią oponę MICHELIN
  • W czołówce pod względem hamowania na mokrej nawierzchni przu zużyciu bieżnika do minimalnej dopuszczalnej głębokości [1]
  • Panowanie nad pojazdem przy aquaplaningu na najwyższym poziomie[2][3]
  • Znakomita trwałość bieżnika[4]
  • Stworzona z wykorzystaniem technologii MICHELIN EverGrip
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • W moim niewielkim doświadczeniu z samochodami byłem uczony przez rodzinę że opony nie mają znaczenia więc przed zakupem obecnych Michelin miałem doczynienia z półką eko. Różnice zauważyłem od puerwszych minut jazdy, brak problemy z trakcją podczas jazdy jak i startu, mniejsze stalanie o ok 3 litry na 100 km, zniwelowane do minimum poślizgi na mokrej nawierzchni... Opony rewelacyjne, za rok kupię również komplet zimówek od Michelin

    Patryk Abramski

  • Na oponach Michelin Primacy 4+ przejechałem do tej pory ok 2 tys. km. Połowa z tego została zrobiona w trasie, natomiast reszta to ruch miejski. Opony bardzo dobrze trzymają się nawierzchni, zarówno suchej, jak i mokrej, a w zakrętach auto zachowuje zadany tor jazdy. Potwierdzam to co pisał jeden z użytkowników na temat obserwowanego początkowo zwiększonego zużycia paliwa - u mnie również ono wystąpiło. Niemniej jednak po pokonaniu jakiś kilkuset km wszystko wróciło do normy i na tą chwilę auto spala mniej niż na poprzednio użytkowanych oponach. Generalnie polecam.

    Czarek

  • Opony toczą się dziwnie, mimo że są wywarzone. Zbieżność zrobiona, a auto jest ściągane w czasie jazdy, czego nie było na starych oponach Dunlop Sport Maxx RT. Auto to skoda octawia z 2017 roku, która ma 150 koni i przebieg 50 tysięcy km. W zakrętach opony również dziwnie się zachowują. Nie ma tej pewności trzymania toru jazdy. Trzeba go korygować. Nie są też wielce ciche, jak zachwalali to ludzie na forach. Jedyny plus to jazda w czasie deszczu-tu faktycznie jest dobrze. Na chwilę obecną biję się z myślami, czy ich nie sprzedać. W to miejsce kupiłbym opony Pirelli. W fordzie focusie byłem bardzo zadowolony z opon Michelin Energy Saver Plus, a tutaj to ledwo przyznałem ocenę dostateczną. Koło opon premium to one nawet nie leżały.

    Marcin Kusyk

  • Odczuwalna lepsza przyczepność i komfort jazdy w porównaniu do wymienionej poprzedniej 3-4 letniej opony. Przednie opony w Mini zużywają się znacznie szybciej od tylnich. Uślizg opony w ostrzejszych zakrętach bezpiecznie i odpowiednio wcześnie informuje kierowcę o kończonej się przyczepności poprzez charakterystyczne piszczenie. Przy mokrej nawierzchni opona dość szybko boksuje się z asfaltem. Myślę, że w dużej mierze jest to związane z charakterystyką i napędem pojazdu. Ogólnie to dobre ogumienie z dobrą przyczepnością i dobrymi parametrami hałasu, które polecam.

    Jakub

Wyższy poziom bezpieczeństwa na każdym kilometrze Ciesz się wyższym poziomem bezpieczeństwa na każdym kilometrze [1].

Wybierz oponę MICHELIN PRIMACY 4+ zapewniającą najwyższą skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni przy zużyciu bieżnika do minimalnej dopuszczalnej głębokości[1] oraz kontrolę przy aquaplaningu[2][3]. Jedną z technologii MICHELIN EverGrip jest najnowsza generacja mieszanki gumowej z samoregenerującym się bieżnikiem, która niezmiennie zapewnia bezpieczeństwo do całkowitego zużycia opony[1].

Wewnętrzny spokój przez cały czas Wewnętrzny spokój przez cały czas[4].

Ciesz się wysoką trwałością[4] opony MICHELIN PRIMACY 4+, z którą będziesz czuć się pewnie i bezpiecznie przez cały czas[1]. Technologia MaxTouch Construction optymalizuje obszar kontaktu opony z drogą dla bardziej równomiernego rozkładu sił podczas hamowania, przyspieszania i na zakrętach dla przedłużenia trwałości opony.

Wewnętrzny spokój przez cały czas

Sprawdź letnią oponę MICHELIN PRIMACY 4+ i chroń siebie i swoich pasażerów od pierwszego do ostatniego kilometra[5]. Ambicją Michelin jest zapewnianie bezpieczeństwa przez cały okres eksploatacji opon. Dlatego opona oferuje znakomite hamowanie na mokrej nawierzchni przy zużyciu bieżnika do minimalnej dopuszczalnej głębokości[1], najlepszą kontrolę przy aquaplaningu[2][3] i znakomitą trwałość[4]. Ta letnia opona została opracowana z użyciem technologii MICHELIN EverGrip dzięki czemu, wybierając ją, wybierasz dużą trwałość, która pozwoli Ci cieszyć się każdą podróżą.

Zaprojektowana dla użytkowników sedanów, 4x4, SUV-ów i samochodów elektrycznych poszukujących trwałej i bezpiecznej opony o doskonałych osiągach w zakresie hamowania na mokrej nawierzchni.
  • Technologie MICHELIN EverGrip
  • MaxTouch Construction
  • samoregenerująca się mieszanka gumowa bieżnika
OPONY MICHELIN – STWORZONE, BY ZAPEWNIAĆ DŁUGOTRWAŁE OSIĄGI

Cenisz osiągi i bezpieczeństwo – dlatego Michelin dba o trwałość tych cech. Michelin zapewnia wyjątkową trwałość oferowanych opon oraz wysokie osiągi niezależnie od warunków na drodze. Użytkownicy doceniają pełny potencjał tej opony dzięki wysokim osiągom przez cały okres jej eksploatacji.

Wspieramy Cię innowacjami. Już od 130 lat
WSPIERAMY CIĘ INNOWACJAMI.
JUŻ OD 130 LAT

Począwszy od roku 1889 Michelin nieprzerwanie przedstawia światu kolejne innowacje, które powstają, by czynić mobilność ludzi i towarów bezpieczniejszą, bardziej wydajną i przyjazną środowisku. Francuski koncern jest nie tylko producentem opon uznawanych często za produkty referencyjne, ale cieszy się także nieposzlakowaną reputacją w świecie sportów motorowych, w branży turystycznej i gastronomicznej. Michelin jest jedną z wiodących światowych marek, która za swój cel przyjęła dawanie wszystkim lepszej drogi do postępu. To fundament misji Michelin.

Zaangażowanie w zrównoważony rozwój
Michelin podejmuje działania mające na celu ograniczenie wpływu działalności koncernu na środowisko naturalne

Michelin nieustannie podnosi osiągi swoich opon w zakresie efektywności paliwowej. Celem Michelin jest nie tylko zmniejszenie wpływu opon na zużycie paliwa, ale także zwiększenie autonomii pojazdów elektrycznych. Redukcja emisji CO2 związanej ze stosowaniem produktów koncernu jest integralną częścią jego strategii rozwoju. Ale jest nią także dążenie do ograniczenia liczby produkowanych opon poprzez przedłużenie ich trwałości przy utrzymaniu osiągów.

W wielu krajach Michelin angażuje się w działania związane ze zbiórką opon trafiających następnie do recyklingu. Poszukiwanie efektywnych i innowacyjnych sposobów odzysku surowców z zużytych opon to również obszar, w który Michelin inwestuje w swoich ośrodkach badawczo-rozwojowych. Materiały pozyskiwane z zużytych opon MICHELIN są moga byc ponownie wykorzystywane do produkcji nowych opon, mas bitumicznych bądź stanowią paliwo w kotłowniach i zakładach.

(1) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (czerwiec 2021) testów hamowania na mokrej nawierzchni od 80 km/h do 20 km/h opon nowych i o dopuszczalnym zużyciu w rozmiarze 205/55 R16 91V zamontowanych w VW Golf 8 („dopuszczalne zużycie” oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EKG ONZ (ECE R30r03f)). Porównanie opon MICHELIN Primacy 4+ (nowa: 22,8 m - zużycie: 31,5 m) z BRIDGESTONE TuranzaT005 (nowa: 22,6 m - zużycie: 36,4 m), CONTINENTAL PremiumContact 6 (nowa: 23,1 m - zużycie: 35,3 m), GOODYEAR EfficientGrip Performance 2 (nowa: 23,8 m - zużycie: 35,5 m). Wyniki mogą się różnić w zależności od warunków drogowych i atmosferycznych.

(2) Wyniki zewnętrznych testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (czerwiec 2021) na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91V zamontowanych w VW Golf 8 2.0l TDI. Grubość warstwy wody: 8 mm. Porównanie opon MICHELIN Primacy 4+ (100%) z BRIDGESTONE TuranzaT005 (87,6%), CONTINENTAL PremiumContact 6 (81,2%), GOODYEAR EfficientGrip Performance 2 (94%). Wyniki mogą się różnić w zależności od warunków drogowych i atmosferycznych.

(3) Wyniki zewnętrznych testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (czerwiec 2021) na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91V zamontowanych w VW Golf 7 1.5 TSI. Grubość warstwy wody: 9 mm. Porównanie opon MICHELIN Primacy 4+ (100%) z BRIDGESTONE TuranzaT005 (97,7%), CONTINENTAL PremiumContact 6 (98,4%), GOODYEAR EfficientGrip Performance 2 (97,9%). Wyniki mogą się różnić w zależności od warunków drogowych i atmosferycznych.

(4) Wyniki zewnętrznych testów przeprowadzonych przez DEKRA TEST CENTER na zlecenie Michelin (lipiec 2021), na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91V zamontowanych w VW Golf. Porównanie opon MICHELIN Primacy 4+ (wartość referencyjna) z BRIDGESTONE TuranzaT005 (-15 998 km), CONTINENTAL PremiumContact 6 (-5655 km), GOODYEAR EfficientGrip Performance 2 (+2093 km).

(5) „Ostatni kilometr” należy rozumieć jako zużycie do minimaln ej dopuszczalnej głębokości bieżnika (1,6 mm).

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 225/45 R17
17" 4 dostępne warianty
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji:
2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 754

479 zł
Kup
Rok produkcji:
2023

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 743

485 zł
Kup
Rok produkcji:
2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 731

491 zł
Kup

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 771

510 zł
Kup
* Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Montaż opon
Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1099 serwisów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 00

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin Primacy 4+

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste
  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!