Menu
Kup
1 073 / szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin Pilot Alpin 5 265/40 R19 102 V XL, FSL, *, FSL

certyfikowany sprzedawca

Wcześniej1 706 zł

1 073 / szt.
Kup

Transport GRATIS

Dostawa 6-7 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
102 = max 850 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Homologacja:
BMW
Etykieta UE:
C B 69dB szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
127 osób wystawiło ocenę
  • 6 83 osoby
  • 5 43 osoby
  • 4 1 osoba
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób
Ocena łączna: 5,7 127 opinii Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,8
  • Mokra nawierzchnia: 5,7
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,7
99% użytkowników poleca tę oponę
99%

Informacje o oponie zbierane są od 678 dni. W tym czasie zebraliśmy 127 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 1952000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Michelin Pilot Alpin 5

    Mariusz Stupiński
    Rozmiar: 215/50 R18

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Zdecydowałem się na zakup tych opon ze względu na niski wskaźnik hałasu, nie lubię, jak podczas jazdy słychać nadmierny szum. Muszę przyznać, że faktycznie opony podczas jazdy ekspresówką nie dają za bardzo znać o sobie, prawie nic nie słychać. Co do jazdy po śniegu - akurat tegoroczna zima nie dała się mocno we znaki, ale parę dni ze śniegiem było i akurat w tym czasie jeździłem po szutrowych drogach - auto zachowywało się nadspodziewanie stabilnie, ani razu nie zadziałały systemy stabilizacji tory jazdy, choć parę razy nawet chciałem, żeby zarzuciło lekko tyłem, a tu nic J. Innymi słowy - samochód nie dał się wyprowadzić z równowagi. Jedyne, co mnie trochę drażni - to na drogach szutrowych czy polnych, przy prędkościach rzędu 50 km/h i więcej - opony zbierają drobinki piasku i żwiru, wtedy słychać, jak obijają się o nadkola, taki efekt piaskowania. Oczywiście jest to spowodowane zimową rzeźbą bieżnika, ale mimo to trochę to irytuje. Podsumowując - opony to naprawdę klasa premium, bardzo ciche i świetnie spisują się na śniegu. Można poszukać tańszych modeli, ale ja nie żałuję i jestem z nich bardzo zadowolony.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Tomasz De
    Rozmiar: 235/45 R18

    Ocena: 5,4

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony posiadam od 2 miesięcy, a już zdołałem przejechać nimi trochę ponad 15k km. Świetnie spisują się na błocie pośniegowym jak i na mokrej nawierzchni. Wcześniejsze marki opon zimowych które posiadałem zawsze miały problemy z trakcją. Dopiero zakup michelin pilotAlpin 5 sprostały tym problemom. Teraz ruszanie spod świateł 190 konnym ciężkim kombi stało się przyjemnością. Droga hamowania również pokazała mi, że Michelin to nie tylko wysoka cena, ale również jakość. Moim zdaniem opony warte każdej złotówki. Przy moich przebiegach miesięcznych rzędu ok 8-10k km to był jedyny słuszny wybór. Teraz wyjeżdżając w trasę nie muszę się martwić o warunki panujące na drogach, bo wiem że doświadczenie i dobra opona to podstawa bezpiecznej jazdy. Pamiętajcie, że to co nasz samochód łączy z nawierzchnią, to 4 opony. I nie warto w tym momencie oszczędzać pieniędzy :)

    Czy opinia jest pomocna?

  • Kamil
    Rozmiar: 245/45 R18

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony super! To już kolejna zima z oponami Michelin i kolejna generacja Alpin w moich samochodach! Świetnie się sprawdzają w każdych warunkach. W porównaniu do innych są najbardziej ekonomiczne oraz ciche. Dobrze trzymają na suchej oraz mokrej nawierzchni. Obfite opady śniegu na A4 nie zatrzymały mnie ani na chwilę, a auto jechało pewnie, jak po sznurku. Teraz przyszła odwilż i opony również dobrze sobie radzą na błocie pośniegowym. Z czystym sumieniem mogę polecić Michelin Alpin.

    Czy opinia jest pomocna?

  • KK
    Rozmiar: 235/45 R18

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Świetne opony, miękkie, sprawiają wrażenie jazdy na oponach letnich, ciche. Bdb spisują się na śniegu i błocie pośniegowym. Nie ma problemu z ruszaniem i hamowaniem oraz trakcją na śniegu. Na suchym jak i w deszczu również bdb. Cena niewiele wyższa niż u konkurencji w klasie premium. Na razie przejechałem od końca listopada kilka tysięcy kilometrów, to i jak narazie śladów zużycia nie widać. Opony godne polecenia.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Artur Oleksa
    Rozmiar: 225/40 R18

    Ocena: 5,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Oponki sprawują się bardzo dobrze jestem naprawdę pod wrażeniem. Hamowanie i przyspieszanie na mokrej lub lekko zaśnieżonej drodze jest na równym poziomie. Wcześniejsze zimówki z hamowaniem miały dużo gorzej. Wiem, że napęd quattro w samochodzie robi dobrą robotę, ale tej zimy jeżeli ktoś się mnie zapytał, czy jest ślisko na drodze zawsze zdecydowanie powiedziałem, że dla mnie nie.

    Czy opinia jest pomocna?

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Michelin Pilot Alpin 5

Prezentowana opona posiada symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake). Oznacza to, że spełnia wymagania Unii Europejskiej dotyczące opon zimowych. Symbol jest przyznawany po dokładnym przetestowaniu danego modelu pod kątem przyczepności na śniegu.

Testy opony Michelin Pilot Alpin 5:

2020: test Auto Bild w rozmiarze 225/40 R18; nota: wzorowa; (3. miejsce).
2020: test ÖAMTC w rozmiarze 235/55 R17; nota: szczególnie polecana; (1. miejsce).
2020: test Auto Bild w rozmiarze 245/45 R18; nota: wzorowa; (1. miejsce).
2020: test TCS w rozmiarze 235/55 R17; nota: szczególnie polecana; (1. miejsce).
2020: test ADAC w rozmiarze 235/55 R17; nota: dobra; (1. miejsce).

Michelin Pilot Alpin 5 to opona zimowa klasy premium stworzona specjalnie dla wymagających kierowców, który cenią sobie komfort i bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach. Model został zaprojektowany z myślą o samochodach osobowych wyższej klasy, aby kierowcy mogli bezpiecznie korzystać z pełni osiągów swojego auta nawet podczas niesprzyjającej zimowej pory.


Budowa bieżnika oraz jego szczegółowo dopracowane elementy sprawiają, że auto prowadzi się pewnie ze względu na doskonałą przyczepność. Opona bardzo szybko się osusza i bardzo dobrze odprowadza wodę, co znacznie minimalizuje ryzyko wystąpienia groźnego zjawiska aquaplaningu. Nowoczesna gumowa mieszanka użyta przy tworzeniu opony powoduje, że produkt nie twardnieje podczas niskich temperatur, przez co dobrze trzyma się nawierzchni, a powierzchnia styku opony z jezdnią nie maleje, jest stała przez cały okres eksploatacji. Pozwala to nieprzerwanie cieszyć się najlepszymi właściwościami produktu.


Michelin

Michelin jest jedną z najstarszych firm zajmujących się produkcją opon. Powstała już w roku 1889 r. i szybko zyskała rolę wiodącego producenta ogumienia. Obecnie produkuje opony do samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli i rowerów, a także do samolotów i promów kosmicznych. Regularnie wprowadza innowacyjne rozwiązania, które cieszą się od lat bardzo dużą popularnością.


Michelin ADAC winner test
Opona zimowa Michelin Pilot Alpin 5 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 265/40 R19.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 17 do 21 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości V - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 240 km/h.
Opona posiada indeks nośności 102 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 850 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: C (opory toczenia), B (przyczepność na mokrej nawierzchni), 69 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Zobacz także inne opony zimowe 19 cali

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Etykieta opony Michelin Pilot Alpin 5:

C B 69 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin Pilot Alpin 5

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!