Kup
499 szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin Alpin 6 205/55 R16 94 H XL

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca
499 szt.
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 594 zł/szt.

Transport GRATIS

Dostawa 9 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
94 = max 670 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2021
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C B A 69 dB
szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
535 osób wystawiło ocenę
  • 6 353 osoby
  • 5 162 osoby
  • 4 15 osób
  • 3 4 osoby
  • 2 1 osoba
  • 1 0 osób
Ocena łączna: 5,7 535 opinii Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,8
  • Mokra nawierzchnia: 5,7
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,6
98% użytkowników poleca tę oponę
98%

Informacje o oponie zbierane są od 1083 dni. W tym czasie zebraliśmy 535 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 7625000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Michelin Alpin 6

    Ozz

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,4

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Przez ostatnich kilka lat zjeździłem: Nokian w+, Sava Eskimo, Pirelli Snowcontrol, Dunlop WS5 i teraz pierwszy sezon na Michelinach. Sava poprawna, do stonowanej jazdy, Nokian ogólnie nieco lepiej, dużo lepiej w świeżym śniegu, Pirelli bardzo dobre na kopnym śniegu, słabiej (np. od Dunlopa i Michelina) w deszczu, Dunlop dawał sobie radę wzorowo, ale podczas 3. sezonu zaczęły się bicia trzech z czterech opon. Uważam na dziury i krawężniki, więc zaskoczenie i zawód były znaczne. Michelin z tego zestawienia wypada najlepiej. Na każdej płaszczyźnie, od Dunlopa o włos, czasem dwa. Moim zdaniem spośród wymienionych, najlepsza. Opona kompletna, bez słabych stron. Jeżdżę lekkim, dwustukonnym kompaktem i te opony pozwalają na naprawdę wiele. Mozna im zaufać, świetnie kleją, na mokrym bardzo przewidywalne, w śniegu też dobrze. Na lodzie wożą na boki jak każde, nie ma rady na brak kolców. 5 gwiazdek za jazdę po śniegu i lodzie tylko dlatego, że moim zdaniem na komplet punktów zasłużyć powinna wyłącznie opona z kolcami. Byłem zadowolony z Dunlopów, ale tylko przez 2 sezony. Michelin polecił właściciel najlepszego zakladu wulkanizacyjnego w moim mieście. Miał rację. Warto dopłacić te 30/40zł do opony. Jeśli nie wynikną po drodze żadne komplikacje, mam swoje opony, do których będę wracał.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Grzegorz D.

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,2

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Bardzo dobre opony na warunki zimowe. Zima 2020/2021 r. dała mi możliwości przetestowania opon Michelin Aplin 6. Na suchej nawierzchni jak przyklejone do asfaltu. Na śniegu nie było drogi lub parkingu, z którego bym nie wyjechał przy napędzie w samochodzie tylko na przednią oś. Mogę porównać do opon Nokian, które mam założone na tylnej osi. Powiem szczerze, nie ma porównania. Na śliskiej drodze przy prędkościach ok. 40 km/h tył samochodu lekko się ślizgał, a przód dalej pozostawał stabilny. Z czystym sumieniem mogę polecić te opony każdemu, komu zależny na bezpieczeństwie. Polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Filip Herr

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Polecam każdemu te opony warte swojej ceny, nigdy nie miałem tak cichych opon, które tak świetnie odprowadzają wodę. Mieszkam w górach, więc dlatego też napęd jest bardzo przydatny, ale nie tylko w zimie, na śniegu radzą sobie znakomicie przy ruszeniu z pełnym gazem idą do przodu praktycznie wgl się nie ślizgają i na oblodzonych i nieodśnieżanych drogach. Hamowanie praktycznie jak w lecie bez uślizgów szybko i pewnie się zatrzymują po ponad 5tys. kilometrów wyglądaj jak nowe bez zużycia bieżnika, polecam i na lato też kupię Micheliny :)

    Czy opinia jest pomocna?

  • Cezary Kowalczyk

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Zdecydowanie mogę polecić Alpiny 6 wszystkim, którzy wymagają od opony dobrej trakcji, wysokiej kultury toczenia i dużej wytrzymałości. Są zadziwiająco ciche, zapewniają wspaniałą przyczepność zarówno na mokrym, jak i suchym, a na śniegu jedynie łańcuchy i opony typowo terenowe radzą sobie lepiej! Na tę zimę kupiłem je do swoich testów i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony - w drugim aucie na ,pewno sięgnę po opony Alpin 6.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Zbigniew Jagodziński

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 3,2

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    O ile opony na suchej nawierzchni spisują się bez zarzutu, pracują bardzo cicho, nawet ciszej niż letnie, samochód trzyma się nawierzchni bardzo dobrze, to na śniegu czy błocie pośniegowym opony ustępują parametrami nawet znacznie gorszym ( teoretycznie ) oponom Dębica Frugo czy Kormoran Winter. Nie mówiąc już o poprzednio używanych przeze mnie oponach Pirelli Carving Edge Winter. Zdecydowanie nietrafiony zakup.

    Czy opinia jest pomocna?

Opis produktu

Michelin Alpin 6

Płatek śnieguMichelin Alpin 6

Opona Michelin Alpin 6

Wybierz oponę zimową MICHELIN Alpin 6 z technologią EverGrip, która zapewnia bardzo dobre hamowanie[1], przyspieszanie i przyczepność[1] opony przy dopuszczalnym poziomie zużycia[1], w trudnych warunkach zimowych[2]. Opona zimowa najnowszej generacji zaprojektowana w celu zapewnienia doskonałej trwałości[4], oferując wyższy przebieg niż jej poprzedni model[5]. Ciesz się każdą jazdą i pozwól wskaźnikowi zużycia bieżnika MICHELIN zadbać o to, kiedy przyjdzie czas na zmianę opon. Z oponą MICHELIN Alpin 6 jesteś bezpieczny na śniegu, dzięki czemu możesz podziwiać piękno zimowych dróg.

  • Bardzo bezpieczna opona zimowa najnowszej generacji od MICHELIN
  • Wysoki poziom bezpieczeństwa jazdy w trudnych warunkach zimowych[1][2] (3PMSF)[3]
  • Najlepsza opona zimowa w swojej kategorii przy dopuszczalnym poziomie zużycia, pod względem przyczepności i hamowania podczas jazdy po śniegu i mokrychdrogach[1]
  • Długotrwałe osiągi[1] i doskonała trwałość[4] opony zimowej
  • Innowacyjny wskaźnik zużycia bieżnika MICHELIN śledzi zużycie opony
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • Bardzo dobre opony na warunki zimowe. Zima 2020/2021 r. dała mi możliwości przetestowania opon Michelin Aplin 6. Na suchej nawierzchni jak przyklejone do asfaltu. Na śniegu nie było drogi lub parkingu, z którego bym nie wyjechał przy napędzie w samochodzie tylko na przednią oś. Mogę porównać do opon Nokian, które mam założone na tylnej osi. Powiem szczerze, nie ma porównania. Na śliskiej drodze przy prędkościach ok. 40 km/h tył samochodu lekko się ślizgał, a przód dalej pozostawał stabilny. Z czystym sumieniem mogę polecić te opony każdemu, komu zależny na bezpieczeństwie. Polecam.

    Grzegorz D.

  • O ile opony na suchej nawierzchni spisują się bez zarzutu, pracują bardzo cicho, nawet ciszej niż letnie, samochód trzyma się nawierzchni bardzo dobrze, to na śniegu czy błocie pośniegowym opony ustępują parametrami nawet znacznie gorszym ( teoretycznie ) oponom Dębica Frugo czy Kormoran Winter. Nie mówiąc już o poprzednio używanych przeze mnie oponach Pirelli Carving Edge Winter. Zdecydowanie nietrafiony zakup.

    Zbigniew Jagodziński

  • Zdecydowanie mogę polecić Alpiny 6 wszystkim, którzy wymagają od opony dobrej trakcji, wysokiej kultury toczenia i dużej wytrzymałości. Są zadziwiająco ciche, zapewniają wspaniałą przyczepność zarówno na mokrym, jak i suchym, a na śniegu jedynie łańcuchy i opony typowo terenowe radzą sobie lepiej! Na tę zimę kupiłem je do swoich testów i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony - w drugim aucie na ,pewno sięgnę po opony Alpin 6.

    Cezary Kowalczyk

  • Przez ostatnich kilka lat zjeździłem: Nokian w+, Sava Eskimo, Pirelli Snowcontrol, Dunlop WS5 i teraz pierwszy sezon na Michelinach. Sava poprawna, do stonowanej jazdy, Nokian ogólnie nieco lepiej, dużo lepiej w świeżym śniegu, Pirelli bardzo dobre na kopnym śniegu, słabiej (np. od Dunlopa i Michelina) w deszczu, Dunlop dawał sobie radę wzorowo, ale podczas 3. sezonu zaczęły się bicia trzech z czterech opon. Uważam na dziury i krawężniki, więc zaskoczenie i zawód były znaczne. Michelin z tego zestawienia wypada najlepiej. Na każdej płaszczyźnie, od Dunlopa o włos, czasem dwa. Moim zdaniem spośród wymienionych, najlepsza. Opona kompletna, bez słabych stron. Jeżdżę lekkim, dwustukonnym kompaktem i te opony pozwalają na naprawdę wiele. Mozna im zaufać, świetnie kleją, na mokrym bardzo przewidywalne, w śniegu też dobrze. Na lodzie wożą na boki jak każde, nie ma rady na brak kolców. 5 gwiazdek za jazdę po śniegu i lodzie tylko dlatego, że moim zdaniem na komplet punktów zasłużyć powinna wyłącznie opona z kolcami. Byłem zadowolony z Dunlopów, ale tylko przez 2 sezony. Michelin polecił właściciel najlepszego zakladu wulkanizacyjnego w moim mieście. Miał rację. Warto dopłacić te 30/40zł do opony. Jeśli nie wynikną po drodze żadne komplikacje, mam swoje opony, do których będę wracał.

    Ozz

o360
  • Wysoki poziom trakcji i bezpieczeństwa w trudnych warunkach zimowych Wysoki poziom trakcji i bezpieczeństwa w trudnych warunkach zimowych[1][2]

    Doskonała przyczepność w niskich temperaturach i jazda w trudnych warunkach zimowych[1][2] to cechy zimowych opon drogowych MICHELIN Alpin 6, które zapewniają komfort i bezpieczeństwo. Opona zimowa najnowszej generacji ma lepsze osiągi od poprzedniego modelu o +6% na mokrych nawierzchniach i +8% na śniegu[5].

  • Jazda po śniegu i mokrych nawierzchniach Najlepsza pod względem hamowania i trakcji podczas jazdy po śniegu i mokrych nawierzchniach, przy dopuszczalnym poziomie zużycia[1]

    Czuj się komfortowo podróżując w warunkach zimowych, od pierwszego do ostatniego kilometra,[1] dzięki ewolucyjnej rzeźbie bieżnika i wielowarstwowej mieszance bieżnika MICHELIN. Opona MICHELIN Alpin 6 pozwoli jeździć po drogach przez całą zimę oraz zapewni stałą przyczepność i bardzo dobre hamowanie na śniegu[1].

  • Dłuższa trwałość opony Dłuższa trwałość opony[4]

    Wybierz oponę MICHELIN Alpin 6, aby uzyskać długotrwałe osiągi[1] i doskonały przebieg[4]. Ciesz się jazdą w górach bez konieczności częstej wymiany opon i zaufaj technologii MICHELIN Contact Patch, która zapewnia wysoki poziom kontroli i reakcji, podczas gdy odporna na ścieranie mieszanka gwarantuje równomierne zużycie opon.

Prezentacja opony
Logo Michelin

JESTEŚMY NA RYNKU I WPROWADZAMY INNOWACJE
JUŻ OD 130 LAT
Firma Michelin wprowadza innowacje technologiczne przy produkcji opon już od 1889 r., dążąc do zapewnienia bezpieczniejszej, ekologicznej i bardziej efektywnej mobilności ludzi i towarów. Często wyznaczamy poziom odniesienia dla innych producentów w zakresie wszelkich rozwiązań dotyczących opon oraz na rynkach związanych z podróżowaniem. Michelin to jedna z czołowych światowych marek, a jej głównym celem jest oferowanie wszystkim lepszych rozwiązań w zakresie mobilności.

(1) Od nowości do dopuszczalnego poziomu zużycia opona MICHELIN Alpin 6 w rozmiarze 205/55 R16 91H przewyższa próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ. Certyfikat 3PMSF dla nowej opony i znakomita trakcja na śniegu do zużycia do dopuszczalnego poziomu. Testy przyspieszania/trakcji na śniegu przeprowadzone przez TÜV SÜD w grudniu 2017 r. Opony z dopuszczalnym poziomem zużycia (ostatni kilometr) to opony z bieżnikiem startym maszynowo do poziomu wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f). We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych.

(2) MICHELIN Alpin 6 posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.

(3) MICHELIN Alpin 6 posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać oznaczenie 3PMSF, opony muszą gwarantować minimalny poziom bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.

(4) Na podstawie wyników testów trwałości przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. i styczniu 2018 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91H zamontowanych w VW Golf 7. Opony testowane: MICHELIN ALPIN 6, BRIDGESTONE BLIZZAK LM001 Evo, CONTINENTAL WinterContact™ TS 860, DUNLOP Winter Sport 5, GOODYEAR Ultra Grip 9, PIRELLI Cinturato Winter i NOKIAN WRD4. Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 10 000 km z przewidywaną trwałością do zużycia bieżnika do 1,6 mm. Średnia rynkowa: MICHELIN Alpin 6 i wszystkie opony premium konkurentów testowane w panelu. We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych.

(5) Na podstawie wyników testów porównawczych hamowania na mokrej nawierzchni i śniegu opon MICHELIN Alpin 6 i MICHELIN Alpin 5 przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. i styczniu 2018 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91H zamontowanych w VW Golf 7.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Raty
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin Alpin 6

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!