249 szt.
Kup
Klasa ekonomiczna certyfikowany sprzedawca

Imperial All Season Driver 225/40 R18 92 Y XL

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 482

249 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 07:31
Produkt oglądają 4 osoby

Dostawa GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Doręczymy już jutro!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Ten sam produkt
w nowszym
roczniku 2024

264 zł
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
92 = max 630 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2023
Gwarancja:
2 lata od daty sprzedaży szczegóły
Etykieta UE:
C B B 71 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Montaż
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Imperial All Season Driver

4,4 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,6/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,1/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,3/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
7982 ocen
  • 5
    3835
  • 4
    3622
  • 3
    479
  • 2
    36
  • 1
    10
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
1817 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
7982 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 97144000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 7982 z 7982 opinii

    225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony za tą cenę dobre. To chińskie belgijczyki. Dość delikatne i trzeba pilnować ciśnienia, bo po jeździe na zaniżonym błyskawicznie się niszczą. Posiadają rant ochronny i dobrze prezentują się na samochodzie. Jak każde opony do wszystkiego, są kompromisem pomiędzy warunkami lato/zima. Przy awaryjnym hamowaniu na suchej nawierzchni droga hamowania z 50 km/h jest o kilka metrów dłuższa niż opon letnich. Na mokrym dobrze trzymają bocznie i wzdłużnie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Focus Hatchback III 1.6 TDCi (85kW)

    Ocena łączna:

    3,9

    Sucha nawierzchnia 3/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Focus

    rok temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jak najbardziej polecam opony Imperial - cechują się bardzo dobra jakością w stosunku do ceny. Moja ocena by była wyższa, gdyby nie porównanie do audi S3, w której mam opony Pirelli wielosezonowe. Pirelli prowadzą się lepiej, ale cenowo też całkiem inaczej to wyglada. Z ręka na sercu mogę polecić opony Imperial- są ciche i dobrze trzymają się drogi, a jeżeli chodzi o stosunek ceny do jakości, to myślę że są bezkonkurencyjne. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    VW Golf Hatchback VII FL 2.0 GTI (180kW)

    Ocena łączna:

    3,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    20 4

    Damian

    ponad 2 lata temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jeśli chodzi o wielosezonowe w tym przedziale cenowym, to bardzo dobre opony charakteryzują świetną przyczepność na suchym i mokrym zaś trochę gorszą na śniegu, ale i tak nie ma co narzekać. Polecam każdemu kto szuka niedrogich i dobrych jakościowo wielosezonówek by nie bawić się x razy do roku w przekładanie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Alfa Romeo Giulietta Hatchback I 1.4 TB 16V (88kW) (120KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Kamil Sobolewski

    rok temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony jak na tę cenę sprawują się naprawdę dobrze. Na suchym trzymają się świetnie, na mokrym też sobie radzą. W śniegu nie mam większych problemów, żeby wjechać i wyjechać. Wiadomo, że nie są to opony z górnej półki, ale do spokojnej jazdy w mieście są idealne. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Volvo V50 Kombi I 2.0 D (136KM)

    Ocena łączna:

    4,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Mariusz

    rok temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Długo zastanawiałem się nad tego typu oponami (wcześniej używałem opon wiodących producentów), ale z czystym sumieniem mogę polecić! Przejechałem jakieś 10 tys. km i jestem naprawdę bardzo zadowolony. Pozdrawiam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Peugeot 308 GT SW I 2.0 BlueHDi (133kW)

    Ocena łączna:

    3,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 0

    Przemek

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Imperial All Season Driver

Jeżeli szukasz opon całorocznych do samochodu osobowego, ale zależy Ci na oszczędnościach, model Imperial All Season Driver powinien cię zainteresować. Czym charakteryzuje się to ogumienie?

  • Kierunkowy bieżnik – znakomicie sprawdza się zarówno w sezonie letnim, jak i zimowym. Dzięki ustawieniu rowków pod kątem, spod opony szybko usuwana jest woda lub inne zanieczyszczenia, takie jak błoto pośniegowe. Dzięki temu maleje ryzyko wystąpienia aquaplaningu, a Ty kontrolujesz samochód nawet w niekorzystnych warunkach.


  • Sieć lameli – cecha wyróżniająca opony zimowe. Za jej sprawą samochód może poruszać się po śniegu i lodzie, zachowując trakcję nawet w trakcie ruszania i hamowania.


  • Duże bloki – ich zadaniem jest utrzymanie przyczepności na suchej nawierzchni.


  • Ekonomia i komfort użytkowania – opony całoroczne nie muszą być wymieniane co sezon, dlatego zdecydowanie rzadziej trzeba odwiedzać wulkanizatora. Dodatkowo model reprezentuje budżetowy segment cenowy, co oznacza dobrą jakość, ale niewygórowany koszt zakupu.



logo Imperial


Imperial to belgijska marka, która rozwija się pod skrzydłami koncernu Deldo. Dzięki przystosowaniu swojej oferty do potrzeb kierowców cieszy się ona niesłabnącą popularnością.

Dane techniczne

Opona całoroczna Imperial All Season Driver zaliczana jest do klasy ekonomicznej, czyli charakteryzuje się najbardziej korzystną ceną i dobrymi osiągami.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 225/40 R18. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 13 do 20 cali.

Opona dodatkowo:

  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

C

Klasa C - efektywność paliwowa

B

Klasa B - hamowanie na mokrej nawierzchni

B

KlasaB - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości Y - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.

Indeks nośności 92 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 630 kg.

Prezentacja opony

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 225/40 R18
18" 1 dostępny wariant
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji:
2024

Doręczymy już jutro!

Cena katalogowa 482

264 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Montaż opon
Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1049 serwisów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 00

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Imperial All Season Driver

Pełna treść gwarancji
  • producent zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie swoich opon przy użytkowaniu ich zgodnie z przeznaczeniem,
  • okres gwarancji wynosi 2 lata i jest liczony od daty zakupu produktu,
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz nowy towar lub rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Imperial

Certyfikat Imperial
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste
  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!