Menu

Kup
814 szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Goodyear UltraGrip Performance + 205/50 R19 94 V XL, FP

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Wcześniej1 472 zł

814 szt.
Kup

Transport GRATIS

Dostawa 8 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
94 = max 670 kg
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
C B 72dB szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
111 osób wystawiło ocenę
  • 6 61 osób
  • 5 47 osób
  • 4 3 osoby
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób
Ocena łączna: 5,6 111 opinii Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,7
  • Mokra nawierzchnia: 5,5
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,6
100% użytkowników poleca tę oponę
100%

Informacje o oponie zbierane są od 518 dni. W tym czasie zebraliśmy 111 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 1744000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Goodyear UltraGrip Performance +

    Daniel

    Rozmiar: 225/55 R17

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Jeżeli zastanawiasz się nad wyborem dobrej opony zimowej to masz już problem z głowy! Opony UltraGrip Performance + są po prostu REWELACYJNE! Żadne inne słowo tego nie opisze lepiej. Kupiłem te opony pod koniec 2020 r. do swojego quattro bez żadnego zastanowienia, ponieważ jeżdżę tylko na oponach Goodyear. Nie jestem lokalnym przewodnikiem, ani pozycjonerem stron internetowych tylko zwykłym klientem Oponeo (tylko Oponeo - pełen profesjonalizm), która wbrew pozorom nie rozpisuje się na forach. Nie będę też pisał, jakie to one mają właściwości i parametry bo od tego są konkretne osoby, które się tym zajmują, a przede wszystkim się na tym znają. Opowiem wam coś... 17 stycznia 2021 r., Mazury, -18°C. Z racji tego, że jestem zapalonym wędkarzem wybrałem się sprawdzić grubość lodu po kilku dniach solidnego mrozu. Liczyłem się z trudnościami po drodze, ponieważ dojazd do jeziora (tu należy podkreślić słowo dojazd :)) nie jest zbyt łatwy (większość drogi przez las i ostatni kilomert jazdy drogą polną), a przez ostatnie trzy dni ostro sypało. Błoto pośniegowe na drodze jak i ubity śnieg nie sprawiło dla tych opon żadnego problemu. Został mi ostani odcinek. 40-50 cm lekkiego śniegu i jedyny ślad drogi przez łąkę to koleiny jakiegoś wielkiego auta które ledwo ściągało podwoziem śniegu. Nie zastanawiałem się czy opony dadzą radę tylko czy jadę drogą. Wokół biało. 148 mm prześwitu. Zdrzak rozbijał biały puch, a za autem unosiły się tumany pyłu śniegu. Docieram na miejsce. Moim oczom ukazało się wielkie auto Off - Road 4x4 z grubą kostką bieżnika. Wysiadam i widzę jak idzie do mnie kierowca terenówki... wyciąga rękę, aby przybić żółwia na powitanie i pyta: "Jakie masz opony???" Nic dodać, nic ująć :) PS. Z racji dużej ilości śniegu lód był zbyt cienki i na ryby wybrałem się dopiero za dwa tygodnie.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Indygo

    Rozmiar: 215/65 R16

    Ocena: 5,6

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Mieszkam w górach. Mieszkam na stoku/ zboczu góry o sporym nachyleniu. Mieszkam w moim ukochanym Zachełmiu pod Chojnikiem. No i wreszcie spadł śnieg i mogę sprawdzić opony i porównać do poprzednich (nie podam nazwy - bez antyreklamy) założonych w Land Roverze. Poprzednie zimy zawsze sprawdzałem swoje możliwości/umiejętności na trawiastej łące zasypanej śniegiem. Zawsze mój Land Rover jakoś dawał sobie radę, kiedy pakowałem się na trawiastą sporo pochyłą łąkę zasypaną śniegiem... i zawsze jakoś udawało mi się wyrwać, ze śniegiem i błotem na szybach. Tym razem nie Land Rover tylko zwykły Subaru Forester z Goodyear'mi. I co ... i spotkał mnie zawód, żadnej walki, żadnych pasów do wyciągania samochodu z łąki , żadnych traktorów sąsiada Maćka , wyjechałem po łące po której mogliby szusować narciarze, nic... zero zabawy. Wrzuciłem "jedynkę" i wyjechałem pod sporą górkę w prawie 20 centymetrowym śniegu bez "zabuksowania" kołami. Nic - nuda Waćpanny i Waszmościowie - po prostu OPONY REWELACYJNE !!!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Marcin S

    Rozmiar: 235/35 R19

    Ocena: 5,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Jestem zadowolony z zakupu. Opony dobrze radzą sobie z przeniesieniem mocy samochodu. Spisują się dobrze zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Jak na opony zimowe dobrze trzymają w zakrętach. Samochód jedzie stabilnie i wyraźnie wyczuwalny jest moment kiedy zaczynają tracić przyczepność. Pomimo, że nie jest to zgodne z przeznaczeniem, dały sobie bardzo dobrze radę w czasie jazdy po mokrym torze przy temperaturze około 3-5 stopni. W tym roku zima pozwoliła przetestować zachowanie opon na śniegu i tu także sprawdziły się bardzo dobrze. Plusy: - przyczepność na suchym i mokrym - dobrze sobie radzą na śniegu - dobre trzymanie w zakrętach - sygnalizują kiedy zbliżamy się do granicy przyczepności Minusy: - rant ochronny to jakiś kiepski żart, rant felgi musiałby być grubości żyletki żeby ten rant go ochronił (zdjęcie)

    Czy opinia jest pomocna?

  • Honeker272

    Rozmiar: 215/55 R17

    Ocena: 4,4

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Na suchym w porządku, może nieco za głośne, na mokrej nawierzchni zdarza się im zerwać chwilowo przyczepność (zauważone na początku dynamicznego ruszania np. na skrzyżowaniu - zdarza się niewielki, krótki uślizg kół), w śniegu lub błocie pośniegowym raczej średnio sobie radzą. Opony kupiłem z myślą o trasach dokonywanych w 90% drogami ekspresowym i autostradami, wyjazdy w zaśnieżone okolice to margines całego rocznego przebiegu. Do tych założeń opona jak najbardziej ok.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Maciej

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony bardzo dobrej jakości. Dobrze trzymają się na śniegu, również na błocie pośniegowym (sprawdzone w górach). Nie zauważyłem aquaplaningu w czasie deszczu. Zaskoczeniem było bardzo dobre trzymanie na oszronionej drodze (porównuję do starych zimówek ;) ) Ciekawym pomysłem jest mały rant chroniący felgę i znaczek śnieżynki która “zniknie” gdy bieżnik będzie miał mniej niż 4 mm. Umiarkowany hałas wiadomo, że są głośniejsze niż letnie. Trafiony zakup, można polecić.

    Czy opinia jest pomocna?

Opis produktu

Goodyear UltraGrip Performance +

3PMSF Prezentowana opona posiada symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake). Oznacza to, że spełnia wymagania Unii Europejskiej dotyczące opon zimowych. Symbol jest przyznawany po dokładnym przetestowaniu danego modelu pod kątem przyczepności na śniegu.

Testy opony Goodyear UltraGrip Performance +:

2020: test Auto Bild w rozmiarze 225/40 R18; nota: wzorowa;
2020: test Auto Bild w rozmiarze 225/55 R17; nota: wzorowa; (1. miejsce).
2020: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 225/50 R17; nota: dobra;
2020: test ÖAMTC w rozmiarze 235/55 R17; nota: polecana; (2. miejsce).
2020: test GTÜ w rozmiarze 225/50 R17; nota: polecana; (3. miejsce).
2020: test Auto Bild w rozmiarze 245/45 R18; nota: wzorowa; (3. miejsce).
2020: test TCS w rozmiarze 235/55 R17; nota: polecana; (2. miejsce).
2020: test ADAC w rozmiarze 235/55 R17; nota: zadowalająca; (2. miejsce).
2019: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 255/35 R19; nota: wzorowa; (1. miejsce).
2019: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 215/55 R17; nota: szczególnie polecana; (1. miejsce).
2019: test Auto Bild w rozmiarze 225/45 R17; nota: wzorowa; (2. miejsce).

Goodyear przygotował kolejną odsłonę popularnej serii opon zimowych premium – UltraGrip. Tym razem skupiono się na potrzebach posiadaczy samochodów o dużej mocy silnika. Jakie właściwości oferuje zatem UltraGrip Performance +?

  • wyjątkowo dobra przyczepność na mokrej nawierzchni zapewniana jest przez kierunkowy bieżnik. Za pomocą rowków woda skutecznie usuwana jest spod auta, przez co łatwiej możesz kontrolować pojazd

  • stabilność i znakomita trakcja nawet przy większych prędkościach, na co wpływ mają wzmocnione strefy barkowe

  • bardzo dobre właściwości podczas jazdy po śniegu i lodzie

  • wysoka elastyczność i przyczepność przy niskich temperaturach, możliwe dzięki dopracowanej mieszance gumowej





Goodyear to marka premium, która od ponad 100 lat pracuje nad nowymi technologiami. Jej wkład w rozwój motoryzacji – i nie tylko – jest niezaprzeczalny. Obecnie w swoim katalogu firma posiada nie tylko opony do samochodów osobowych, ale i do wielu innych typów pojazdu. W skład całego koncernu wchodzą także tacy producenci jak m.in. Dunlop, Fulda, Dębica i Sava.

Opona zimowa Goodyear UltraGrip Performance + zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 205/50 R19.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 15 do 22 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości V - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 240 km/h.
Opona posiada indeks nośności 94 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 670 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: C (opory toczenia), B (przyczepność na mokrej nawierzchni), 72 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Zobacz także inne opony zimowe 19 cali

Prezentacja opony
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Etykieta opony Goodyear UltraGrip Performance +:

C B 72 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Gwarancja na opony Goodyear UltraGrip Performance +

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Goodyear

Certyfikat Goodyear
  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!