Testy opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5:
2021:
test Tyre Reviews
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: zwycięzca testu;
(1. miejsce).
2021:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze 275/35 R19;
nota: bardzo dobra;
(3. miejsce).
2021:
test Auto Zeitung
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: Zwycięzca testu;
(1. miejsce).
2020:
test Gute Fahrt
w rozmiarze 215/50 R18;
nota: bardzo dobra;
(1. miejsce).
2020:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze 225/45 R18;
nota: bardzo dobra;
(1. miejsce).
2020:
test TCS
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: szczególnie polecana;
(3. miejsce).
2020:
test ÖAMTC
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: szczególnie polecana;
(3. miejsce).
2020:
test Auto Bild
w rozmiarze 245/45 R18;
nota: wzorowa;
(1. miejsce).
2020:
test ADAC
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: dobra;
(3. miejsce).
2019:
test Auto Bild Sportcars
w rozmiarze 245/45 R18;
nota: wzorowa;
(2. miejsce).
2019:
test Gute Fahrt
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: bardzo dobra;
(2. miejsce).
2019:
test Auto Bild Sportcars
w rozmiarze 245/45 R18;
nota: wzorowa;
(2. miejsce).
2019:
test Auto Bild
w rozmiarze 225/45 R17;
nota: wzorowa;
(2. miejsce).
2019:
test Auto Bild Allrad
w rozmiarze 225/55 R17;
nota: wzorowa;
(1. miejsce).
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 to opony klasy premium stworzone z myślą segmencie UHP. Doskonale sprawdzą się zarówno w samochodach sportowych, jak i mocniejszych SUV-ach i osobówkach. Charakterystyczny dla serii jest asymetryczny układ bieżników, przystosowany do jazdy przy różnych prędkościach oraz natężeniu. Posiada kilka bardzo nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które wyróżniają model na tle konkurencji:
-
Wyrafinowana mieszanka gumowa zapewnia skróconą drogę hamowania na suchych i mokrych nawierzchniach, utrzymując przy tym bardzo wysoką odporność na uszkodzenia.
-
Rozszerzająca się nakładka stykowa adaptuje się do pokonywanej trasy, zwiększając strefę kontaktu między oponą a nawierzchnią. Oferuje krótszą drogę hamowania w mokrych warunkach (nawet o 4% względem poprzedniej generacji).
-
Innowacyjny system przenoszenia energii po bieżniku wspiera precyzję prowadzenia i skraca czas reakcji opon na polecenia ze strony kierownicy.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 to następca jednego z najpopularniejszych modeli letnich na rynku – Eagle F1 Asymmetric 3. Korzysta z bogatego doświadczenia poprzedniej generacji, rozwijając dodatkowo wszystkie parametry o nowe technologie i patenty.
Goodyear to amerykański producent klasy premium, zaliczany do ścisłej światowej czołówki. Koncern zatrudnia już ponad 60 tysięcy pracowników, pracujących w 48 nowoczesnych zakładach. Firma zadebiutowała na rynku produktów gumowych w 1898 roku. Swoją nazwę zawdzięcza Charlesowi Goodyearowi – stanowi uhonorowanie dla wynalazcy, który dał podwaliny pod współczesny rynek opon.
Opona letnia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 265/35 R21.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 17 do 21 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości
Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi
300 km/h.
Opona posiada indeks nośności
101 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi
825 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: B (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), B 71 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
-
posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
-
posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).