1 038 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/40 R20 94 Y RUN ON FLAT XL, FP, *

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Wcześniej1 985 zł

1 038 szt.
Kup

Transport GRATIS

Dostawa 5-6 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
94 = max 670 kg
Inne:
Wzmacniane
Run on flat
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Homologacja:
BMW
Etykieta UE:
B B B 70 dB
szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie
305 osób wystawiło ocenę
  • 6 151 osób
  • 5 134 osoby
  • 4 17 osób
  • 3 1 osoba
  • 2 0 osób
  • 1 2 osoby
Ocena łączna: 5,5 305 opinii Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,6
  • Mokra nawierzchnia: 5,4
97% użytkowników poleca tę oponę
97%

Informacje o oponie zbierane są od 2389 dni. W tym czasie zebraliśmy 305 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 3826000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

    Dobrex

    Rozmiar: 245/40 R18

    Ocena: 5,7

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    To już mój drugi komplet tych opon, lecz w większym rozmiarze. Mają lepszą trwałość niż Toyo Proxes. Mają lepszą przyczepność, niż Dunlop Sport Max, na których jeżdżę innym autem zamiennie. Na mokrym Dunlop są wyraźniej słabsze. Goodyear F1 są według mnie najbardziej uniwersalne. Dawały radę nawet, gdy niespodziewanie spadł śnieg. Prowadzenie na krętych drogach jest super. Pewnie to też zaleta Audi i jego sportowego zawieszenia, ale te opony są uzupełnieniem tego auta i pojazd prowadzi się, jak po szynach. Nie zdążyło mi się wprowadzić ciężkiej audi w poślizg, a takie akcje miewałem już w innych pojazdach na innych oponach.

    Podsumowanie: W tej klasie opon uważam je za najlepsze, jeśli chodzi o przyczepność.

    Czy opinia jest pomocna?

  • dice111

    Rozmiar: 245/40 R19

    Ocena: 5,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Bardzo dobre gumy do szybkiej jazdy nawet w deszczu. Jeżdżę głównie po autostradzie w CZ, ale spisują się świetnie nawet na PL drogach na niskim profilu. Ciche, małe zużycie (żywotne, a samochód ma w okolicach 2 ton). Polecam wersję z rantem ochronnym (są tez bez, dlatego trzeba zwracać uwagę na model). Bardzo przewidywalne, nie puszczają nagle, gdy przesadzimy z prędkością w zakręcie. Dają radę nawet w warunkach w okolicy 5 st C, gdzie teoretycznie należałoby ubrać zimówki. W tej cenie wg mnie nie ma lepszych letnich opon. Jak zużyję na pewno wrócę, być może akurat do młodszego modelu nr 5.

    Czy opinia jest pomocna?

  • gryllu

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 5,6

    Chciałem wystawić opinię później. Ale miałem kilka zdarzeń po których nie jestem w stanie wyjść z podziwu. Niedawno jadąc po dość krętej drodze stosunkowo szybko (100-120km/h) przeliczyłem jeden zakręt, ale opony utrzymały auto na drodze. Kilka dni temu na drogę wybiegł mi pieszy (mocno zawiany) przy ok 90km/h wdepnąłem hamulec w podłogę i auto bez pisku zatrzymało się praktycznie momentalnie. Do tej pory nie mogę wyjść z podziwu. Także zarówno hamowanie jak i przyczepność na suchej nawierzchni są rewelacyjne. Na mokrej nawierzchni opony też świetnie trzymają, niestety wyobraźnia nie pozwala mi ich w 100% przetestować. Jeśli chodzi o tłumienie nierówności, to raczej przeciętnie, ale z drugiej strony nie można wiele oczekiwać pod tym względem od opony o profilu 45. Generalnie jestem zachwycony. Polecam!

    Podsumowanie: świetne ciche kapcie

    Czy opinia jest pomocna?

  • Luken

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 5,9

    Opony zdecydowanie do dynamicznej jazdy. Jeśli ktoś lubi sobie mocniej wcisnąć gaz i nadal czuć doskonałą kontrolę na zakręcie czy podczas wyprzedzania i hamowania to ta opona jest dla niego. Czuć jak opona radzi sobie komfortowo z nierównościami nawierzchni, ale prowadzi pojazd tak jak trzymamy kierownicę, bez uciekania. Trzymanie boczne świetne. Ruszanie z miejsca idealne. Hamowanie najlepsze jakie miałem w swoim aucie dotychczas. Dotąd używałem Continental, Dunlop i Michelin zawsze z wyższych modeli, ale ta ma coś wyjątkowego w sobie, co czuć na kierownicy.

    Podsumowanie: Doskonała do dynamicznej jazdy

    Czy opinia jest pomocna?

  • Astrowicz

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Z czystym sumieniem mogę polecić opony Goodyear F1 asymetric 3. Testowałem ja w mojej asterce 200 konnej zarówno na suchej jak u mokrej nawierzchni. Aż dziwiło mnie z jakimi prędkościami mogę wchodzić w dość ostre zakręty a opony trzymały się drogi jakby były przyklejone! Ewidentnie zmniejszyła się rowniez długość drogi hamowania w porównaniu do innych opon topowych marek. Przy takich oponach dużo bezpieczniej się czuje podczas jazdy. Idealnie sprawuja się również przy dość agresywnych jazdach. Zapewnia genialną trakcję. Polecam !

    Podsumowanie: Polecam. Świetna opona!

    Czy opinia jest pomocna?

Opis produktu
Opis produktu

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Testy opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3:

2018: test ACE/GTÜ w rozmiarze 235/45 R18; nota: polecana;
2018: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 225/45 R17; nota: polecana;
2017: test Auto Bild w rozmiarze 245/40 R18; nota: wzorowa; (2. miejsce).
2017: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 245/45 R18; nota: dobra;
2017: test Sport Auto w rozmiarze 225/40 R18; nota: polecana; (2. miejsce).
2017: test Auto Bild w rozmiarze 225/50 R17; nota: dobra;
2017: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 235/35 R19; nota: wzorowa; (3. miejsce).
2017: test Auto Bild Allrad w rozmiarze 235/50 R18; nota: wzorowa; (1. miejsce).
2016: test Auto Zeitung w rozmiarze 225/45 R17; nota: szczególnie polecana; (2. miejsce).
2016: test GTÜ w rozmiarze 225/45 R17; nota: polecana; (2. miejsce).
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to następca jednej z najlepszych i najbardziej popularnych opon do mocnych samochodów, czyli modelu Eagle F1 Asymmetric 2. Kilka lat badań i testów doprowadziło do stworzenia modelu, który jeszcze lepiej przenosi moc auta na drogę. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to sportowe osiągi i niezapomniane wrażenia z jazdy.

Dlaczego warto wybrać tę oponę? Po pierwsze, model zapewnia krótszą drogę hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Technologia Active Braking umożliwia szybsze zatrzymanie pojazdu niezależnie od panujących warunków.

Po drugie, opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 zostały wyprodukowane w oparciu o nowatorską mieszankę Grip Booster. To dzięki niej trzymanie się drogi podczas szybszej jazdy staje się bezproblemowe.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Po trzecie, precyzyjne prowadzenie i odporność na zużycie. Opona posiada nowoczesną, wzmocnioną budowę. Niesie to ze sobą szereg korzyści takich, jak poprawione osiągi na zakrętach, wolniejsze zużycie bieżnika i wolniejsze spalanie paliwa. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 łączy w sobie wszystkie cechy, jakich oczekują posiadacze samochodów o dużej mocy i sportowym charakterze. Z tym modelem będziesz podróżował bezpiecznie i bezproblemowo przez długi czas.

Model Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 jest fabrycznie montowany w samochodzie Chevrolet Camaro na rynku amerykańskim.

Warto wiedzieć, że badania TÜV wykazały krótszą drogę hamowania Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 w porównaniu do opon o podobnym charakterze, ale konkurencyjnych marek. Na mokrej nawierzchni było to 2,6 m krócej, a na suchej 1,3 m.



Goodyear

Goodyear to amerykański producent należący do grona największych na świecie. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1898 roku i od tego czasu ma bardzo duży wkład w rozwój motoryzacji i technologii produkcji opon. Opony Goodyear pojawiły się nawet na księżycu! Inżynierowie Goodyeara należą do najlepszych w swojej branży. Opracowane przez nich technologie podnoszą bezpieczeństwo jazdy samochodem na całym świecie. Opony Goodyear są zaliczane do klasy premium i bardzo często nagradzane w testach. Można śmiało powiedzieć, że to jedne z najlepszych opon na świecie.

Opona letnia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 225/40 R20.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 17 do 22 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.
Opona posiada indeks nośności 94 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 670 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: B (opory toczenia), B (przyczepność na mokrej nawierzchni), B 70 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • jest typu RUN FLAT (umożliwia kontynuowanie jazdy po utracie powietrza).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).
Prezentacja opony
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE

Etykieta opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Od 1 maja 2021 roku obowiązują nowe zasady etykietowania opon, dlatego w okresie przejściowym możesz otrzymać zakupione opony z etykietą różniącą się od wyświetlanej. Wprowadzenie do obiegu nowych etykiet nie ma wpływu na właściwości fizyczne zakupionego ogumienia.

Etykiety zawierają informacje dotyczące: efektywności paliwowej i hamowania na mokrej nawierzchni (klasyfikacje z pięciostopniową skalą), a także hałasu (trzystopniowa skala). Sygnalizują również zwiększoną przyczepność podczas jazdy w trudnych warunkach ośnieżenia lub oblodzenia.

Etykieta Klasa oporu B Klasa hamowania B

Goodyear

548017

225/40 R20 94 Y

C1

70

EFEKTYWNOŚĆ PALIWOWA (OPÓR TOCZENIA)
Klasa A określa opony o najmniejszych oporach toczenia, klasa E o największych. Opór toczenia wpływa na zużycie paliwa oraz emisję spalin przez samochód. Im niższy opór toczenia, tym większa oszczędność paliwa i mniejszy wpływ na środowisko.

DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Klasa A oznacza najkrótszą, a E najdłuższą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Parametr ten związany jest z przyczepnością opony podczas jazdy po mokrej drodze, co ma znaczenie dla bezpieczeństwa podróżowania. Im wyższa klasa, tym lepsze właściwości ogumienia.

HAŁAS ZEWNĘTRZNY
Klasa A przeznaczona jest dla najcichszych opon, B i C – dla głośniejszych. Konkretna wartość poziomu generowanego hałasu podawana jest decybelach (dB). Wskaźnik ten ma przełożenie na komfort jazdy.

PRZYCZEPNOŚĆ NA LODZIE
Dedykowany piktogram umieszcza się na etykiecie w przypadku opon do samochodów osobowych o zwiększonej przyczepności na lodzie. W praktyce dotyczy on modeli przeznaczonych na najtrudniejsze zimowe warunki.

PRZYCZEPNOŚĆ NA ŚNIEGU
Symbol alpejski znajduje się na etykietach opon przeznaczonych do użytkowania w trudnych warunkach i cechujących się zwiększoną przyczepnością na śniegu. Występuje głównie w przypadku opon zimowych oraz całorocznych.

Zwróć uwagę, że faktyczna oszczędność paliwa oraz bezpieczeństwo w ruchu drogowym w znacznym stopniu zależą od postępowania kierowców, a zwłaszcza od następujących czynników:

  • Sposobu prowadzenia pojazdu, który może istotnie przyczyniać się do zmniejszenia lub zwiększenia poziomu zużywania paliwa przez samochód;

  • Regularnego sprawdzania ciśnienia w oponach w celu zapewnienia najlepszej przyczepności i optymalnej efektywności paliwowej;

  • Systematycznego kontrolowania stanu technicznego pojazdu;

  • Ścisłego przestrzegania bezpiecznej odległości między pojazdami.

Dane z karty informacyjnej:

Delegated Regulation (EU) 2020/740

  • Producent
  • Nazwa bieżnika
  • Rozmiar
  • Indeks nośności
  • Symbol prędkości
  • Klasa wydajności energetycznej
  • Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni
  • Klasa zewnętrznego hałasu toczenia
  • Hałas zewnętrzny toczenia
  • Opona śniegowa
  • Przyczepność na lodzie
  • Kategoria obciążenia
  • Goodyear
  • Eagle F1 Asymmetric 3
  • 225/40 R20
  • 94
  • Y
  • B
  • B
  • B
  • 70 dB
  • Nie
  • Nie
  • XL
Karta informacji o produkcie
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Goodyear

Certyfikat Goodyear
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste
  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!