Menu
Kup
658 / szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Dunlop Winter Sport 5 235/50 R18 101 V XL, MFS

< Przejdź do listy opon 235/50 R18

certyfikowany sprzedawca
opon Dunlop

Wcześniej1 263 zł

658 / szt.
Kup

Kupiono dziś
o godzinie 01:07

Dostarczamy do serwisu

Transport GRATIS

Dostawa od 10.12.2019

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Zimowe
Rozmiar:
235/50 R18
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
101 = max 825 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2018
Kraj produkcji:
Niemcy
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
C B 70dB szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Montaż opon
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie

168 osób wystawiło ocenę

  • 6 84 osoby
  • 5 78 osób
  • 4 6 osób
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 5,4 168 opinii

Opona Rewelacyjna!
  • Oszczędności: 5,3
  • Komfort: 5,4
  • Bezpieczeństwo: 5,5

98% użytkowników poleca tę oponę

98%

Informacje o oponie zbierane są od 1509 dni. W tym czasie zebraliśmy 168 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 1396000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Dunlop Winter Sport 5

    Jaszczur
    Ocena: 5,7

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Jeździłem wcześniej na Continentalach zimowych w innym aucie i mogę powiedzieć, że nie odczuwam specjalnej różnicy w jakości. Obie opony z klasy premium co przekłada się na ich jakość. Na plus opon Dunlop to naprawdę duża przyczepność nawet na śliskiej nawierzchni. Przy aucie z mocą 250KM ważna sprawa szczególnie przy dynamicznym ruszaniu. Bardzo akceptowalny szum opon. W zasadzie dużo zależy od asfaltu na którym jedziemy. Im nowszy tym ciszej. Śniegu na razie nie ma zatem ocena trochę na wyrost opierając się na testach zewnętrznych organizacji. Wygląd opony nie powala zarówno jej boku jak i bieżnika ale w zimowych o wygląd nie chodzi;) Cena... No cóż mogła by być niższa ale za jakość się płaci.

    Podsumowanie: Bardzo dobre opony na jesień/zimę

  • saphire
    Ocena: 5,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Póki co na suchym i mokrym są ok. Na sporym deszczu też ok. Jak na zimówki. Na śniegu i błocie pośniegowym nie oceniam bo nie było okazji jeszcze w tych warunkach pojeździć. Oszroniona i lekko zlodzona miejscami nawierzchnia jakoś dały radę aczkolwiek w skręcie ciasnym przy 20km/h akurat był lodzik więc od razu ESP w ruch i kontra kółkiem przednik i tylnym 4-control. W odniesieniu do poprzednich Pirelli zimowych to na asfalcie suchym i mokrym raczej tak samo. Co do warunków zimowych nie oceniam. Zbyt krótki dystans by coś dokładniej napisać - to trzeba zrobić po całym sezonie a nie po 1300km a tak właśnie przychodzi ankieta z oponeo z prośbą ocenę opon.

    Podsumowanie: Zbyt krótki dystans by coś dokładniej napisać - to trzeba zrobić po całym sezonie.

  • Iluzjonista
    Ocena: 5,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Opony mogę szczerze polecić. Pozwalały na swobodne ruszanie w świeżym śniegu, pewną jazdę po błocie pośniegowym, czy też nawiewanym na jezdnie drobnym śnieżnym pyle. Najważniejszym testem był jednak podjazd pod halę garażową po stromym wyślizganym podjeździe - tu naprawdę duże pozytywne zaskoczenie, wiele aut się ślizgało i "piłowało" w miejscu, a ja na oponach Dunlop spokojnie i powoli wdrapywałem się na górę. Tylko jedno zapalenie się kontrolki od kontroli trakcji przez całą zimę uznaję za duży sukces i zasługę właśnie opon :-) Dają poczucie bezpieczeństwa w każdych warunkach, a w ostatecznym rozrachunku to chyba najważniejsze.

    Podsumowanie: Opony nie zawiodły w żadnych warunkach.

  • Zi
    Ocena: 5,1

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Opona na suchej nawierzchni i mokrej zachowuje się tak samo dobrze, na zakrętach zachowuje się pewnie, nawet przy dość dynamicznej jeździe nie traci przyczepności. Jest oponą cichą nawet kocie łby nie podnoszą znacznie hałasu a do tego nie traci się komfortu jazdy" . Nie oceniam warunków zimowych, gdyż nie było jeszcze śniegu. Na dzień dzisiejszy mogę śmiało polecić opony wszystkim tym dla których komfort jazdy i oszczędność paliwa jest bardzo ważna. ( Jazdę po śniegu oceniłem na 5 ze względu na to że nie można było w inny sposób dodać opinii. Po pierwszym śniegu postaram się dokładnie opisać wrażenia z jazdy).

    Podsumowanie: Opona komfortowa i cicha, świetnie trzymająca na zakrętach i dobrze odprowadza wodę.

  • seb@
    Ocena: 5,1

    Czy opinia jest pomocna?

    Nie jesem specjalisa od opon ale moje wrazenia w porownaniu do Conti 850-ki oraz do Michelina Alpine 4 sa jak najbardziej pozytywne i moge polecic te oponki. moja jazda dosc agresywna i czesciej w trasie, rzadziej po miescie i autostradzie: - sucha nawierzchnia jak najbardziej ok - mokra nawierzchnia super trzyma sie na zakretach ale jak za mocno zahamujesz to mozesz zaczac "plynac" mimo ABS na szczescie szybko lapie przyczepnosc z powrotem - mokra + liscie na drodze na tego typu nawierzchni niestey tez mi sie zdarzylo jechac i jak na prostej jest ok to juz na zakretach nie jest idealnie ale nadal w miare ok. - snieg u niestety w wielkim sniegu nie jezdzilem ale w cienkiej warstwie jestem milo zaskoczony pewnie tzyma sie i jakby wrzynala sie szukajac zaczepienia. - lod tu niestety zadna opona nie radzi sobie dobrze. Za mocno hamujesz i lecisz. u mnie wystarczylo delikatnie zjechac z lodu np na pobocze albo na nierozjezdzony kawaleczek jezdni i bylo OK. - halas - opona naprawde cicha - opory toczenia i spalanie - nie badzmy smieszni tego nikt nie jest w stanie ocenic bez secjalistcznej aparatury. Zabawne jak ktos pisze ze "mi spala duzo mniej" i jeszcze jak porownuje warunki np lenie do zimowych. Trzeba pamietac ze nowe opony to jazda spokojna bo niestety auto plywa jak szalone ale po "dotarciu sie" pieknie trzymaja w szczegolnosci na zakretach. Mam nadzieje ze komentarz pomocny.

    Podsumowanie: Cicha, dobrze sie trzyma nawierzchni mokrej i suchej na sniegu OK

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Dunlop Winter Sport 5

Prezentowana opona posiada symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake). Oznacza to, że spełnia wymagania Unii Europejskiej dotyczące opon zimowych. Symbol jest przyznawany po dokładnym przetestowaniu danego modelu pod kątem przyczepności na śniegu.

Testy opony Dunlop Winter Sport 5:

2019: test Auto Zeitung w rozmiarze 225/55 R17; nota: szczególnie polecana;
2019: test Auto Bild w rozmiarze 225/45 R17; nota: zadowalająca;
2018: test Sport Auto w rozmiarze 235/40 R18; nota: dobra;
2018: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 245/45 R18; nota: dobry;
2018: test TCS w rozmiarze 205/55 R16; nota: szczególnie polecana; (3. miejsce).
2018: test ÖAMTC w rozmiarze 205/55 R16; nota: szczególnie polecana; (3. miejsce).
2018: test ADAC w rozmiarze 205/55 R16; nota: dobra; (3. miejsce).
2017: test TCS w rozmiarze 215/65 R16; nota: szczególnie polecana; (1. miejsce).
2017: test ÖAMTC w rozmiarze 215/65 R16; nota: szczególnie polecana; (1. miejsce).
2017: test AutoExpress w rozmiarze 225/45 R17; nota: ; (3. miejsce).
2017: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 225/40 R18; nota: dobry;
2017: test Auto Zeitung w rozmiarze 215/65 R16; nota: dobra; (1. miejsce).
2017: test AUTO Straßenverkehr w rozmiarze 225/45 R18; nota: polecana; (2. miejsce).
2017: test ADAC w rozmiarze 215/65 R16; nota: dobra; (1. miejsce).
2017: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 225/45 R18; nota: polecana; (2. miejsce).
2016: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 235/40 R18; nota: ; (3. miejsce).
2016: test Autoklub ČR w rozmiarze 205/55 R16; nota: bardzo dobra; (3. miejsce).
2016: test GTÜ w rozmiarze 205/55 R16; nota: szczególnie polecana;
2016: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 245/40 R18; nota: wzorowa; (3. miejsce).
2016: test Sport Auto w rozmiarze 235/40 R18; nota: polecana; (3. miejsce).
2016: test Auto Bild w rozmiarze 205/55 R16; nota: dobra;
2016: test Auto Zeitung w rozmiarze 205/55 R16; nota: szczególnie polecana;
2016: test ADAC w rozmiarze 225/45 R17; nota: dobra; (1. miejsce).
2015: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 225/50 R17; nota: szczególnie polecana;
2015: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 225/45 R18; nota: wzorowa; (1. miejsce).
2015: test Auto Bild Allrad w rozmiarze 215/65 R16; nota: wzorowa; (1. miejsce).

Typ: Opona zimowa.

Klasa: Premium.

Przeznaczenie: Samochody osobowe.



Opis technologiczny: Dunlop Winter Sport 5 to nowa odsłona opony Dunlop Winter Sport 4D, która ma na swoim koncie fabryczny montaż w Mercedesach Klasy C, świetne wyniki w profesjonalnych testach i doskonałe oceny wśród kierowców.

Właściciele sportowych samochodów osobowych mogą odetchnąć z ulgą - Dunlop oferuje krok naprzód względem jednej z najlepszych opon na rynku. W porównaniu do poprzednika, model lepiej zachowuje się na lodzie i ma mniejsze opory toczenia (10-13% poprawione właściwości).



opona-zimowa-dunlop-winter-sport-5-rowki-bieznika

Jak to możliwe? Dunlop Winter Sport 5 opiera się na nowocześniejszej rzeźbie bieżnika, ma lżejszą konstrukcję i wykonany jest z tworzywa najnowszej generacji.

Skuteczność wszystkich tych elementów została potwierdzona przez liczne testy przeprowadzane przed wprowadzeniem modelu na rynek. Teraz czas na to, abyś i Ty zobaczył, jak wiele możesz zyskać z Dunlopem Winter Sport 5.



rowki bieznika w oponie zimowej dunlop winter sport 5

Jednym z najważniejszych elementów opony są szerokie rowki. To one budują tak dobre osiągi na zimowych nawierzchniach.

Ich konstrukcja pozwala na szybkie i skuteczne odprowadzanie wody, błota, śniegu poza powierzchnię opony. Ta właściwość jest podstawą jej świetnej przyczepności.



lamele opony zimowej dunlop winter sport 5

Przyczepność opony zimowej Dunlop Winter Sport 5 budowana jest także przez liczne lamele umieszczone na całej powierzchni bieżnika opony.

Wgryzają się w każdego rodzaju nawierzchnię, co sprawia, że możesz swobodnie ruszać, przyspieszać i hamować nawet w najtrudniejszych warunkach zimowych i przy wysokich prędkościach.



Zoptymalizowana konstrukcja opony Dunlop Winter Sport 5

Jedną z najważniejszych cech opony Dunlop Winter Sport 5, która pożądana jest przez kierowców sportowych aut, jest jej lekka konstrukcja.To dzięki niej opona potrzebuje mniej energii do swojej pracy, a Twoje auto zużywa wolniej paliwo.

Na żółto uwypuklono przekrój zoptymalizowanej konstrukcji opony.



Informacje o producencie: Bardzo dawno temu, w 1888 roku John Boyd Dunlop wpadł na pomysł stworzenia ogumienia pneumatycznego, tym samym dając podwaliny współczesnego rynku opon. Był to początek długiej drogi Dunlopa w ulepszaniu podróży kierowców na całym świecie. Dzisiaj jest to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek opon na świecie. Jej właścicielem jest amerykański koncern oponiarski Goodyear, stanowiący wsparcie technologiczne i dystrybucyjne dla marki.

Opona zimowa Dunlop Winter Sport 5 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 235/50 R18.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 15 do 21 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości V - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 240 km/h.
Opona posiada indeks nośności 101 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 825 kg.
Data i miejsce produkcji opony to: 2018, Niemcy.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: C (opory toczenia), B (przyczepność na mokrej nawierzchni), 70 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Opona Dunlop Winter Sport 5 w rozmiarze 235/50 R18 101 V, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

C B 70 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1092 serwisy w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 70

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Michał Szczuko
Michał Szczuko
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Kamila Rutkiewicz
Kamila Rutkiewicz
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Łukasz Pieszczyński
Łukasz Pieszczyński
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Mateusz Staniszewski
Mateusz Staniszewski
Raty
Gwarancja

Korzyści płynące z gwarancji

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Dunlop

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

    Większość naszych produktów możemy dostarczyć do serwisu
    w Twoim sąsiedztwie.

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

    Jeżeli dokonasz zakupu do godziny 14:00, montaż możesz umówić już na następny dzień.

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!

    Wystarczy, że pojawisz się w umówionym terminie, a specjaliści zamontują je w atrakcyjnej cenie!

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA