Menu

Opony Fulda

Ocena producenta
4,9
na podstawie 9071 opinii
Popularne rozmiary:
Fulda 205/55 R16Fulda 195/65 R15Fulda 225/45 R17Fulda 175/65 R14Fulda 185/65 R15 Rozwiń listę rozmiarów Zwiń listę rozmiarów
certyfikowany sprzedawca
opon Fulda

Niemiecka marka Fulda poszczycić się może jedną z najdłuższych historii w całej branży. Firma, założona w 1900 roku, od początku zajmowała się produkcją wyrobów z gumy, w tym opon rowerowych, by w końcu przeistoczyć się w prawdziwego specjalistę od ogumienia samochodowego. Dzisiaj Fulda – jako przedstawiciel segmentu średniego, wyróżnia się znakomitym stosunkiem wysokiej jakości i przystępnych cen oferowanych modeli.

Ogumienie, któremu można zaufać

Opony z logo tej marki to wszechstronne produkty, skierowane do kierowców samochodów osobowych, w tym wymagających SUV-ów, a także aut dostawczych oraz ciężarowych. Charakteryzują je wysoka trwałość i zrównoważone parametry, dzięki którym bez względu na pogodę pokonanie zaplanowanej trasy będzie łączyło się z poczuciem pełnej kontroli nad sytuacją. Przewidywalne ogumienie oznacza pewne prowadzenie, pozwalające czerpać większą przyjemność z jazdy.

Do najpopularniejszych modeli Fulda należy seria Kristall, dostosowana do trudnych warunków zimowych. W całej gamie znaleźć można zarówno ogumienie, które z całą pewnością usatysfakcjonuje przeciętnego kierowcę, jak i przeznaczone do aut o dużej mocy lub z napędem 4x4. Wśród opon na lato prym wiedzie natomiast seria EcoControl, w której nacisk położony jest nie tylko na bardzo dobre parametry jezdne, ale i ekonomię oraz ekologię.

Fulda jest częścią koncernu Goodyear, który już od 1962 roku wspiera rozwój marki, zapewniając jej dostęp do zaplecza badawczego oraz najbardziej zaawansowanych technologii z zakresu produkcji. To jednak niejedyny przykład relacji z ważnymi graczami na rynku motoryzacyjnym. Fulda ma na swoim koncie również współprace z m.in. Maybachem, znanym z produkcji luksusowych samochodów.

Gdzie produkowane są opony Fulda?

Fabryki, w których produkowane jest ogumienie Fulda, zlokalizowane są w Niemczech, Francji i na Słowacji, a także w Polsce. Jedną z nich jest zakład w Dębicy, który działa od 1939 roku, a dzięki inwestycjom Goodyeara obecnie należy do europejskiej czołówki – pod względem wielkości oraz nowoczesności.

Najczęściej wybierane przez naszych klientów

Opony Fulda opinie

W wyborze odpowiedniego modelu pomóc mogą opinie o oponach Fulda. Sprawdź co na ich temat sądzą nasi klienci, którzy mieli okazję przetestować ich zachowanie na drodze, ekonomię oraz komfort jazdy.

  • Matdemon 5,3

    Fulda CARAT ASSURO

    Wspaniałe oponki. Zastanawiałem się czy je kupić, ale teraz wiem, że to był dobry wybór. Auto prowadzi się zupełnie inaczej niż na Kleberach. Małe opory toczenia, pięknie autko przyspiesza. Dostało tak jakby sportowego ducha. Jesli chodzi o hamowanie to na suchej drodze idealnie. Na mokrej podobnie przynajmniej jeśli chodzi o prędkości w granicy rozsądku. Hamowalem awaryjne jadac na mokrej drodze 60 km/h w mieście i nie bylo zadnego problemu. Swietnie odprowadza wode. Nie spotkałem się też ze zjawiskiem aquaplaningu. Ogólnie polecam dla kierowców, którzy mają lekkiego ducha jazdy sportowej. Więcej >
  • Perkoz_1 4,4

    Fulda CARAT ATTIRO

    Od poprzedniego mojego wpisu przybyło tym oponom następne kilka tysięcy kilometrów.I dalej mam bardzo dobra opinieę o tych oponach.Nie zauważam żadnego poząbkowania,głośnośc przyjemna dla ucha, bić na kierownicy brak,ścieralnośc prawie żadna.Opony "Made in Slowenia".Dlatego dziwię się strasznie większości opinii że to taki bubel.Może to zależy od rozmiaru albo wagi lub parametrów samochodu?Nie mam pojęcia.Nic nie kituję bo nie jestem z tych co popadają nad wszystkim co swoje w samozachwyt.Odnośnie tak strasznych oporów toczenia co prawie wszyscy wymieniają to nadmienię, że moja Nubira 1600 Kombi z instalką gazową na trasie przy jeżdzie w większości z prędkością 100 - 120km/h spala w lecie Więcej > ZAWSZE nie więcej niż 8 litrów gazu!To gdzież są te wielkie opory toczenia?Jest to po prostu dziwne, że opinie są aż tak skrajne.
  • Paweł BMW 320D Touring 5,3

    Fulda CARAT EXELERO

    Przejechałem 17 000km, auto BMW 3 Touring, komfort oceniłem na 5, z uwagi na twardo zestrojone zawieszenie czuć nierówności asfaltu (nawet "nowego"), ale to opona w rozmiarze 205/50/ZR17 93W XL, czyli wzmacniana. Jest cicha, opory - nie stwierdziłem, idzie "lekko". Widziałem podobną opinię poniżej - odczucia mam podobne. Ocena będzie zaniżona - nie oceniałem warunków zimowych (oceny na 1). Cena około 500pln, średni poziom,opona ma TUV to warte podkreślenia. Ogólnie ocena na 5, oczywiście zawsze właściwości zależeć będą od stylu jazdy, zawieszenia(zestrojenie). Osobiście polecam. Więcej >
  • szczerze piszę 4,2

    Fulda CARAT EXTREMO

    Niestety oponami cieszyłem się trochę nieco ponad 6 miesięcy auto prowadziło się jak by było przyklejone do drogi i .... zaczęła się jazda ale do mechaników. pierwszy objaw to to coraz wiekszy szum ale to nie były łożyska póżniej pojawiały się drgania na kierownicy (był to proces dość wolny i zauważyłem dość szybkie ścieranie się opon) szum przeradzał się turkot miało się wrażenie że jadę pociągiem i... wyważanie opon ...opony i felgi ok (tak twierdzili "fachowcy" serwisu ogumienia pewnie wiedzieli o co chodzi ale nie chcieli sobie robić kłopotu wiec - " pewnie ma pan tarcze hamulcowe zwichrowane" a ja głupi człowiek "to wymienie tarcze". odbieram auto z nowymi tarczami dalej to samo!!! Więcej > więc odwiedziłem parę niezależnych stacji diagnostycznych poprosiłem o wydruki stanu zawieszenia (zawieszenie, tarcze, felgi ok) wszyscy jednoznacznie stwierdzili ..."ewidentna wina opon" we wszyskich czterech zrobiły się małe nie widoczne normalnie buły na szerokości opony tzn z czoła na bieżniku. opony są w reklamacji i nie wiadomo co z tego będzie bo pewnie będą wymyślać " to przez nasze świetne drogi :) a może jeżdził pan po krawężnikach itd. i bóg wie co producent wymyśli. WIĘC SZCZERZE NIE KUPUJCIE TEGO BADZIEWIA (teraz jeżdże na starych używkach "noł nejmach" od kumpla na czas reklamacji i jest ok) :)