Menu

Opony Fulda

Ocena producenta
4,8
na podstawie 7698 opinii
Wybierz szerokość
Wybierz profil
Wybierz średnicę
Popularne rozmiary:
Fulda 205/55 R16Fulda 195/65 R15Fulda 225/45 R17Fulda 175/65 R14Fulda 185/65 R15 Rozwiń listę rozmiarów Zwiń listę rozmiarów
Wybierz markę auta
Wybierz model auta
certyfikowany sprzedawca
opon Fulda

Szukasz opon łączących optymalne osiągi z korzystną ceną? Cenisz bezpieczeństwo jazdy i dobre parametry bez względu na pogodę? Opony Fulda to rozwiązanie dla Ciebie.


Ta niemiecka marka specjalizuje się w produkcji opon do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Fulda należy do jednego z największych koncernów oponiarskich na świecie – amerykańskiej firmy Goodyear. Dzięki temu ma dostęp do najnowocześniejszych technologii produkcyjnych, innowacyjnych materiałów i rozwiniętej sieci dystrybucyjnej.


Z oponami Fulda będziesz mógł komfortowo podróżować po mieście, niestraszne będą Ci również długie trasy i jazda po różnych nawierzchniach. Zastosowanie specjalnej mieszanki gumowej oraz nowoczesne wzory bieżnika sprawiają, że bez względu na występujące warunki, bez problemu dojedziesz tam gdzie chcesz.


Fulda to także trwałość, dzięki której pokonasz dłuższy dystans na jednym komplecie opon. Ogumienie tej marki jest ekonomiczne nie tylko ze względu na długą żywotność, ale także korzystną cenę zakupu – sprawia, że jeździsz długo i bezpiecznie, a jednocześnie oszczędzasz!


Ciekawostki:


Nazwa firmy pochodzi od miasta Fulda w Niemczech, położonego niedaleko Frankfurtu, gdzie powstała marka.


Pierwszy katalog marki Fulda zawierał wiele produktów z gumy: m.in. podeszwy do butów, podkładki do butelek z wodą mineralną i piwem oraz dywaniki. Opony? Tak, początkowo tylko do powozów konnych i wózków dziecięcych.


Opony Fulda dwukrotnie miały związki z luksusowymi samochodami Maybach. W latach 30. testowano je przy współpracy z marką Maybach, a już w XXI wieku model Carat Exelero montowano w prototypowym coupe Maybacha (Exelero właśnie) o mocy ponad 700 KM.


Opony Fulda są produkowane w 13 fabrykach, a rocznie sprzedaje się ok. 10 milionów sztuk opon tej marki.

Historia marki Fulda

Fulda to barokowa perła w centralnej części Niemiec. W tej miejscowości, niedaleko Frankfurtu panowie Gust Becker oraz Moritz Hasenclever założyli u progu XX stulecia przedsiębiorstwo, które kilka lat później stanie się czołowym graczem na rynku gumowym w Niemczech i okolicach. Dowiedz się więcej o jej historii. Firma ruszyła z produkcją już w 1901 roku. Pierwszy katalog produktów zawierał asortyment codziennego użytku z gumy – podeszwy do butów, podkładki do butelek z wodą mineralną i piwem i dywaniki. Z kolei pierwsze opony marki Fulda były przeznaczone do… wózków dziecięcych i powozów konnych. W kolejnych latach firma sukcesywnie zbliżała się do swojego głównego przeznaczenia – produkcji ogumienia samochodowego. Zanim Fulda wyprodukowała pierwsze modele opon dla czterokołowych pojazdów zmotoryzowanych w 1906 roku, wytwarzała też opony do rowerów i motocykli. Na początku kolejnej dekady rowerowe modele Diadem, Transport i Gebirgsreifen (dla rowerów górskich) okazały się nawet sporymi sukcesami komercyjnymi. Przedsiębiorstwo zapewniało swoim klientom dziesięć różnych rodzajów bieżników oraz roczną gwarancję na wszystkie produkty. Logo marki opon Fulda. Licencja dla Continentala W 1915 roku firma wprowadza na rynek swoje pierwsze opony do samochodów ciężarowych. Model Sembusto wyposażony jest w stalowe sprężyny, które zastępują ... Czytaj dalej >

Opinie naszych klientów:

W wyborze odpowiedniego modelu pomóc mogą opinie o oponach Fulda. Sprawdź co na ich temat sądzą nasi klienci, którzy mieli okazję przetestować ich zachowanie na drodze, ekonomię oraz komfort jazdy.

  • Matdemon 5,3

    Fulda CARAT ASSURO

    Wspaniałe oponki. Zastanawiałem się czy je kupić, ale teraz wiem, że to był dobry wybór. Auto prowadzi się zupełnie inaczej niż na Kleberach. Małe opory toczenia, pięknie autko przyspiesza. Dostało tak jakby sportowego ducha. Jesli chodzi o hamowanie to na suchej drodze idealnie. Na mokrej podobnie przynajmniej jeśli chodzi o prędkości w granicy rozsądku. Hamowalem awaryjne jadac na mokrej drodze 60 km/h w mieście i nie bylo zadnego problemu. Swietnie odprowadza wode. Nie spotkałem się też ze zjawiskiem aquaplaningu. Ogólnie polecam dla kierowców, którzy mają lekkiego ducha jazdy sportowej. Więcej >
  • Perkoz_1 4,4

    Fulda CARAT ATTIRO

    Od poprzedniego mojego wpisu przybyło tym oponom następne kilka tysięcy kilometrów.I dalej mam bardzo dobra opinieę o tych oponach.Nie zauważam żadnego poząbkowania,głośnośc przyjemna dla ucha, bić na kierownicy brak,ścieralnośc prawie żadna.Opony "Made in Slowenia".Dlatego dziwię się strasznie większości opinii że to taki bubel.Może to zależy od rozmiaru albo wagi lub parametrów samochodu?Nie mam pojęcia.Nic nie kituję bo nie jestem z tych co popadają nad wszystkim co swoje w samozachwyt.Odnośnie tak strasznych oporów toczenia co prawie wszyscy wymieniają to nadmienię, że moja Nubira 1600 Kombi z instalką gazową na trasie przy jeżdzie w większości z prędkością 100 - 120km/h spala w lecie Więcej > ZAWSZE nie więcej niż 8 litrów gazu!To gdzież są te wielkie opory toczenia?Jest to po prostu dziwne, że opinie są aż tak skrajne.
  • Paweł BMW 320D Touring 5,3

    Fulda CARAT EXELERO

    Przejechałem 17 000km, auto BMW 3 Touring, komfort oceniłem na 5, z uwagi na twardo zestrojone zawieszenie czuć nierówności asfaltu (nawet "nowego"), ale to opona w rozmiarze 205/50/ZR17 93W XL, czyli wzmacniana. Jest cicha, opory - nie stwierdziłem, idzie "lekko". Widziałem podobną opinię poniżej - odczucia mam podobne. Ocena będzie zaniżona - nie oceniałem warunków zimowych (oceny na 1). Cena około 500pln, średni poziom,opona ma TUV to warte podkreślenia. Ogólnie ocena na 5, oczywiście zawsze właściwości zależeć będą od stylu jazdy, zawieszenia(zestrojenie). Osobiście polecam. Więcej >
  • szczerze piszę 4,2

    Fulda CARAT EXTREMO

    Niestety oponami cieszyłem się trochę nieco ponad 6 miesięcy auto prowadziło się jak by było przyklejone do drogi i .... zaczęła się jazda ale do mechaników. pierwszy objaw to to coraz wiekszy szum ale to nie były łożyska póżniej pojawiały się drgania na kierownicy (był to proces dość wolny i zauważyłem dość szybkie ścieranie się opon) szum przeradzał się turkot miało się wrażenie że jadę pociągiem i... wyważanie opon ...opony i felgi ok (tak twierdzili "fachowcy" serwisu ogumienia pewnie wiedzieli o co chodzi ale nie chcieli sobie robić kłopotu wiec - " pewnie ma pan tarcze hamulcowe zwichrowane" a ja głupi człowiek "to wymienie tarcze". odbieram auto z nowymi tarczami dalej to samo!!! Więcej > więc odwiedziłem parę niezależnych stacji diagnostycznych poprosiłem o wydruki stanu zawieszenia (zawieszenie, tarcze, felgi ok) wszyscy jednoznacznie stwierdzili ..."ewidentna wina opon" we wszyskich czterech zrobiły się małe nie widoczne normalnie buły na szerokości opony tzn z czoła na bieżniku. opony są w reklamacji i nie wiadomo co z tego będzie bo pewnie będą wymyślać " to przez nasze świetne drogi :) a może jeżdził pan po krawężnikach itd. i bóg wie co producent wymyśli. WIĘC SZCZERZE NIE KUPUJCIE TEGO BADZIEWIA (teraz jeżdże na starych używkach "noł nejmach" od kumpla na czas reklamacji i jest ok) :)
Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA