Testy opony Kleber Dynaxer HP4:
2023:
test TCS
w rozmiarze w rozmiarze 205/55 R16;
nota: polecana;
2023:
test ÖAMTC
w rozmiarze w rozmiarze 205/55 R16;
nota: polecana;
2023:
test ADAC
w rozmiarze w rozmiarze 205/55 R16;
nota: zadowalająca;
2022:
test ACE/GTÜ
w rozmiarze w rozmiarze 195/55 R16;
nota: szczególnie polecana;
(1. miejsce).
2022:
test Auto Bild
w rozmiarze w rozmiarze 215/55 R17;
nota: zadowalająca;
2022:
test ÖAMTC
w rozmiarze w rozmiarze 215/60 R16;
nota: polecana;
2022:
test ADAC
w rozmiarze w rozmiarze 215/60 R16;
nota: zadowalająca;
2022:
test TCS
w rozmiarze w rozmiarze 215/60 R16;
nota: polecana;
2021:
test Auto Bild
w rozmiarze w rozmiarze 205/55 R16;
nota: zadowalająca;
2021:
test TCS
w rozmiarze w rozmiarze 225/50 R17;
nota: polecana;
2021:
test ÖAMTC
w rozmiarze w rozmiarze 225/50 R17;
nota: polecana;
2021:
test ADAC
w rozmiarze w rozmiarze 225/50 R17;
nota: zadowalająca;
Kleber Dynaxer HP4 to następca doskonale ocenianego przez kierowców letniego modelu Dynaxer HP3. Nowa propozycja od francuskiego producenta opon klasy średniej zapewnia jeszcze lepszą przyczepność i krótszą drogę hamowania. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań, które pozytywnie wpływają na szereg parametrów.
Symetryczny bieżnik doskonale sprawdza się w samochodach miejskich i kompaktowych. Za sprawą równomiernego rozłożenia nacisków opona jest wytrzymała, a kierowcy mogą cieszyć się z długich przebiegów, bez konieczności wymiany ogumienia na nowe. Dodatkowo, żebrowo-ciągnący wzór poprawia trakcję podczas manewrów.
Model Kleber Dynaxer HP4 dopasowuje się do każdych warunków. Za bardzo dobrą przyczepność na suchej nawierzchni w dużej mierze odpowiadają centralnie rozmieszczone bloki. Ich wielkość sprawia, że powierzchnia styku z drogą jest odpowiednio duża. Natomiast obwodowe rowki i nacięcia w strefie barkowej poprawiają trakcję na mokrym. Woda odprowadzana jest poza oponę, a ryzyko wpadnięcia w poślizg maleje.
Kleber to francuska marka, nad którą pieczę sprawują konstruktorzy Michelin. Od ponad 100 lat zajmuje się ona projektowaniem opon odpowiadających potrzebom różnych kierowców. Choć ogumienie Kleber klasyfikuje się w średniej klasie, to nie można mu odmówić jakości bliskiej markom premium.