Opony wg sezonu
Producenci opon
Dostawa z montażem opon i felg
Twoje opony lub felgi dostarczamy bezpłatnie do serwisu wymiany. Do wyboru masz 1303 warsztaty w całym kraju.
Dostawa od 24h
14 dnina zwrot
Dostawa GRATIS
Możliwość montażu w serwisie
Zakupyna raty
168 opinii
Testy opony
Zbieramy informacje o tej oponie od 3131 dni
W tym czasie zebraliśmy aż168 opinii
Nasi klienci przejechali na tej oponie 2300000 km
Dominujący styl jazdy oceniających
umiarkowany
Wyniki : 168 z 168 opinii
Opinia potwierdzona zakupem
Opony godne polecenia Czytaj więcej Zwiń
Podsumowanie: Polecam tę oponę
Ocena łączna:
Sucha nawierzchnia 5/5
Mokra nawierzchnia 5/5
Śnieg i błoto pośniegowe 5/5
Czy opinia była pomocna?
1 0
Andrzej K.
Super opony! Czytaj więcej Zwiń
Sucha nawierzchnia 4/5
Mokra nawierzchnia 4/5
0 0
Marcin
Super oponki. Ciche, komfortowe, dobrze sprawują się na śniegu. Lepsze niż opony letnie dostarczane z autem. Czytaj więcej Zwiń
TomaszT
Opony robią to, co opony powinny robić, i robią to bardzo dobrze. Niskie opory toczenia (zdecydowanie ponad nalepkę standardu). Na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni prowadzą się bardzo dobrze, nie ślizgają się specjalnie i dobrze hamują. Nierówności też bardzo dobrze wybierają. Nawet w warunkach dosyć ciepłych radzą sobie lepiej niż niejedna letnia opona. Polecam :) Czytaj więcej Zwiń
6 1
DarioS
Bardzo dobra przyczepność na mokrym asfalcie i na błocie pośniegowym. Jestem bardzo zadowolony. Czytaj więcej Zwiń
3 0
Borsuk
Idealne opony do SUV. Czytaj więcej Zwiń
Kamil
Opony bardzo dobre. Czytaj więcej Zwiń
Śnieg i błoto pośniegowe 4/5
Jusar
Opony kupiłbym po raz drugi. miałem inne, te są lepsze od wcześniejszych, ale żeby jakoś coś tu było wybitnego, że np. bardziej tłumią nierówności? Jak to ocenić? Generalnie ok. choć musiałbym mieć chyba na lewym kole te, a na prawym inne. Czytaj więcej Zwiń
Śnieg i błoto pośniegowe 3/5
2 8
Jakub
Najlepsze zimówki, jakie miałem, ciche, znakomite, nic tylko wsiadać i jechać. Czytaj więcej Zwiń
Przemo
Dobre opony. Czytaj więcej Zwiń
2 0
Roman Smoliński
Przejechałem pare tysięcy kilometrów w arktycznej części Skandynawii. Na śniegu bez zastrzeżeń, na lodzie trochę rzuca (tambylcy używają opon z kolcami specjalnie na lód, które u nas nie są zabronione, więc tu chuba żadna z opon dostępnych w Polsce się do końca nie sprawdzi). Czytaj więcej Zwiń
5 0
mt
Na plus bardzo mały hałas w trakcie jazdy z dużymi prędkościami po asfalcie. Dobrze trzymają się drogi suchej, a przede wszystkim mokrej i na błocie pośniegowym. Czytaj więcej Zwiń
11 0
Tomasz Skórcz
Opony użytkowane w samochodzie Renault Espace V 1,6 200 KM. Głównie jeżdżone trasy po autostradzie. Żadnych problemów, zarówno podczas opadu, czy w śniegu, kiedy wyjeżdżam z domu po nieodśnieżonej drodze. Opona stabilna i pewna, cicha i przewidywalna. Godna uwagi i polecenia dla ludzi, którzy nie chcą mieć problemów. Czytaj więcej Zwiń
14 7
Adam
Opony warte swojej ceny. Czytaj więcej Zwiń
1 3
Piotr
Bardzo dobre. Czytaj więcej Zwiń
2 4
Piotr Surmiak
W przypadku mojego samochodu ciężko jest dobrać opony o odpowiednich parametrach i rozmiarach, Jeep SRT 8 poprzedniej generacji posiada bowiem felgi 9 cali przód i 10 tył. Chcąc jeździć na fabrycznych rozmiarach powinny być to opony 255/45/20 i 285/40/20. I tych 285 zimowych - letnich też jest na rynku jak na lekarstwo. Poprzednie dwie zimy jeździłem na Pirelii Winter 245/45/20 i 275/40/20 - były rewelacyjne, tyle, że za małe na felgi, to skutkowało tym, że kilka razy niestety podrapałem rant felg. W tym roku pojawiły się wreszcie opony o odpowiedniej szerokości, mogłem, więc przerzucić się na oryginaly rozmiar. Dunlopy w porównaniu do Pirelli prowadzą się mniej precyzyjnie, mimo i tak "sportowych" rozmiarów samochód sprawia wrażenie, że lekko pływa. Na Pirelli tego nie było, wyczucie kierownicy i całego samochodu było znacznie pewniejsze. Nieźle na Dunlopach hamuje, opony pracują cicho (przy wydechach srt 8 i tak nie ma to w sumie znaczenia:)). Przewaga Dunlopów nad Pirelli - to trwałość opony, po przejechaniu ok. 5000 km, wyglądają dalej na nowe, nic się nie zużyły, Pirelli po takim przebiegu wyglądały jakby straciły 30% bieżnika. I faktycznie - po dwóch zimowych sezonach - Pirelli Winter - to prawie opona zużyta, przy Dunlopach już widać, że opona wytrzyma (przynajmniej powinna) bez problemu trzy zimowe sezony. Dunlop ładnie wygląda, ma ciekawy bieżnik, jest miękka, więc w gruncie rzeczy przyjemnie się na niej jeździ, nie polecam do typowo sportowych samochodów o precyzyjnym prowadzeniu, tu wyczulony na "ostrość" opony kierowca może nie być zadowolony. Do spokojnej jazdy bez szaleństw, jak najbardziej polecam. Jakość - cena - bardzo pozytywnie. Czytaj więcej Zwiń
22 2
Maciek
Jeśli masz samochód z mocą powyżej 200 km to te opony są dla Ciebie. Bezpieczne, ciche i przewidywalne. Czytaj więcej Zwiń
Kostek
Opony spisuja bez zarzutu Czytaj więcej Zwiń
2 3
czesław kostur