Kup
310 szt.
certyfikowany sprzedawca

Bridgestone ER300

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca
Model dostępny w wielu rozmiarach już od 310zł
Wybierz rozmiar
  • 205/50 R17 93 V XL 504zł
  • 205/55 R16 91 H * 310zł
  • 205/55 R16 91 V FR, * 368zł
  • 205/60 R16 96 W XL, AO 562zł
  • 215/55 R16 93 V FO 678zł
  • 215/55 R16 97 V RUN ON FLAT XL, FR 723zł
  • 225/45 R18 95 W XL, FR 712zł
  • 225/55 R16 95 W MO 608zł
  • 225/55 R16 95 W FR, AO 762zł
  • 225/55 R16 99 W MO XL 589zł
  • 225/55 R16 99 Y XL AO, FR 589zł
  • 225/55 R17 97 Y FR 605zł
  • 225/60 R16 98 Y AO 574zł
  • 235/55 R17 103 V XL, TRANSPOR 590zł
  • 235/55 R17 103 V XL, VW 614zł
  • 245/45 R17 95 W UZ MO , FR 599zł
  • 245/45 R17 99 Y XL, MO EXT 922zł
  • 245/45 R18 100 Y XL, AO 571zł
  • 245/45 R18 96 Y RUN ON FLAT * 669zł
  • 275/35 R19 96 Y RUN ON FLAT * 1 177zł
  • 275/40 R18 99 Y RUN ON FLAT * 957zł
310 szt.
Kup

Ostatnie 2 szt. Następne od 373 zł/szt.

Transport GRATIS

Dostawa 5-6 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
91 = max 615 kg
Rok produkcji:
2021
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji
Homologacja:
BMW
Etykieta UE:
E B 71 dB
  • Opis produktu
  • Opinie
  • Oferta
  • Etykieta UE
  • Montaż opon
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opis produktu

Bridgestone ER300

Opona ER300 to model marki Bridgestone, zaklasyfikowany do klasy Premium. Japoński producent położył silny nacisk zarówno na parametry zapewniające bezpieczeństwo, jak i wysoki poziom przyjemności z jazdy. Bridgestone ER300 pozwala czerpać radość ze znakomitych osiągów oraz cieszyć się niezmiennym komfortem niskiego poziomu hałasu. To opony szosowe przeznaczone na sezon letni do pojazdów osobowych, których kierowcy cenią pewność jazdy w niełatwych warunkach i przy dużych prędkościach.

Bridgestone ER300

Model ER300 wyposażono w szereg rozwiązań, które gwarantują bezpieczną, pełną komfortu jazdę. Opona znakomicie zachowuje się na suchej nawierzchni, zapewniając wysoką sterowność i panowanie nad pojazdem nawet przy dużej prędkości. Sprawny system odprowadzania wody zapewnia dobrą przyczepność na mokrej nawierzchni, która w porze letniej może zaskoczyć nawet doświadczonego uczestnika ruchu. Dzięki oponom Bridgestone ER300 zarówno kierowca, jak i pasażerowie mogą czuć się pewnie w każdych warunkach drogowych.

Opony Bridgestone ER300, dzięki przemyślanej konstrukcji bieżnika, zapewniają cichą i bezpieczną jazdę. Model zaprojektowano z myślą o zniwelowaniu hałasu, który u wielu osób może powodować wysoki dyskomfort. Boczna część opony oraz modernizacja stopki sprawiły, że zachowuje się ona niezwykle cicho i ogranicza drgania dochodzące do podróżujących. Na cichą, łagodną jazdę pozytywny wpływ mają także systemy zamkniętego ożebrowania opony, zaokrąglenie klocków na jej brzegu i zastosowane wzmocnienia.

Bridgestone ER300

Ogumienie zachowuje się wzorowo na nawierzchni suchej, nawet przy znacznej prędkości. Zastosowane rozwiązania akustyczne zapewniają bowiem, poza redukcją hałasu i drgań, także wysoką przyczepność oraz sterowność. Model wykazuje wysokie osiągi również na nawierzchni mokrej, dzięki wyposażeniu go w wydajny system odprowadzający wodę. Dzięki wymodelowaniu kloców na bieżniku oraz wprowadzeniu bezpiecznych rowków obwodowych, woda jest efektywnie usuwana z powierzchni opony, co redukuje ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu i utraty kontroli nas pojazdem.

Model Bridgestone ER300, przy szerokim wachlarzu zalet w obszarze bezpieczeństwa oraz komfortu, zapewnia także długi czas użytkowania nawet przy intensywnej eksploatacji. Trwałość opon zapewnia użyta w produkcji mieszanka z wysoką zawartością krzemionki i dodatkowego składnika optymalizującego, który pozytywnie wpływa na wydłużenie żywotności produktu. Dzięki tym zabiegom opona ściera się równomiernie, zapewniając wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu przez liczne sezony.



Bridgestone jest jednym z największych koncernów oponiarskich na świecie. Ta azjatycka firma posiadająca obecnie ponad 100 zakładów produkcyjnych na całym świecie powstała w 1931 roku w mieście Kurume w Japonii. Firma dostarcza na rynek opony najwyższej klasy, które charakteryzują się maksymalnymi osiągami, najwyższą jakością wykonania i komfortem płynącym z jazdy. W ofercie Bridgestone znajduje się ogumienie przeznaczone do samochodów dostawczych, osobowych, wyścigowych, ciężarowych, aut z napędem na 4 koła, a także maszyn rolniczych i motocykli.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Opinie
460 osób wystawiło ocenę
  • 6 131 osób
  • 5 249 osób
  • 4 62 osoby
  • 3 13 osób
  • 2 4 osoby
  • 1 1 osoba
Ocena łączna: 5,0 460 opinii Opona Godna polecenia
  • Sucha nawierzchnia: 5,6
  • Mokra nawierzchnia: 5,3
90% użytkowników poleca tę oponę
90%

Informacje o oponie zbierane są od 6366 dni. W tym czasie zebraliśmy 460 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 6467000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Bridgestone ER300

    ZIBI

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,1

    Ogólnie O.K. Ale są dwie rzeczy, które mnie irytują od samego początku użytkowania. Pierwsza to podwyższony hałas w aucie. Przy czym wraz ze wzrostem prędkości jest mniej słyszalny, ale to dlatego, że miesza się z hałasem opływającego nadwozie powietrza. Auto na zimowych Goodyear'ach jest zdecydowanie cichsze. Druga sprawa to niższy komfort podróży. Zauważyłem wzrost sztywności zawieszenia, autko stało się "twardsze". Moje opony mają profil 60, a ja odnoszę wrażenie jakby to było 30-40! Jeśli ktoś preferuje komfort to raczej nie polecam, ale jeśli nie ma on dla kogoś znaczenia to kupując te opony dokona właściwego wyboru. Prowadzenie świetne, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. W zakrętach super, na prostych też, nawet koleiny nie sprawiają problemów. ścieralności nie oceniam, jak się zużyją kupi się nowe. Ale czy będą to ER 300 to się zastanowię. Jestem zadowolony, ale do zachwytu droga daleka. To właśnie przez niski komfort.

    Czy opinia jest pomocna?

  • krisu

    Rozmiar: 195/55 R15

    Ocena: 5,4

    Wzorcowe, tyle mogę powiedzieć po użytkowaniu ich zarówno na przedniej jak i tylnej osi, latem a nawet raz cały sezon zimą (!). To ostatnie wprawdzie głównie po to by poćwiczyć umiejętności gdyż zima to oczywiście nie ich żywioł. Precyzyjne, ciche, komfortowe, dziwnie nie piszczą ani przy mocnym starcie ani przy hamowaniu. Na suchym sa rewelacyjne, tak samo na mokrym. Bardzo wiernie i precyzyjnie przekazują ruchy kierownicy na skręt przednich kół i czucie nawierzchni. Jeździłem zawsze na napompowanych na warunki pow. 160 km/h jak zaleca producent auta - czyli 2,7 przód - guma jest wprawdzie twarda do bólu ale precyzyjnie się prowadzi i toczy bardzo głądko. Czuć że opory toczenia sa niższe niż przy 2,2, spalanie też. Żadnych zastrzeżeń do jakości tych gum. Te które mam są made in France

    Czy opinia jest pomocna?

  • kasia

    Rozmiar: 195/55 R16

    Ocena: 5,1

    Bardzo dobre oponki. Mam je fabrycznie w Grande Punto 1.3 JTD Multijet (silnik: diesel 1.3 90 KM, 200 Nm). Opony wybitnie na sezon wiosenno - letnio - jesienny, dlatego nie oceniam trakcji na śniegu i lodzie. Bardzo trwałe. Po 35 tys. km jazdy średnio - szybkiej, głównie poza miastem, sporo autostrad zużycie szacuję na około 25%. Opony i koła przekładam tył/przód i wyważam co 15 tys. km. Opony ciche, nie szumią, nie przenoszą wibracji do wnętrza. Bardzo dobre hamowanie, utrzymywanie kierunku jazdy, precyzyjne prowadzenie w zakrętach. Ogólnie: bardzo dobre seryjne opony. Można się spokojnie skupić na drodze, nie myśleć, czy oponki dadzą radę czy nie?

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sokół

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,3

    też przeglądałem wszelkie możliwe źródła zanim kupiłem opony i wybrałem te, ponieważ nie były zbyt drogie, a miały dobre opinie użytkowników + dobre wyniki z ADAC. jaki efekt? nie przejmuję się już czy jadę po suchym czy po mokrym asfalcie (przez 4000 km zrobione od wrzesnia do listopada na tych oponach ani razu nie udało mi się zablokować kół). zapewniają bardzo dobre prowadzenie w zakrętach, w ogóle znakomicie trzymają samochód na drodze. nawet w zalanych koleinach radzą sobie znakomicie, a nie należę do tych, którzy zwalniają przed kałużami w trasie:P opony naprawdę godne polecenia, cena jest bardzo atrakcyjna jak na tak dobre "buty"

    Czy opinia jest pomocna?

  • wz120

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,1

    Z tych opon jestem bardzo zadowolony. W porownaniu z poprzednimi Continentalami sa bardzo ciche (Conti gwizdza na autostradzie a tu jest cisza). Bardzo dobrze radza sobie z jazda po mokrej drodze i w zalanych woda koleinach (dobrze odprowadzaja wode). Dunlopy i Continentale na ktorych jezdzilem sa moim zdaniem pod tym wzgledem marne. Przy szybkim ruszaniu na mokrym lubia zerwac ale przy przednim napedzie to chyba nic dziwnego. Na suchym asfalcie ani razu sie nie slizgaly nawet przy gwaltownym hamowaniu. Zdecydowanie polecam. Jak bede kupowal nastepne to tez beda ER300 :)

    Czy opinia jest pomocna?

  • Karol

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,4

    Opona rewelacyjna. Na zakrętach auto jedzie jak po szynach, nawet przy agresywnym ruszaniu na skręconych kołach nie zrywa przyczepności. Przejechalem 4000 km do Chorwacji po autostradach i drogach w terenie - bez zarzutow.Wczesniej jeździłem na Goodyear Eagel czy 5 - porażka, Continental Premium Contact - tez były rewelacyjne, troche glosniejsze , ale tez super, bez najmniejszych zastrzezen. Kleber Dynaxer - porazka calkowita,Bridgestone - oceniam na rowni z Continentalem. Zdezydowanie polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • Zdzisław K.

    Rozmiar: 225/55 R17

    Ocena: 5,0

    Mam te opony od miesiąca i nie mogę dac oceny ''6'' gdyż jest to za krótki dystans przejechany przeze mnie. Szczerze mówiąc trochę obawiałem się szybkiego starcia tych opon wg opinii tu przeczytanych, ale na razie patologii nie widzę. Styl mojej jazdy mogę określic jako umiarkowanie szybki. Tymczasem jazda na tych oponach daje mi poczucie bezpieczeństwa na zakrętach i mokrej nawierzchni (śniegu i lodu nie testowałem ale to działka opon zimowych). Jeśli chodzi o hałas to można powiedziec, że normalnie. Na pewno zakupu nie żałuję, ale czy muszą byc tak drogie?

    Czy opinia jest pomocna?

  • Warcisław

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,3

    Opony bardzo dobre. Przy zakupie kierowałem się testami i opiniami w niemieckiej prasie - nie żałuję. Może wygląd nie jest kosmiczny ale polecam szczególnie na polskie drogi. Oponka na dziurach i różnych krzywiznach zachowuje się przewidywalnie i zapewnia bardzo dobrą jazdę a co ważne bezpieczną. Bardzo dobrze prowadzi się też przy dużych opadach deszczu - doskonałe odprowadzenie wody. Powodzenia w trasie - pozdrawiam wszystkich podróżująchych!!!!

    Czy opinia jest pomocna?

  • mack

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,1

    Użytkuję już drugi komplet. ścieralnośc uważam za dobrą - zrobiłem około 75.000 km na komplecie co jak na 140 KM diesla z przednim napędem uważam za dobry wynik. Opona do końca naprawdę zachowywała się super - bez żadnego ząbkowania, hałasów ani utraty przyczepności. Uważam, że ważnym jest aby kupić opony Made in France (o tych innych słyszałem różne rzeczy). Świetne trzymanie na suchym i mokrym - przy energicznym ruszaniu w ogóle nie piszczą i rzadko uruchamia się ABS przy hamowaniu. Polecam bo w rozmiarze 205/55 R16 spisują się naprawdę rewelacyjnie.

    Podsumowanie: naprawdę polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • Adrian_GTC

    Rozmiar: 195/50 R15

    Ocena: 5,4

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony nie hałasują, bardzo dobrze trzymają na zakrętach i na mokrej i na suchej nawierzchni. Nie piszczą podczas ruszania tylko kleją się do asfaltu. Może trochę szybciej się ścierają niż tańsze i rzekomo "trwalsze" opony ale na pewno gwarantują o wiele lepszą przyczepność. Zdecydowanie nadają się do ostrzejszej jazdy.

    Podsumowanie: Ponowny zakup jest bardziej niż pewny!

    Czy opinia jest pomocna?

  • mtz

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,0

    Polecam te opony. ścierają się może dość szybko, ale za to (nie mam ABS) zatrzymują auto w miejscu. trzeba się starać, żeby zablokować koła, wielokrotnie jadący za mną lepszymi autami musieli uciekać na boki przy hamowaniu awaryjnym, a ja bez pisku stawałem w miejscu - zawieszenie mam dosyć miękkie to przy dobrej nawierzchni można dotknąć spojlerem do podłogi ;) nawet na kostce dają bardzo dobrą przyczepność. Dobrze odprowadzają wodę. (oczywiście dystans przejechany, to nie całość na tych oponach). Wygląd na 3, bo po co to komu?

    Czy opinia jest pomocna?

  • przemek 405 rlz!

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,4

    Opony naprawde nadające sie do jazdy nie to co polskie czy jakieś tanie chińskie... na tych oponach naprawde nie trzeba sie bac o najbliższy zakręt bo wpływa sie w niego;) próbowałem jak będą zachowywały sie podczas poślizgu (czyt. jazda na ręcznym) i naprawde ciężko było żeby sie slizgały

    Czy opinia jest pomocna?

  • Marbu

    Rozmiar: 195/50 R15

    Ocena: 5,1

    Trudno jest pisać opinię tak, aby była ona wiarygodna i rzetelna. Jeżdziłem juz kilkoma samochodami i żadnym nie jeżdziło mi się tak dobrze jak tym (chodzi o zachowanie na drodze, na zakrętach itp.). nie mam pojęcia czy to zasługa producenta samochodu czy producenta opon, w tamtych pojazdach były opony nawet nie pamietam jakie ale na pewno nie brigigestone. jesli to zasługa producenta opon to jestem z nich bardzo zadowolony.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Tomek

    Rozmiar: 205/50 R16

    Ocena: 5,4

    Opony bardzo dobre, hamowanie doskonałe - latem abs praktycznie nie ma co robić. Zimą nie testowałem. Opona pozwala na duzo więcej niż pozwala seryjne zawieszenie mojego auta (corolla). Jak na 16" i profil o wysokości 10cm wyjątkowo dobry komfort. Nie żałowałem zakupu ani przez moment.

    Podsumowanie: świetna opona na suchym i mokrym

    Czy opinia jest pomocna?

  • Jb-Mix

    Rozmiar: 205/60 R15

    Ocena: 5,1

    Długo szukałem właściwych opon które spełniałyby moje oczekiwania. ER 300 są takimi oponami, dla mnie najważniejszym elementem był asymetryczny bieżnik, ze względu że posiadam kombi na tylnej osi powstawał w zwykłych oponach efekt ząbkowania, tutaj można o tym zapomnieć. Bardzo komfortowa i cicha opona, zachowanie na suchym i na mokrym asfalcie bardzo prawidłowe, wrażenie jak by się jechało po szynach. Serdecznie polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • manianas3

    Rozmiar: 195/60 R14

    Ocena: 5,3

    Po krótce - najlepsze opony na jakich jezdzilem do tej pory, a przerobilem juz chyba wszystkie marki. niemozliwoscia praktycznie jest wprowadzenia tych opon w poslizg na suchej jak i na mokrej nawierzchni. Polecam w 100%. i dalbym same oceny 6, ale trzeba gdzies ujac przeciez:)

    Czy opinia jest pomocna?

  • Marek

    Rozmiar: 185/50 R15

    Ocena: 5,1

    Nie wypowiadam sie na razie na temat ścieralności, bo opony założyłem 2 godziny temu. Natomiast jedyne co już moge powiedzieć, to to, że tych opon to praktycznie nie słychać. Opory toczenia niskie. I jedna wielka cisza w samochodzie. Powiem krótko. Jak chcecie mieć dobre właściwości jezdne i do tego słyszeć tylko szum powietrza wokół samochodu to kupujcie te opony. To jest moim zdaniem optymalny wybór.

    Czy opinia jest pomocna?

  • king

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,3

    Bardzo dobre oponki. Jeżdzę na nich od 3 miesięcy. Na początku małe rozczarowanie. Wydawało mi się, że są dość głośne. Ale po tygodniu ucichły:-) Bardzo dobre prowadzenie na suchym i mokrym. Duzy komfort. Jednym słowem polecam. Najlepsze oponki jakie miałem. Będzie powtórka.

    Czy opinia jest pomocna?

  • domis

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,0

    opony bardzo dobre, bylem zmuszony sprawdzic je na oblodzonej jezdni, zjechalem na nich z gory przed ktora auta stanely i sie baly zjechac i sprobowalem zatrzymac auto w polowie gory i bylem mile zaskoczony oponami! nie powiem ze hamowaly w miejscu ale dawaly sobie dorze rade jak na oblodzona droge! polecam naprawde! a na sniegu w poloczeniu z napedem quattro to po prostu rewelacja!

    Czy opinia jest pomocna?

  • kołek

    Rozmiar: 225/50 R17

    Ocena: 5,3

    klasa, klasa i jeszcze raz klasa. Najlepsze gumy jaie mozna sobie zazyczyc do auta. Ja ma raczej luksusowe auto i jeszcze ze skomplikowanym systemem skretnym/napędowym ale czuje na podstawie doswiadczenia i porównan z czym mam do czynienia. ER 300 sa swietne

    Czy opinia jest pomocna?

  • Rychu

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,1

    opona ma kiepski wygląd ale to na szczęście jedyny minus. reszta to czysta frajda. po założeniu tych opon miałem wrażenie że nawala mi ABS i ASR opona jest jak przyklejona do asfaltu i to bez względu na to czy jest on mokry czy suchy. wprowadzić zamochód w poślizg lub uślizg to już nie takie proste:). Zdecydowanie polecam wszystkim którzy cenią sobie bezpeiczeństwo.

    Czy opinia jest pomocna?

  • johnzee

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,3

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Kupiłem je, gdyż poprzednie letnie (Dunlopy) poząbkowały się tragicznie po 4 sezonach. Na tych przejeździłem 1 sezon i są w doskonałym stanie. Oby tak dalej. Poza tym ładne i ciche. Jestem zadowolony i polecam - szczególnie posiadaczom Alfy Sportwagon.

    Podsumowanie: Dobre, ciche gumy z dużą nadzieją na brak ząbkowania

    Czy opinia jest pomocna?

  • jacek7105

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,1

    Witam! to moje kolejne oponki tej firmy polecam! Polecam rowniez sprzedawce profesjonalna obsluga, rewelacja cenowa, profesjonalizm OPONY.COM to naprawde super firma! Co do opon er 300 to dobry wybor, testowalem juz kilku producentow i jednak ten najbardziej mi odpowiadaja, opona trwala, nie sciera sie szybko, wzorowe prowadzenie przy predkosciach wyzszych polecam!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Pablo

    Rozmiar: 195/60 R15

    Ocena: 5,4

    Poprzednio jezdzilem na Nokianach NRHi, zresztą też dobrych oponach, ale te wydają się być o wiele stabilniejsze, zwłaszcza na mokrej nawierzchni. Przy dużych prędkościach na mokrym bardzo trudno uruchomić ABS, znakomite trzymanie w zakrętach. Polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • jaro

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,1

    Opony kupiłem z wyboru. Generalnie oceniam bardzo dobrze. Zachowanie w zakrętach, na mokrej nawierzchni - bez zarzutu. Drobnym mankamentem jest ścieralność, ale to chyba cecha tej marki. Po dystansie 60000 km musiałem wymienić przód (nie były zamieniane na osiach), doszły opony do punktów kontrolnych. Tył bieznika pozostał w normie. Polecam oponki.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Krzysztof

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,3

    Bardzo polecam pierwszy raz zakupiłem Bridgestone i jestem bardzo zadowolony. Właśnie wróciłem z Włoch przejechałem dystans 6000 km w różnych warunkach wszystko było OK. Wcześniej użytkowałem Good Year ale na pewno lepszy jest Bridgestone.

    Czy opinia jest pomocna?

  • jacek

    Rozmiar: 215/65 R16

    Ocena: 5,1

    bardzo dobra opony do szybkich samochodów i dynamicznej jazdy, mocne strony: stabilność jazdy na suchej i mokrej nawierzchni, wysoki komfort nawet przy dużych prędkościach, niskie spalanie; słabsze strony: gorsza ścieralność - zrobię na komplecie max. 40000 km = 1,5 sezonu (wliczając przełożenie przód - tył), liczyłem na min. 50000 km

    Czy opinia jest pomocna?

  • Koniu

    Rozmiar: 205/50 R16

    Ocena: 5,4

    Bardzo dobre opony. Swietne na suchej nawierzchni, dobre na mokrym (mozna zerwac przy ruszaniu, natomiast na mokrym zakrecie - bez zastrzezen, nawet przy duzych predkosciach). Stosunkowo ciche. Dobre, solidne, wytrzymałe opony. Polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Starik

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,0

    Ocena za ścieralność na wyrost (przejechane dopiero 1000 km). Bardzo dobrze zachowują się w zakrętach, trzyma dzielnie wcale nie lekką przecież Octavię. W czasie hamowania także poczucie stabilności. W samochodzie nie słychać ich nawet do wysokich prędkości.

    Czy opinia jest pomocna?

  • andy

    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 5,3

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    W zasadzie opony bardzo dobre i na suchym i na mokrym, z jedną poważną wpadką - rozerwanie jednej podczas jazdy po gładkim asfalcie (eksplozja). Mimo wsystko, z uwagi na własności jezdne kupiłem drugie takie same.

    Podsumowanie: Opony dobre, dające panowanie nad samochodem. Kiepskie wyniki w zimie, bo to letnie!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Andrzej L.

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 5,1

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Niezły stosunek: jakości, trwałości i cichości opon do ich ceny. Polecam opony tej marki do samochodów klasy średniej i średniej wyższej. Przez pierwsze 4 lata eksploatacji są naprawdę bezawaryjne.

    Podsumowanie: Opony godne polecenia

    Czy opinia jest pomocna?

  • Karol

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 4,9

    Użytkuje te opony od kilku sezonów. Kupiłem je po przeczytaniu wielu opinii, a także bo bardzo dobrych ocenach w testach opon letnich. Plusy: Twarda opona, dobrze trzyma na zakrętach, zarówno na mokrej nawierzchni jaki i na suchej daje rade przy agresywnym stylu jazdy. Bardzo wytrzymała, nic sie z nimi nie dzieje. Minusy: Twarda opona, niestety czuć każdą nierówność, średnie opory toczenia, po przejechaniu ok. 30.000km jej parametry nie są już tak dobre, ale jeszcze dają rade. Dodatowym minusem jest aspekt finansowy, niestety ich cena dzisiaj jest zbyt wysoka. Konkluzja: jeżli szukasz dobrej wytrzymałej opony i lubisz agresywny styl jazdy to te opony są dla Ciebie, jeżeli jeździsz ekonomicznie i komfortowo to lepszym rozwiązaniem będzie np.: Michelin Energy Saver.

    Podsumowanie: Dobre opony do dynamicznej jazdy.

    Czy opinia jest pomocna?

  • gustlik

    Rozmiar: 215/55 R16

    Ocena: 4,5

    Opony mam od zakupu auta, czyli od jesieni 2007 roku, na zimę zakładam opony zimowe, więc NIE OCENIAM ich zachowania w zimie. Po 5 pełnych sezonach i przebiegu ok. 70 tys.km (auto ma 140 tys.km) opony na przedniej osi na ten sezon wymieniłem (zostało ok. 3 mm bieżnika - dałem za dwa piwa sąsiadowi, który robi rocznie obecnie może z 5 tys. km - jemu się jeszcze przydadzą), natomiast te co jeździły na tyle mają jeszcze ok. 6 mm bieżnika. Opony bardzo dobre, dają radę w sprawnym pokonywaniu zakrętów (czyli dość szybkim), dobrze odprowadzają wodę i zapewniają dobrą przyczepność, moje auto ma 150 KM i 320 Nm, więc jest czym cisnąć. Ale ich nie będę kupował, bo są bardzo drogie - dostałem je razem z nowym autem. Ale jeśli ktoś się nie liczy z gotówką to polecam.

    Podsumowanie: Polecam, ale są drogie

    Czy opinia jest pomocna?

  • TomaszM

    Rozmiar: 205/65 R15

    Ocena: 4,8

    Kupiłem 4 nowe oponki Bridgestone Turanza ER300 przede wszystkim z dwóch powodów: Po pierwsze w poprzednim aucie miałem Bridgestone Potenza (niestety nie dostępne w tym rozmiarze) i byłem BARDZO zadowolony więc oczywistym było że nie będę zmieniał firmy opon w nowym samochodzie. Po drugie, wszelkie możliwe niezależne testy opon (w tym słynny ADAC) stawiały ten model na pierwszym miejscu, lub w pierwszej trójce. Opony w każdej dziedzinie są fenomenalne, ale jednak jak dla mnie, trochę za twarde (wskaźnik tradeware aż 320!). Świetne są na dalekie trasy i duże dystanse, bardzo wolno się ścierają, ale ja jednak wolę częściej wymieniać opony ale mieć bardziej miękkie - na zakrętach trzymają świetnie, ale o wiele trudniej jest wyczuć granicę przyczepności w zakrętach - miękkie opony bardziej dają znać już lekkim popiskiwaniem lub charakterystycznym szumem, podczas gdy jeszcze mają duży margines bezpieczeństwa i bardzo łatwo można dostosować prędkość do szybko pokonywanych zakrętów. Przy tych, gdzie guma jest dość twarda, opony te nie dają odpowiednio wcześniej znać o zbliżającej się granicy ich przyczepności, przez co jazda po zakrętach wymaga większej uwagi i przyzwyczajenia. Poza tym mankamentem - rewelacja, choć następnym razem kupię jednak coś bardziej miękkiego (jak Bridgestone Potenza) nawet jeśli zrobię na nich mniej kilometrów niż na tych Bridgestone'ach. Do drugiego mniejszego auta kupiłem też coś z grupy Bridgestone - mianowicie Firestone FHSZ90 - wygląd podobny do Turanzy, może ciut bardziej sportowy i zdecydowanie bardziej miękkie, choć Firestone to półka niżej, więc ciężko te modele ze sobą porównywać...

    Podsumowanie: Świetna do długodystansowej jazdy, gorsza w łukach.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Arturro

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,5

    Witam, przejechałem na tych oponach już około 15 tys km i jak narazie jestem bardzo zadowolony. Najbardziej zależało mi aby opona była jak najbardziej skuteczna przy hamowaniu na mokrej nawierzchni i..... nie zawiodłem się! Jak dla mnie spisują się rewelacyjnie na mokrej nawierzchni. Robiłem nawet próby hamowania na mokrym i przy 80km/h wciskałem na maksa hamulec. Efekt? Na mokrym gładkim asfalcie autko zatrzymywało się w momencie. Wiadomo, ABS zadziałał ale bardzo krótko. Kolejnym plusem jest prowadzenie na zakrętach.... wyśmienite na suchym, b.dobre na mokrym. Czekam tylko ile km mi wytrzymają, bo jak narazie wyglądają na niewiele używane. Wadą jest dla mnie prowadzenie auta w koleinach. Trzeba mocno trzymać kierownice przy wyjeżdżaniu z kolein bo ciągnie do przodu. Ale dla mnie to żaden problem, za to dużym atutem jest wspomniane rewelacyjne hamowanie na mokrym. Już wiem że o ile dotrzymają 40 tys km to następne będą takie same!

    Podsumowanie: super opony

    Czy opinia jest pomocna?

  • Tom

    Rozmiar: 195/60 R14

    Ocena: 5,7

    Opony zrobione we Włoszech. Na stronie producenta wyczytałem, że głównie stworzone do GT czyli szybka jazda w różnych warunkach, a przy tym zachowanie komfortu. Kupiłem pod wpływem opinii i testów – najwięcej znalazłem zebranych na e-pneu.cz . Poprzednio Hydra Grip GY wyząbkowały się, a poza tym wydawały się niezłe, jednak te to inna bajka. Jak rzadko zapewnienia producenta znalazły odbicie w praktyce. Ciche, dużo lepiej tłumią duże dziury, małych jakby ubyło, płynniejsze (profil o 6mm wyższy od fabrycznych). Przyczepność odbija się na kierownicy, kiedy jadę po pochyłościach lub koleinach czuć jak trzymają. W łukach jak po szynach, precyzja manewrów znakomita, choć nie czuć tak drogi jak na niższych profilach. Przy hamowaniu samochód mimo komfortu nie nurkuje nadmiernie – producent tłumaczy, że sama konstrukcja i materiał (dość miękki) bieżnika tłumi nierówności, a nie miękkość całej opony. Hamowanie to przyjemność - równo, płynnie wytracają prędkość. Na mokrym na tarce przed światłami nawet jak ABS zadziała to odzyskują przyczepność. Opory toczenia wydają się duże, bo spalanie wzrosło o około 0,4 l diesla, ale to koszt przyczepności, którą czuć także przy skręcaniu na mokrym. Zakręty pokonuję bez trudu i negatywnych wrażeń dużo szybciej. Super przejeżdża się przez głębokie koleiny - przy 120 zero wrażeń. Dużej wody nie testowałem bo jeszcze nie było, dopiszę innym razem. Recenzja długa, ale te które czytam z tekstami „fajne bo ciche” albo „super bo fajne” nic nie wnoszą. Pozdrawiam

    Czy opinia jest pomocna?

  • zgredek

    Rozmiar:

    Ocena: 5,5

    Więc tak, od stycznia 2005 czytałem co tylko mogłem o różnych oponach. ER300 był w czołówce. NIe pamiętam co zadecydowało o zakupie (na pewno nie cena, tanie nie były), ale na próbę założyłem 2. Pierwsze kilometry były rozczarowaniem Bravuris 2 wróć!! Ale po 500 km pokazały, że dobrze zrobiłem.Prowadzą się extra i na suchym i na mokrym. Tam gdzie chcę tam jadą, są przewidywalne. Hamowanie czy suche czy mokre bardzo dobre. Opory toczenia - no może trochę większe niż na fabrycznych Fire i Bravu, przez to jest trochę głośniej, ale nie ma mowy o uciążliwości. Ścieralność - przejechałem na nich 50 tys i do końca tego sezonu wytrzymają. Napisałem, że na 95% kupię je jako następne. 5% zostawiam sobie gdyby ktoś potrafił przekonać mnie do czegoś lepszego. Pozdrawiam.

    Podsumowanie: Powiem tyle kupiłem w IV 2005 teraz już dogorywają (ok 50000km) i następne to na 95% będą ER 300

    Czy opinia jest pomocna?

  • MK

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,2

    Na oponie przejeździłem 5 sezonów. Na początku było ok. Z czasem jednak coraz gorzej było na mokrym. Opona na mokrym bez uprzedzenia potrafi gwałtownie stracić przyczepność (np. na zakręcie). Miałem z tego powodu 2-3 nieprzyjemne sytuacje. Im opona była starsza tym wolniej musialem jeździć na mokrym (nawet jeśli to było tylko troche mokre a nie duży opad deszczu). Na suchym nie mam zastrzeżeń. Natomiast takie gwałtowne i niespodziewane utraty przyczepności na mokrej jezdni zdecydowanie zniechęcają mnie do jej zakupu ponownie. Opona lubi być dogrzana - na mokrym lepiej trzyma przy dłuższej agresywnej jeździe - niestety nigdy nie wiesz kiedy przekroczysz granice i wyladujesz w rowie. W deszczu polecana dla naprawde spokojnych kierowców.

    Podsumowanie: Opona polecana dla spokojnych kierowców

    Czy opinia jest pomocna?

  • j@zon

    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 4,4

    Opony z indeksem H , 195/65/15 . Nie spodziewajcie się ciszy - dość głośne zwłaszcza powyżej 110km/h, widoczne dość szybkie zużywanie się/ścieralność . Wyraźnie "miękka" konstrukcja opony. Być może z indeksem "V" sprawują się lepiej - ale nie mam mozliwości porównania. Zalecam pompowanie ciśnieniem wyższym o ok 0,2 niż zalecane - inaczej robią się trochę flakowate. Co do plusów : dobrze trzymają tor jazdy , wyraźna przewaga nad innymi oponami na mokrej nawierzchni. Podczas "ostrego startu " piszcza wyraźnie mniej niż inne opony na których jeździłem. Uważam że za tą cenę można oczekiwać trwalszej i cichszej opony (kupowałem za ok.230 pln za sztukę). Nie wiem czy ponownie zdecyduję się na te opony pomimo paru wyraźnych plusów.

    Czy opinia jest pomocna?

  • maćko z.

    Rozmiar: 225/45 R17

    Ocena: 5,6

    Witam. Przejezdzilem rok na ER300, wczesniej na wielu innych tzw "sportowych" ogumieniach Dunlop 9000, Michelin Premacy, Pirelli Zero Rosso, nawet Bridge Re050. Zadna z tamtych nie dorównuje pozornie cywilnej oponie ER300! Wiecie dlaczego? Bo opony sportowe zawsze maja jakies ALE. W czyms jest dobra a w czym innym kiepska. Te sa dobre we wszystkim. Nawet boczne poslizgi po mokrej drodze czy w górach, opony ani pisną, auto pod kontrola, inna sprawa ze 4x4 i mocne ale czuje ile w tym zasługi opon, a naprawde wiele! Nie ma sie do czego przyczepic, ani razu w trakcie uzytkowania nie spowodowaly negatywnej mysli na temat ich zachowania w czasie jazdy. Ciche, doskonale w kazdych warunkach. Zastanowcie sie dwa razy przed wydaniem pieniedzy na szumiace biezniki tzw trojkatne bądź przeplacania za Micheliny czy Conti które nie są ani troszkę lepsze od Turanzy ER300

    Czy opinia jest pomocna?

  • Olo

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 4,3

    Pierwsze co to dowiedziałem się że w teście Auto świata zajęły 2 miejsce spośród wszystkich opon, to obiecywało wiele. Jeżeli chodzi o opory i hałas to są naprawde niezłe. Jeżeli zaś idzie o trzymanie się na suchej drodze to rewelka, naprawde ostre zakręty z dużymi prędkościami i one się trzymaja drogi. Hamują i ruszają bardzo dobrze. Na mokrym ogólnie jest git aczkolwiek jak szybciej wjedziemy to przód wylatuje na zewnątrz... ale to bardziej specyfika długiego przodu civa. Niestety jak spadł śniego to sie okazało że są bardzo śliskie, no ale hunda jest lekka a 185 to nie jest dobry rozmiar na zimę. Na lodzie kaplica. Jechałem po 1 opadzie sniegu ładne parę km i myślałem że sie zabije, to po prostu bardzo dobra opona letnia, nie polecam 195/55R15 - jeździłem na takich w fabi II i na zakrętach bardzo radośnie wypada z drogi, generalnie po deszczu.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Jarek_135

    Rozmiar: 195/50 R15

    Ocena: 5,4

    Opona ma + i -, jak każda inna. Moje opony kupiłem w lutym 2010, data produkcji z początku stycznia 2010, opony świeżutkie! Moje auto posiada bardzo twardy, obiżany zestaw KONI, tuleje na poliuretanie, zestaw stabilizatorów i rozpórek. Auto jest do tego lekkie i ostatecznie w zakrętach bardzo przyjemnie się tym lata, przydałby się jeszcze Torsen... Mój styl jazdy jest taki, jak tylko się da, to łuki przejechać na maxa. Opony mają bardzo ciężki żywot, ruszam też dynamicznie, ale staram się nie piszczeć, tak na granicy, z hamowaniem podobnie, ale ABS'u brak i czasem oczywiście je przyblokuję! Opony są zrobione z twardszej mieszanki, co już wiele mówi o oponie: - Opona nie kładzie się tak w zakręcie, jak inne, miększe gumy, rant jest mocniejszy. Logicznie też na twardszej gumie przy naszych dziurach ciężej o balona < - w każdym sensie. - Na zimno trzyma dobrze na suchym, średnio na mokrym, ale po rozgrzaniu trzyma rewelacyjnie na suchym i dobrze na mokrym. - Po rozgrzaniu (szybka jazda) - opona cały czas pięknie klei, czy hamujesz, czy ruszasz, czy łuku. Jak dla mnie jest przy tym średnio łatwa do wyczucia granica przyczepności, ale to w dużej mierze może być wina "auta"... - Będzie ona zdecydowanie trwalsza od innych, bardziej miękkich opon. Poza tym po agresywnej jeździe widać, jak opony to znoszą. - Jeśli porównywać do zwykłej codziennej jazdy dla śmiertelnika, to niech sobie odpuści ten model, bo zacznie pisać, że mu nie trzyma, że to, że tamto. Przy zwykłej jeździe nie uzyska "Kowalski" odpowiedniej temperatury i faktycznie będzie średnio. Po prostu przy takiej jeździe bardziej miękkie opony będą się według mnie spisywać lepiej. Ja takie twarde opony wybrałem specjalnie, bo tak jeżdżę i wiem, jak się wkurzałem, jak na poprzednich w łukach auto się kładło, jak opona piszczała przy ruszaniu i hamowaniu. W wakacje przy wysokiej temperaturze zawsze przy hamowaniu opony bardzo piszczały, jakby je ktoś zarzynał, a nawet jakoś specjalnie nie szalałem. Na tym Er300 jest zupełnie inaczej. Nie rozgrzane będą po prostu gorzej trzymać, po rozgrzaniu po prostu brak mi słów. Tylko trzeba podejść do tegoz głową, bo o ile w lecie o rozgrzanie przy małym ruchu jest po prostu łatwo, to przy deszczu już tak kolorowo nie jest. W jesień i wiosnę w deszczu będzie jeszcze gorzej. Do tego jeszcze ja mam potwornie mocne to zawieszenie i ostatecznie opona ma co robić, dużo większe siły musi utrzymywać, przez co łatwiej mnie ją rozgrzać, niż np. kierowcy komfortowego auta. Opona jest asymetryczna, wcześniej miałem kierunkowe, zdecydowanie uważam, że kierunkowe sa dużo lepsze na odprowadzanie wody, aquapaling, w zakręcie na wodzie też takie IMO lepiej pojadą. Za to te asymetryczne lepiej hamują, ruszają i lepiej na suchym w łuku trzymają. Jednak ostatecznie jestem bardzo zadowolony z tych opon. Na spokojnie da się nimi jeździć, ale w razie potrzeby, czy po prostu bacząc na warunki za oknem, nasz styl jazdy, trzeba je odpowiednio użytkować. Ale w sumie to się tyczy każdej opony, bo inne gumy, bardziej miękkie trzeba brać poprawkę na bardzo ciepłe dni, albo w wakacje w trasie. Przy zdecydowanej jeździe w trasie takia Er300 spokojnie nabierze temp, jak i każda inna, ale ta nie będzie się ciągnąć po asfalcie jakby była opona wielosezonową czy też zimową, bo takie ja miłem odczucia na miękkich gumkach. Ja mam głośną i wyjącą Hondę, do tego praktycznie nie wygłuszoną ( tzn. jest seryjne wnętrze, ale jest, jakie jest, wydech - seria ), jednak przy nawet tych 3000 RPM na równej drodze są one dla mnie niesłyszalne, ale ostatecznie dają ocenę, jaką daję. Opona twardsza, więc komfort na pewno ma niższy niż opony miększe, ja tego nie czuję, ale ja mam tak twarde zawieszenie, że nie robi różnicy. Pod tym względem czuję, że opona się tak nie kładzie, więc na dziurkach na pewno bardziej zawieszenie wytłucze, niż na miękkiej gumie. Widze, jak opona straciła na wdzięku po sezonie i według mnie jest to bardzo trwała guma

    Podsumowanie: Bardzo dobra opona do codziennej, bardzo agresywnej jazdy!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Kuba

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,6

    Super opony, ale w moim samochodzie mają jedną zasadniczą wadę (wiem że w audi a6 jest podobnie, bo czytałem kiedyś komentarze użytkownika) - bardziej niż całość, zużywają się brzegi opony. Sprawdzałem geometrię i wszystko jest idealnie, ale na zewnętrznym pasku widać już znaczniki (gdzie środkowe rowki mają jeszcze po ok 7 mm głębokości). Być może to wynika z tego, że w moim modelu seryjnie były montowane opony 195/65R15. Musiałbym sprawdzić, bo możliwe że jak od 2003 roku, kiedy wyszedł model Volvo V70 po liftingu i były montowane już seryjnie opony 205/55R16, były nieco zmienione nastawy geometrii. Generalnie opona super. Jeżdżę dużo i szybko. Zanim kupiłem te opony, przeczytałem sporo różnych komentarzy i padło na te. Na suchej nawierzchni super, bez zbytniego hałasu, nie za miękkie, nie za twarde, dopasowane do zawieszenia Volvo. Na mokrej też trudno im coś zarzucić, bo pomimo mojej szybkiej jazdy, nigdy nie udało mi się "przedobrzyć". Twrałość oceniłem na 4, ze względu na te zuzyte boki, ale gdyby ścierała się równo, byłoby 5, a może i 6. Polecam, jeśli ktoś lubi pewność na drodze. pomimo brania boków i tak zastanawiam się nad ponownym zakupem, bo jednak bezpieczeństwo najważniejsze, a te opony dają jego poczucie.

    Czy opinia jest pomocna?

  • rudydb9

    Rozmiar: 195/60 R15

    Ocena: 4,7

    7/3/11 Wybrałem ta oponę, ze względu na to ze Bridgestone stosowało opony w F1, oraz na to ze w dniu zakupu były najdroższe w danym serwisie, lecz w promocji dla stałych klientów -25% okazały się najtańsze z 3 wybranych marek obok continentala i michelina. Po przejechaniu ponad 45tys. km mogę stwierdzić ze opona do mojego stylu jazdy nadaje się idealnie. Na suchym przy ruszaniu bardzo trudno stracić przyczepność, w zakrętach jest bardzo pewna, można wyczuć bardzo łatwo kiedy może stracić kontakt. Najbardziej opona zaskoczyła mnie na deszczu. Jest bardzo pewna i przewidywalna. Zero problemu z ruszaniem, czy pokonywaniem zakrętów. Przy hamowaniu droga wydłuża się nieznacznie. Na śnieg, lód błoto pośniegowe nie polecam!!! Wszakże jest to opona letnia, i w takich warunkach sprawdza się super, na deszczu super+. Ścieralność nawet po takim dystansie i przy mojej jeździe jest bardzo niska. Podsumowując długowieczna opona na warunki deszczowe (Anglia) czasami nawet w agresywnej jeździe.

    Podsumowanie: Bardzo dobra opona 3 sezonowa. Wiosna - jesien.

    Czy opinia jest pomocna?

  • vengador

    Rozmiar: 195/50 R15

    Ocena: 3,5

    Witam. Mój rozmiar opony 195/50R15, auto Honda Civic 3d 98rok. Oponki założone są na przodzie. Nie zalecam zakładać na felgi o szerokości mniej niż 6,5 cala. ja mam na 5.5 i porażka!! Plusy - opona hamuje na prostej na suchym i mokrym super!! Nie ma problemów na koleinach, nic nie ściąga, wyrzucają wodę lepiej niż zimówki. Są naprawdę komfortowe, moje bąble zimowe 175/65R14 są twardsze od nich. Lepsze od :ToyoT1R, Falkenów 512 i 912, Yokohame C drive 185/60R14. Minusy - straszne na zakrętach, trzymają ale zawijają się niemiłosiernie, przy poprzecznych nierównościach na łuku tracą przyczepność! to ich największy minus, moim zdaniem za miękka ścianka boczna tak jak w T1R, następne pójdą pewnie PX4, bo podobno ścianka mocniejsza. Głośne, niczym góśniejszym nie jeździłem. Ocena ogólna 4, Polecam osobą które jeżdżą spokojnie i chcą mieć oponę z celującym hamowaniem na suchym i mokrym. Nie polecam do szybkich zakrętów, zwłaszcza przy felgach węższych niż 6.5cala

    Podsumowanie: Dobra opona na suchym i mokrym

    Czy opinia jest pomocna?

  • Paweł

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 4,8

    Powiem tak. Kiedy przebili mi pierwszy komplet ER300, nie zastanawiałem sie ani chwili - kupiłem je ponownie. Nie mam się naprawdę do czego przyczepić! Są naprawdę ok. Jestem pozytywnie zaskoczony ścieralnością a jeżdzę dużo, szybko. średnio dziennie 150 - 100 km na trasie i ok. 50 po Wawie. Wiem, że z każdej fabryki powinne być takie same ale... te z Hiszpanii po prostu się kleiły do asfaltu. Te chyba z Włoch juz odrobinę mniej - to się czuje. Dlaczego? Skąd ta różnica? Jeżeli zaczną tracić przyczepność kiedyś to jeśli nie będzie w testach ADAC i innych lepszych kupie je znowu... Może to chodzi o to, że do dobrego (opon) człowiek szybko się przyzwyczaja. I jeśli nie ma z nimi kłopotu to szuka dziury w całym? Myśląc, że Ci co mają kłopoty mają lepiej? Szukacie bezpieczeństwa, komfortu, sportu? Szczerze polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Piotr D

    Rozmiar: 195/60 R14

    Ocena: 4,7

    Opony asymetryczne dobrze się sprawują na osiach tylnych ze skłonnością do ząbkowania, wzmocnienia lameli i połączenie ich po obwodzie doskonale przciwdziała ząbkowaniu. Jednak czuje się nieco gorsza pracę na wodzie. Brak jakichkolwiek śladów ząbkowania. Bardzo ciche. Poprzednie opony Bridgestone z symetrycznym bieżnikiem znacznie sie poząbkowały, wzrastał hałas w trakcie eksploatacji, ale przejechały 130000 km przez 6 lat. Opory toczenia i zużycie paliwa pod względem ekonomiki trudne do oceny, pojazd zwykle eksploatuje nieobciążony, z minimalnym zalecanym obciążeniem. Wygląd nie zadowoli pedantów, ale opona praktyczna, wytrzymała na podmiejskie dziury. Po 55000 km około 5 mm bieżnika w centralnej części. Po bokach opona ma fabrycznie niższy bieżnik.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Maciej

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,7

    Do zakupu tej opony namówił mnie kolega, który w zeszłym roku kupił opony ER 300 u sprzedawcy na platformie Allegro. Sprzedawca organizował test, w którym można było sprawdzić i wypróbować oponę ER 300 i RE 050 A, niedaleko Poznania. Opinia mojego kolegi i moja jest jednomyslna, opona, która świetnie trzyma w zakrętach o znakomitej przyczepności bez względu na pogodę. W czasie jazdy na mokrej nawierzchni samochód zachowuje rewelacyjna przyczepność. Poprzedni jeździłem na oponach Goodyear GSD3 F1 i szczególnie na mokrej nawierzchni można było łatwo strącić przyczepność o zużyciu bieżnik już nie wspomnę. Dziwią mnie tak skrajne komentarze na forum, mam wrażenie jakby niektórzy użytkownicy pisali o zupełnie innych oponach.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Michał

    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,7

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Po przejechaniu dwóch letnich sezonów ok 10000 km mogę co nie co o tych oponach napisać. Bridgestone ER300 to był mój pierwszy zakup w życiu ale nie ostatni. Opony są rewelacyjne pod każdym względem. Są bardzo ciche podczas jazdy słychać tylko silnik, zachowanie na mokrej czy suchej nawierzchni jest super bardzo dobre odprowadzanie wody, nie wielkie opory toczenia przy rozmiarze 185/60 R14 co ma znaczenie przy spalaniu i w miarę tanie w zakupie. Mój następny zakup też będzie ER 300 o ile nie wycofają z produkcji. Polecam wszystkim zmotoryzowanym bo naprawdę warto :)

    Podsumowanie: Super opony śmiało mogę polecić :)

    Czy opinia jest pomocna?

  • stembor

    Rozmiar: 195/60 R14

    Ocena: 5,5

    Opony super. świetnie się wyważają, nic nie bije i nie szumi. Miałem wcześniej Barum Bravuris i musze powiedzieć, że tamte od 100 km/h "śpiewały" a od 160 km/h hałas był nie do zniesienia... Przy moim rozmiarze brak aquaplaningu do ok. 100 km/h. Przejechałem około 35 tys km i nie widzę jakieś specjalnej różnicy w poważnym zmniejszeniu się bieżnika, a lubię pojeździć szybko.... oczywiście bez palenia gumy;-). Wybrałem te opony, bo miały w 2005 roku wysokie oceny w testach ADAC jak i testach Autoświata i nie żałuję. Na ponowny zakup zdecyduję się jeśli nie będzie nic innego lepszego. Na pewno też kupię przez internet. Pozdrawiam

    Czy opinia jest pomocna?

Oferta

Ceny i rozmiary Bridgestone ER300

Nazwa opony: Rozmiar: Indeksy: Cena: Ilość:

E E 71 dB
205/50 R17 93 V 504 zł Kup

E B 71 dB
205/55 R16 91 H 310 zł Kup

E B 71 dB
205/55 R16 91 H 373 zł Wcześniej 691 zł Kup

E B 71 dB
205/55 R16 91 V 368 zł Wcześniej 680 zł Kup

E C 71 dB
205/60 R16 96 W 562 zł Wcześniej 1 240 zł Kup

F B 71 dB
215/55 R16 97 V 723 zł Wcześniej 1 269 zł Kup

E B 71 dB
215/55 R16 93 V 678 zł Wcześniej 1 048 zł Kup

E B 71 dB
225/45 R18 95 W 712 zł Wcześniej 1 237 zł Kup

C B 71 dB
225/55 R16 95 W 608 zł Wcześniej 1 285 zł Kup

C B 71 dB
225/55 R16 99 W 589 zł Wcześniej 1 246 zł Kup

E A 71 dB
225/55 R16 95 W 762 zł Wcześniej 1 218 zł Kup

E B 72 dB
225/55 R16 99 Y 589 zł Wcześniej 1 246 zł Kup

E B 71 dB
225/55 R17 97 Y 605 zł Wcześniej 1 132 zł Kup

E B 69 dB
225/60 R16 98 Y 574 zł Wcześniej 1 459 zł Kup

C C 72 dB
235/55 R17 103 V 614 zł Wcześniej 1 224 zł Kup

B C 72 dB
235/55 R17 103 V 590 zł Wcześniej 1 132 zł Kup

C B 72 dB
245/45 R17 99 Y 922 zł Wcześniej 1 716 zł Kup

E B 71 dB
245/45 R17 95 W 599 zł Wcześniej 1 341 zł Kup

C C 72 dB
245/45 R18 100 Y 571 zł Wcześniej 1 363 zł Kup

E A 71 dB
245/45 R18 96 Y 669 zł Wcześniej 1 494 zł Kup

E B 72 dB
275/35 R19 96 Y 1 177 zł Wcześniej 2 587 zł Kup

E B 72 dB
275/40 R18 99 Y 957 zł Wcześniej 2 348 zł Kup
Etykieta UE
Raty
Gwarancja

Gwarancja na opony Bridgestone ER300

Pełna treść gwarancji
  • producent zapewnia o najwyższej jakości wykonania i materiałów swoich produktów,
  • gwarancja jest udzielana na okres 5 lat od daty produkcji,
  • gwarancja obejmuje wszelkie wady i uszkodzenia, które powstały z winy producenta,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony zostaną naprawione, wymienione na nowe lub otrzymasz stosowny rabat na zakup nowych (w zależności od stopnia zużycia reklamowanych opon).
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Bridgestone

Certyfikat Bridgestone
  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!