Felgi do Peugeot 3008

Zmień model

Wyszukaj typ pojazdu

Nie znaleziono auta

Podaj

2020 - obecnie (gen. II FL)

  • Peugeot 3008 SUV II FL 1.2 PureTech 130 (96kW) (131 KM)
  • Peugeot 3008 SUV II FL 1.5 BlueHDi 130 (96kW) (131 KM)
  • Peugeot 3008 SUV II FL 1.6 PureTech 180 (133kW) (181 KM)
  • Peugeot 3008 SUV II FL 1.6 HYBRID 225 (165kW) (225 KM)
  • Peugeot 3008 SUV II FL 1.6 HYBRID4 300 (220kW) (300 KM)

2016 - 2020 (gen. II)

  • Peugeot 3008 SUV II 1.2 PureTech (96kW) (131 KM)
  • Peugeot 3008 SUV II 1.6 BlueHDi 120 (88kW) (120 KM)
  • Peugeot 3008 SUV II 1.6 THP 165 (121kW) (165 KM)
  • Peugeot 3008 SUV II 1.6 HYBRID (133kW) (181 KM)
  • Peugeot 3008 SUV II 1.6 HYBRID4 (147kW) (200 KM)
  • Peugeot 3008 SUV II 0.0 HYBRID4 (220kW) (300 KM)
  • Peugeot 3008 SUV II 2.0 BlueHDi 150 (110kW) (150 KM)
  • Peugeot 3008 SUV II GT 2.0 BlueHDi 177 (130kW) (177 KM)
  • Peugeot 3008 SUV II GT 2.0 BlueHDi 180 (133kW) (177 KM)

2014 - 2016 (gen. I FL)

  • Peugeot 3008 SUV I FL 1.6 HDi (84kW) (115 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I FL 1.6 BlueHDi (88kW) (120 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I FL 1.6 VTi (88kW) (120 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I FL 1.6 THP (115kW) (157 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I FL 2.0 HDi (110kW) (150 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I FL 2.0 HDi (120kW) (164 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I FL 2.0 HYbrid4 (120kW) (164 KM)

2009 - 2014 (gen. I)

  • Peugeot 3008 SUV I 1.6 HDi (80kW) (109 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I 1.6 e-HDi (84kW) (115 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I 1.6 HDi (84kW) (115 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I 1.6 VTi (88kW) (120 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I 1.6 THP (115kW) (157 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I 2.0 HDi (110kW) (150 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I 2.0 HDi (120kW) (164 KM)
  • Peugeot 3008 SUV I 2.0 HYbrid4 (120kW) (164 KM)

Peugeot 3008

Peugeot 3008 był pierwszym modelem w katalogu francuskiej marki, który łączył w sobie cechy miejskiego crossovera oraz rodzinnego minivana. Projekt pokazano w trakcie targów paryskich w 2008 roku pod nazwą Prologue Hybrid, i od razu przykuł uwagę środowiska motoryzacyjnego futurystycznym wyglądem. Finalna wersja zadebiutowała już rok później na pokazach w Genewie.


To, co pierwsze przykuwa uwagę do modelu 3008 to duże oszklenie. Samochód wyposażono w bardzo obszerną przednią szybę oraz opcjonalnie oszklony dach. Sprawia to, że w samochodzie panuje wrażenie otwartej przestrzeni, zwiększa się także widoczność dla kierowcy. Na pochwałę zasługuje także ergonomia wnętrza, które dostosowano do potrzeb podróżujących. Atrakcyjna deska rozdzielcza przypomina nieco kokpit pilota, szczególnie dobrze prezentuje się półprzezroczysty panel wyświetlający prędkość oraz informacje o stanie pojazdu.


Na podstawowym wyposażeniu 3008-ki znalazły się między innymi indywidualne poduszki powietrzne, system stabilizacji toru jazdy, komputer zintegrowany oraz klimatyzacja. Nie zabrakło także elementu związanego z wyglądem. W modelu zamontowano atrakcyjne, 17- calowe felgi aluminiowe. Dla kierowców szukających innych rozwiązań, na naszym portalu dostępnych jest wiele wariantów alufelg oraz felg stalowych, które idealnie wpiszą się w każdy gust kierowcy.


W 2016 roku na światowych salonach zadebiutowała druga generacja Peugeota 3008. Nowa odsłona skłania się bardziej w kierunku klasycznego crossovera, rezygnując z charakterystycznego dla pierwowzoru dużego oszklenia. Samochód jest także nieco niższy i krótszy. Posiada agresywną stylizację opartą o unikatowe reflektory i atrapę chłodnicy w kształcie trapezu. Na największą uwagę zasługuje jednak wnętrze. Bardzo futurystyczny kokpit posiada spłaszczona kierownicę, z osadzonymi zegarami, oraz konsolę ponownie inspirowaną lotnictwem. W połączeniu z wydajnymi jednostkami napędowymi sprawiło to, że Peugeot 3008 uzyskał tytuł Samochodu Roku 2017.