Menu
Klasa premium

Vredestein Quatrac 5 215/70 R15 98 T

BRAK

Przepraszamy. Produkt
jest obecnie niedostępny.

Możesz skorzystać z porady naszego specjalisty, który pomoże Ci zamówić podobny produkt.

Tel.: 52 341 88 00
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
Tel.: 801 11 43 43
(koszt połączenia z telefonów stacjonarnych - 0,29 zł + VAT)

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
T = max 190 km/h
Indeks nośności:
98 = max 750 kg
Gwarancja:
3 lata od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
E C 71dB szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
261 osób wystawiło ocenę
  • 6 83 osoby
  • 5 153 osoby
  • 4 24 osoby
  • 3 1 osoba
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób
Ocena łączna: 5,3 261 opinii Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,4
  • Mokra nawierzchnia: 5,2
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0
99% użytkowników poleca tę oponę
99%

Informacje o oponie zbierane są od 2336 dni. W tym czasie zebraliśmy 261 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 3043000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Vredestein Quatrac 5

    Tosik
    Rozmiar: 215/70 R15

    Ocena: 5,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    BARDZO DOBRE OPONY.

    Czy opinia jest pomocna?

  • karloss
    Rozmiar: 235/45 R18

    Ocena: 5,2

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony bardzo dobre na mokrym, na suchym przy mocniejszym ruszaniu potrafią lekko tracić przyczepność. W trasie bardzo ciche (cichsze od Fulda Sport Control2 pomimo lepszych danych na etykiecie!). Dopiero powyżej 140km/h zaczynają trochę szumiec. Trzymanie boczne również bardzo dobre. O dziwo przy rozmiarze 235/45 r18 są bardzo komfortowe. Wspomniane Fulda wręcz były twarde. Przy czym nie ma mowy o efekcie pływania. Po przesiadce z GY 4seaons (również świetna opona, na których zrobiłem ponad 50 tys. km) na plus w Vredesteinach lepsze zachowanie na suchym np. w zakrętach (kontrola trakcji nie włącza sie). Jak komuś zależy na wyglądzie to wygląda lepiej nic GY (której wygląd boczny psują kwadratowe lamelki bieżnika). Na plus również asymetryczny bieżnik, który ogranicza ryzyko wyząbkowania.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Jarek
    Rozmiar: 255/45 R20

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Na suchym i mokrym super. W okolicach zera ta opona sprawuje się znakomicie. Na autostradach też bardzo dobrze. Dziś katowałem ją w śniegu i na zaśnieżonych drogach. Jak dla mnie wspaniale. Nie oczekuję, że da mi na śniegu pojeździć tak jak latem, ale ruszam pod górę bez problemu, w kopnym śniegu i na ubitym. Podobnie z hamowaniem przy zjeździe ze wzniesienia, na śniegowej nawierzchni, bez piasku i soli, włącza się ABS, ale auto hamuje i jest stabilne, nie znosi go na boki. Żonie też planuję kupić ten, kolejny model PRO. Oszczędzam czas i pieniądze na wizytach w wulkanizacji. Przede wszystkim na dwa tygodnie śnieżnej zimy w roku, nie widzę sensu zakładania opon zimowych. Te sobie radzą w zupełności.

    Czy opinia jest pomocna?

  • IdePoS
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,3

    Cisza, cisza i przede wszystkim cisza, tego właśnie oczekiwałem od tych opon. I nie zawiodłem się ani trochę! W dodatku opona b.dobrze tłumi nierówności. Właściwości trakcyjne opony też nie pozostawiają wiele do życzenia. ABS i kontrola trakcji praktycznie nie mają co robić. Prowadzenie przy dużych prędkościach wzorowe, koleiny nie wpływają negatywnie na tor jazdy. Na koniec minusy: Miękkie boczki opony doją o sobie znać podczas pokonywania łuków z dużą prędkością (auto lekko pływa). Kolejny może trochę banalny minus, ale jednak, to wygląd opony... Nie testowałem ich jedynie na śniegu. Ogólnie opony godne polecenia, szczególnie dla osób ceniących sobie komfort podróżowania. POLECAM

    Podsumowanie: Jeśli ktoś szuka komfortu i ciszy...

    Czy opinia jest pomocna?

  • Higherlover
    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,4

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony świetnie sprawdzają się w każdych warunkach, dobrze trzymają się mokrej nawierzchni, zwłaszcza na zakrętach czuć taką stabilność. Osobiście mieszkam w terenie górzystym, toteż jazda na nich po zróżnicowanym terenie jest naprawdę ok, zwłaszcza w zimie na nieośnieżonej nawierzchni, czy przy marznącym opadzie atmosferycznym. Drugi rok jeżdżę w zimę na tych oponach i przy takich warunkach co teraz są, czyli 3 pory roku w 1, naprawdę warte są uwagi, dobrze hamują, bieżnik nie zużywa się, np. 2 letnia opona wygląda na nową. Tutaj zauważę, że może są głośniejsze od typowych zimówek czy letnich, ale mi akurat to nie przeszkadza.

    Czy opinia jest pomocna?

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Vredestein Quatrac 5

Testy opony Vredestein Quatrac 5:

2020: test Auto Bild Allrad w rozmiarze 235/55 R19; nota: wzorowa; (1. miejsce).
2018: test Auto Bild w rozmiarze 195/65 R15; nota: zadowalająca;
2016: test ACE w rozmiarze 205/55 R16; nota: zadowalająca;
2016: test ADAC w rozmiarze 195/65 R15; nota: zadowalająca; (2. miejsce).
2016: test Auto Bild Allrad w rozmiarze 215/55 R16; nota: polecana; (1. miejsce).
2015: test Auto Bild Allrad w rozmiarze 215/65 R16; nota: dobra; (1. miejsce).

Vredestein Quatrac 5 został wyposażony w zaawansowany, asymetryczny wzór bieżnika. Jego letnia część charakteryzuje się obniżonymi oporami toczenia, doskonałą przyczepnością i wysoką precyzją prowadzenia zarówno na mokrej, jak i suchej drodze.

Zimowa odsłona opony Vredestein Quatrac 5 również została dopracowana w każdym aspekcie. Nowoczesne lamele świetnie sprawują się na pokrytej śniegiem drodze, w niskich temperaturach. Między lamelami, na środku bieżnika producent umieścił dodatkowe, trójwymiarowe bruzdy, które dbają o najwyższą przyczepność na zakrętach. Dzięki nim opona bardzo dobrze przyspiesza, również w typowo zimowych warunkach. Model produkowany jest przy użyciu mieszanki gumowej z dodatkiem krzemionki. Dzięki temu opona ma bardzo wytrzymałą konstrukcję, zachowuje elastyczność nawet w bardzo niskich temperaturach i charakteryzuje się długim czasem eksploatacji.

Opona Vredestein Quatrac 5 posiada zielone oznakowanie opon UE. Oznacza to, że charakteryzuje się naprawdę niskimi oporami toczenia i bardzo niskim poziomem hałasu.

Na powierzchni opony znajduje się symbol płatka śniegu oraz oznaczenie M&S, a więc produkt spełnia wszystkie wymogi opony zimowej.


Logo

Historia holenderskiego koncernu Vredestein rozpoczęła się w 1908 roku. Właśnie wtedy firma po raz pierwszy uruchomiła eksperymentalną produkcję opon osobowych. W ciągu kilkudziesięciu lat firma rozwinęła się na tyle, że dzisiaj Vredestein jest jednym z największych producentów opon na świecie. Jego produkty słyną nie tylko z wysokich osiągów (potwierdzonych przez dobre wyniki w testach), ale również z atrakcyjnego designu, za który odpowiada słynne studio Giugiaro Design.

Opona całoroczna Vredestein Quatrac 5 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 215/70 R15.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 13 do 20 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości T - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h.
Opona posiada indeks nośności 98 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 750 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), C (przyczepność na mokrej nawierzchni), 71 dB (poziom hałasu).

Zobacz także inne opony całoroczne 15 cali

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Etykieta opony Vredestein Quatrac 5:

E C 71 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Gwarancja na opony Vredestein Quatrac 5

Pełna treść gwarancji
  • producent zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie swoich opon przy użytkowaniu ich zgodnie z przeznaczeniem,
  • okres gwarancji wynosi 3 lata i jest liczony od daty zakupu produktu lub do momentu osiągnięcia całkowitego zużycia opony (zależy co nastąpi wcześniej),
  • gwarancja obejmuje opony z wadami konstrukcyjnymi, materiałowymi i wykonawczymi,
  • nowy produkt otrzymasz, jeżeli wada produktu ujawni się w okresie pierwszego roku użytkowania wadliwej opony,
  • przy wadzie ujawnionej po upływie pierwszego roku użytkowania wadliwej opony otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanych opon.
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Vredestein

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!