Kup
234 szt.
certyfikowany sprzedawca

Wcześniej341 zł

234 szt.
Kup

Transport GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Doręczymy w czwartek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
T = max 190 km/h
Indeks nośności:
88 = max 560 kg
Rok produkcji:
2021
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
C B A 68 dB
szczegóły
20 urodziny Oponeo

Pokaż nam kadr ze swojej podróży a w następną pojedź nowym Mercedesem

Kadr z podróży
Krok 1

Kup komplet opon
samochodowych
(4 sztuki)
w Oponeo.pl między
15.10 a 30.11.2021 r.

Krok 2

Lubisz podróżować na kółkach?
Pokaż nam najbardziej nieoczywisty/
kreatywny lub
zabawny kadr ze
swojej podróży.

Krok 3

Wypełnij formularz zgłoszeniowy
i dołącz zdjęcie konkursowe.

Na zgłoszenia czekamy od 15.10 do 30.11.2021 r.

Nagrody w konkursie wybierze
3 osobowe jury: Rafał Sonik, Lisy w Edenie oraz Alina Kondrat.

Nagrody

Nowy Mercedes Klasa C
iPhone 13 5x smartfon
iPhone 13
PlayStation 5 5x konsola
Sony Play Station 5
Hulajnoga elektryczna Frugal Cyber 5x hulajnoga elektryczna
Frugal Cyber
Smartwatch Huawei Watch Avtive 3 5x smartwatch
Huawei Watch Active 3
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Montaż opon
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
2561 osób wystawiło ocenę
  • 6 1335 osób
  • 5 1094 osoby
  • 4 113 osób
  • 3 14 osób
  • 2 4 osoby
  • 1 1 osoba
Ocena łączna: 5,5 2561 opinii Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,6
  • Mokra nawierzchnia: 5,5
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,5
98% użytkowników poleca tę oponę
98%

Informacje o oponie zbierane są od 2246 dni. W tym czasie zebraliśmy 2561 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 30123000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Nokian WR D4

    Marcin

    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Bardzo dobra opona na śnieg. Nie ma problemów z ruszaniem w warunkach zimowych. Na lodzie i ubitym śniegu, jeżeli nie ma kolców, to żadna opona sobie nie poradzi. Polecam jeżeli ktoś jest niezdecydowany.

    Podsumowanie: Bardzo dobra przyczepność na świeżym śniegu, można poszaleć...

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sylwester Niewiadomski

    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Przejechałem jeszcze zbyt krótki dystans aby wydać w pełni rzetelną opinię ,ale już teraz jestem w stanie ocenić oponki bardzo pozytywnie, opona wykazuje niski stopień hałasu co w przypadku zimówek jest dużym plusem samochód pali mniej a na pewno nie więcej niż opona letnia, na mokrej nawierzchni nie odczuwamy żadnego dyskomfortu, pięknie tłumi hałas na nierównej nawierzchni, zima dopiero przed nami ale już zdążyłem przejechać się po śniegu i błocie pośniegowym i zauważyłem że samochód świetnie wychodzi z poślizgów a w zasadzie w ciężko w nie wpaść pod górę na śniegu wjeżdża precyzyjnie, to jest pierwsza zimówka z której jestem w pełni zadowolony, jest warta swojej ceny polecam z czystym sumieniem opony Nokian WR D4

    Podsumowanie: super opony na każdą nawierzchnię

    Czy opinia jest pomocna?

  • Adam F.

    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Na suchym i na mokrym asfalcie rewelacja. Trzyma się nawierzchni jakby przyklejona. Nie miałem okazji jeszcze testować jej na śniegu/błocie pośniegowym, ale do moich warunków 50/50 miasto/trasa to opona idealna. Cichsza od... moich letnich opon (kiedyś nie zwaracałem na to uwagi, ale komfort jazdy w trasie to poezja teraz), spalanie nie wzrosło w ogóle. Ciekawe jak z trwałością, ale to wyjdzie po sezonie- fajny bajer jest w postaci miernika bieżnika naskalowanego już na oponie. Także jestem w 101% zadowolony w mojego wyboru i jestem wiecej niż przekonany, że kupiłem najlepszą oponę zimową jaką mogłem kupić w swoim rozmiarze 185/65 R15.

    Podsumowanie: Świetna opona. Warto dołożyć te parę złotych i cieszyć się najlepszymi parametrami.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Karol

    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 4,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opona kupiona na zeszły sezon zimowy. Przejechałem na niej ok 16000 km z czego: w warunkach miejskich (65%), na drogach krajowych spędziłem 20% czasu a na autostradach 15%. Miasto: Wrocław, pora użytkowania od porannych korków po nocny przelot przez miasto. Styl jazdy - zmiana biegów przy 4 - 4,5 tysiąca, a jak trzeba to pod czerwone pole. Redukcja przy 3000 rpm. Szybka zmiana pasa i pokonywanie zakrętów i łuków. Wszystko po to by zdążyć na czas we wrocławskich korkach. Opony testowane w takich warunkach mają okazję nie raz się wykazać. Niestety, dodatnie temperatury nie pozwalają na wydanie rzetelnej opinii co do ich zachowania w śniegu (kopnym, luźnym), na lodzie czy błocie pośniegowym. Zachowanie na suchej nawierzchni oceniam na 5, oczywiście nie w skali bezwzględnej, ale mając w pamięci że jest to opona zimowa. Przy temperaturach ujemnych świetnie trzyma się drogi, trakcja jest taka jak wskazuje na to ułożenie kierownicy. Przy wyższych temperaturach (do +12*C temperatura asfaltu i +10*C temperatura powietrza) czuć, że jedziemy na "gumie do żucia". W zakrętach robi się niebezpiecznie bo auto zaczyna pracować na gumie. Co prawda nie udało mi się zerwać przyczepności i lecieć bokiem (piszę o normalnym użytkowaniu), ale przy dodatnich temperaturach i szybkim pokonywaniu łuków atencja jest wskazana. Mam świadomośc że profil (185/65) również pomógł przy pływaniu. Przy umiarkowanej i spokojnej jeździe - oceniłbym tę oponę na 6. Na mokrej nawierzchni ogólna ocena to 4.5. Opona bardzo dobrze odprowadza wodę - przejazd krajówkami przez kałuże i koleiny wypełnione wodą w padającym deszczu z prędkością 80 km/h nie powoduje nerwowego zachowania samochodu. Przy 90 km/h wydawało mi się że pomiędzy oponą a asfaltem pozostała warstewka nieodprowadzonej wody - aquaplanning. Zakręty o profilu 60* pokonywane w padającym deszczu z prędkością 80 km/h - stabilnie. W mieście - na asfalcie OK (ocena na 5), kostka brukowa gorzej (niestety 3) ale tu chyba każda opona traci. Jazda po szynach to loteria, jednak auto tracąc trakcję na szynach (50 - 60 km/h) szybko ją odzyskiwało jak tylko koła złapały przyczepność na okalającej szynę kostce czy asfalcie. Zachowanie na betonowej autostradzie w deszczu - troszkę gorzej niż na asfaltowej krajówce, ale wciaż jazda 140 - 150 km/h (licznikowe) jest bezpieczna. Najważniejsze - zachowanie w śniegu. Tu testowałem niestety tylko miasto (w zeszłym roku). Napiszę krótko - było świetnie, choć opona potrafi zerwać przyczepność przy dynamiczniejszym ruszaniu 2500 rpm. Jak jeździ się z głową i hamuje silnikiem, to abs nie ma nic do roboty. Trakcja to poezja. Podsumowanie: niektórzy sądzą iż ta opona nie jest do tego auta (jest zbyt dobra). Cóż, mam inne zdanie. Wolę zapłacić więcej i wjechać tam gdzie chcę i jak chcę niż być zawalidrogą. mam dość specyficzny styl jazdy i nie stać mnie na stanie w korkach czy półgodzinną zmianę pasa w śniegu z powodu buksujących kół czy uciekającego tyłu samochodu. Polecam tę oponę dla osób lubiących jeździć, czerpiących przyjemność z jazdy samochodem i tych co lubią czasem przycisnąć prawy pedał do podłogi i być pewnym że auto nie ucieknie swoją drogą.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Michał

    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 5,2

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony dobre. W porównaniu do starych, które swoje lata już miały, to niebo i ziemia. Na suchym przyczepne, na lekko mokrym też się trzymają. Do tej pory, przy średniej nawierzchni, to tylko dwa razy koła się odkleiły od asfaltu i zabuksowały przy ruszaniu. I raz jedno koło puściło na lodzie. Ale wiadomo, na lodzie tylko kolce by pomogły. Podczas hamowania też się dobrze trzymają, aczkolwiek nie wiem, jak z dużymi prędkościami, ponieważ jest parszywa pogoda, a co za tym idzie, w czasie mżawki, ulewy, gradu, czy okazjonalnego śniegu, jadę wolniej, ale koła nie ślizgają się. Raz jechałem w gęstą śnieżycę, gdzie jeszcze maszyny nie odśnieżały i nie sypały solą (nie zdążyli). Widoczność znikoma, na asfalcie gruba warstwa śniegu. Ale ani razu nie poślizgnąłem się, więc na pewno opony są lepsze od starych. Także w tej chwili polecam. Dobra jakość za dobrą cenę.

    Czy opinia jest pomocna?

Opis produktu

Nokian WR D4

3PMSF Prezentowana opona posiada symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake). Oznacza to, że spełnia wymagania Unii Europejskiej dotyczące opon zimowych. Symbol jest przyznawany po dokładnym przetestowaniu danego modelu pod kątem przyczepności na śniegu.

Testy opony Nokian WR D4:

2019: test TCS w rozmiarze 185/65 R15; nota: polecana;
2019: test ÖAMTC w rozmiarze 185/65 R15; nota: polecana;
2019: test ADAC w rozmiarze 185/65 R15; nota: zadowalająca;
2018: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 205/55 R16; nota: polecana; (3. miejsce).
2018: test TCS w rozmiarze 205/55 R16; nota: polecana;
2018: test TCS w rozmiarze 175/65 R14; nota: polecana;
2018: test ACE/GTÜ w rozmiarze 185/65 R15; nota: polecana; (2. miejsce).
2018: test ÖAMTC w rozmiarze 205/55 R16; nota: polecana;
2018: test ÖAMTC w rozmiarze 175/65 R14; nota: polecana;
2018: test Auto Bild w rozmiarze 195/65 R15; nota: zadowalająca;
2018: test ADAC w rozmiarze 205/55 R16; nota: zadowalająca;
2018: test ADAC w rozmiarze 175/65 R14; nota: zadowalająca;
2017: test TCS w rozmiarze 195/65 R15; nota: polecana;
2017: test ÖAMTC w rozmiarze 215/65 R16; nota: polecana;
2017: test ÖAMTC w rozmiarze 195/65 R15; nota: polecana;
2017: test Auto Zeitung w rozmiarze 215/65 R16; nota: zadowalająca;
2017: test Auto Zeitung w rozmiarze 195/65 R15; nota: zadowalająca;
2017: test Auto Bild w rozmiarze 225/50 R17; nota: zadowalająca;
2017: test ADAC w rozmiarze 195/65 R15; nota: zadowalająca;
2017: test ADAC w rozmiarze 215/65 R16; nota: zadowalająca;
2016: test TCS w rozmiarze 185/65 R15; nota: polecana; (3. miejsce).
2016: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 215/60 R17; nota: ; (2. miejsce).
2016: test Autoklub ČR w rozmiarze 205/55 R16; nota: dobra;
2016: test AutoExpress w rozmiarze 205/55 R16; nota: ; (2. miejsce).
2016: test GTÜ w rozmiarze 205/55 R16; nota: szczególnie polecana; (2. miejsce).
2016: test AUTO Straßenverkehr w rozmiarze 215/60 R17; nota: polecana; (2. miejsce).
2016: test Auto Bild w rozmiarze 205/55 R16; nota: dobra;
2016: test Auto Zeitung w rozmiarze 205/55 R16; nota: szczególnie polecana; (2. miejsce).
2016: test ADAC w rozmiarze 225/45 R17; nota: zadowalająca;
2016: test ADAC w rozmiarze 185/65 R15; nota: zadowalająca; (3. miejsce).
2015: test Auto Zeitung w rozmiarze 185/65 R15; nota: szczególnie polecana; (2. miejsce).
2015: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 225/50 R17; nota: polecana;
2015: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 225/45 R18; nota: zadowalająca;
2015: test Sport Auto w rozmiarze 235/35 R19; nota: polecana;

Potrzebujesz trwałej i niezawodnej opony zimowej do samochodu osobowego, która poradzi sobie w ekstremalnych warunkach pogodowych? Nowość od fińskiego lidera na rynku opon klasy premium zapewnia doskonałą jakość jazdy, bezpieczeństwo i komfort podróżowania.

opona-zimowa-nokian-wr-d4-bloki-bieznika

Zoptymalizowana rzeźba bieżnika gwarantuje doskonałą przyczepność i precyzyjne prowadzenie bez względu na typ nawierzchni. Każdy blok i lamela bieżnika zostały zaprojektowane indywidualnie, dzięki czemu opona znakomicie spełnia swoją rolę na mokrej, pokrytej śniegiem i lodem nawierzchni.



opona zimowa nokian wr d4 zebro bieznika

Precyzję i kontrolę prowadzenia wspomaga też żebro centralne opony wyposażane fragmentarycznie w lamele.Dzięki niemu opona szybko reaguje na ruchy kierownicą, nawet jeśli poruszasz się właśnie po najbardziej wymagających nawierzchniach.



opona-zimowa-nokian-wr-d4-bloki-zebro-bieznika

Po obu stronach żebra znajdują się małe bloki bieżnika gęsto ponacinane lamelami. To one powodują, że nie czujesz pogorszenia osiągów na śniegu. Rowki prowadzą oponę na tej nawierzchni, dbając przy okazji o to, żeby cały bieżnik zachował sztywność, a więc jednocześnie wszystkie swoje osiągi w takich warunkach.



opona-zimowa-nokian-wr-d4-polerowane-rowki

Błoto pośniegowe? Na to również znajduje się rozwiązanie w oponie zimowej Nokiarn WR D4.

Do szybkiego i skutecznego usuwania błota, ale i też zwykłej wody służą polerowane rowki umieszczone na bokach opony. Jazda w głębokim śniegu na prostej i w zakrętach to zadanie dla głębokich skosów na blokach barków opony.



Jeżeli cenisz ekonomiczną jazdę i nie jest Ci obojętny los środowiska naturalnego, Nokian WR D4 jest rozwiązaniem dla Ciebie. Zastosowanie mieszanki gumowej Nokian Twin Trac Silica zawierającej naturalną gumę, olej rzepakowy i krzemionkę sprawiło, że opory toczenia uległy obniżeniu. W efekcie spadło spalanie, a do atmosfery uwalnia się mniej szkodliwego dwutlenku węgla.



opona-zimowa-nokian-wr-d4-wskaznik-zuzycia-bieznika

Co ciekawe, opona wyposażona jest też we wskaźnik zużycia bieżnika. Numery widoczne na zdjęciu oznaczają głębokość głównych rowków opony w mm. Poszczególne cyfry ścierają się wraz ze ścieraniem się bieżnika opony. Płatek śniegu pozostaje na oponie ostatni. Widoczny jest, gdy bieżnik opony ma co najmniej 4 mm głębokości, a jego zniknięcie oznacza, że opona nie zapewnia już pełni bezpieczeństwa.



logo Nokian


Nokian Tyres to jedyny producent na świecie specjalizujący się w oponach zimowych przeznaczonych na ekstremalne północne warunki. Dzięki dostosowaniu opon do zmiennej pogody produkty tej firmy znakomicie sprawdzają się także podczas zmiennej polskiej aury. To pierwsza firma na świecie, która wypuściła na rynek oponę zimową i pierwsza, która wyprodukowała oponę ekologiczną z zastosowaniem niskoaromatycznych olejów. Nokian Tyres istnieje od 1988 roku, jednak jej historia sięga 1898 roku, kiedy to powstała fińska fabryka gumy Suomen Gummitehdas Oy.

Opona zimowa Nokian WR D4 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 185/65 R15.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 13 do 18 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości T - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h.
Opona posiada indeks nośności 88 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 560 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: C (opory toczenia), B (przyczepność na mokrej nawierzchni), A 68 dB (poziom hałasu).

Zobacz także inne opony zimowe 15 cali

Prezentacja opony
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Etykieta opony Nokian WR D4

Od 1 maja 2021 roku obowiązują nowe zasady etykietowania opon, dlatego w okresie przejściowym możesz otrzymać zakupione opony z etykietą różniącą się od wyświetlanej. Wprowadzenie do obiegu nowych etykiet nie ma wpływu na właściwości fizyczne zakupionego ogumienia.

Etykiety zawierają informacje dotyczące: efektywności paliwowej i hamowania na mokrej nawierzchni (klasyfikacje z pięciostopniową skalą), a także hałasu (trzystopniowa skala). Sygnalizują również zwiększoną przyczepność podczas jazdy w trudnych warunkach ośnieżenia lub oblodzenia.

Etykieta Klasa oporu C Klasa hamowania B

Nokian

T431212

185/65 R15 88 T

C1

68

EFEKTYWNOŚĆ PALIWOWA (OPÓR TOCZENIA)
Klasa A określa opony o najmniejszych oporach toczenia, klasa E o największych. Opór toczenia wpływa na zużycie paliwa oraz emisję spalin przez samochód. Im niższy opór toczenia, tym większa oszczędność paliwa i mniejszy wpływ na środowisko.

DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Klasa A oznacza najkrótszą, a E najdłuższą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Parametr ten związany jest z przyczepnością opony podczas jazdy po mokrej drodze, co ma znaczenie dla bezpieczeństwa podróżowania. Im wyższa klasa, tym lepsze właściwości ogumienia.

HAŁAS ZEWNĘTRZNY
Klasa A przeznaczona jest dla najcichszych opon, B i C – dla głośniejszych. Konkretna wartość poziomu generowanego hałasu podawana jest decybelach (dB). Wskaźnik ten ma przełożenie na komfort jazdy.

PRZYCZEPNOŚĆ NA LODZIE
Dedykowany piktogram umieszcza się na etykiecie w przypadku opon do samochodów osobowych o zwiększonej przyczepności na lodzie. W praktyce dotyczy on modeli przeznaczonych na najtrudniejsze zimowe warunki.

PRZYCZEPNOŚĆ NA ŚNIEGU
Symbol alpejski znajduje się na etykietach opon przeznaczonych do użytkowania w trudnych warunkach i cechujących się zwiększoną przyczepnością na śniegu. Występuje głównie w przypadku opon zimowych oraz całorocznych.

Zwróć uwagę, że faktyczna oszczędność paliwa oraz bezpieczeństwo w ruchu drogowym w znacznym stopniu zależą od postępowania kierowców, a zwłaszcza od następujących czynników:

  • Sposobu prowadzenia pojazdu, który może istotnie przyczyniać się do zmniejszenia lub zwiększenia poziomu zużywania paliwa przez samochód;

  • Regularnego sprawdzania ciśnienia w oponach w celu zapewnienia najlepszej przyczepności i optymalnej efektywności paliwowej;

  • Systematycznego kontrolowania stanu technicznego pojazdu;

  • Ścisłego przestrzegania bezpiecznej odległości między pojazdami.

Dane z karty informacyjnej:

Delegated Regulation (EU) 2020/740

  • Producent
  • Nazwa bieżnika
  • Rozmiar
  • Indeks nośności
  • Symbol prędkości
  • Klasa wydajności energetycznej
  • Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni
  • Klasa zewnętrznego hałasu toczenia
  • Hałas zewnętrzny toczenia
  • Opona śniegowa
  • Przyczepność na lodzie
  • Kategoria obciążenia
  • Nokian
  • WR D4
  • 185/65 R15
  • 88
  • T
  • C
  • B
  • A
  • 68 dB
  • Tak
  • Nie
  • SL
Karta informacji o produkcie
Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1229 serwisów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 00

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Raty
Gwarancja

Gwarancja na opony Nokian WR D4

Pełna treść gwarancji
  • masz 5 lat gwarancji od daty produkcji opony,
  • jeśli wada jest widoczna tylko po napompowaniu, oponę do reklamacji oddaj wraz z felgą, na której jest zamontowana,
  • w przypadku uznania reklamacji otrzymasz rekompensatę finansową proporcjonalną do stopnia zużycia opony (im mniej zużyta opona, tym większy zwrot),
  • gwarancja obejmuje również wady w kołkowaniu (po wykonaniu go przez firmę Nokian lub autoryzowanego wykonawcę).
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Nokian

Certyfikat Nokian
  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!