Godziny pracy infolinii

Poniedziałek 25.05 8 - 20
Wtorek 26.05 8 - 20
Środa 27.05 8 - 20
Czwartek 28.05 8 - 20
Piątek 29.05 8 - 20
Sobota 30.05 8 - 16
Niedziela 31.05 10 - 18
Menu
Kup
398 / szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Nokian WR D4 185/65 R15 88 H

< Przejdź do listy opon 185/65 R15

certyfikowany sprzedawca
opon Nokian
398 / szt.
Zapytaj o dostępność
Kup

Kupiono wczoraj
o godzinie 14:30

Transport GRATIS

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
88 = max 560 kg
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
C A 68dB szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie

1685 osób wystawiło ocenę

  • 6 850 osób
  • 5 747 osób
  • 4 76 osób
  • 3 8 osób
  • 2 3 osoby
  • 1 1 osoba

Ocena łączna: 5,4 1685 opinii

Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,6
  • Mokra nawierzchnia: 5,5
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,4

98% użytkowników poleca tę oponę

98%

Informacje o oponie zbierane są od 1726 dni. W tym czasie zebraliśmy 1685 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 17912000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Nokian WR D4

    Marcin
    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Bardzo dobra opona na śnieg. Nie ma problemów z ruszaniem w warunkach zimowych. Na lodzie i ubitym śniegu, jeżeli nie ma kolców, to żadna opona sobie nie poradzi. Polecam jeżeli ktoś jest niezdecydowany.

    Podsumowanie: Bardzo dobra przyczepność na świeżym śniegu, można poszaleć...

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sylwester Niewiadomski
    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Przejechałem jeszcze zbyt krótki dystans aby wydać w pełni rzetelną opinię ,ale już teraz jestem w stanie ocenić oponki bardzo pozytywnie, opona wykazuje niski stopień hałasu co w przypadku zimówek jest dużym plusem samochód pali mniej a na pewno nie więcej niż opona letnia, na mokrej nawierzchni nie odczuwamy żadnego dyskomfortu, pięknie tłumi hałas na nierównej nawierzchni, zima dopiero przed nami ale już zdążyłem przejechać się po śniegu i błocie pośniegowym i zauważyłem że samochód świetnie wychodzi z poślizgów a w zasadzie w ciężko w nie wpaść pod górę na śniegu wjeżdża precyzyjnie, to jest pierwsza zimówka z której jestem w pełni zadowolony, jest warta swojej ceny polecam z czystym sumieniem opony Nokian WR D4

    Podsumowanie: super opony na każdą nawierzchnię

    Czy opinia jest pomocna?

  • Adam F.
    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Na suchym i na mokrym asfalcie rewelacja. Trzyma się nawierzchni jakby przyklejona. Nie miałem okazji jeszcze testować jej na śniegu/błocie pośniegowym, ale do moich warunków 50/50 miasto/trasa to opona idealna. Cichsza od... moich letnich opon (kiedyś nie zwaracałem na to uwagi, ale komfort jazdy w trasie to poezja teraz), spalanie nie wzrosło w ogóle. Ciekawe jak z trwałością, ale to wyjdzie po sezonie- fajny bajer jest w postaci miernika bieżnika naskalowanego już na oponie. Także jestem w 101% zadowolony w mojego wyboru i jestem wiecej niż przekonany, że kupiłem najlepszą oponę zimową jaką mogłem kupić w swoim rozmiarze 185/65 R15.

    Podsumowanie: Świetna opona. Warto dołożyć te parę złotych i cieszyć się najlepszymi parametrami.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Karol
    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 4,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opona kupiona na zeszły sezon zimowy. Przejechałem na niej ok 16000 km z czego: w warunkach miejskich (65%), na drogach krajowych spędziłem 20% czasu a na autostradach 15%. Miasto: Wrocław, pora użytkowania od porannych korków po nocny przelot przez miasto. Styl jazdy - zmiana biegów przy 4 - 4,5 tysiąca, a jak trzeba to pod czerwone pole. Redukcja przy 3000 rpm. Szybka zmiana pasa i pokonywanie zakrętów i łuków. Wszystko po to by zdążyć na czas we wrocławskich korkach. Opony testowane w takich warunkach mają okazję nie raz się wykazać. Niestety, dodatnie temperatury nie pozwalają na wydanie rzetelnej opinii co do ich zachowania w śniegu (kopnym, luźnym), na lodzie czy błocie pośniegowym. Zachowanie na suchej nawierzchni oceniam na 5, oczywiście nie w skali bezwzględnej, ale mając w pamięci że jest to opona zimowa. Przy temperaturach ujemnych świetnie trzyma się drogi, trakcja jest taka jak wskazuje na to ułożenie kierownicy. Przy wyższych temperaturach (do +12*C temperatura asfaltu i +10*C temperatura powietrza) czuć, że jedziemy na "gumie do żucia". W zakrętach robi się niebezpiecznie bo auto zaczyna pracować na gumie. Co prawda nie udało mi się zerwać przyczepności i lecieć bokiem (piszę o normalnym użytkowaniu), ale przy dodatnich temperaturach i szybkim pokonywaniu łuków atencja jest wskazana. Mam świadomośc że profil (185/65) również pomógł przy pływaniu. Przy umiarkowanej i spokojnej jeździe - oceniłbym tę oponę na 6. Na mokrej nawierzchni ogólna ocena to 4.5. Opona bardzo dobrze odprowadza wodę - przejazd krajówkami przez kałuże i koleiny wypełnione wodą w padającym deszczu z prędkością 80 km/h nie powoduje nerwowego zachowania samochodu. Przy 90 km/h wydawało mi się że pomiędzy oponą a asfaltem pozostała warstewka nieodprowadzonej wody - aquaplanning. Zakręty o profilu 60* pokonywane w padającym deszczu z prędkością 80 km/h - stabilnie. W mieście - na asfalcie OK (ocena na 5), kostka brukowa gorzej (niestety 3) ale tu chyba każda opona traci. Jazda po szynach to loteria, jednak auto tracąc trakcję na szynach (50 - 60 km/h) szybko ją odzyskiwało jak tylko koła złapały przyczepność na okalającej szynę kostce czy asfalcie. Zachowanie na betonowej autostradzie w deszczu - troszkę gorzej niż na asfaltowej krajówce, ale wciaż jazda 140 - 150 km/h (licznikowe) jest bezpieczna. Najważniejsze - zachowanie w śniegu. Tu testowałem niestety tylko miasto (w zeszłym roku). Napiszę krótko - było świetnie, choć opona potrafi zerwać przyczepność przy dynamiczniejszym ruszaniu 2500 rpm. Jak jeździ się z głową i hamuje silnikiem, to abs nie ma nic do roboty. Trakcja to poezja. Podsumowanie: niektórzy sądzą iż ta opona nie jest do tego auta (jest zbyt dobra). Cóż, mam inne zdanie. Wolę zapłacić więcej i wjechać tam gdzie chcę i jak chcę niż być zawalidrogą. mam dość specyficzny styl jazdy i nie stać mnie na stanie w korkach czy półgodzinną zmianę pasa w śniegu z powodu buksujących kół czy uciekającego tyłu samochodu. Polecam tę oponę dla osób lubiących jeździć, czerpiących przyjemność z jazdy samochodem i tych co lubią czasem przycisnąć prawy pedał do podłogi i być pewnym że auto nie ucieknie swoją drogą.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Michał
    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 5,2

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony dobre. W porównaniu do starych, które swoje lata już miały, to niebo i ziemia. Na suchym przyczepne, na lekko mokrym też się trzymają. Do tej pory, przy średniej nawierzchni, to tylko dwa razy koła się odkleiły od asfaltu i zabuksowały przy ruszaniu. I raz jedno koło puściło na lodzie. Ale wiadomo, na lodzie tylko kolce by pomogły. Podczas hamowania też się dobrze trzymają, aczkolwiek nie wiem, jak z dużymi prędkościami, ponieważ jest parszywa pogoda, a co za tym idzie, w czasie mżawki, ulewy, gradu, czy okazjonalnego śniegu, jadę wolniej, ale koła nie ślizgają się. Raz jechałem w gęstą śnieżycę, gdzie jeszcze maszyny nie odśnieżały i nie sypały solą (nie zdążyli). Widoczność znikoma, na asfalcie gruba warstwa śniegu. Ale ani razu nie poślizgnąłem się, więc na pewno opony są lepsze od starych. Także w tej chwili polecam. Dobra jakość za dobrą cenę.

    Czy opinia jest pomocna?

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Nokian WR D4

Prezentowana opona posiada symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake). Oznacza to, że spełnia wymagania Unii Europejskiej dotyczące opon zimowych. Symbol jest przyznawany po dokładnym przetestowaniu danego modelu pod kątem przyczepności na śniegu.

Testy opony Nokian WR D4:

2019: test TCS w rozmiarze 185/65 R15; nota: polecana;
2019: test ÖAMTC w rozmiarze 185/65 R15; nota: polecana;
2019: test ADAC w rozmiarze 185/65 R15; nota: zadowalająca;
2018: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 205/55 R16; nota: polecana; (3. miejsce).
2018: test TCS w rozmiarze 205/55 R16; nota: polecana;
2018: test TCS w rozmiarze 175/65 R14; nota: polecana;
2018: test ACE/GTÜ w rozmiarze 185/65 R15; nota: polecana; (2. miejsce).
2018: test ÖAMTC w rozmiarze 205/55 R16; nota: polecana;
2018: test ÖAMTC w rozmiarze 175/65 R14; nota: polecana;
2018: test Auto Bild w rozmiarze 195/65 R15; nota: zadowalająca;
2018: test ADAC w rozmiarze 205/55 R16; nota: zadowalająca;
2018: test ADAC w rozmiarze 175/65 R14; nota: zadowalająca;
2017: test TCS w rozmiarze 195/65 R15; nota: polecana;
2017: test ÖAMTC w rozmiarze 215/65 R16; nota: polecana;
2017: test ÖAMTC w rozmiarze 195/65 R15; nota: polecana;
2017: test Auto Zeitung w rozmiarze 215/65 R16; nota: zadowalająca;
2017: test Auto Zeitung w rozmiarze 195/65 R15; nota: zadowalająca;
2017: test Auto Bild w rozmiarze 225/50 R17; nota: zadowalająca;
2017: test ADAC w rozmiarze 195/65 R15; nota: zadowalająca;
2017: test ADAC w rozmiarze 215/65 R16; nota: zadowalająca;
2016: test TCS w rozmiarze 185/65 R15; nota: polecana; (3. miejsce).
2016: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 215/60 R17; nota: ; (2. miejsce).
2016: test Autoklub ČR w rozmiarze 205/55 R16; nota: dobra;
2016: test AutoExpress w rozmiarze 205/55 R16; nota: ; (2. miejsce).
2016: test GTÜ w rozmiarze 205/55 R16; nota: szczególnie polecana; (2. miejsce).
2016: test AUTO Straßenverkehr w rozmiarze 215/60 R17; nota: polecana; (2. miejsce).
2016: test Auto Bild w rozmiarze 205/55 R16; nota: dobra;
2016: test Auto Zeitung w rozmiarze 205/55 R16; nota: szczególnie polecana; (2. miejsce).
2016: test ADAC w rozmiarze 225/45 R17; nota: zadowalająca;
2016: test ADAC w rozmiarze 185/65 R15; nota: zadowalająca; (3. miejsce).
2015: test Auto Zeitung w rozmiarze 185/65 R15; nota: szczególnie polecana; (2. miejsce).
2015: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 225/50 R17; nota: polecana;
2015: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 225/45 R18; nota: zadowalająca;
2015: test Sport Auto w rozmiarze 235/35 R19; nota: polecana;

Potrzebujesz trwałej i niezawodnej opony zimowej do samochodu osobowego, która poradzi sobie w ekstremalnych warunkach pogodowych? Nowość od fińskiego lidera na rynku opon klasy premium zapewnia doskonałą jakość jazdy, bezpieczeństwo i komfort podróżowania.

opona-zimowa-nokian-wr-d4-bloki-bieznika

Zoptymalizowana rzeźba bieżnika gwarantuje doskonałą przyczepność i precyzyjne prowadzenie bez względu na typ nawierzchni. Każdy blok i lamela bieżnika zostały zaprojektowane indywidualnie, dzięki czemu opona znakomicie spełnia swoją rolę na mokrej, pokrytej śniegiem i lodem nawierzchni.



opona zimowa nokian wr d4 zebro bieznika

Precyzję i kontrolę prowadzenia wspomaga też żebro centralne opony wyposażane fragmentarycznie w lamele.Dzięki niemu opona szybko reaguje na ruchy kierownicą, nawet jeśli poruszasz się właśnie po najbardziej wymagających nawierzchniach.



opona-zimowa-nokian-wr-d4-bloki-zebro-bieznika

Po obu stronach żebra znajdują się małe bloki bieżnika gęsto ponacinane lamelami. To one powodują, że nie czujesz pogorszenia osiągów na śniegu. Rowki prowadzą oponę na tej nawierzchni, dbając przy okazji o to, żeby cały bieżnik zachował sztywność, a więc jednocześnie wszystkie swoje osiągi w takich warunkach.



opona-zimowa-nokian-wr-d4-polerowane-rowki

Błoto pośniegowe? Na to również znajduje się rozwiązanie w oponie zimowej Nokiarn WR D4.

Do szybkiego i skutecznego usuwania błota, ale i też zwykłej wody służą polerowane rowki umieszczone na bokach opony. Jazda w głębokim śniegu na prostej i w zakrętach to zadanie dla głębokich skosów na blokach barków opony.



Jeżeli cenisz ekonomiczną jazdę i nie jest Ci obojętny los środowiska naturalnego, Nokian WR D4 jest rozwiązaniem dla Ciebie. Zastosowanie mieszanki gumowej Nokian Twin Trac Silica zawierającej naturalną gumę, olej rzepakowy i krzemionkę sprawiło, że opory toczenia uległy obniżeniu. W efekcie spadło spalanie, a do atmosfery uwalnia się mniej szkodliwego dwutlenku węgla.



opona-zimowa-nokian-wr-d4-wskaznik-zuzycia-bieznika

Co ciekawe, opona wyposażona jest też we wskaźnik zużycia bieżnika. Numery widoczne na zdjęciu oznaczają głębokość głównych rowków opony w mm. Poszczególne cyfry ścierają się wraz ze ścieraniem się bieżnika opony. Płatek śniegu pozostaje na oponie ostatni. Widoczny jest, gdy bieżnik opony ma co najmniej 4 mm głębokości, a jego zniknięcie oznacza, że opona nie zapewnia już pełni bezpieczeństwa.



logo Nokian


Nokian to jedyny producent na świecie specjalizujący się w oponach zimowych przeznaczonych na ekstremalne północne warunki. Dzięki dostosowaniu opon do zmiennej pogody produkty tej firmy znakomicie sprawdzają się także podczas zmiennej polskiej aury. To pierwsza firma na świecie, która wypuściła na rynek oponę zimową i pierwsza, która wyprodukowała oponę ekologiczną z zastosowaniem niskoaromatycznych olejów. Nokian Tyres istnieje od 1988 roku, jednak jej historia sięga 1898 roku, kiedy to powstała fińska fabryka gumy Suomen Gummitehdas Oy.

Opona zimowa Nokian WR D4 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 185/65 R15.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 13 do 20 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości H - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 210 km/h.
Opona posiada indeks nośności 88 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 560 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: C (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), 68 dB (poziom hałasu).

Zobacz także inne opony zimowe 15 cali

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Opona Nokian WR D4 w rozmiarze 185/65 R15 88 H, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

C A 68 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Korzyści płynące z gwarancji

Pełna treść gwarancji
  • masz 5 lat gwarancji od daty produkcji opony,
  • jeśli wada jest widoczna tylko po napompowaniu, oponę do reklamacji oddaj wraz z felgą, na której jest zamontowana,
  • w przypadku uznania reklamacji otrzymasz rekompensatę finansową proporcjonalną do stopnia zużycia opony (im mniej zużyta opona, tym większy zwrot),
  • gwarancja obejmuje również wady w kołkowaniu (po wykonaniu go przez firmę Nokian lub autoryzowanego wykonawcę).
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Nokian

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

    Większość naszych produktów możemy dostarczyć do serwisu
    w Twoim sąsiedztwie.

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

    Jeżeli dokonasz zakupu do godziny 14:00, montaż możesz umówić już na następny dzień.

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!

    Wystarczy, że pojawisz się w umówionym terminie, a specjaliści zamontują je w atrakcyjnej cenie!

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA