Testy opony Nexen N'Fera Sport:
2023:
test AUTO Straßenverkehr
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: dobra;
2023:
test ACE/GTÜ
w rozmiarze 225/45 R18;
nota: polecana;
2023:
test Sport Auto
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: polecana;
2023:
test Auto Bild
w rozmiarze 225/45 R18;
nota: zadowalająca;
2022:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze 245/45 R19;
nota: dobra;
2022:
test Auto Bild
w rozmiarze 225/45 R18;
nota: zadowalająca;
2021:
test TCS
w rozmiarze 225/50 R17;
nota: polecana;
2021:
test ÖAMTC
w rozmiarze 225/50 R17;
nota: polecana;
2021:
test ADAC
w rozmiarze 225/50 R17;
nota: zadowalająca;
2020:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze 225/45 R18;
nota: zadowalająca;
2020:
test TCS
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: polecana;
2020:
test ÖAMTC
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: polecana;
2020:
test Auto Bild
w rozmiarze 245/45 R18;
nota: wzorowa;
2020:
test ADAC
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: zadowalająca;
Nexen N'Fera Sport to propozycja od popularnego, południowokoreańskiego producenta opon klasy średniej dla wszystkich kierowców poszukujących taniego, wydajnego ogumienia o sportowych parametrach. Nowa odsłona flagowej serii UHP to następca zasłużonego i wielokrotnie docenionego przez ekspertów modelu N'Fera SU1.
N'Fera ponownie wprowadza powiew świeżości do segmentu opon nastawionych na osiągi. Projekt asymetrycznego bieżnika oparto o ciągłe bloki tworzące trzy pasy w strefie centralnej. Ich funkcja polega na nieprzerwanym optymalizowaniu sztywności wzoru, chroniąc samochód przed utratą stabilności. Specjalne bloki barkowe i unikatowe żebro zwiększają przyczepność podczas pokonywania zakrętów, zarówno na suchej, jak i pokrytej wodą trasie.
Model świetnie radzi sobie z zapobieganiem aquaplaningowi. Posiada aż cztery rowki, których zadaniem jest wychwytywać zalegające pod oponą płyny i szybko transportować je poza powierzchnię bieżnika. Pomaga to w utrzymaniu przyczepności na mokrej nawierzchni, a specjalne wykończenie rowków bocznych w kształcie leja, zwiększa sztywność wzoru i optymalizuje jazdę przy wysokich prędkościach.
Nexen to południowokoreańska marka, której tradycje oponiarskie sięgają 1956 roku. Sama firma powstała już w 1942 roku jako Woosung Tire. Nazwa koncernu została zmieniona po kryzysie w 1999 roku. Nowe oblicze marki ma symbolizować wejście w XXI wiek i kierunek rozwoju firmy nastawiony na nowoczesne technologie (Nexen ang. next + century – następny wiek). Współcześnie opony Nexen dostępne są w 120 krajach na całym świecie, a sam koncern zatrudnia kilka tysięcy pracowników.
Opona letnia Nexen N'Fera Sport zaliczana jest do klasy średniej, czyli charakteryzuje się najlepszym stosunkiem ceny do jakości.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 275/30 R19.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 16 do 20 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości
Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi
300 km/h.
Opona posiada indeks nośności
96 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi
710 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: D (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), B 73 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
-
posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).