1 583 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin Pilot Sport 4 S 315/30 R19 104 Y XL, ZR

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Wcześniej2 701 zł

1 583 szt.
Kup

Transport GRATIS

Dostawa 6-7 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
104 = max 900 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C A B 73 dB
szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie
256 osób wystawiło ocenę
  • 6 155 osób
  • 5 93 osoby
  • 4 8 osób
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób
Ocena łączna: 5,7 256 opinii Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,8
  • Mokra nawierzchnia: 5,6
99% użytkowników poleca tę oponę
99%

Informacje o oponie zbierane są od 1866 dni. W tym czasie zebraliśmy 256 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 3581000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

dynamiczny.

  • Opinie o oponach Michelin Pilot Sport 4 S

    Junior

    Rozmiar: 275/30 R20

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Na początku nie chciałem wierzyć w testy opinie i reklamy. Po założeniu w deszczowy dzień i temp 10 stopni opona mega trzyma i daje nieosiągalną dla innych opon pewność podczas szybkiej jazdy. Przy hamowaniu na mikrym i suchym ciężko wywołać działanie abs. Kontrola trakcji dużo rzadziej ingeruje a ma co robić przy 300KM. Wygląd opony typowy dla Michelin czyli dopracowany i inny niż wszystko na rynku. Jedyny minus to opona wyraźnie węższa niż np. Bridgestone przy tym samym rozmiarze wg miarki około 1,5cm Co do zużycia się nie wypowiem bo przejechane koło 2000. Poprzednie opony eagle assimetric 2 i Michelin klei lepiej. Podsumowując mega komfortowa inszybka opona. Przy profilu 30 i 35 jest naprawdę komfortowo

    Podsumowanie: Bardzo szybka i komfortowa opona

    Czy opinia jest pomocna?

  • Michał

    Rozmiar: 255/35 R20

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Świetne opony, mogę jedynie gorąco polecić. Na suchym zachowują się idealnie. Auto prowadzi się niewiarygodnie pewnie, opony dają niesamowitą pewność i fenomenalne wyczucie. Wyczucie, jakie dają, jest wzorowe. Na mokrym również jest świetnie. Można się spotkać z opiniami o problemach z aquaplaningiem - mnie się, na szczęście, nic takiego nie przydarzyło, a trafiały mi się porządne ulewy. Nie są bardzo ciche, w tym rozmiarze ciche być nie mogą, ale tragedii nie ma. Jeśli dla kogoś jest to istotne, osobiście uważam je za najładniejsze opony, jakie miałem. Nie są to opony tanie, ale są warte swojej ceny. Jak te się zużyją, najprawdopodobniej wrócę po nowy komplet.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Bartosz

    Rozmiar: 275/30 R20

    Ocena: 4,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Wcześniej te same opony (255/35 R20) użytkowałem w A6 C7 3.0 bitdi po sofcie na 400 koni i przeszło 760 Nm. Kleiły nieziemsko na suchym czy mokrym. Zużycie bieżnika pomimo dość agresywnego stylu jazdy na bardzo przyzwoitym poziomie, naprawdę bardzo pozytywne zaskoczenie w porównaniu do Goodyear eagle f1 asymetric 4, które skończyły się po 1,5 sezonu :/ Michelin w Audi już 3 sezon i nadal bieżnik dzielnie się trzyma. Również cichsze. Obecnie w M550i przód 245/35 R20, tył 275/30 R20. Opony z 2022, na mokrym przód niestety nieco ucieka przy mocniejszym manewrowaniu. Co prawda ciężkie V8 pod maską więc trochę podsterowności niby z tego wynika, choć samo auto jest wbrew pozorom lżejsze o 200 kg od A6. Dziwne zachowanie. Na suchym kleją tak mocno że każdy piasek, kamyk czy brud z drogi "zabiera" i notorycznie słychać uderzenia brudów o nadkola. Wcześniej również nie zauważyłem takich rzeczy. Poza tym opony dostały chyba większy rant ochronny, brzydko to wygląda, odstaje i psuje wizualnie całość koła. Autem zrobiłem na razie tylko 7 tys. km więc na temat zużycia nie wypowiem się jeszcze. Podsumowując opona godna zainteresowania, lecz chyba najnowsza wersja na 2022 nie jest już tak dobra jak poprzednie. Gdybym miał kupować drugi raz, poszedłbym chyba w stronę Pirelli P Zero.

    Czy opinia jest pomocna?

  • PABLO

    Rozmiar: 245/35 R20

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Po miesięcznym przestudiowaniu wyboru letnich opon, wybór padł na Michelin Pilot Sport 4S, gdzie w grę wchodziła tylko najwyższa półka. Na oponach zrobiłem już ponad 10 k km, zjeżdżając pół Europy w czasie wakacji, jak i różne trasy w Polsce. Są przede wszystkim bardzo efektywne w hamowaniu, auto zatrzymuje się momentalnie, bez znaczenia, jeśli chodzi o warunki. Kleją się niesamowicie drogi. Wszystko się potwierdziło. Pytałem wcześniej znajomych, którzy kupili ten sam model, przechodząc z innych wysokich półek, jak chociażby Pirelli P Zero. Dla tych opon nie ma czegoś takiego, jak buksowanie na światłach. Trakcja jest bardzo dobra. Obawiałem się, że będą się szybko zdzierać przez miękką mieszankę, ale obecnie jest 1mm bieżnika mniej względem fabryki, więc jest ok. Na koniec taka refleksja, kupując te opony nie ma znaczenia czy mamy 200KM czy 600KM pod maską, najważniejsze jest bezpieczeństwo i trakcja.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Tom Teresz

    Rozmiar: 235/35 R19

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Wcześniej jeździłem na Continental Sport Contact 6, w rozmiarze 235/35. Przyszedł czas na wymianę opony i zdecydowałem się na PS4S. Po pierwsze opona z zewnątrz wygląda bardzo dobrze, ładnie się prezentuje. Nie było problemu przy wyważaniu. Hamowanie bardzo dobre, nie mam wrażenia, że wóz myszkuje czego doświadczylem jeżdząc na Continentalu. Trakcja po dogrzaniu tez bardzo dobra, no i odziwo mimo średnich opinii w zachowaniu opon podczas deszczu ja czegos takiego nie doświadczyłem. Być może chodzi o głębsze kałuże, nie uważam, że trzeba się tym przejmować, chyba, że faktycznie poruszamy się juz na limicie opony i pojazdu. Przy wysokich prędkościach także jest okej. Myśle jednocześnie, że opona należy do cichych. Nie mam zastrzeżen, ogolnie polecam dla wszystkich, ktorzy użytkuja wozy typu HH lub mocniejsze cywilne wersje. Bedzie Pan zadowolony.

    Czy opinia jest pomocna?

Opis produktu
Opis produktu

Michelin Pilot Sport 4S

LatoMichelin Pilot Sport 4S

Opona Michelin Pilot Sport 4S

Przedstawiamy oponę letnią MICHELIN Pilot Sport 4 S do jazdy po drogach i sporadycznie po torze – dla tych, którzy cenią emocjonującą jazdę na wysokich obrotach. Świetne parametry tej opony wynikają z zastosowania technologii opracowanych dla ogumienia z rodziny Pilot Sport firmy MICHELIN, czego efektem jest znakomita przyczepność umożliwiająca dokładne i stabilne przyspieszanie i pokonywanie zakrętów. Oto sposób na doskonałą precyzję sterowania i świetne panowanie nad pojazdem na każdym zakręcie – nawet przy dużej prędkości(1).

Kierowcy oczekujący wyjątkowej przyczepności, precyzji sterowania i panowania nad pojazdem przy dużych prędkościach wiedzą, czego potrzebują – to opony letnie MICHELIN Pilot Sport 4 S(1).

  • IDEALNA DO SPORTOWEJ JAZDY

    Do sportowej jazdy
    • Opona letnia o ultrawysokich osiągach przeznaczona do jazdy po drogach publicznych i na torze.
  • BEZKONKURENCYJNE WYNIKI

    Bezkonkurencyjne wyniki
    • Doskonała reaktywność i precyzja sterowania przez cały czas(1)
    • Precyzyjne prowadzenie na drodze i panowanie nad pojazdem nawet przy dużej prędkości(1)
    • Wyjątkowa skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni i przyczepność na suchej drodze(1)
    • Uznana przez takich producentów samochodów, jak Mercedes-AMG, Ferrari i Porsche
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • Na początku nie chciałem wierzyć w testy opinie i reklamy. Po założeniu w deszczowy dzień i temp 10 stopni opona mega trzyma i daje nieosiągalną dla innych opon pewność podczas szybkiej jazdy. Przy hamowaniu na mikrym i suchym ciężko wywołać działanie abs. Kontrola trakcji dużo rzadziej ingeruje a ma co robić przy 300KM. Wygląd opony typowy dla Michelin czyli dopracowany i inny niż wszystko na rynku. Jedyny minus to opona wyraźnie węższa niż np. Bridgestone przy tym samym rozmiarze wg miarki około 1,5cm Co do zużycia się nie wypowiem bo przejechane koło 2000. Poprzednie opony eagle assimetric 2 i Michelin klei lepiej. Podsumowując mega komfortowa inszybka opona. Przy profilu 30 i 35 jest naprawdę komfortowo

    Junior

  • Świetne opony, mogę jedynie gorąco polecić. Na suchym zachowują się idealnie. Auto prowadzi się niewiarygodnie pewnie, opony dają niesamowitą pewność i fenomenalne wyczucie. Wyczucie, jakie dają, jest wzorowe. Na mokrym również jest świetnie. Można się spotkać z opiniami o problemach z aquaplaningiem - mnie się, na szczęście, nic takiego nie przydarzyło, a trafiały mi się porządne ulewy. Nie są bardzo ciche, w tym rozmiarze ciche być nie mogą, ale tragedii nie ma. Jeśli dla kogoś jest to istotne, osobiście uważam je za najładniejsze opony, jakie miałem. Nie są to opony tanie, ale są warte swojej ceny. Jak te się zużyją, najprawdopodobniej wrócę po nowy komplet.

    Michał

  • Wcześniej jeździłem na Continental Sport Contact 6, w rozmiarze 235/35. Przyszedł czas na wymianę opony i zdecydowałem się na PS4S. Po pierwsze opona z zewnątrz wygląda bardzo dobrze, ładnie się prezentuje. Nie było problemu przy wyważaniu. Hamowanie bardzo dobre, nie mam wrażenia, że wóz myszkuje czego doświadczylem jeżdząc na Continentalu. Trakcja po dogrzaniu tez bardzo dobra, no i odziwo mimo średnich opinii w zachowaniu opon podczas deszczu ja czegos takiego nie doświadczyłem. Być może chodzi o głębsze kałuże, nie uważam, że trzeba się tym przejmować, chyba, że faktycznie poruszamy się juz na limicie opony i pojazdu. Przy wysokich prędkościach także jest okej. Myśle jednocześnie, że opona należy do cichych. Nie mam zastrzeżen, ogolnie polecam dla wszystkich, ktorzy użytkuja wozy typu HH lub mocniejsze cywilne wersje. Bedzie Pan zadowolony.

    Tom Teresz

  • Wcześniej te same opony (255/35 R20) użytkowałem w A6 C7 3.0 bitdi po sofcie na 400 koni i przeszło 760 Nm. Kleiły nieziemsko na suchym czy mokrym. Zużycie bieżnika pomimo dość agresywnego stylu jazdy na bardzo przyzwoitym poziomie, naprawdę bardzo pozytywne zaskoczenie w porównaniu do Goodyear eagle f1 asymetric 4, które skończyły się po 1,5 sezonu :/ Michelin w Audi już 3 sezon i nadal bieżnik dzielnie się trzyma. Również cichsze. Obecnie w M550i przód 245/35 R20, tył 275/30 R20. Opony z 2022, na mokrym przód niestety nieco ucieka przy mocniejszym manewrowaniu. Co prawda ciężkie V8 pod maską więc trochę podsterowności niby z tego wynika, choć samo auto jest wbrew pozorom lżejsze o 200 kg od A6. Dziwne zachowanie. Na suchym kleją tak mocno że każdy piasek, kamyk czy brud z drogi "zabiera" i notorycznie słychać uderzenia brudów o nadkola. Wcześniej również nie zauważyłem takich rzeczy. Poza tym opony dostały chyba większy rant ochronny, brzydko to wygląda, odstaje i psuje wizualnie całość koła. Autem zrobiłem na razie tylko 7 tys. km więc na temat zużycia nie wypowiem się jeszcze. Podsumowując opona godna zainteresowania, lecz chyba najnowsza wersja na 2022 nie jest już tak dobra jak poprzednie. Gdybym miał kupować drugi raz, poszedłbym chyba w stronę Pirelli P Zero.

    Bartosz

Wyjątkowa skuteczność

WYJĄTKOWA SKUTECZNOŚĆJeśli szukasz modelu, który ma jedne z najlepszych parametrów skuteczności hamowania na suchej i mokrej nawierzchni(1), trwałości(2) oraz czasu okrążenia na suchej nawierzchni(1), potrzebujesz opon letnich MICHELIN Pilot Sport 4 S, stworzonych do jazdy po drogach publicznych i sporadycznie na torze. Każda przejażdżka to okazja do przeżycia ekscytujących chwil podczas jazdy na najwyższych obrotach.

Zoptymalizowana mieszanka

ZOPTYMALIZOWANA MIESZANKAWyposaż swoje auto w opony o najwyższych osiągach w najważniejszych obszarach. Dzięki zastosowaniu technologii Bi-Compound(3) firmy MICHELIN hybrydowa mieszanka zapewnia doskonałą przyczepność na suchej drodze, a użycie elastomerów funkcjonalnych i krzemionki gwarantuje niewiarygodną przyczepność i skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni(1).

Zaawansowana konstrukcja

ZAAWANSOWANA KONSTRUKCJAJeśli lubisz jeździć sportowo, potrzebujesz opon o najlepszych osiągach – dlatego MICHELIN Pilot Sport 4 S to opona właśnie dla Ciebie. Technologia Dynamic Response firmy MICHELIN oraz ultrareaktywna rzeźba bieżnika gwarantują dużą przyczepność i reaktywność, umożliwiając niewiarygodnie precyzyjne sterowanie i świetne warunki prowadzenia na drodze – nawet przy dużej prędkości(1).

Dopracowana w każdym calu

DOPRACOWANA W KAŻDYM CALUWysokie osiągi auta powinny iść w parze ze stylem i funkcjonalnością. Wykończenie opony w technologii Premium Touch nadaje bokom opony wygląd ciemnego aksamitu, a szeroki rant ochronny felgi zabezpiecza koła przed lekkimi uszkodzeniami. Samochód wygląda atrakcyjnie, a prowadzi się go z pasją.

Stabilność i panowanie nad pojazdem

* Informacje prawne znajdują się na stronie

Charakterystyka techniczna
Szerokość: 215 - 355
Wysokość: 25 - 45
Średnica: 18" - 22"
Symbol prędkości: Y
Prezentacja opony

Logo Michelin Firma Michelin wprowadza innowacje technologiczne przy produkcji opon już od 1889 r., dążąc do zapewnienia bezpieczniejszej, ekologicznej i bardziej efektywnej mobilności ludzi i towarów. Często wyznacza poziom odniesienia dla konkurencji w zakresie rozwiązań dotyczących opon oraz na rynkach związanych z podróżowaniem. Michelin to jedna z czołowych, światowych marek, specjalizująca się w produkcji opon, a jej głównym celem jest oferowanie wszystkim lepszych rozwiązań w zakresie mobilności.

Testy opony Michelin Pilot Sport 4 S:

2021: test Auto Bild w rozmiarze 235/35 R19; nota: zwycięzca testu; (1. miejsce).
2021: test Tyre Reviews w rozmiarze 225/40 R18; nota: szczególnie polecana;
2021: test Auto, Motor und Sport w rozmiarze 275/35 R19; nota: bardzo dobra; (1. miejsce).
2021: test Auto Bild w rozmiarze 265/35 R20; nota: wzorowa; (3. miejsce).
2018: test Sport Auto w rozmiarze 245/35 R19; nota: szczególnie polecana; (1. miejsce).
  1. (1)Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD na zlecenie Michelin w czerwcu 2019 r. na oponach BRIDGESTONE Potenza S007A, CONTINENTAL SportContact 6, GOODYEAR Eagle F1 Supersport, HANKOOK Ventus Evo3 i PIRELLI P Zero w rozmiarze 235/35-19 96Y zamontowanych w VW Golf 7.
  2. (2)Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez DEKRA na zlecenie Michelin w lipcu 2019 r. na oponach BRIDGESTONE Potenza S007A, CONTINENTAL SportContact 6, GOODYEAR Eagle F1 Supersport, HANKOOK Ventus Evo3 i PIRELLI P Zero w rozmiarze 235/35-19 96Y zamontowanych w Audi A3. Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego użytkowania (D50) na dystansie 10 000 km z ekstrapolacją wyników do zużycia bieżnika do 1,6 mm.
  3. (3)W przypadku większości rozmiarów opon MICHELIN Pilot Sport 4S.
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE

Etykieta opony Michelin Pilot Sport 4 S

Od 1 maja 2021 roku obowiązują nowe zasady etykietowania opon, dlatego w okresie przejściowym możesz otrzymać zakupione opony z etykietą różniącą się od wyświetlanej. Wprowadzenie do obiegu nowych etykiet nie ma wpływu na właściwości fizyczne zakupionego ogumienia.

Etykiety zawierają informacje dotyczące: efektywności paliwowej i hamowania na mokrej nawierzchni (klasyfikacje z pięciostopniową skalą), a także hałasu (trzystopniowa skala). Sygnalizują również zwiększoną przyczepność podczas jazdy w trudnych warunkach ośnieżenia lub oblodzenia.

Etykieta Klasa oporu C Klasa hamowania A

Michelin

130722

315/30 R19 104 Y

C1

73

EFEKTYWNOŚĆ PALIWOWA (OPÓR TOCZENIA)
Klasa A określa opony o najmniejszych oporach toczenia, klasa E o największych. Opór toczenia wpływa na zużycie paliwa oraz emisję spalin przez samochód. Im niższy opór toczenia, tym większa oszczędność paliwa i mniejszy wpływ na środowisko.

DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Klasa A oznacza najkrótszą, a E najdłuższą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Parametr ten związany jest z przyczepnością opony podczas jazdy po mokrej drodze, co ma znaczenie dla bezpieczeństwa podróżowania. Im wyższa klasa, tym lepsze właściwości ogumienia.

HAŁAS ZEWNĘTRZNY
Klasa A przeznaczona jest dla najcichszych opon, B i C – dla głośniejszych. Konkretna wartość poziomu generowanego hałasu podawana jest decybelach (dB). Wskaźnik ten ma przełożenie na komfort jazdy.

PRZYCZEPNOŚĆ NA LODZIE
Dedykowany piktogram umieszcza się na etykiecie w przypadku opon do samochodów osobowych o zwiększonej przyczepności na lodzie. W praktyce dotyczy on modeli przeznaczonych na najtrudniejsze zimowe warunki.

PRZYCZEPNOŚĆ NA ŚNIEGU
Symbol alpejski znajduje się na etykietach opon przeznaczonych do użytkowania w trudnych warunkach i cechujących się zwiększoną przyczepnością na śniegu. Występuje głównie w przypadku opon zimowych oraz całorocznych.

Zwróć uwagę, że faktyczna oszczędność paliwa oraz bezpieczeństwo w ruchu drogowym w znacznym stopniu zależą od postępowania kierowców, a zwłaszcza od następujących czynników:

  • Sposobu prowadzenia pojazdu, który może istotnie przyczyniać się do zmniejszenia lub zwiększenia poziomu zużywania paliwa przez samochód;

  • Regularnego sprawdzania ciśnienia w oponach w celu zapewnienia najlepszej przyczepności i optymalnej efektywności paliwowej;

  • Systematycznego kontrolowania stanu technicznego pojazdu;

  • Ścisłego przestrzegania bezpiecznej odległości między pojazdami.

Dane z karty informacyjnej:

Delegated Regulation (EU) 2020/740

  • Producent
  • Nazwa bieżnika
  • Rozmiar
  • Indeks nośności
  • Symbol prędkości
  • Klasa wydajności energetycznej
  • Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni
  • Klasa zewnętrznego hałasu toczenia
  • Hałas zewnętrzny toczenia
  • Opona śniegowa
  • Przyczepność na lodzie
  • Kategoria obciążenia
  • Michelin
  • Pilot Sport 4 S
  • 315/30 R19
  • 104
  • Y
  • C
  • A
  • B
  • 73 dB
  • Nie
  • Nie
  • XL
Karta informacji o produkcie
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin Pilot Sport 4 S

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste
  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!