Menu
Kup
675 / szt.
certyfikowany sprzedawca

ODBIERZ BON 120 zł

Wcześniej1 067 zł

675 / szt.
Kup

Transport GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Doręczymy we wtorek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
101 = max 825 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2021
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C B 69dB szczegóły
Kup opony
Michelin
i odbierz
kartę przedpłaconą!
ZASADY:

Kup komplet (4 szt.) całorocznych lub zimowych opon marki MICHELIN w okresie kampanii.

Odbierz kartę przedpłaconą do wykorzystania na stacjach benzynowych*!

Wartość nagrody uzależniona jest od rozmiaru zakupionego kompletu opon Michelin:

Zapoznaj się ze szczegółami promocji dostępnymi w regulaminie.

*Karta przedpłacona do wykorzystania na stacjach benzynowych posiadających terminal płatniczy akceptujący transakcje kartami Mastercard.

  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Montaż opon
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
144 osoby wystawiły ocenę
  • 6 83 osoby
  • 5 57 osób
  • 4 4 osoby
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób
Ocena łączna: 5,5 144 opinie Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,7
  • Mokra nawierzchnia: 5,6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,2
  • Właściwości terenowe: 4,8
100% użytkowników poleca tę oponę
100%

Informacje o oponie zbierane są od 1550 dni. W tym czasie zebraliśmy 144 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 1921000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Michelin CrossClimate SUV

    Marcmus
    Rozmiar: 215/65 R16

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Z pewną dozą nieśmiałości zamawiałem opony całoroczne. Do tej pory korzystałem z kół (nie opon) sezonowych i uważałem, że całoroczne będą dowodem lekkomyślności. W podjęciu decyzji pomogły zdecydowanie pozytywne opinie o artykule. Bardzo istotnym dla mnie była również zimowa homologacja - bez niej mimo wszystko nie zdecydowałbym się na zakup. Dziś już mogę powiedzieć, że nie żałuję. Wypróbowałem je zarówno w lecie, jak i w zimie. W mieście, poza miastem i w terenie. I tak właściwie nie bardzo mam co pisać, a peanów na cześć opon wznosić nie chcę. Spełniają moje oczekiwania i o to chodziło. Zobaczymy jak będzie z ich trwałością. Nie bez znaczenia jest również brak konieczności odwiedzin dwa razy w roku warsztatu oraz więcej miejsca w garażu.

    Podsumowanie: Kolejny przeciwnik wash&go został ujarzmiony.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Mr.Zoob
    Rozmiar: 225/55 R18

    Ocena: 5,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Na początku dodam, że byłem mocno sceptyczny do opon wielosezonowych. Jest to opona wielosezonowa, więc z góry musimy nastawić się na kompromis. Jednak muszę powiedzieć, że zostałem mile zaskoczony trakcją na śliskich i ośnieżonych nawierzchniach. Opona na śniegu trzyma zaskakująco dobrze, podobnie wygląda to na mokrych nawierzchniach przy niskich temperaturach. Ustępuje co prawda oponom zimowym, ale tak jak pisałem na początku, z góry jesteśmy skazani na kompromisy przy takich oponach. Jeśli ktoś oczekuje bezkompromisowych osiągów, polecam sięgnąć po opony zimowe, jeśli ktoś pogodzi się z drobnymi niedogodnościami, to szczerze polecam. Dodam jeszcze, że te opony w stosunku do 5-letnich opon zimowych oferują o wiele lepszą przyczepność.

    Czy opinia jest pomocna?

  • RaV
    Rozmiar: 215/65 R16

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    To moje kolejne wielosezonowe opony po Vredestein Quatrac 3, które były niezawodne, chociaż głośniejsze. O Cross Climate czytałem wiele pozytywnych opinii i muszę je potwierdzić. Opona póki co testowana w sezonie wiosna-lato, sprawdza się świetnie. Auto jedzie jak po szynach, na zakrętach czuć, że trzyma się drogi nawet podczas deszczu. W połączeniu z napędem 4x4 chyba nie ma sensu szukać czegoś innego. W lekkim terenie (polne, zabłocone drogi) radzi sobie bez problemów, a głęboki i dość szeroki bieżnik szybko oczyszcza się po powrocie na asfalt. Poza tym, są wyjątkowo ciche, na Cross Climate musiałem zdjąć bagażnik dachowy, który do tej pory nie przeszkadzał w jeździe, a teraz było go słychać bardziej niż koła ;-) Polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • Marcin_W
    Rozmiar: 235/65 R17

    Ocena: 5,7

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony założone jesienią. Używane 90 % trasa, 7 % miasto, 3 % teren. Oceniam pod kątem właściwości i wrażeń z jazdy i porównam do wielu innych zjeżdżonych przeze mnie opon. Asfalt. Zarówno suchy i mokry w temperaturach od 15 do 0. Bardzo dobra przyczepność. Awaryjne hamowanie jak i za szybko wybrany zakręt nie powoduje niepotrzebnego stresu. Porównuję je do jakości typowo letnich opon Michelin Primacy, Bridgeston i Yokohama, lepiej od GoodYear Excellence- były słabe na mokrym. Zaskakująca dobra przyczepność na mokrym. Śnieg. W samochodzie z 4x4 nie ma najmniejszego problemu z trakcją. Hamowanie na śniegu i utrzymanie kierunku jazdy w zakręcie na poziomie dobrym. Porównywalne ze średniej jakości zimówkami. Ogólna ocena. Bardzo dobra. Idealna w naszych warunkach. Idealne do jazdy po asfalcie również mokrym w niskich temperaturach. Po śniegu jazda bezstresowa, a jeśli napada za dużo - zostaw samochód (może 1 raz w roku takie coś się zdarzy, choć wątpię). Cena niższa niż 2 komplety i wymiana 2 razy do roku. POLECAM!!!

    Podsumowanie: Opony godne polecenia do samochodu typu SUV 4x4

    Czy opinia jest pomocna?

  • Tomek
    Rozmiar: 215/55 R18

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Przeczytałem wiele opinii zanim podjąłem decyzję o zakupie. Brałem pod uwagę trzech producentów, dostępne testy itd. Nie żałuję wyboru, choć być może przy innym wyborze byłbym również zadowolony. Opony są ciche, całkowicie porównywalne z letnimi Bridgestonami, ale lepiej od nich tłumią nierówności. Zużycie paliwa na tym samym poziomie. Sprawiają wrażenie pełnej kontroli nad samochodem, ale to może wynikać ze spokojnego czasami umiarkowanego stylu jazdy. W ostatnich dniach spadł śnieg i był mróz, opony bardzo dobrze się zachowywały, nawet na posypanych uliczkach osiedlowych, przy małych prędkościach podczas dohamowywania nie włączał się ABS. Mam świadomość, że wysokiej klasy opona zimowa będzie lepsza od wysokiej klasy opony wielosezonowej, ale przy umiarkowanym stylu jazdy i warunkach atmosferycznych jak w Polsce to bardzo dobry wybór. Oszczędność czasu i pieniędzy przy wymianie lato/zima. W przyszłości dokonam takiego samego wyboru.

    Czy opinia jest pomocna?

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

allseason Michelin CrossClimate SUV

MICHELIN CrossClimate SUV – opona całoroczna do jazdy po drogach i okazjonalnie w terenie. To przeznaczona do SUV-ów wersja najczęściej sprzedawanej opony całorocznej w Europie (MICHELIN CrossClimate+)[7] do jazdy na ośnieżonych, suchych i mokrych drogach.

Dzięki technologiom EverGrip kierowcy mogą być pewni, że bezpiecznie dojadą do celu[5] w każdą pogodę i niezależnie od warunków na drodze[1][2][3]. Dodatkowo dzięki wzmocnionym bokom opon[6] możesz poruszać się okazjonalnie w terenie – od teraz możesz jechać gdzie chcesz i kiedy chcesz, bez względu na pogodę.

Model przeznaczony jest do samochodów kompaktowych, średnich, dużych i luksusowych z napędem na cztery koła oraz typu SUV.

CrossClimate SUV Tire
  • Dedykowana dla SUV-ów

    icon-wheel
    • Opona całoroczna o wysokim poziomie bezpieczeństwa dla SUV-ów, do jazdy po drogach i okazjonalnie w terenie, na każdą pogodę przez cały rok
    • Wzmocnione boki opony dla większej wytrzymałości
  • Bezpieczeństwo przez cały rok

    icon-shield
    • Wysoki poziom przyczepności na mokrych i suchych drogach[1][2]
    • Certyfikowana w zakresie bezpieczeństwa i trakcji na śniegu (3PMSF)[3]
  • Wysoki poziom trwałości i bezpieczeństwa

    icon-hourglass
    • Wysoka trwałość[4] i długotrwałe osiągi[5]
quote

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • To moje kolejne wielosezonowe opony po Vredestein Quatrac 3, które były niezawodne, chociaż głośniejsze. O Cross Climate czytałem wiele pozytywnych opinii i muszę je potwierdzić. Opona póki co testowana w sezonie wiosna-lato, sprawdza się świetnie. Auto jedzie jak po szynach, na zakrętach czuć, że trzyma się drogi nawet podczas deszczu. W połączeniu z napędem 4x4 chyba nie ma sensu szukać czegoś innego. W lekkim terenie (polne, zabłocone drogi) radzi sobie bez problemów, a głęboki i dość szeroki bieżnik szybko oczyszcza się po powrocie na asfalt. Poza tym, są wyjątkowo ciche, na Cross Climate musiałem zdjąć bagażnik dachowy, który do tej pory nie przeszkadzał w jeździe, a teraz było go słychać bardziej niż koła ;-) Polecam

    RaV

  • Opony założone jesienią. Używane 90 % trasa, 7 % miasto, 3 % teren. Oceniam pod kątem właściwości i wrażeń z jazdy i porównam do wielu innych zjeżdżonych przeze mnie opon. Asfalt. Zarówno suchy i mokry w temperaturach od 15 do 0. Bardzo dobra przyczepność. Awaryjne hamowanie jak i za szybko wybrany zakręt nie powoduje niepotrzebnego stresu. Porównuję je do jakości typowo letnich opon Michelin Primacy, Bridgeston i Yokohama, lepiej od GoodYear Excellence- były słabe na mokrym. Zaskakująca dobra przyczepność na mokrym. Śnieg. W samochodzie z 4x4 nie ma najmniejszego problemu z trakcją. Hamowanie na śniegu i utrzymanie kierunku jazdy w zakręcie na poziomie dobrym. Porównywalne ze średniej jakości zimówkami. Ogólna ocena. Bardzo dobra. Idealna w naszych warunkach. Idealne do jazdy po asfalcie również mokrym w niskich temperaturach. Po śniegu jazda bezstresowa, a jeśli napada za dużo - zostaw samochód (może 1 raz w roku takie coś się zdarzy, choć wątpię). Cena niższa niż 2 komplety i wymiana 2 razy do roku. POLECAM!!!

    Marcin_W

  • Z pewną dozą nieśmiałości zamawiałem opony całoroczne. Do tej pory korzystałem z kół (nie opon) sezonowych i uważałem, że całoroczne będą dowodem lekkomyślności. W podjęciu decyzji pomogły zdecydowanie pozytywne opinie o artykule. Bardzo istotnym dla mnie była również zimowa homologacja - bez niej mimo wszystko nie zdecydowałbym się na zakup. Dziś już mogę powiedzieć, że nie żałuję. Wypróbowałem je zarówno w lecie, jak i w zimie. W mieście, poza miastem i w terenie. I tak właściwie nie bardzo mam co pisać, a peanów na cześć opon wznosić nie chcę. Spełniają moje oczekiwania i o to chodziło. Zobaczymy jak będzie z ich trwałością. Nie bez znaczenia jest również brak konieczności odwiedzin dwa razy w roku warsztatu oraz więcej miejsca w garażu.

    Marcmus

  • Przeczytałem wiele opinii zanim podjąłem decyzję o zakupie. Brałem pod uwagę trzech producentów, dostępne testy itd. Nie żałuję wyboru, choć być może przy innym wyborze byłbym również zadowolony. Opony są ciche, całkowicie porównywalne z letnimi Bridgestonami, ale lepiej od nich tłumią nierówności. Zużycie paliwa na tym samym poziomie. Sprawiają wrażenie pełnej kontroli nad samochodem, ale to może wynikać ze spokojnego czasami umiarkowanego stylu jazdy. W ostatnich dniach spadł śnieg i był mróz, opony bardzo dobrze się zachowywały, nawet na posypanych uliczkach osiedlowych, przy małych prędkościach podczas dohamowywania nie włączał się ABS. Mam świadomość, że wysokiej klasy opona zimowa będzie lepsza od wysokiej klasy opony wielosezonowej, ale przy umiarkowanym stylu jazdy i warunkach atmosferycznych jak w Polsce to bardzo dobry wybór. Oszczędność czasu i pieniędzy przy wymianie lato/zima. W przyszłości dokonam takiego samego wyboru.

    Tomek

Elastic Rubber Compound

SKUTECZNE HAMOWANIETeraz bez obaw dotrzesz do celu przez cały rok. Udoskonalona elastyczność i trakcja na mokrych drogach możliwa jest dzięki pomysłowej mieszance zapewniającej bardzo dobrą przyczepność[2]. Dodatkowo, sztywne klocki bieżnika ze sfazowanymi krawędziami zwiększają skuteczność hamowania oraz przyczepność na suchych drogach[1], dlatego kierowcy i pasażerowie są bezpieczni na drodze, niezależnie od pogody.

Sipes 3D

CERTYFIKOWANA DLA WARUNKÓW ZIMOWYCHBezpieczeństwo przez cały rok – zadbaj o doskonałe parametry hamowania i trakcji na śniegu, wykorzystując opracowane przez MICHELIN samoblokujące się, trójwymiarowe lamele oraz wzór bieżnika w kształcie litery V. Bez obaw dotrzesz do celu dzięki niezawodności ogumienia w warunkach zimowych zarówno na drogach, jak i w lekkim terenie. Opona jest certyfikowana w zakresie jazdy po śniegu (3PMSF)[3].

Long Safety

BARDZO WYSOKI POZIOM TRWAŁOŚCIZyskaj większy przebieg dzięki oponom MICHELIN CrossClimate SUV. Jedną z zalet technologii EverGrip firmy MICHELIN jest użycie lamel w kształcie kropli wody i o pełnej głębokości, co pozwala uzyskać bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa od pierwszego do ostatniego kilometra[5]. Dzięki tym cechom kierowcy oraz pasażerowie mogą liczyć na długą i bezpieczną jazdę na drogach i w lekkich warunkach terenowych.

Excellent Durability

DUŻA MOBILNOŚĆWybierz trwałą i bezpieczną oponę dla swojego SUV-a. W modelu MICHELIN CrossClimate SUV o wzmocnionej konstrukcji zastosowano bardziej wytrzymały bok opony i podwójny karkas[6]. Dzięki temu możesz zjechać z drogi utwardzonej na trasę w lekkich warunkach terenowych.

Logo Michelin Michelin to światowy lider na rynku ogumienia. Produkty francuskiej firmy uznaje się za jedne z najlepszych opon klasy premium. Kierowcy doceniają je za znakomite osiągi, najwyższą jakość oraz stosowanie najnowszych technologii. Michelin ma status autorytetu, a także kultowej, rozpoznawalnej na całym świecie marki.

Testy opony Michelin CrossClimate SUV:

2020: test Auto Bild w rozmiarze 235/65 R17; nota: zwycięzca testu; (1. miejsce).
2020: test Auto Bild Allrad w rozmiarze 235/65 R17; nota: wzorowa; (2. miejsce).
2020: test Auto Bild Allrad w rozmiarze 235/55 R19; nota: wzorowa; (2. miejsce).
  1. (1)Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service w 2016 r. na zlecenie Michelin.
  2. (2)MICHELIN CrossClimate SUV posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
  3. (3)MICHELIN CrossClimate SUV posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać homologację 3PMSF, opony muszą spełniać wymogi poziomu bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.
  4. (4)Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez DEKRA Test Center w 2016 r. na zlecenie Michelin.
  5. (5)Ostatni kilometr w rozumieniu do dopuszczalnego poziomu zużycia bieżnika (1,6 mm). Dopuszczalny poziom zużycia oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f) opony MICHELIN CROSSCLIMATE SUV w rozmiarze 275/45 R20 110Y przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. Maksymalne dopuszczalne zużycie bieżnika może być różne w poszczególnych krajach.
  6. (6)W przypadku wszystkich rozmiarów z wyjątkiem 215/55R18 99V, 215/65 R16 102V i 235/55 R17 103V.
  7. (7)MICHELIN CrossClimate+ to najlepiej sprzedająca się opona całoroczna w Europie – Źródło: badanie panelowe sprzedaży GFK w kategorii opon całorocznych do samochodów osobowych (wszystkie poziomy) – okres: od 01.2018 do 12.2018. Zakres: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Etykieta opony Michelin CrossClimate SUV:

C B 69 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1218 serwisów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 00

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Raty
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin CrossClimate SUV

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!