Menu
Kup
564 / szt.
Klasa średnia

Kleber Quadraxer 2 205/55 R19 97 V XL

< Przejdź do listy opon 205/55 R19

Wcześniej799 zł

564 / szt.
Kup

Kupiono wczoraj
o godzinie 17:44

Transport GRATIS

Dostawa 4-5 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
97 = max 730 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
B B 69dB szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
Opinie

205 osób wystawiło ocenę

  • 6 76 osób
  • 5 109 osób
  • 4 18 osób
  • 3 2 osoby
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 5,3 205 opinii

Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,5
  • Mokra nawierzchnia: 5,2
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0

98% użytkowników poleca tę oponę

98%

Informacje o oponie zbierane są od 1168 dni. W tym czasie zebraliśmy 205 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 2177000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Kleber Quadraxer 2

    PRZEMYSŁAW M
    Ocena: 5,1

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Polecam opony, trzymają się drogi znakomicie, leciutko hałasują przy większych prędkościach ale to nic. Poza tym z prostych moich kalkulacji wynika, że to jest super opłacalne mieć opony całosezonowe, bowiem odpada koszt wymiany opon co sezon, oszczędność czasu na ich wymianę, oszczędność miejsca w piwnicy lub pieniędzy koniecznych na ich składowanie u wulkanizatora. Do tego robię wyważenie drogowe w celu lepszego komfortu, jest to super zalecane przy autach premium, i ten koszt jest również tylko raz, a nie wielokrotność przy zmianach na zimówki. W moim przypadku gdzie często przebywam za granicą rozwiązanie idealne przy braku dostrzegalnych minusów tego rozwiązania. Skoro same plusy więc sami spróbujcie... polecam!!

    Podsumowanie: Polecam wszystkim opony Klebera całosezonow, zwłaszcza ludziom podróżującym za granicą bez czasu na sezonową wymianę opon.

  • Mariusz
    Ocena: 4,4

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Miesiąc o założeniu opon pojechałem na narty w Alpy. Trafiłem na burze sniegowe na autostradzie i w tych warunkach opony sprawiały wrażenie, jakby były świetnymi zimówkami. Teraz w lecie podczas jazdy na ekspresówkach i autostradach warto docenić, że są cichutkie. No i Kleber chyba w ogóle robi raczej miękkie opony, więc te też takie są - raczej komfortowe. Róznią się pod względem prowadzenia i kontroli w zakrętach od letnich Fuld Carat Progresso, które miałem poprzednio. Po prawie 10 tys. km zuzycie bieznika ok. - 2 mm, więc w lecie zużywają się wolniej niż zimówki. Chyba już będę jeździł tylko na wielosezonowych.

    Podsumowanie: Świetne na śniegu, w lecie miękkie i ciche.

  • RB
    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Bardzo dobre opony, jeśli chodzi o komfort jazdy - samochód trzyma się pewnie na każdym rodzaju nawierzchni, (prędkość raczej dozwolona, nie szaleję na drodze) - miałem fajne miejsce z oblodzoną górką, gdzie wcześniej zawsze samochód szedł niepewnie, z tymi klebrami uwierzyłem, że tam jest lód, kiedy wysiadłem z samochodu :D Dziury na drogach też są mniej odczuwalne - opona je tłumi. Z minusów - 1) szybko się ścierają, w moim przypadku po 20-25 tys. km już trzeba myśleć o wymianie; 2) wzrost spalania w porównaniu z kompletem zima-lato o około 10%, w moim przypadku z 4.5 na 5 litrów na 100 km (tryb mieszany).
  • Dariusz
    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Jakie mamy zimy, każdy widzi. W moim rejonie śnieg występuje kilka dni, jak się uda. Kupując samochód, postawiłem na opony wielosezonowe. Lepiej częściej zmienić na nowe. Zwłaszcza że moje przebiegi to max. 5 tys. km. W drugim samochodzie mam dwa komplety, zimowe i letnie. Teraz czas zmusza do ich wymiany, a opony jak nowe. Nie ma więc sensu inwestować w takie rozwiązanie. Przynajmniej w moim przypadku. Jeżeli robiłbym dłuższe trasy, wtedy jest sens trzymania dwóch kompletów. Tyle w kwestii takiej, a nie innej decyzji. O oponach wielosezonowych nie wiedziałem zbyt wiele. Tyle że kiedyś takie się użytkowało, a zimy były srogie. Nie przywiązywałem wtedy do tego uwagi. Pierwszy krok to analiza na Oponeo. Potem pytania u wulkanizatora i w ASO. Jak się okazało, Klebery są często kupowane. Cena do jakości stanowiła powód, dla którego ludzie kupują właśnie te opony. Jeżeli chodzi o użytkowanie, jest różnica. Oryginalne letnie opony były cichsze, ale niewiele. Z tego jednak trzeba sobie zdać sprawę, bo przecież mieszanka jest inna. Każdy też inaczej odbiera hałas. Dla mnie nie ma znaczenia taki poziom szumów. Czuje się z pewnością twardość opony. Letnie kleją się do jezdni. Klebery czuć jako twardsze. Tutaj byłem ciekaw, jak na mokrym się zachowają. Przy gwałtownym hamowaniu żadnego uślizgu. Na śniegu nie mam doświadczenia, bo go brak i nie zapowiadają. Podsumowując: jeżeli ktoś jeździ w koło tzw. komina, wybór opon wielosezonowych jest mądrym rozwiązaniem. Opony Klebery spełniają na chwilę obecną moje założenia.
  • Wojciech K.
    Ocena: 5,2

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Zweryfikowane w każdych warunkach drogowych, począwszy od suchego asfaltu, mokrej nawierzchni, poprzez bardzo trudne warunki zimowe. Jako mieszkaniec Beskidu żywieckiego, miałem w tym roku okazję i nadal mam testowania opon wielosezonowych w warunkach naprawdę ekstremalnych. Muszę przyznać, że radzą sobie na jezdni ze sporą ilością, śniegu i błota pośniegowego nie gorzej od rasowych zimówek renomowanych marek. Dużo podróżuję również drogami ekspresowymi i autostradami, co do hałasu opon nie mam zastrzeżeń, są ciche, a samochód prowadzi się stabilnie. Jeśli chodzi o warunki ekstremalnie zimowe, które nie oszczędziły nas w tym roku, to mimo wszystko bardziej polecałbym opony wielosezonowe marki Nokian (moim subiektywnym zdaniem top wśród opon stworzonych do poruszania się w śniegu), natomiast na suchym i mokrym asfalcie produkt Klebera wypada zdecydowanie lepiej. W woli podsumowania. Rocznie pokonuję około 25 tys. km. Na opisywanych oponach zrobiłem około 8-10 tys. km. Opony wielosezonowe marki Kleber w mojej ocenie nie są wyłącznie do jazdy w mieście, centralnej i północnej Polski. Są pełnoprawnym produktem, który poradzi sobie również zimą w górach poza miastem, i możecie wierzyć, to nie My zablokujemy drogę, nie mogąc sobie poradzić z podjazdami. Zdecydowanie wolę wymienić co 3-4 lata opony i mieć świeżą mieszankę niż używać 2-ch starych kompletów, które już dawno straciły swoje właściwości. Pozdrawiam i życzę przyczepności.

    Podsumowanie: Opona godna polecenia, która nie zawiedzie w naprawdę żadnych warunkach.

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Kleber Quadraxer 2

Testy opony Kleber Quadraxer 2:

2017: test Auto Bild w rozmiarze 205/55 R16; nota: dobra;

Opis technologii: Kleber Quadraxer 2 to opony całoroczne klasy średniej, zaprojektowane z myślą o samochodach osobowych. Model pojawił się na rynku jako następca Klebera Quadraxer, który premierę miał w 2011 roku. Nowa odsłona tego modelu ma ulepszone osiągi i jest dostosowana do rosnących potrzeb kierowców i ich samochodów.

Prezentowany model, podobnie jak pierwsza generacja, jest wyposażony w kierunkową rzeźbę bieżnika. Takie rozwiązanie bardzo dobrze sprawdza się w trudniejszych warunkach atmosferycznych. W efekcie opony Kleber Quadraxer 2 sprawnie odprowadzają wodę i błoto pośniegowego oraz zapewniają dobrą trakcję na śniegu.

Model został wyposażony w nowoczesne kanały rynnowe „Toboggan”. Bardzo sprawnie odprowadzają one wodę i znacznie zmniejszają ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu. W Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux zostały przeprowadzone testy tej opony. Wyniki pokazały, że model Quadraxer 2 ma wykazały większą odporność na aquaplaning od modelu poprzedniej generacji - o 8% na prostej i o 4% na zakrętach (badanie było przeprowadzone na oponie w rozmiarze 205/55 R16 91H).

Kleber Quadraxer 2 bardzo dobrze prezentuje się także w kwestii etykiet. Pod względem hamowania na mokrej nawierzchni opona posiada klasę B. Poprzednia generacja miała klasę „C” - w nowym modelu przekłada się to na 5% (o 1,6m) krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni.

Prezentowany model oferuje bardzo dobre osiągi także w zimowych warunkach. Posiada on oznaczenia 3PMSF i M+S oraz usprawnione ukierunkowanie lameli. W dużym stopniu usprawnia to ruszanie i hamowanie na zaśnieżonych drogach.

Opony całoroczne powinny oferować także bezpieczeństwo na suchej drodze. Quadraxer 2 ma optymalną powierzchnię kontaktu z drogą. Daje to 9% (3,5 m) krótszą drogę hamowania w porównaniu do modelu poprzedniej generacji (wg testów przeprowadzonych przez Grupę Michelin w na torze w Fontange w rozmiarze 205/55 R16 91H.


Kleber to francuska marka opon klasy średniej, która należy do koncernu Michelin, a jej początki sięgają 1910 roku. Dobra jakość produktów wypracowana we współpracy z liderem rynku i przystępne ceny pozwoliły marce ugruntować swoją pozycje na świecie. Symbolem marki jest pies rasy bokser który ma symbolizować bezpieczeństwo, wierność i panowanie nad sytuacją.

Opona całoroczna Kleber Quadraxer 2 zaliczana jest do klasy średniej, czyli charakteryzuje się najlepszym stosunkiem ceny do jakości.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 205/55 R19.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 14 do 20 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości V - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 240 km/h.
Opona posiada indeks nośności 97 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 730 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: B (opory toczenia), B (przyczepność na mokrej nawierzchni), 69 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).

Zobacz także inne opony całoroczne 19 cali

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Opona Kleber Quadraxer 2 w rozmiarze 205/55 R19 97 V, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

B B 69 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Korzyści płynące z gwarancji

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

    Większość naszych produktów możemy dostarczyć do serwisu
    w Twoim sąsiedztwie.

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

    Jeżeli dokonasz zakupu do godziny 14:00, montaż możesz umówić już na następny dzień.

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!

    Wystarczy, że pojawisz się w umówionym terminie, a specjaliści zamontują je w atrakcyjnej cenie!

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA