Menu
Kup
212 / szt.
Klasa średnia

Kleber DYNAXER HP3 185/65 R14 86 T

< Przejdź do listy opon 185/65 R14

Wcześniej341 zł

212 / szt.
Kup

Transport GRATIS

Dostawa 4-5 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Letnie
Rozmiar:
185/65 R14
Indeks prędkości:
T = max 190 km/h
Indeks nośności:
86 = max 530 kg
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
E B 69dB szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
Opinie

668 osób wystawiło ocenę

  • 6 122 osoby
  • 5 433 osoby
  • 4 84 osoby
  • 3 21 osób
  • 2 7 osób
  • 1 1 osoba

Ocena łączna: 5,0 668 opinii

Opona Godna polecenia
  • Oszczędności: 4,9
  • Komfort: 4,8
  • Bezpieczeństwo: 5,0

94% użytkowników poleca tę oponę

94%

Informacje o oponie zbierane są od 3667 dni. W tym czasie zebraliśmy 668 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 5562000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

  • Opinie o oponach Kleber DYNAXER HP3

    amg
    Ocena: 4,2

    Czy opinia jest pomocna?

    Na oponach Kleber Dynaxer HP3 jeżdżę od 2010 r. Cena zakupu była dość atrakcyjna, a nie chciałem najtańszych opon, więc zdecydowałem się na nie. Po suchym opona jedzie zupełnie normalnie. Ruszanie, zakręty i hamowanie bez zarzutu. Wielokrotnie jeżdżąc po górskich serpentynach byłem zadowolony z ich trzymania - jadą ciasne łuki w dół bez wrażenia, że zaraz się auto uślizgnie, nawet jadąc z relatywnie dużą prędkością. Zastrzeżenia mam do jazdy po mokrym. Trzeba naprawdę z wyczuciem operować pedałami, żeby nie zrywały przyczepności. Trzymanie przy zakrętach i hamowaniu przeciętne. Jazdy na śniegu i lodzie nie uskuteczniałem na tych oponach (całe szczęście). Jeśli chodzi o ekonomię jazdy spisują się bardzo dobrze (minimalne spalanie przy wyjazdach wakacyjnych - dużo po autostradzie i terenie niezabudowanym - jakie osiągnąłem to 5,2 l/100km), trzeba pamiętać tylko o dobrym ciśnieniu w oponach. Biorąc pod uwagę to wszystko wiem, że nie zakupiłbym tych opon ponownie. Wybrałbym coś innego w tej kategorii cenowej. Mój samochód to Opel Corsa C 1.2/80 KM.

    Podsumowanie: Średnia opona za średnie pieniądze

  • ~
    Ocena: 4,7

    Czy opinia jest pomocna?

    Klebery kupiłem do Peugeota 206 1.4 HDI. Przejeździłem na nich po niemieckich autostradach ponad 30 tys. km, i trochę po polskich drogach. Opony noszą niewielkie ślady zużycia, jak na taki przebieg. Potrafią zerwać przyczepność na mokrej nawierzchni, ale które nie zrywają? Jestem niesamowicie zadowolony z tego kompletu opon i zdecydowanie wszystkim polecam w tej kategorii cenowej. Jeśli miał bym się mocno przyczepić, to wyglądają minimalnie balonowato, ale widzialem gorsze. Dla porówniania jeździłem zarówno na GoodYearach, jak i obecnie Bridgestone (w drugim aucie) i szału przy Kleberach oba komplety nie robią. Jeśli chodzi o stosunek jakość/cena Klebery wypadają doskonale, dlatego cieszą się taką popularnością. Nie widzę sensu przepłacać za opony w autach tej klasy.

    Podsumowanie: Doskonała opona za tą cenę!

  • Maryooo
    Ocena: 4,3

    Czy opinia jest pomocna?

    Opony są ok. Ładne choc nie oto chodzi w tej klasie, dobrze trzymają się drobi nawet na zakrętach i w wodzie. Trochę gorzej z ruszaniem na mokrym (ślizgają się) więc nie ruszy się dynamiczniej. Po śniegu nie jeździłem. Ze ścieraniem nie jest źle, pojeździ się kilka sezonów. jeden duży minus to hałas jaki wydają. Moje zimowe opony są cichsze ale to może dlatego że są już stare. Jeździłem na kleberach jeden sezon więc może muszą się zjeździć dam im szansę na jeszcze jeden sezon.

    Podsumowanie: Gdyby nie hałas było by super.

  • Adrian D.
    Ocena: 4,9

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Czy opinia jest pomocna?

    Świetnie trzymają się zarówno suchego jak i mokrego asfaltu. Doskonale zachowuja sie w kaluzach. W okolicy 90 i 110 km/h robią się nieco głośniejsze, ale co ciekawe przy wyższych prędkościach już nie (ciśnienie w oponach wg tabliczki producenta 2.2 przód i 2.0 tył). Poza tymi prędkościami jak na zimowki są relatywnie ciche. Jazda po autostradzie jest komfortowa, a poza miastem bez trudu pokona się na nich każdy zakręt. Niestety nie miałem okazji testować ich na sniegu. Póki co spisują się świetnie. Nie ma żadnych drgań podczas jazdy ani przy hamowaniu. Wcześniej jeździłem na wielosezonowych goodyear,ach, które na mokrym uciekaly z drogi. Po zmianie nie zauważyłem ani wzrostu ani spadku spalania. Dobra opona za nienajwyzsza cenę. Polecam

    Podsumowanie: Dobra opona w przystępnej cenie.

  • althanowy
    Ocena: 4,2

    Czy opinia jest pomocna?

    Komplet opon Klebera kupiłem 4 lata temu. Na początku byłem bardzo zadowolony. Niestety po 3 latach okazało się, że szybko straciły swoją geometrię. "Gumowcy" (nie jedni) stwierdzili, że stalowe druty na rancie poprzerywały się i że to się (niestety) zdarza. Stan opon po 4 latach jest tragiczny, ranty są powyginane i pofalowane. Na wiosnę muszę kupić nowy komplet. Nigdy więcej Klebera.

    Podsumowanie: Dobre opony, ale na krótko.

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Kleber DYNAXER HP3

Testy opony Kleber DYNAXER HP3:

2018: test Auto Bild w rozmiarze 195/65 R15; nota: zadowalająca;
2018: test TCS w rozmiarze 175/65 R14; nota: polecana;
2018: test ÖAMTC w rozmiarze 175/65 R14; nota: polecana;
2018: test ADAC w rozmiarze 175/65 R14; nota: zadowalająca;






Kleber Dynaxer HP3 jest następcą fenomenalnej opony Dynaxer HP2. Nowa wersja produktu cechuje się jeszcze lepszymi osiągami na mokrej nawierzchni i jest bardziej odporna na zużycie, niż jej poprzedniczka. Jest to zasługa doskonale wyważonej mieszanki gumowej łączącej krzemionkę i specjalne tworzywo polimerowe.


Model przystosowany jest do warunków atmosferycznych panujących w Europie. Łukowate rowki z boku opony połączone z szerokimi kanałami obwodowymi odpowiadają za bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni. Na suchej drodze wysoką przyczepność zapewniają liczne, ostre krawędzie, a centralny pas dba o bezproblemową komunikację między drogą a układem kierowniczym.


Kleber Dynaxer HP3 spełni oczekiwania kierowców, którzy cenią sobie komfort jazdy oraz doskonałe zachowanie opon zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni.



Kleber


Kleber jest francuską marką opon, która powstała w 1910 roku, a od 1980 roku należy do koncernu Michelin. Na początku swojego istnienia firma wytwarzała nie tylko opony, ale również inne wyroby gumowe takie jak pasy transmisyjne, uszczelki i części do maszyn. Obecnie Kleber plasuje się na szóstym miejscu pod względem sprzedaży opon w Europie. W ofercie firmy znajdują się modele do samochodów osobowych i dostawczych. Opony tej marki znalazły się na pierwszym wyposażeniu samochodów Renault m.in. Renault Twingo.

Opona letnia Kleber DYNAXER HP3 zaliczana jest do klasy średniej, czyli charakteryzuje się najlepszym stosunkiem ceny do jakości.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 185/65 R14.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 14 do 19 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości T - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h.
Opona posiada indeks nośności 86 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 530 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), B (przyczepność na mokrej nawierzchni), 69 dB (poziom hałasu).
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Opona Kleber DYNAXER HP3 w rozmiarze 185/65 R14 86 T, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

E B 69 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Korzyści płynące z gwarancji

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

    Większość naszych produktów możemy dostarczyć do serwisu
    w Twoim sąsiedztwie.

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

    Jeżeli dokonasz zakupu do godziny 14:00, montaż możesz umówić już na następny dzień.

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!

    Wystarczy, że pojawisz się w umówionym terminie, a specjaliści zamontują je w atrakcyjnej cenie!

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA