750 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Goodyear UltraGrip Performance + 255/40 R18 99 V XL, FP

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 1 681

750 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa 10 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
99 = max 775 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
C B B 73 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Goodyear UltraGrip Performance +

4,7 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,7/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
99%
99% klientów poleca tę oponę
445 ocen
  • 5
    303
  • 4
    139
  • 3
    3
  • 2
    0
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
1587 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
445 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 6726000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 445 z 445 opinii

    235/50 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Komfortowe opony, do tego dosyć ciche jak na zimówki (porównywalne z letnimi w tym samym rozmiarze). Przy mocno dodatnich temperaturach (w okolicach 10 stopni) potrafią się mocno ślizgać i pływać (zwłaszcza przy wyższych prędkościach podczas jazdy autostradowej). Robią się też wtedy głośne, ale to w końcu opony zimowe, stworzone do innych warunków. Za to w zimę potrafią się odwdzięczyć. Na ciężkim aucie sprawują się znakomicie. Z racji swojej miękkiej konstrukcji nie nadają się do bardzo dynamicznej jazdy, ale za to bardzo fajnie wybierają nierówności. Dobrze łapią przyczepność na śniegu (sprawdzone wielokrotnie w górach) i odprowadzają wodę. Zużywają się stosunkowo wolno - po ponad 20 000 km zrobionych zimą mają jeszcze około 6,5 mm bieżnika. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi A8 Sedan D4 4.2 TDI Quattro long (258kW) (352KM)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 0

    Piotr W.

    rok temu
  • 235/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Dobre prowadzenie na mokrej nawierzchni oraz suchej dla napędu FWD. Pokonywanie łuków lepsze tj. wyraźnie szybsze oraz bardziej przewidywalne niż w przypadku kilku innych modeli opon zimowych używanych przeze mnie ostatnimi czasy na autach głównie kompaktowych. Wrażenie krótkiej drogi hamowania zarówno na suchym i mokrym asfalcie. Przyczepność podczas dynamicznego ruszania z miejsca, oceniam te opony niżej ale wciąż na poziomie 'dobrym'. Śnieg i błoto pośniegowe to nawierzchnia na której opony spisują się w ten sposób który nie daje poczucia bezpieczeństwa ale to ostatnie daje tylko stały napęd na 4 koła. Ogólnie uważam że ten model opon jest zdecydowanie godny polecenia, w tym również w kontekście ich ceny. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Kia XCeed Crossover I 1.6 T-GDI (150kW)

    Ocena łączna:

    3,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 7

    Magog

    2 lata temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony bardzo dobrze sprawują się w zimowych warunkach, przetestowane podczas silnej śnieżycy na nieodśnieżonej trasie, auto prowadziło się bardzo pewnie, bez nieoczekiwanych uślizgów. Oponę oceniam na bardzo bezpieczną. Jedyną wadą jest jedynie bardzo mała ilość gumy na ściankach opony pomimo rantu ochronnego w specyfikacji, praktycznie brak efektywnej ochrony rantu felgi, jeden nieostrożny ruch na parkingu i na feldze świeżo po renowacji mam pamiątkę w postaci przetarcia, kolejny raz bym nie kupił tego modelu, ale jeśli komuś zależy głównie na parametrach trakcyjnych to opony są świetnym wyborem. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Kia Pro Cee'd Hatchback II GT 1.6 T-GDI (150kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    Emil

    2 lata temu
  • 195/50 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Samochód jest współużytkowany z żoną, która polubiła dynamiczną jazdę hybrydą (motocykl na sąsiednim pasie przy starcie spod świateł nie ma szans :-) ). Pierwsze hybrydy były nowością i było dużą frajdą osiągnąć 50 km/h w 3 sekundy, zostawiając zdziwioną gawiedź, nawet jadącą w BMW. Ale to było możliwe na oponach letnich. Proponowane przez Toyotę w 2014 roku opony zimowe Dunlop od początku charakteryzowały się uślizgiem, nawet przy spokojnym ruszaniu po suchym, a tym bardziej po mokrym. Dlatego na zimę obowiązkowo włączaliśmy tryb ECO, aby nie zrywać przyczepności. Przyzwyczailiśmy się, że opony są słabe i trzeba na nie uważać. Dlatego zima upływała pod znakiem spokojnej, jak flaki z olejem jazdy. Duże odstępy od samochodów z przodu i z tyłu. Od kilku lat obiecywałem sobie, że wymienię opony, ale może jeszcze w kolejnym roku. Opony zawsze były słabe, jeździmy ostrożnie, bieżnik jeszcze przepisowo duży, w śnieg się wgryza to, po co? Temperatury niskie, opona poniżej 10 lat, to może jeszcze za rok. Mimo jeszcze głębokiego bieżnika żona w pewnym momencie powiedziała, że samochód się ślizga. Ponieważ zapowiadali śnieżyce. Pomyślałem, że żarty się skończyły i coś trzeba kupić, i nie zamierzam oszczędzać. Klimat zwariował, w zimie głównie pada deszcz. Dobierałem oponę pod względem skuteczności hamowania na mokrym. Nie wiem dlaczego, ale także patrzę na bieżnik opony. Czuję intuicyjnie, że opona musi mieć w miarę szerokie rowki wzdłuż obwodu, aby zachowywać własności kierunkowe. Skoncentrowałem się na oponach premium, kierowałem się skutecznością hamowania na mokrym. Wybór padł na Goodyear UltraGrip Performance + i nie żałuję. Na mokrym, bardzo mokrym i błocie pośniegowym w dodatniej temperaturze samochód zachowuje się znakomicie. Opony doskonale odprowadzają wodę. Próby (na pustej jedni bez innych użytkowników) wejścia w zakręt przy 50 km/h pod kątem 90 stopni w ulewnym deszczu kończą się efektem WOW! Samochodu nie da się wprowadzić w poślizg. Świetne własności kierunkowe. Samochód doskonale rusza, nie jestem w stanie spowodować poślizgu kół. Na śniegu dają radę. Gdy spadł 30 cm, świeży śnieg zorganizowałem 10 minutowy seans ubijania placu pod garażami. Samochód ani razu mi się nie zawiesił i zrobiłem śnieżne klepisko. Na lodzie obłęd. Gdy złapała szklanka na stromym podjeździe (służby nie dojechały), autobusy stały, większość osobówek także, a nasz Yaris powoli pod górę na tym żywym lodzie podjechał i w sposób kontrolowany także z drugiej strony zjechał. Słowem polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Toyota Yaris Hatchback III FL 1.5 Hybrid (55kW) (75KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Grzegorz

    miesiąc temu
  • 225/55 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jeżeli zastanawiasz się nad wyborem dobrej opony zimowej to masz już problem z głowy! Opony UltraGrip Performance + są po prostu REWELACYJNE! Żadne inne słowo tego nie opisze lepiej. Kupiłem te opony pod koniec 2020 r. do swojego quattro bez żadnego zastanowienia, ponieważ jeżdżę tylko na oponach Goodyear. Nie jestem lokalnym przewodnikiem, ani pozycjonerem stron internetowych tylko zwykłym klientem Oponeo (tylko Oponeo - pełen profesjonalizm), która wbrew pozorom nie rozpisuje się na forach. Nie będę też pisał, jakie to one mają właściwości i parametry bo od tego są konkretne osoby, które się tym zajmują, a przede wszystkim się na tym znają. Opowiem wam coś... 17 stycznia 2021 r., Mazury, -18°C. Z racji tego, że jestem zapalonym wędkarzem wybrałem się sprawdzić grubość lodu po kilku dniach solidnego mrozu. Liczyłem się z trudnościami po drodze, ponieważ dojazd do jeziora (tu należy podkreślić słowo dojazd :)) nie jest zbyt łatwy (większość drogi przez las i ostatni kilomert jazdy drogą polną), a przez ostatnie trzy dni ostro sypało. Błoto pośniegowe na drodze jak i ubity śnieg nie sprawiło dla tych opon żadnego problemu. Został mi ostani odcinek. 40-50 cm lekkiego śniegu i jedyny ślad drogi przez łąkę to koleiny jakiegoś wielkiego auta które ledwo ściągało podwoziem śniegu. Nie zastanawiałem się czy opony dadzą radę tylko czy jadę drogą. Wokół biało. 148 mm prześwitu. Zdrzak rozbijał biały puch, a za autem unosiły się tumany pyłu śniegu. Docieram na miejsce. Moim oczom ukazało się wielkie auto Off - Road 4x4 z grubą kostką bieżnika. Wysiadam i widzę jak idzie do mnie kierowca terenówki... wyciąga rękę, aby przybić żółwia na powitanie i pyta: "Jakie masz opony???" Nic dodać, nic ująć :) PS. Z racji dużej ilości śniegu lód był zbyt cienki i na ryby wybrałem się dopiero za dwa tygodnie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    48 10

    Daniel

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Goodyear UltraGrip Performance +

3PMSF

Opona spełnia wymagania Unii Europejskiej dotyczące opon zimowych

Posiada symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Flake), który jest przyznawany po dokładnym przetestowaniu danego modelu pod kątem przyczepności na śniegu.

Testy opony Goodyear UltraGrip Performance +:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
ÖAMTC 225/45 R17 szczególnie polecana 3
TCS 225/45 R17 szczególnie polecana 3
ADAC 225/45 R17 dobra 3

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
Auto Bild 215/55 R17 wzorowa 3
ADAC 215/60 R16 dobra 3

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
ÖAMTC 225/50 R17 szczególnie polecana 3
TCS 225/50 R17 szczególnie polecana 3
ADAC 225/50 R17 dobra 3
Auto Bild Sportcars 225/45 R18 dobry -
Auto Bild Sportcars 245/40 R18 dobry -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild 245/45 R18 wzorowa 3
Auto Bild 225/55 R17 wzorowa 1
Auto Bild 225/40 R18 wzorowa -
Auto Bild Allrad 225/55 R17 wzorowa 1
TCS 235/55 R17 polecana 2
GTÜ 225/50 R17 polecana 3
ÖAMTC 235/55 R17 polecana 2
Auto, Motor und Sport 225/50 R17 dobra -
ADAC 235/55 R17 zadowalająca 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2019
Auto Bild 225/45 R17 wzorowa 2
Auto, Motor und Sport 215/55 R17 szczególnie polecana 1
Auto Bild Sportcars 255/35 R19 wzorowa 1
Auto, Motor und Sport 235/40 R18 szczególnie polecana 3
Skala not: najwyższa najniższa

Goodyear przygotował kolejną odsłonę popularnej serii opon zimowych premium – UltraGrip. Tym razem skupiono się na potrzebach posiadaczy samochodów o dużej mocy silnika. Jakie właściwości oferuje zatem UltraGrip Performance +?

  • wyjątkowo dobra przyczepność na mokrej nawierzchni zapewniana jest przez kierunkowy bieżnik. Za pomocą rowków woda skutecznie usuwana jest spod auta, przez co łatwiej możesz kontrolować pojazd

  • stabilność i znakomita trakcja nawet przy większych prędkościach, na co wpływ mają wzmocnione strefy barkowe

  • bardzo dobre właściwości podczas jazdy po śniegu i lodzie

  • wysoka elastyczność i przyczepność przy niskich temperaturach, możliwe dzięki dopracowanej mieszance gumowej





Goodyear to marka premium, która od ponad 100 lat pracuje nad nowymi technologiami. Jej wkład w rozwój motoryzacji – i nie tylko – jest niezaprzeczalny. Obecnie w swoim katalogu firma posiada nie tylko opony do samochodów osobowych, ale i do wielu innych typów pojazdu. W skład całego koncernu wchodzą także tacy producenci jak m.in. Dunlop, Fulda, Dębica i Sava.

Dane techniczne

Opona zimowa Goodyear UltraGrip Performance + zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 255/40 R18. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 15 do 22 cali.

Opona dodatkowo:

  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

C

Klasa C - efektywność paliwowa

B

Klasa B - hamowanie na mokrej nawierzchni

B

KlasaB - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości V - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 240 km/h.

Indeks nośności 99 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 775 kg.

Zobacz inne opony zimowe 18 cali

Prezentacja opony

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Goodyear UltraGrip Performance +

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Goodyear

Certyfikat Goodyear
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste
  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!