416 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 225/45 R17 94 Y XL, FP

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Ostatnia 1 szt. Następne od 520 zł/szt.

416 szt.
Kup
Kupiono wczoraj o godzinie 15:24
Produkt oglądają 3 osoby

Dostawa GRATIS

Dostawa 10 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
94 = max 670 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2024
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
A B B 70 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

4,7 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
387 ocen
  • 5
    301
  • 4
    80
  • 3
    5
  • 2
    0
  • 1
    1
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
1783 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
387 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 5588000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 387 z 387 opinii

    225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo dobra sportowa opona dla osób lubiących trochę mocniej pojeździć po zakrętach. Świetne połączenie z układem jezdnym Focusa, pozwala na bardzo precyzyjną jazdę i pełną kontrolę nad pojazdem. Na suchej nawierzchni bardzo przyczepna, na mokrej również, ale tutaj ograniczeniem już pewnie byłem ja i zdrowy rozsądek. Przejechałem już ok 10000 km zarówno po autostradach jak i drogach lokalnych i jedyny minus to podwyższona głośność w porównaniu do Pirelli Cinturato w tym samym rozmiarze. Pirelli było bardziej miękkie, ciche i komfortowe, Eagle F1 to typowo sportowa opona. Dodatkowo opona jest bardzo wytrzymała. Po wpadnięciu w dziurę lekko zgięła się felga, a bark opony wytrzymał, żadnego uszkodzenia. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Ford Focus Hatchback III FL 1.5 EcoBoost (110kW)

    Ocena łączna:

    4,6

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 9

    Slawko

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opona zakupiona po analizie prasy i tekstów branżowych. Samochód wyposażony w te opony (4x4) dobrze się prowadzi, aczkolwiek opona pozostawia pewien niedosyt w zakresie precyzji i kontroli toru jazdy. Subiektywnie oceniam, iż zachowuje się lekko lepiej na suchej, aniżeli mokrej nawierzchni. Nawet niskie temperatury (poniżej 0) nie są przeszkodą. Natomiast zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni prowadzenie jej w uślizgu jest słabo przewidywalne. Do tego dość szybko traci kontakt z podłożem w czasie opadów. Dla spokojnej jazdy ok., jeżeli komuś zależy na szybkim pokonywaniu zakrętów, to szukałbym czegoś innego. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    3,4

    Sucha nawierzchnia 3/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    10 5

    Paweł

    2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Wybierając opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, w styczniu 2019 roku, zmieniłem opony Dębicy, model Furio, które bardzo dobrze spisywały się na suchej nawierzchni, lecz okropnie narzekałem na ciągle gubioną przez nie trakcję i częste poślizgi na mokrej nawierzchni. Firmę Goodyear ceniłem od zawsze. O modelach Eagle F1 Asymmetric słyszałem wiele znakomitych opinii, jednak wtedy bardzo liczyłem na zakup opon Michelin. Przyjrzałem się parametrom wybranych opon - pod uwagę brałem firmy Michelin, Goodyear, Pirelli, Yokohama. Te prezentowane przez Goodyeara były pod każdym względem lepsze niż produkty konkurentów. Opinii użytkowników nie mogłem poznać, gdyż był to zupełnie nowy model opony. Za ich wyborem przemówiła do mnie także rewelacyjna cena, najniższa ze wszystkich branych przeze mnie pod uwagę opon, a także tegoroczna produkcja. Wybór więc padł na Goodyeara, trochę jednak z niedosytem, że to nie upragniony Michelin. Po dostawie, oczywiście, jak mam w swoim stylu jako esteta, zachwycałem się pięknem nowej opony, rzeźbą bieżnika i ukształtowaniem lameli. Jednak wygląd opony był całkowicie wyzuty z uczuć. Nie mówił nic więcej, prócz tego, że to nowa opona. Pierwszym odczuciem po montażu nowych opon, była niesamowita lekkość, z jaką zaczął się poruszać mój samochód, w porównaniu do starych „zimówek”. Samochód niemal totalnie odżył, mimo że dostał opony znacznie cięższe, poruszał się z niebywałą lekkością i gracją, po prostu płynąc po drodze. Wszystkie ruchy, przyspieszanie, skręcanie stały się znacznie lżejsze i szybsze. We znaki dawał się usłyszeć, a raczej nie usłyszeć, bardzo niski poziom hałasu generowany przez te opony, zarówno przy 70 km/h, jak i 160 (gdzie głównie słychać silnik). Jest to wynikiem niskiego współczynnika oporów toczenia. Zachowanie opon podczas hamowania jest znakomite, biorąc pod uwagę słaby stan moich hamulców i mnogość podbramkowych sytuacji podczas ostatniego roku, to bez wątpliwości, im przypisuję zatrzymywanie się mojego samochodu w mgnieniu oka. Opony spisują się rewelacyjnie. Bardzo lubię szybko pokonywać zakręty, a one nadają się do tego znakomicie. Samochód za każdym razem trzyma się do drogi jak przyklejony, czy jest sucho, czy ulewa. Opony te znacznie niwelują podsterowność, do jakiej skłonny jest mój samochód. Biorąc pod uwagę, że z Passata żaden samochód sportowy, w szczególności jego wyważenie i wymiary znacznie mu to utrudniają, przy szybszym wejściu w zakręt można odnieść wrażenie, że samochód zaraz odleci w drugą stronę, jednak niezwykle przyjemne pojawia się wtedy uczucie, kiedy jedzie on dokładnie tam, gdzie chciał kierowca, jak po sznurku, właśnie dzięki tym znakomitym oponom. Jazda na tych oponach to czysta przyjemność i rozkosz dla zmysłów motoryzacyjnych. Powiedziano mi także, że Goodyear to wspaniałe opony, lecz bardzo szybko się zużywają. Na razie, po jednym sezonie użytkowania, nie jestem w stanie tego stwierdzić, lecz być może będę skory przyznać temu rację po dłuższym okresie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    VW Passat Variant B5 FL 1.9 TDI (74kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    20 13

    Jarosław Dudek

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Nie jest to opona zła, niemniej bliżej jej do klasy średniej, aniżeli premium. Jeżeli ktoś oczekuje, że flagowy produkt będzie miał ponadprzeciętne możliwości, to w tym przypadku będzie zawiedziony. Szczególnie jeśli zdarza mus się jeździć blisko granicy przyczepności. Zachowanie na mokrej nawierzchni jest mocno przeciętne, zarówno przy hamowaniu, jak i bocznych uślizgach. Na suchej nawierzchni zachowuje się lepiej, natomiast łapiąc takie lekkie nienaturalne wychylenie. Kolejnym razem poszukam innego modelu / producenta. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Nie polecam tej opony

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    3,8

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    7 3

    Wojciech

    2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Każdy, kto ceni sobie bezpieczeństwo podczas jazdy, powinien się zainteresować tymi oponami. Przed zakupem czytałem, gdzie i jakie opony zakupić. Rady, że w cenie jednej nowej opony kupię sobie komplet używanych nawet nie brałem na poważnie - oszczędność kosztem bezpieczeństwa? Jestem zadowolony z wyboru oraz zakupu. Dostawa ekspresowa, przejechane już na nich prawie 10k km i autko się trzyma idealnie. Polecam! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    BMW Seria 1 Hatchback E87 123d (145kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Paweł

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

Testy opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Zeitung 225/40 R18 Zwycięzca testu 1
Auto, Motor und Sport 275/35 R19 bardzo dobra 3
Tyre Reviews 225/40 R18 zwycięzca testu 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild 245/45 R18 wzorowa 1
ÖAMTC 225/40 R18 szczególnie polecana 3
TCS 225/40 R18 szczególnie polecana 3
Auto, Motor und Sport 225/45 R18 bardzo dobra 1
ADAC 225/40 R18 dobra 3
Gute Fahrt 215/50 R18 bardzo dobra 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2019
Auto Bild Allrad 225/55 R17 wzorowa 1
Auto Bild 225/45 R17 wzorowa 2
Auto Bild Sportcars 245/45 R18 wzorowa 2
Auto Bild Sportcars 245/45 R18 wzorowa 2
Gute Fahrt 225/40 R18 bardzo dobra 2
Skala not: najwyższa najniższa

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 to opony klasy premium stworzone z myślą segmencie UHP. Doskonale sprawdzą się zarówno w samochodach sportowych, jak i mocniejszych SUV-ach i osobówkach. Charakterystyczny dla serii jest asymetryczny układ bieżników, przystosowany do jazdy przy różnych prędkościach oraz natężeniu. Posiada kilka bardzo nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które wyróżniają model na tle konkurencji:

  • Wyrafinowana mieszanka gumowa zapewnia skróconą drogę hamowania na suchych i mokrych nawierzchniach, utrzymując przy tym bardzo wysoką odporność na uszkodzenia.


  • Rozszerzająca się nakładka stykowa adaptuje się do pokonywanej trasy, zwiększając strefę kontaktu między oponą a nawierzchnią. Oferuje krótszą drogę hamowania w mokrych warunkach (nawet o 4% względem poprzedniej generacji).


  • Innowacyjny system przenoszenia energii po bieżniku wspiera precyzję prowadzenia i skraca czas reakcji opon na polecenia ze strony kierownicy.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 to następca jednego z najpopularniejszych modeli letnich na rynku – Eagle F1 Asymmetric 3. Korzysta z bogatego doświadczenia poprzedniej generacji, rozwijając dodatkowo wszystkie parametry o nowe technologie i patenty.



Goodyear


Goodyear to amerykański producent klasy premium, zaliczany do ścisłej światowej czołówki. Koncern zatrudnia już ponad 60 tysięcy pracowników, pracujących w 48 nowoczesnych zakładach. Firma zadebiutowała na rynku produktów gumowych w 1898 roku. Swoją nazwę zawdzięcza Charlesowi Goodyearowi – stanowi uhonorowanie dla wynalazcy, który dał podwaliny pod współczesny rynek opon.

Dane techniczne

Opona letnia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 225/45 R17. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 17 do 21 cali.

Opona dodatkowo:

  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

A

Klasa A - efektywność paliwowa

B

Klasa B - hamowanie na mokrej nawierzchni

B

KlasaB - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości Y - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.

Indeks nośności 94 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 670 kg.

Zobacz inne opony letnie 17 cali

Prezentacja opony

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 225/45 R17
17" 4 dostępne warianty
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 786

486 zł
Kup

Dostawa 5-6 dni roboczych

Cena katalogowa 813

486 zł
Kup

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 764

520 zł
Kup

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 824

564 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Goodyear

Certyfikat Goodyear
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste
  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!