Testy opony Dunlop SP Sport MAXX GT:
2016:
test Auto Bild Sportcars
w rozmiarze 255/35 R20;
nota: zadowalająca;
2012:
test Auto Bild Sportcars
w rozmiarze 245/30 R20;
nota: zadowalająca;
(3. miejsce).
Dunlop SP Sport MAXX GT to opona letnia segmentu premium stworzona z myślą o samochodach osobowych wysokiej klasy. Model wyposażono w asymetryczny bieżnik, który dzięki dwóm niezależnym strefom doskonale sprawdza się zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni. Opona ta została zaprojektowana dla miłośników szybkiej i dynamicznej jazdy, a dzięki nowoczesnej konstrukcji sprawdza się nie tylko podczas typowo miejskiej jazdy, ale również na dłuższych i bardziej wymagających trasach.
Cztery wzdłużne kanały i rowki na barkach gwarantują szybkie odprowadzanie wody i efektywne osuszanie bieżnika. W rezultacie przyczepność pozostaje na doskonałym poziomie niezależnie od pogody. Szerokie i mocne barki modelu gwarantują stabilność trakcji i przyczepność boczną podczas pokonywania zakrętów.
Dunlop to jedna z najbardziej znanych marek na świecie. Firma specjalizuje się w wytwarzaniu opon klasy premium cechujących się doskonałą jakością wykonania, maksymalnymi osiągami i komfortem użytkowania. O jakości ogumienia Dunlop świadczy fakt, że produkty tej marki wybierane są przez wieku producentów samochodów na fabryczne wyposażenie. Do firm tych należą m. in. Honda, Seat, Opel, Nissan, Porsche i BMW.
Opona letnia Dunlop SP Sport MAXX GT zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 255/40 R21.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 17 do 21 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości
Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi
300 km/h.
Opona posiada indeks nośności
102 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi
850 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: D (opory toczenia), B (przyczepność na mokrej nawierzchni), B 71 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
-
posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
-
posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).