1) Testy przeprowadzone przez TÜV SÜD na zlecenie Bridgestone w czerwcu
2022 w obiektach ATP Papenburg (Niemcy) i Bridgestone EUPG (Włochy), w
zakresie testów na mokrej nawierzchni z samochodami BMW 520i i BMW 530d,
na oponach w rozmiarze 245/45 R18 100Y XL. Turanza 6 w porównaniu do
głównych konkurentów w tym samym segmencie: CONTINENTAL Premium Contact 6,
MICHELIN Primacy 4+, PIRELLI Cinturato P7 (P7C2). Raport nr [713263409].
AQUAPLANING PODCZAS POKONYWANIA ZAKRĘTÓW, ocena: BRIDGESTONE Turanza 6
(100%) CONTINENTAL Premium Contact 6 (92%), MICHELIN Primacy 4+ (90,2%),
PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) (96,9%). AQUAPLANING PODCZAS JAZDY NA WPROST,
ocena: CONTINENTAL Premium Contact 6 (100,2%), BRIDGESTONE Turanza 6
(100%), PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) (98,9%), MICHELIN Primacy 4+ (98,5%).
PRZYCZEPNOŚĆ BOCZNA NA MOKREJ NAWIERZCHNI, ocena: BRIDGESTONE TURANZA 6
(100%) CONTINENTAL Premium Contact 6 (97%), MICHELIN Primacy 4+ (95,1%),
PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) (93,3%). HAMOWANIE NA MOKREJ NAWIERZCHNI
(Średnia droga hamowania w metrach z 80 do 20 km/h) ocena: CONTINENTAL
Premium Contact 6 (33), BRIDGESTONE Turanza 6 (33,7), PIRELLI Cinturato P7
(P7C2) (34,4), MICHELIN Primacy 4 + (36).
2) Na podstawie wewnętrznych testów porównawczych Turanza 6 i Turanza T005
(rozmiar referencyjny 205/55 R16).