Menu

Opony Landsail

Ocena producenta
4,5
na podstawie 66 opinii
Popularne rozmiary:
Landsail 205/55 R16Landsail 195/65 R15Landsail 225/45 R17Landsail 175/65 R14Landsail 185/65 R15 Rozwiń listę rozmiarów Zwiń listę rozmiarów

Landsail - Kraj: Chiny - Segment: ekonomiczny – Rok powstania: 2010 – Właściciel: Sentury Tires.


Chińska marka opon segmentu ekonomicznego, produkująca ogumienie do samochodów osobowych, SUV-ów i lekkich aut dostawczych. Marka Landsail została założona w 2010 roku przez firmę Sentury Tire, część spółki Sentaida Tire, która z kolei należy do koncernu Sentaida Group działającego w branży gumowej i chemicznej. W globalnym rankingu Sentury Tire to 60. producent ogumienia na świecie. Bliźniaczymi markami Landsail są Delinte i Cenchelyn.


Kluczowe daty:


1989 – założenie koncernu Sentaida Group Co. Ltd.,
2008 – powstanie spółki Sentury Tire, części oponiarskiej dywizji Sentaida Group, odpowiadającej za produkcję opon; wybudowana zostaje fabryka w Qingdao,
2009 – firma opracowała pierwsze patenty techniczne i 17 premierowych wzorów bieżnika,
2010 - debiut rynkowy marki Landsail, flagowego brandu Sentury Tire,
2012 – roczna produkcja Sentury Tire przekracza 14 milionów egzemplarzy opon do samochodów osobowych,
2013 – działalność rozpoczyna firma Tire Technology Alliance, będąca zapleczem marki Landsail w zakresie prac badawczo-rozwojowych,
2014 – Landsail debiutuje w Stanach Zjednoczonych – pierwszy tamtejszy oddział marki zostaje otwarty w Miami.


Ciekawostki:


Opony Landsail eksportowane są do blisko 100 krajów w Europie, Ameryce Północnej, Azji i Afryce.


Fabryka, w której powstają opony Landsail została stworzona w oparciu o europejskie wzorce. Wszystkie urządzenia zostały sprowadzone z Niemiec, USA i Japonii.


Marka Landsail przygotowuje się do debiutu na rynku opon lotniczych. Jej ogumienie do samolotów ma być gotowe na początku przyszłej dekady.

Historia marki Landsail

Landsail to jedna z najmłodszych marek na oponiarskim rynku. Jej sięgająca ledwie kilku lat historia rozpoczęła się w Chinach. Twórca Landsail to firma notowana wśród 60 największych producentów ogumienia na świecie.   Logo marki Landsail.   Zaczęło się od Sentaida Group Na początek kilka zdań wyjaśnienia struktury właścicielskiej i biznesowych powiązań marki Landsail Tires. Zacznijmy od samej góry, od koncernu Sentaida Group Co. Ltd., działającego w branży gumowej i chemicznej, założonego w 1989 roku w Chinach. Do niego należy między innymi notowana na Szanghajskiej Giełdzie Papierów Wartościowych spółka Sentaida Tire, skupiająca się przede wszystkim na imporcie gumy, krajowej dystrybucji oraz eksporcie opon na inne rynki. Częścią Sentaida Tire jest spółka Sentury Tire, bezpośredni właściciel między innymi marki Landsail. Sentury Tire założono w 2008 roku w Qingdao, czyli w jednym z najważniejszych ośrodków przemysłu oponiarskiego w Chinach. Powstanie firmy związane było z nową polityką w Sentaida Group – stworzeniem swojego własnego brandu. Koncern do tej pory eksportował ogumienie innych producentów, na przykład Linglong, Durun, Doublestar, Triangle czy Haida. Rozwinięta przez jego ludzi sieć dystrybucyjna w Chinach umożliwiała krajową sprzedaż opon m.in. takich światowych potentatów, jak Michelin, Yokohama czy BF Goodrich, a także ... Czytaj dalej >

Opinie naszych klientów:

W wyborze odpowiedniego modelu pomóc mogą opinie o oponach Landsail. Sprawdź co na ich temat sądzą nasi klienci, którzy mieli okazję przetestować ich zachowanie na drodze, ekonomię oraz komfort jazdy.

  • Piotr 5,4

    Landsail Winter Lander

    1. Wcześniej posiadałem zimowe z Michelina, a że jestem inżynierem, przeszukałem różne strony zagraniczne oraz testy, podzwoniłem po zagranicznych producentach, prosząc o dokładne wyniki i specyfikacje. Stąd kupiłem Landsail zimowe, ponieważ nie odbiegały za bardzo od poprzednich, a cenowo różnica była ogromna. 2. Mieszkam w mieście w górach oraz często wyjeżdżam w teren, mam trudny dojazd po żwirze i piasku, w zimę jest ostro, ale opony zachowywały się bardzo dobrze, nie mam zastrzeżeń. 3. Kilkukrotnie najeżdżałem na wysoki krawężnik, lub otarłem oponę o niego podczas parkowania, opona ani nie jest zużyta, ani przytarta oraz ani razu się nie uszkodziła. 4. Na suchej nawierzchni przy Więcej > mniejszych temperaturach zachowywała się bardzo dobrze, przyczepność byłą standardowa, oczywiście podczas ostrzejszej jazdy na ograniczeniu prędkości raz wyniosło samochód tyłem, ale było to spowodowane zbyt dużą prędkością. Samochód szybko złapał przyczepność na tych oponach i wrócił na tor jazdy. 5. Przy większych prędkościach autostradowych max. 180km/h opony zachowywały się bardzo dobrze, nie było słychać ich dźwięku nadmiernej pracy, to samo dotyczy się zużycia paliwa, które nie wzrosło z powodu ich u użytkowania. 6. W warunkach zimowych ani razu nie upuszczałem ciśnienia w oponach, ponieważ bardzo dobrze się trzymały i pokonywały nawierzchnię z dużą ilością śniegu. 7. Oczywiście jak zaczęła wzrastać temperatura to na zakrętach zauważyłem lekkie bujanie się pojazdu, ale przy zimowych oponach a temp. 15 stopni C, jest to zrozumiałem - inna mieszanka gumy.
Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA