Filtry
  • Szukaj opon wg rozmiaru
  • Szukaj opon wg motocykla

Opony motocyklowe

  • Wg rozmiaru
  • Wg motocykla
Opony motocyklowe

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Cena za szt. od - do

-

97 produktów

Zobacz produkty

Aktywne filtry:

  • Typ pojazdu: Motocykl klasyczny
Przywróć domyślne filtry Zmień filtry

Opony do motocykli klasycznych

Aktywne filtry:

Motocykl klasyczny

Aktywne filtry:

97 opon w rozmiarze

  • Popularność
    największa
  • Cena
    od najniższej od najwyższej
  • Ocena
    od najniższej od najwyższej
138 szt.

Darmowa dostawa

Ostatnia 1 szt. Następne od 199 zł/szt.

Kup
Dostawa 8 dni roboczych
174 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 368 zł

Kup
Doręczymy we wtorek!
209 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 418 zł

Kup
Doręczymy we wtorek!
252 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 524 zł

Kup
Doręczymy we wtorek!
257 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 524 zł

Kup
Doręczymy we wtorek!
329 szt.

Darmowa dostawa

Ostatnia 1 szt. Następne od 377 zł/szt.

Kup
Doręczymy we wtorek!
373 szt.

Darmowa dostawa

Ostatnie 2 szt.

Kup
Doręczymy we wtorek!
377 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 815 zł

Kup
Doręczymy we wtorek!
379 szt.

Darmowa dostawa

Ostatnia 1 szt.

Kup
Doręczymy we wtorek!
389 szt.

Darmowa dostawa

Ostatnia 1 szt.

Kup
Doręczymy we wtorek!
412 szt.

Darmowa dostawa

Ostatnia 1 szt.

Kup
Doręczymy we wtorek!
474 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 063 zł

Kup
Doręczymy we wtorek!
Opony
z dostawą od 48h

Poniższe opony mają dłuższy czas realizacji zamówienia

166 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 227 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
181 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 208 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
184 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 249 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
187 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 203 zł

Kup
Dostawa 1-2 dni robocze
190 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 207 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
196 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 246 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
199 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 252 zł

Kup
Dostawa 8 dni roboczych
200 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 346 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
211 szt.

Darmowa dostawa

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
219 szt.

Darmowa dostawa

Kup
Dostawa 4-5 dni roboczych
225 szt.

Darmowa dostawa

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
226 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 321 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
247 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 346 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.

Opony do motocykla klasycznego

Opony do motocykli klasycznych muszą nie tylko oferować odpowiednie parametry, właściwe do użytku w tych wymagających pojazdach, ale również dobrze się prezentować. Oldtimery to prawdziwe dwukołowe dzieła techniki, które przyciągają uwagę nie tylko dźwiękiem silnika, ale i wizualnymi atutami. Dlatego tak ważne jest, aby zastosowane w nich ogumienie dobrze pasowało do całości.

Opony w stylu retro

Opony do starszych motocykli, a więc pojazdów nierzadko pozostających w użyciu od lat 60. lub 70., muszą spełniać określone warunki. Pierwszy z nich dotyczy estetyki. Modele dedykowane do klasyków często wyróżniają się białymi pasami lub całymi ścianami bocznymi w tym kolorze (whitewhall). Ta stylistyka retro idealnie komponuje się z oldtimerami, podkreślając piękno i wyjątkowość tych maszyn. Co ciekawe, chociaż dzisiaj tego typu ogumienie kojarzy się z elegancją oraz luksusem, na początku jego istnienia było zupełnie odwrotnie.


Nawiązujący do minionej epoki sznyt to jednak nie wszystko, ważne są także warunki techniczne. Kilkadziesiąt lat temu przy produkcji motocykli wykorzystywano nieco inne rozwiązania niż te, które są popularne dzisiaj. Opony dętkowe i diagonalnie ułożony kord to przykłady kiedyś powszechnie stosowanych technologii, które obecnie mają poważną konkurencję na rynku. Przekłada się to na mniejszy popyt, a to z kolei sprawia, że ogumienie do klasyków produkuje się w mniejszych nakładach, przez co jego dostępność jest często ograniczona.