Opony wg sezonu
Producenci opon
Dostawa z montażem opon i felg
Twoje opony lub felgi dostarczamy bezpłatnie do serwisu wymiany. Do wyboru masz 1282 warsztaty w całym kraju.
Model nie jest dostępny w rozmiarze 195/60 R15
Dostawa od 24h
14 dnina zwrot
Dostawa GRATIS
Możliwość montażu w serwisie
Zakupyna raty
26 opinii
Promocja Goodyear
Kup 4 opony letnie lub całoroczne Goodyear w rozmiarze 17” lub większym
Wypełnij formularzna stronie promocyjnej
Otrzymaj czek BLIK o wartości:
100 zł za zakup opon 17"
150 zł za zakup opon 18"
200 zł za zakup opon 19”+
CZAS TRWANIA AKCJI PROMOCYJNEJ 01.03 - 13.05.2025 LUB DO WYCZERPANIA PULI NAGRÓD
Organizatorem promocji jest Oponeo.pl. Opony promowane Goodyear kupione na Oponeo.pl nie mogą brać udziału w promocjach organizowanych przez inne podmioty.
Jak wygląda wypłata gotówki?
W ciągu 30 dni od wypełnienia formularza otrzymasz od nas SMS z numerem czeku BLIK i PIN-em
Znajdź jeden z bankomatów (15 000 bankomatów na rynku polskim)
Wybierz „wypłata blik” w bankomacie
Wpisz kwotę do wypłaty. Czek jest jednorazowy, więc wypłać od razu całą kwotę.
Wpisz numer czeku BLIK i PIN, który otrzymałeś w wiadomości SMS.
Odbierz gotówkę
Goodyear WRANGLER Duratrac
Goodyear WRANGLER Duratrac to wszechstronna opona stworzona z myślą o samochodach terenowych. Gwarantuje pewną trakcję w terenie, a także dobre zachowanie na utwardzonych drogach. Dzięki wyposażeniu w symetryczny bieżnik, model bardzo dobrze zachowuje się tak na suchej, jak i na mokrej nawierzchni.
W oponie zastosowano technologię TractiveGroove, która poprawia trakcję na błocie i podczas trudnej terenowej jazdy. Zamontowano w niej także kołki przeciwpoślizgowe, co dodatkowo poprawia przyczepność w ekstremalnych warunkach i sprawia, że Goodyear WRANGLER Duratrac jest idealnym rozwiązaniem dla entuzjastów terenowej jazdy. Konstruktorzy zadbali o komfort kierowcy i pasażerów dzięki układom klocków bieżnika, które zostały zoptymalizowane pod kątem obniżenia poziom hałasu. Dodatkowo, umiejscowienie ich w centralnej strefie bieżnika pozwoliło na utrzymanie poprzecznej stabilności na nierównym i wymagającym terenie.
Opona jest wytrzymała i odporna na urazy mechaniczne, dodatkowo wyposażono ją także w system ochrony felgi zapobiegający przypadkowemu uszkodzeniu np. o krawężnik. W modelu ulepszono także trakcję – w wyniku zastosowania samoczyszczących się klocków bieżnika na barku opony, model szybko pozbywa się żwiru, piasku i błota, co pozytywnie wpływa na przyczepność i poprawia stabilność jazdy. Inżynierowie zadbali także o równomierne rozłożenie nacisków, dzięki czemu bieżnik opony zużywa się powoli i miarowo. Gwarantuje to pełnię osiągów przez cały okres eksploatacji opony i większe bezpieczeństwo jazdy. Model jest dedykowany kierowcom ceniącym trwałe i wytrzymałe opony, które zapewniają bezpieczną, komfortową jazdę.
Kopiowanie treści surowo wzbronione.
Zbieramy informacje o tej oponie od 4667 dni
W tym czasie zebraliśmy aż26 opinii
Nasi klienci przejechali na tej oponie 261000 km
Dominujący styl jazdy oceniających
umiarkowany
Wyniki : 26 z 26 opinii
Opinia potwierdzona zakupem
Bardzo dobre i na tym samochodzie nawet ciche opony. Zużycie paliwa jednak wyższe niż przy oponach drogowych. Czytaj więcej Zwiń
Podsumowanie: Polecam tę oponę
Ocena łączna:
Sucha nawierzchnia 5/5
Mokra nawierzchnia 4/5
Czy opinia była pomocna?
1 0
Vati
Dobre opony i ciche jak na stosunkowo agresywny bieżnik jaki mają. Czytaj więcej Zwiń
Sucha nawierzchnia 4/5
0 1
Sebastian
Bardzo cicha jak na AT. Czytaj więcej Zwiń
Sebachludz
Świetna uniwersalna opona. Niespodziewanie dobrze trzyma się na mokrym i wcale nie jest o wiele głośniejsza niż opony nie AT. Czytaj więcej Zwiń
5 0
ShyMan
Opony rewelacja, w ogóle nie hałasują. Czytaj więcej Zwiń
Mokra nawierzchnia 5/5
Paweł Kowalkski
Dobre opony całoroczne za te pieniądze i będę kupował kolejny komplet. Poprzednio miałem Continentale,ale nie są takie dobre na trasach off road. Czytaj więcej Zwiń
4 0
P.lethaby nationwide truck services Ltd
Wydaje się być w porządku, będę wiedział po większym przebiegu. Czytaj więcej Zwiń
1 2
Diddle
Zachowują się bardzo dobrze na różnych nawierzchniach i na śniegu. Czytaj więcej Zwiń
2 0
cz55
Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Zarówno w terenie jak i na asfalcie opona zachowuje się tak jak tego oczekiwałem. Czytaj więcej Zwiń
Krzysztof
Opona pozytywnie zaskoczyła mnie swoją uniwersalności. Jeździłem na innych oponach typu AT, ale żadna mnie tak nie przekonała. Wranglery niby MT, ale moim zdaniem tylko z wyglądu. Nadają się na błoto, bagno, piasek, trawę i asfalt. Jedyny ich minus to to, że faktycznie szybko się ścierają. No, ale są z miękkiej gumy - ich właściwości nie biorą się znikad. Czytaj więcej Zwiń
0 0
wiciaS
Przeszła wszelkie moje oczekiwania,zdecydowanie polecam !!! Świetny kompromis dla asfalt-teren,świetne zachowanie na mokrej nawierzchni oraz normalne "spalanie"-zużycie paliwa na poziomie opon seryjnych (węższych i niższych 265/75R16). Czytaj więcej Zwiń
Yeti
Opony Goodyear Duratec mogę polecieć w 100%. Super prowadzenie na śniegu i mokrej nawierzchni, pomimo bieżnika odpowiadającego oponom MT na asfalcie wykazują się trakcją jak AT i to tych z wyższej półki np. Goodear Silentarmor. O jeździe w terenie nie pisze bo to inna bajka. Jeżeli chodzi o ich mankamenty to proponuje przed zakupem sprawdzić ich nośność i porównać z samochodem oraz sposobem użytkowania auta. Polecam jeszcze raz w 100%. Pozdrawiam Czytaj więcej Zwiń
Menior
TO już moj 6 komplet tych opon. Polecam Czytaj więcej Zwiń
3 1
Marcin
Opona która może być używana jako uniwersalna sprawdza się w terenie jak też można nią jeździć w zimie. Czytaj więcej Zwiń
W.S.
Opony bardzo dobre do normalnej jazdy super zachowują się w zimie i nie jest strach wjeżdżać w nich w teren nawet ten trudniejszy Czytaj więcej Zwiń
2 1
Waldik
Oponka rewelacia. Pozdrawiam. Czytaj więcej Zwiń
2 2
MACIEJ
Polecam bardzo dobra opona. Czytaj więcej Zwiń
8 3
maniek
Nie spodziewałem się tak dobrych parametrów na skrajnie różnych podłożach. Zadowalające parametry do jazdy na asfalcie, świetne trzymanie na drogach szutrowych, polnych i leśnych (również rozmokłych). Nieźle sobie radzi w warunkach zimowych jak na oponę całoroczną. Jak dla mnie jest to opona o lepszych parametrach drogowych i off-roadowych od legendarnej BF Goodrich All Terrain (BFG AT). Jedyną niewiadomą dla mnie jest jej trwałość/ścieralność. BFG wytrzymało 60 tys km. Jeśli ktoś robi duże przebiegi asfaltowe to może lepiej kupić dobre gumy letnie i dobre typowe zimowe. Ale jeśli auto jeździ trochę po asfalcie, trochę po drogach polnych i leśnych i nie chce się komuś inwestować w dodatkowy zestaw zimówek to Duratrack jest wyborem IDEALNYM! Opony jeżdżą na Fordzie Ranger 2,5Tdci. Czytaj więcej Zwiń
33 2
Michał
Bardzo dobra opona, przewidywalne zachowanie na drodze mokro/sucho. Czytaj więcej Zwiń
Mokra nawierzchnia 3/5
14 5
janek
Opinia niezweryfikowana
Jeżdzę na tych opnach 5 lat. W tamtych czasach wypłaty mi na nie zabrakło,.ale nie żałuję ani złotówki. Miękka mieszanka gumy znacznie zwiększyła komfort jazdy i przyczepność. Pracuję w terenie i nigdy mnie nie zawiodły. Ani w tofie ani pod gliniastą długą górkę z pełną przyczepką. Tylko rozmiar nie ten bo mam 31/10.5 r15. W calach oczywiście. Planuję zakup pick-upa i na pewno założę mu duratracki! Czytaj więcej Zwiń
10 5
sebano79
Szukalem opony uniwersalnej, do jazdy szosowo terenowej, ale rowniez i zimowej. Duratrac jako jedna z niewielu tego typu opon ma specyfikacje zimowa. Jazdy po sniegu jeszcze nie przetrenowalem, wiec odniose sie do jazdy szosowej i terenowej. Na asfalcie opona cicha, rowno sie prowadzi, mozna jechac 100 km/h i nie bedzie glosno. Hamowanie na suchym bardzo dobre' na mokrym rowniez, abs nie musial reagowac przy wcisnieciu mocnym hamulca. Teren- bloto czy trawa nie zalepia bieznika, auto jedzie, sypki piach dobrze, pomaga tu bieznik z boku opony, ktory z kolei jest niebezpieczny w asfaltowych koleinach przy wiekszych predkosciach. Calosciowo opone oceniam na 5+, dla estetow- ladnie sie prezentuje na aucie' no i te biale napisy :) Czytaj więcej Zwiń
10 8
nissan manio
W porównaniu do opony którą to do tej pory użytkowałem ( AT ) REWELACJA. Na asfalcie czy suchym czy mokrym lepiej niż AT Właściwości terenowe jak dla mnie są super. Samooczyszczanie się opony w błocie , trakcja na podmokłym trawiastym terenie, czy radzenie sobie w głębokich koleinach ... GY WR DT vs. ??? AT bez porównania Nie wiem jak z żywotnością DURATRAC. Podejrzewam że nie wytrzyma tyle ile AT. Słowem podsumowania bardzo dobry kompromis miedzy właściwościami na czarnym a ciężką pracą w terenie. Jestem zadowolony z wyboru. A zastanawiałem się i czytałem dużo zanim zdecydowałem. Zobaczymy jak bedzie z żywotnością opon. Czytaj więcej Zwiń
4 4
sacal
Super opona na asfalt i średnio cięzki teren. Po 60 tys nadal nadaje się do użytku w terenie, ale na asfalcie zaczyna mocniej hałasowac i piszczec przy hamowaniu. W porównaniu z innymi MT super wybór, którego nie mozna żałowac, no chyba, że jest się konserwatywnym, klasykiem narzekającym na wszystko co nie jest oponą BFGoodrich. Mnóstwo jazdy w albańskich,rumuńskich i innych bałkańskich kamienistych górach i zero awarii. Dużo przejazdów na niskim ciśnieniu (0,8) i nigdy jej nie zrzuciłem z felgi!!! Jeżeli ktoś chce oponę w miare cichą na asfalt z którą bez problemu można wjecha w błoto i ostre skały to polecam bez zastanowienia. W sumie przejechałem na tych oponach około 400 tys (Wrangler i L150) Własnie zmieniam na mój 5 kompleti to chyba o czymś powinno świadczyc Czytaj więcej Zwiń
21 4
Opony sprawują się bez zarzutu w każdych warunkach. Czytaj więcej Zwiń
3 3
Marcin Jeep XJ 88'
Szukałem opon wyprawowych i takie znalazłem. Znakomite w lekki teren jak i na długie trasy przelotowe. Zaskakująco dobrze radzą sobie na nawierzchni mokrej, bardzo dobrze na suchej, drogach polnych i szutrowych, w błocie i w śniegu. Po 10000 km nie stwierdziłem ubytku bieżnika. Nie miałem jeszcze okazji przetestowania opon na lodzie. Niewiadomą pozostaje również dla mnie odporność na uszkodzenia mechaniczne w terenie skalnym lub leśnym, choć producent deklaruje wzmocnioną konstrukcję boku opon. Minusem jest mała ilość rozmiarów dostępna na rynku europejskim, w tym brak preferowanego przeze mnie rozmiaru 235/85 R16 (w USA dostępnego). W porównaniu z moimi poprzednimi AT-kami GENERAL GRABBER nie zanotowałem wzrostu spalania, nawet wręcz przeciwnie, są natomiast nieznacznie głośniejsze. Co do właściwości jezdnych to biją na głowę poprzedniczki w każdym przypadku. Czytaj więcej Zwiń
12 0
Romek
Wymieniłem te opony jako zamiennik referencyjnych BFGoodrich MT KM które 8 lat służyły mi wiernie w wyprawowej terenówce. Nie żałuję absolutnie tego odejścia od terenowej ortodoksji. Kupując opony do terenu nie kupujmy klasy AT bo w naszych gliniastych podłożach natychmiast po deszczu robią się z nich slicki. Opony MT są koniecznością, jeżeli chcemy wyjechać z prawdziwego terenu a nie drogi na daczę. Ale rasowe MT-ki są głośne na asfalcie i nie trzymają dobrze drogi. MTR Goodyera to złoty środek. Miększe niż MT zwykle ze stalowymi wstawkami na bokach bo zamiast nich z kevlarem. Bieżnik gęstszy i miększy, lepszy na asfalt ale jeszcze dobry na błoto. Tylko ścieranie większe. Ale coś za coś. Znacznie cichsze od MT-ków. Lamele pozwolą używać ich także zimą, choć to nie typowe zimówki. Fabryczne otwory na kolce do jazdy po białych drogach, tam gdzie prawo na to pozwala. Ogólnie bardzo polecam do jazdy w terenie i na co dzień. Zamiast hardcorowych MT lub nieszczęsnych "uniwersalnych" AT. Czytaj więcej Zwiń
Podsumowanie: Nie polecam tej opony
Sucha nawierzchnia 1/5
Mokra nawierzchnia 1/5
35 8
rubicon
Sprawdź inne propozycje poniżej lub zobacz wszystkie opony samochodowe 195/60 R15
Prędkość
Zastosuj
Nośność
8020 opinii
470 opinii
954 opinie
Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Goodyear