Menu
Kup
225 / szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Continental ContiWinterContact TS800

certyfikowany sprzedawca
Model dostępny w wielu rozmiarach już od 198zł
Wybierz rozmiar
  • 125/80 R13 65 Q 225zł
  • 145/80 R13 75 Q 253zł
  • 155/60 R15 74 T FR 337zł
  • 155/65 R13 73 T 198zł
  • 175/55 R15 77 T FR 402zł

Wcześniej252 zł

225 / szt.
Kup

Transport GRATIS

Dostawa 8 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Indeks prędkości:
Q = max 160 km/h
Indeks nośności:
65 = max 290 kg
Gwarancja:
7 lat od daty zakupu
Etykieta UE:
F C 71dB
  • Opis produktu
  • Opinie
  • Oferta
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opis produktu

Continental ContiWinterContact TS800

Prezentowana opona posiada symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake). Oznacza to, że spełnia wymagania Unii Europejskiej dotyczące opon zimowych. Symbol jest przyznawany po dokładnym przetestowaniu danego modelu pod kątem przyczepności na śniegu.

Testy opony Continental ContiWinterContact TS800:

2012: test ACE/GTÜ w rozmiarze 165/70 R14; nota: dobra;
2012: test ADAC w rozmiarze 165/70 R14; nota: dobra; (2. miejsce).

Typ: opona zimowa

Klasa: premium - najwyższa jakość i doskonałe osiągi

Przeznaczenie: opona zaprojektowana do samochodów kompaktowych i pojazdów średniej klasy

Bieżnik: kierunkowy - jego rzeźba przypomina w kształcie literę "V"

Continental ContiWinterContact TS800 to opona zimowa zapewniająca bezpieczeństwo jazdy i doskonałe osiągi w trudnych warunkach pogodowych. Model bardzo dobrze sprawdzi się w samochodach klasy miejskiej, kompaktowej i średniej. Dzięki wyposażeniu opony w kierunkowy bieżnik, znakomicie radzi sobie ona na błocie, wodzie i na lodzie.

W bieżniku opony zastosowano strukturę przypominającą plaster miodu, która zwiększa jego sztywność. Pomaga to w osiągnięciu doskonałej stabilności jazdy na suchej nawierzchni, co przekłada się na większe bezpieczeństwo i komfort podróży. Rowki bieżnika ułożono w kształt klina, co pomaga w szybszym i efektywniejszym rozpraszaniu wody. Rzeźba, którą zastosowano w Continental ContiWinterContact TS800 pomaga chronić samochód przed aquaplaningiem i zapewnia optymalną przyczepność bez względu na warunki atmosferyczne. Na oblodzonej drodze bardzo dobrze sprawdzają się zwarte bloki bieżnika, które gwarantują optymalny kontakt z nawierzchnią i większą pewność prowadzenia – pomaga to w skróceniu drogi hamowania i utrzymaniu lepszej przyczepności podczas gwałtownych i niespodziewanych manewrów. Na drodze pokrytej śniegiem o odpowiednie parametry jezdne dba zwiększona ilość krawędzi bieżnika, które „wgryzają się” w śnieg i ułatwiają pokonywanie zakrętów na takiej nawierzchni. Mieszanka, z której stworzono Continental ContiWinterContact TS800 cechuje się doskonałą elastycznością w ekstremalnych temperaturach. Dzięki temu zwiększyła się powierzchnia styku opony z jezdnią, a to poprawiło trakcję i komfort prowadzenia. Model jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla kierowców ceniących maksymalne osiągi bez względu na porę roku.





Continental to jedna z największych firm oponiarskich na świecie. Marka dostarcza na rynek opony klasy premium, które cechują się doskonałymi parametrami, wysoką jakością i niezrównanym komfortem użytkowania. Historia marki, do której obecnie należą 22 zakłady produkcyjne na całym świecie rozpoczęła się w 1871 roku. Siedziba Continentala mieści się w Hanowerze.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Opinie
208 osób wystawiło ocenę
  • 6 36 osób
  • 5 125 osób
  • 4 38 osób
  • 3 8 osób
  • 2 0 osób
  • 1 1 osoba
Ocena łączna: 4,9 208 opinii Opona Godna polecenia
  • Sucha nawierzchnia: 5,2
  • Mokra nawierzchnia: 5,1
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 4,5
90% użytkowników poleca tę oponę
90%

Informacje o oponie zbierane są od 5535 dni. W tym czasie zebraliśmy 208 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 2553000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Continental ContiWinterContact TS800

    Artur (40latek)
    Rozmiar: 175/65 R14

    Ocena: 5,3

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Codzienna jazda około 120 km (dojazdy do i z pracy), w podziale 80% trasa, 20% miasto. Trasa pokonywana codziennie od kilku lat. Jesienią na suchej i mokrej nawierzchni (deszcz) bez żadnych uwag. Pewnie trzymają bez niespodzianek, przewidywalne w zachowaniu. W kałużach bez tendencji do pływania. Dobrze odprowadzają wodę. Zimą opony bardzo dobrze sprawują się na śniegu, błocie pośniegowym i rozjechanej zmarzlinie, zaznaczam tutaj, że na czysty lód nie ma opon. Dobrze "wgryzają" się w śnieg, prowadzą pewnie i stabilnie. Nie ma problemów z ruszaniem i trzymaniem kierunku w czasie jazdy. Wyprzedzanie bez większych stresów. Przy opadach śniegu trasa do pracy często jest mocno zasypana, a przeważnie stale zasypana na 1/4 odcinka około 15km (po prostu nie odśnieżają lub pług jeździ w innych godzinach :-)). Zużycie paliwa oceniam na około 0,3-0,5l/100km większe, ale to skutek zimy (dłuższe ssanie) i pewnie opon. Ciśnienie w kołach: - przód: 2,1 do 2,3 - tył: 2,0 do 2,1 Sprawdzane co tydzień do dwóch. I ma zasadnicze znaczenie na zużycie paliwa. Przed zimą i po zimie zawsze czyszczę: klocki i zaciski hamulców, smaruję sworzeń prowadzący w celu poprawy: odbijania od tarcz oraz zapobiega to przywieraniu klocków. Wymiana klocków hamulcowych: co 60.000 km. Czas dojazdu do pracy przy zaśnieżonej nawierzchni: +10-20min. Przy średnich zimowych warunkach drogowych (wszystko po troszku: mróz, śnieg na drodze). Średnia prędkość "przejazdowa" odcinka około: 50-70km/h. Bywa wolniej, ale wtedy uznaję to za warunki skrajnie złe np: szklanka na drodze lub marznący deszcz. Dane podane w stosunku do nawierzchni suchej (niezależnie od pory roku). Jak na razie nie widać żadnych efektów zwiększonego zużycia. W mojej ocenie dobre opony. Czy jestem zadowolony z opon - Tak.

    Podsumowanie: Bardzo przyzwoite opony.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Arnold
    Rozmiar: 175/65 R14

    Ocena: 4,9

    Negatywne oceny zapewne pochodzą od konkurencji ponieważ trudno znaleźć wadę dla tej opony.Szczególnie dobre zachowanie na błocie pośniegowym czego jak wiadomo mamy najwięcej zimą oraz na mokrym sprawiają że po prostu nie można o niej mówic źle. Zrobiłem na nich dwa sezony i o ile nie zaprzestana produkcji to na pewno też kupię ten model gdy przyjdzie czas na zmianę.

    Podsumowanie: Dobra opona i godna polecenia.

    Czy opinia jest pomocna?

  • -=S=-
    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,3

    Byłem zachwycony ceną za jaką udało mi się kupić nowe opony w sklepie. Opony nowe tegoroczne (w momencie zakupu). Niestety już pierwszej zimy przeżyłem szok bo jeszcze tyle razy nie utknęłem w zaspach. I z sezonu na sezon coraz gorzej się rusza i wyjeżdża z zasp. Niewąpliwym BARDZO DUŻYM PLUSEM jest droga hamowania. Hamuje się prawie jak w "lato na suchym asfalcie" Jedynie trzeba uważać aby w tył nam nie wjechali. Jeżdżę obecnie na innych oponach i porównując je również do poprzednich to opony nie są warte kwoty nawet tak dobrej jak za nie dałem. Nie polecam chyba, że nowe do 200zł/szt (ja kupiłem za 270zł/szt)

    Podsumowanie: cena\jakość fatalny współczynnik

    Czy opinia jest pomocna?

  • Groszek
    Rozmiar: 175/65 R14

    Ocena: 5,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Opony zachowują się dobrze na jezdni mokrej i suchej, przy błocie poślizgowym troszkę gorzej ale to normalne. Opony dla zwykłego użytkownika. Polecam

    Podsumowanie: Do normalnej jazdy Polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • Krzysiek
    Rozmiar: 185/65 R14

    Ocena: 5,2

    Bardzo dobra opona. świetnie radzi sobie na mokrym asfalcie, na suchym jest też dobra ale to nie to, co letnia. Na śniegu świetnie hamuje (jak na śnieg oczywiście) i nie ma problemów z wyjechaniem pod górę, na lodzie bez kolców tak naprawdę żadna opona dobrze nie trzyma ale da sie jażdzić i auto się nie ślizga. Precyzja prowadzenia niezła ale do ideału troche brakuje, ale to subiektywna ocena bo w lecie jeżdże na oponach o niższym profilu. Generalnie zdecydowanie polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • JB
    Rozmiar: 175/65 R14

    Ocena: 5,0

    myślałem że będą cichsze. Chociaż bardzo dużo zależy od rodzaju asfaltu (czasem ciche a czasem jakby jechało się czołgiem )

    Czy opinia jest pomocna?

  • Matalan
    Rozmiar: 175/65 R14

    Ocena: 5,2

    Opona godna polecenia w każdych warunkach poczucie bezpieczeństwa i pewne prowadzenie samochodu. Idealnie wyważone i dopracowane przy dużych prędkościach żadnych wibracji bardzo rzadko blokowanie kół czy ruszanie z poślizgiem opona poprostu trzyma się drogi.

    Czy opinia jest pomocna?

  • piciu_p
    Rozmiar: 175/65 R14

    Ocena: 4,9

    Spełniły moje oczekiwania. Do tego kupione za małe pieniądze (177zł/szt.) na opony.com. Polecam niezdecydowanym!

    Czy opinia jest pomocna?

  • Beta
    Rozmiar: 195/50 R15

    Ocena: 5,3

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Ciekawy bieżnik, na śniegu i lodzie zachowanie opon bez zastrzeżeń. Porównywalne z Michelin Alpin, które miałam poprzednio w podobnych gabarytów samochodzie. Polecam. Cena, jakość i wygląd zadowalające.

    Podsumowanie: Polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • Michał
    Rozmiar: 175/70 R14

    Ocena: 5,0

    ogólnie jestem zadowolony, przy śniegu OK, ale przy naszej cieńkiej zimie chyba trochę za wąskie wybrałem

    Czy opinia jest pomocna?

  • Włodek
    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,2

    Opona bardzo bezpieczna. Pewnie wchodzi się na nich w zakrety i bardzo dobrze trzyma się na drodze. Cicha i komfortowa. Super wygląd, po 12000 niewielkie ślady zużycia. Warta swojej ceny.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Toloslaw
    Rozmiar: 175/65 R14

    Ocena: 5,0

    Jestem pod wrażenem. Oponka szczególnie dobrze sprawowała się na błocie pośniegowym i śniegu. Polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • Michał
    Rozmiar: 155/70 R13

    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Jako że to zimówka, podzielę się opinią o niej w warunkach zimowych. Mam je założone na przodzie, i na śniegu te opony są rewelacyjne- nie raz ratowały mnie z opresji (zarówno w ratowaniu się z poślizgu gdy na lodzie i ubitym śniegu musiałem gazem i kontrowaniem "uspokoić" "merdający się" tył podczas wyprzedzania, jak i przy przedzieraniu się o poranku przez las gdy na leśnych ścieżkach mokry śnieg momentami pchany był zderzakiem). Jeśli chodzi o trakcję to nawet gdy się zakopiesz bądź czujesz że samochód zaczyna "siadać" w śniegu, to jednocześnie czuć że opony "targają" śnieg i auto nadal chce jechać naprzód. Wyższa cena odwdzięcza się na śniegu. W testach przegrały one tylko z droższymi Michelin ze względu na większą ścieralność. Każdemu polecam jednak, że jeśli zimówki, to Continental!

    Podsumowanie: Polecam tę oponę każdemu kto chce się przygotować na przetrwanie gdy spadnie śnieg.

    Czy opinia jest pomocna?

  • cykli
    Rozmiar: 175/65 R15

    Ocena: 5,4

    Na lodzie jak to na lodzie. Nie ma dobrej opony na lód. Jeśli chodzi o śnieg lub mokrą nawierzchnię to porównując z Dębicą i Kormoranami i jakimiś tam austriackimi (nie pamiętam ich nazwy) rewelacja. Jeśli chodzi o poślizgi na śniegu i mokrej nawierzchni to naprawdę rewelacja. Wystarczy że w tym roku nie musiałem zakładać łańcuchów w terenie gdzie przez ostatnie kilka lat zakładałem. Na pewno są ciche i dość komfortowe. Jeszcze za mało kilometrów żeby ocenić ścieralność, jak do tej pory bez zarzutu. Płaciłem po 320 od sztuki i naprawdę nie żałuję. Jeśli chodzi o osiągi to jeździłem na nich na mokrej, na suchej, okresowo z kałużami i na ośnieżonej nawierzchni po 160 - 190 km/h. (Obwodnica Trójmiasta). Gacie pełne strachu ale opony uratowały mi kilka razy przód samochodu i z pewnością moje nie tylko zdrowie. Nie zawiodłem się na nich. Zdarzały się poślizgi na lodzie i "zrywy" przy ruszaniu, ale to raczej wina małego nacisku samochodu na podłoże.

    Czy opinia jest pomocna?

  • klient oponeo
    Rozmiar: 185/65 R14

    Ocena: 4,8

    Opona dobra. Kupiłem już w sezonie, więc lekko przepłacając, ale nie żałuję. Wybierałem między tą a UG7+. Ktoś wcześniej napisał, że nie rozumie zachwytu i opona niczym się nie wyróżnia. Właśnie to jest jej największy plus. Jest co najmniej dobra na każdej powierzchni. Nie ślizga się na mokrym asfalcie jak niektóre zimówki. Przejechałem na nich kilka tysięcy kilometrów zanim spadł śnieg i było ok. Potem przyszła dość śnieżna zima i spokojnie dawały radę. Mogliby poprawić ruszanie i hamowanie w sypkim, kopnym śniegu bo oponki faktycznie mają charakterystyczny uślizg przez ułamek sekundy - potem łapię przyczepność i jest ok. Są przewidywalne w każdych warunkach. Zaskakująco dobre trzymanie boczne. Mimo wszystko nieco gorsze od TS830. Choć tamte też nie są idealne. Prawdopodobnie następnym razem kupię inne, bo ten model już zdaje się ma swoje lata i zostanie zastąpiony czymś nowszym. Jeśli chodzi o oponoeo to obsługa jak zwykle wzorcowa.

    Podsumowanie: polecam

    Czy opinia jest pomocna?

  • Artur
    Rozmiar:

    Ocena: 5,7

    Cóż fajne oponki choć wygląd mają dziwny. Jeżdżę już drugi sezon z tymi oponami i rewelacja. Żadnych dziwnych zachowań przy wyprzedzaniu na drodze przy padającym śniegu, ubitym i błocie pośniegowym. Ciche na mokrym zarówno jak i na suchym. Super ciągnie podczas wyprzedzania, może silnik 1.3 diesel to nie sprinter ale 170 Nm przy wadze 1150 kg robi swoje ci co mają diesle wiedzą o co chodzi po prostu ok. miałem wcześniej na tym samym aucie Barum Polaris 2 i są o klase lepsze nie mówiąc już o dębicach które też miałem okazje przetestować na podobnym aucie. Przez cały miniony sezon ABS może z kilka razy jak przesadziłem z przędkością to mi się włączył. Na lód to żadna opona bez kolców nie da rady. Jeżeli chodzi o ścieralność to lamelki i cały bieżnik jak nowy. Szczególnie godna polecenia dla tych co dużo jeżdżą w sezonie zimowym bo cena odstrasza.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Zdzisław
    Rozmiar: 185/60 R15

    Ocena: 3,6

    Opony te były kupione wraz z samochodem. Racja - wygląd powala. W mieście przy umiarkowanym stylu jazdy nie widzę różnicy pomiędzy tymi oponami, a Dębicą czy Fuldą, na których zdarzało mi się jeździć w innych, cięższych samochodach. Opony Continental najgorsze właściwości, a raczej nawet brak właściwości mają na błocie pośniegowym lub dużym śniegu. 3 sezony przejechałem na nich i już w 3 sezonie przy temperaturze -3 zaczęły ślizgać się na asfalcie. W 2 sezonie przy zjeżdżaniu z góry zatrzymałem się w zaspie, bo straciły przyczepność na błocie pośniegowym. Takie rzeczy nie zdarzały się z Dębicą Frigo 2. Także nie polecam.

    Podsumowanie: Ładna opona. Nadaje się wyłącznie do miasta gdzie wszystko jest odśnieżone, Przy głębszym śniegu Dębica i podobne opony są lepsze.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Nightman
    Rozmiar: 165/65 R15

    Ocena: 5,6

    Początkowo wzór bieżnika mówił "Wszystkie, tylko nie te". Jednak po pierwszych i wszystkich kolejnych kilometrach mogę śmiało powiedzieć "Żadne inne, tylko te!". W porównaniu z poprzednimi - Fulda Cristal Montero 2 - praktycznie nie zauważa się działania ABSu - opona świetnie trzyma się śliskiej nawierzchni na prostych i bardzo pewnie utrzymuje zadany kierunek jazdy na zakrętach. Oblodzona, zaśnieżona czy zalana deszczem droga nie stanowi dla Continentala TS800 problemu. Natomiast nieco nerwowo zachowuje się na błocie pośniegowym - początkowo, przy gwałtownym manewrze, wyczuwalny jest wyraźny poślizg, jednak po kilku metrach bieżnik "wgryza się" w brunatną breję i pozwala zapanować nad autem.

    Czy opinia jest pomocna?

  • wojtek p.
    Rozmiar: 175/80 R14

    Ocena: 5,7

    przy tym samochodzie trafiłem z oponami, bo samochód twardy a opony tego rozmiaru raczej miękkie. Poprzednik jeździł na nich 2 lata zima, lato i już na napędzie musiałem zmienić na takie same (tył jeszcze 6mm). Trochę drogie ale na 2 sobie pozwoliłem. Jazda po utwardzonym śniegu rewelacyjna. Ani razu nie zboczył z kursu gdy próbowałem ostro zjechać w boczną drogę i doprowadzić do kontrolowanego ślizgu na śniegu, dobrze się trzyma. Wcześniej jeździłem Reno 19 na dębicy, były na pewno dobre przy dużym śniegu i ostrożnej jeździe. Używałem też wielosezonowych pirelli ale były nieobliczalne. Te opony jeżdżą jak ja chcę i rewelacyjnie trzymają się drogi

    Czy opinia jest pomocna?

  • janosiq
    Rozmiar: 185/60 R14

    Ocena: 5,6

    Jesli akurat opony te mozna kupic w korzystnej cenie to mysle ze warto. To co podoba mi sie w tym produkcie to udany kompromis poszczegolnych wlasciwości jezdnych w warunkach zimowych a to powinno byc priorytetem. Oponki swietnie ciagna na sniegu a i hamowania jest dobre. Co prawdy jest troche wieksze zuzycie ich i minimalnie wieksze opory toczenia w porownaniu do innych marek jakie mialem ale to sprawa drugorzedna. Generalnie opony godne polecenia. Chociaz ja przy wyborze kieruje sie przedewszystkim testami ADAC i zasobnosci portfela;)

    Czy opinia jest pomocna?

Oferta

Ceny i rozmiary Continental ContiWinterContact TS800

Nazwa opony: Rozmiar: Indeksy: Cena: Ilość:
125/80 R13 65 Q 225 zł Wcześniej 252 zł Kup
145/80 R13 75 Q 253 zł Wcześniej 293 zł Kup
155/60 R15 74 T 337 zł Wcześniej 480 zł Kup
155/65 R13 73 T 198 zł Kup
155/65 R13 73 T 281 zł Wcześniej 325 zł Kup
175/55 R15 77 T 402 zł Wcześniej 587 zł Kup
Etykieta UE

Etykieta opony Continental ContiWinterContact TS800:

F C 71 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Gwarancja na opony Continental ContiWinterContact TS800

Pełna treść gwarancji
  • masz 7 lat gwarancji licząc od daty zakupu lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia bieżnika (w zależności od tego co nastąpi wcześniej),
  • gwarancji obejmuje wady konstrukcyjne, materiałowe i wykonawcze,
  • reklamacje możesz zgłaszać w ASO (dla opon z oryginalnego wyposażenia pojazdu), upoważnionych punktach obsługi gwarancyjnej i punktach zakupu opon,
  • jeśli wada ujawni się w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, to Twoja opona zostanie wymieniona na nową lub otrzymasz zwrot pieniędzy,
  • jeśli wada ujawni się w późniejszym okresie niż 2 lata od daty sprzedaży, otrzymasz zwrot części kosztów w zależności od zużycia opony lub dofinansowanie do zakupu nowych opon tego producenta.
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Continental

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!